Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-08-29, 22:00   #1
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

V75 Charlottenlund 30/8


Är det inte V86 så är det V75! Fullt upp den här veckan, ATG är nog nöjda

Tycker mig ha hittat 2 "stenklara" spikar på spetsbanornas spetsbana Lunden.
Spik nr 1 hamnar i avd 5. 2 Dekanen K med Goop upp. Kan inte se den torska på något vis annat än galopp med tanke på senaste loppet. Isemanden får dra på sig skäms kudden efter sin torsk där. 36% just nu, ökar väl till 55% minst..

Spik nr 2 hamnar i avd 4. 3 Something Fishy med Rene Kjær. Riktigt snabb ut och i ledningen tror jag han bara brisar undan till 17% just nu. Motbudet är väl om Staro Mcmillan står på benen och pressar på. Dock hög galopprisk där..

Och några drag som jag tror mycket på!
Avd 1. 10 Onceforall Face. En typisk stayer som kan profitera på att det bara är 10 hästar till start. Tufft från 60m men bör snabbt vara ikapp i draget. 6%

Avd 2. 11 Eldorado. Känslan är att det blir lite körning här och då kommer Morten lågt flygandes till slut. 2%

Avd 6. 4 Extreme. Jag är inne på att Steen Juul håller ut Ken Ecce och eventuellt kör i ledningen. Släpper han till Ecce så bör det ändå vara fin chans till lucka. Klart värd sina nuvarande 14%

Nämner också 5 Tripolino V P om man garderar 3 Slide So Easy i avd 3. Bör få en fin resa och jag har sett han spurta förr. Skulle kanske behövt ett lopp till i kroppen men 2% på den mot detta motstånd tar jag alla dagar i veckan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+5)
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-29, 22:08   #2
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Raden som den ser ut på Lör kväll.

5,10
1,4,5,10,11
2,3,5,6
3
2
4,6,10
Alla

600 pix
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-29, 22:12   #3
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Har inte hunnit titta på omgången än . Tveksamt om jag spelar V75.

Har ägnat kvällen åt Galoppen på Bro Park med Jackpot i morgon. Hittar jag något till charlottenlund återkommer jag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-29, 22:20   #4
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Har inte hunnit titta på omgången än . Tveksamt om jag spelar V75.

Har ägnat kvällen åt Galoppen på Bro Park med Jackpot i morgon. Hittar jag något till charlottenlund återkommer jag.
Idéer mottages tacksamt hehe.
Grattis till 7an idag förresten! (Om jag hängt med rätt)
Själv torskade jag på att vela med Coogan in i det sista..

Jag som precis skulle köpa in mig på din 64a men den hann stängas :(

Senast redigerad av KalleKlut den 2020-08-29 klockan 22:29.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-29, 22:35   #5
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Idéer mottages tacksamt hehe.
Grattis till 7an idag förresten! (Om jag hängt med rätt)
Själv torskade jag på att vela med Coogan in i det sista..

Jag som precis skulle köpa in mig på din 64a men den hann stängas :(
Tack

Ja mitt andelsspel V75 Lördag Satt. 7 293kr in men systemet var bara för 540kr så det vart ok ändå.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+7)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-29, 23:42   #6
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

6 Benito Roc i sista tycker jag var positiv sist med Jänkarbike ffg.

Är ganska snabb ut och kan vara den som spetsar Om Philosopher gör bort sig med galopp i starten- är ju en vinna eller försvinna typ av häst.

4 Kilimanjaro var ok från dödens på Philisopher sist men går Philosopher felfritt slår han nog Kilimanjaro igen.

Även om Philosopher spetsar kan nog Benito Roc krypa ner bakom i rygg ledaren då de troligtvis kör i starten för att nå ledning. Tycker Benito har dubbla chanser till bra resa. Ledning eller rygg ledaren beroende på om 1 Philosopher sköter sig eller inte.

Borde vara stängt på 1,3,6 och jag rankar 1,6,3
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-30, 02:24   #7
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

5 Andre Ward borde ha bra chans i första.

Står på 2 tillägg men det är bara 4 hästar totalt på startvolten och 1 tillägg .
Andre Ward hamnade lite illa på det sist på Åby och fick harva i dryga spår sista varvet.
I dag ligger vägen öppen för att avancera fram och ta över täten ganska tidigt.
Är hästen att slå i loppet. 57 % just nu är i högsta laget.
Jag hoppas betaltjänsterna hottar motbud att skrika om så vi får Andre Ward på rätt sida av 50%.

10 Onceforall Face är första motbudet. Gör nästan alltid bra insatser och tar platsplacering men just vinsterna är inte vanliga längre för 9-åringen.

7 Panamera gillar också lång distans och räknas om 5,10 kommer bort av någon anledning.
Annars är nog en placering 2-4 det troligaste för Panamera i dag?

Känns skiktat och att trion blir 5-10-7 känns inte helt osannolikt.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-30, 09:00   #8
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12836
Standard

Danska Derbyt
Håller hög klass och här finns många fina 4 åringar. Upplagt för stallkörning ?
Flera hästar från samma stall. Sten Juul 3 hästar, Flemming 2, Bent Svendsen 2 och T Malmqvist 2. Malmqvist sitter nog på leken med Empire som visat klass och lär vandra upp i eliten om han får vara frisk och kry. Eric The Eel är mitt tvillingdrag. Gillar hästen som har både Muscle Hill och Varenne gener i kroppen. Jeppe är en luring i jollen och känner hästen väl.
En Malmqvist dubbel och tvilling är mitt spelförslag till veckans ATG mjölkande av stinna spelkossor i båsen. Visst blir det lite för mycket av det goda ? Men det är ju frivilligt att deltaga.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-08-30 klockan 09:02.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-30, 09:40   #9
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Det blir nog många spetsvinster idag. Jag kör en tidig inlämning. Ska försöka hitta några platshästar till en trippel eller liknande på Oddset också. Fick ju in 2/3 igår och torskade på Jormas olust att gå ut i kallblodsloppet. De oddsen har dock inte kommit ännu, så jag får se om det känns vettigt.

V75
Inlämnat: 2020-08-30, 10:37
Charlottenlund
Söndag 2020-08-30
Start: 15:00
Kostnad: 108,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Andre Ward (10, 4)
2: 1, 5, 6, 7, 9, 10 (3, 4)
3: 2, 3, 6 (10, 5)
4: 3, 5 (2, 7)
5: 2, 3 (7, 11)
6: 4, 5, 6 (11, 10)
7: 1 Philosopher (3, 5)

1x6x3x2x2x3x1 = 216 rader.
216 x 1 x 0,50 kr = 108,00 kr.
Totalt: 108,00 kr.
Rättningskod: PGD DQT VRL
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-30, 10:35   #10
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Där strök de Es Trenc. Kanske att Erling bara vinner loppet.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-30, 10:43   #11
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Det får bli en Challenge idag också. Ser rätt intressant ut.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-30, 10:57   #12
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 822
Sharp$: 475
Standard

Banans programblad

https://www.epaper.dk/danskhv/charlo...nden_30-08-20/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+5)

Senast redigerad av MikaF den 2020-08-30 klockan 11:00.
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-30, 11:21   #13
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 404
Sharp$: 4280
Standard

Dagens bästa värde finner jag i att spika 6 Viking D'Hermes till 16% i tredje!
Det är otroligt värde! Dagens största favorit 3 Slide So Easy till ofattbara 60% har väl i ärlighetens namn sina bästa dagar bakom sig även om den är inne i en formtopp med tre raka segrar. Det är dock i danskt slentriantrav även om förra loppet var danskt mästerskap men hur fan mycket säger det egentligen? Jag tycker rent generellt att danskt trav är en ankdamm av dåliga tränare och kuskar vilket visar sig gång efter annan när dom åker över till Sverige för att möta motstånd. Visst en toppindivid vinner ett och annat lopp på Jägersro eller Åby en vardagskväll men när motståndet vässas till står dom sig slätt! Kuskarna är också taktiskt obegåvade!

Nu möter dagens största favorit en fransk häst i form som har stångats mot världseliten till och från! Dessutom är Vikingen både snabb och stark! Jag tror att skillnaden mellan danskt och franskt trav kommer att bli pinsamt påtagligt i eftermiddag!

Vikingen kan mosa den danska mästaren från dödens över kort distans! Det är min övertygelse men det finns gott hopp om att det blir ännu bättre! En spets och slut-kross och vinst med 20 meter! Jag tror nämligen att 4 Bali kan överflygla favoriten och då är det bara för fransosen att följa med och överta! Det är ofta bättre att komma utifrån på fyllebanan och spår 6 är faktiskt bra!

Jag tvekar inte en sekund att spika årets värde! Såvida hästen inte är halt i värmningen...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bullo (+10)
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-30, 12:29   #14
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Dagens bästa värde finner jag i att spika 6 Viking D'Hermes till 16% i tredje!
Det är otroligt värde! Dagens största favorit 3 Slide So Easy till ofattbara 60% har väl i ärlighetens namn sina bästa dagar bakom sig även om den är inne i en formtopp med tre raka segrar. Det är dock i danskt slentriantrav även om förra loppet var danskt mästerskap men hur fan mycket säger det egentligen? Jag tycker rent generellt att danskt trav är en ankdamm av dåliga tränare och kuskar vilket visar sig gång efter annan när dom åker över till Sverige för att möta motstånd. Visst en toppindivid vinner ett och annat lopp på Jägersro eller Åby en vardagskväll men när motståndet vässas till står dom sig slätt! Kuskarna är också taktiskt obegåvade!

Nu möter dagens största favorit en fransk häst i form som har stångats mot världseliten till och från! Dessutom är Vikingen både snabb och stark! Jag tror att skillnaden mellan danskt och franskt trav kommer att bli pinsamt påtagligt i eftermiddag!

Vikingen kan mosa den danska mästaren från dödens över kort distans! Det är min övertygelse men det finns gott hopp om att det blir ännu bättre! En spets och slut-kross och vinst med 20 meter! Jag tror nämligen att 4 Bali kan överflygla favoriten och då är det bara för fransosen att följa med och överta! Det är ofta bättre att komma utifrån på fyllebanan och spår 6 är faktiskt bra!

Jag tvekar inte en sekund att spika årets värde! Såvida hästen inte är halt i värmningen...
Är beredd att skriva under på detta. Startsnabbheten och kunnandet som den här gamlingen visade när han hängde med kanonerna senast på Mons bör räcka jättelångt här!

https://www.youtube.com/watch?v=anA7zfpKsFk
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-30, 13:09   #15
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Charlottenlund - Lopp 5, 2950m V
Placering - Topp 3:
10 Onceforall Face (2,06)

Charlottenlund - Lopp 6, 2000m A
Placering - Topp 3:
10 Erling (1,67)

Charlottenlund - Lopp 8, 2000m A
Placering - Topp 3:
3 Something Fishy (1,35)

Charlottenlund-Lopp 10, 3000m A
Placering - Topp 3:
4 Extreme (1,73)

Charlottenlund-Lopp 11, 2000m A
Head to head - Odds 1,00 om ingen av hästarna är prisplacerade.:
3 Kilimanjaro (1,56)
6 Benito Roc


Totalodds: 12,53
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td