Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-09-05, 10:30   #61
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 353
Sharp$: 1028
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Spännande spikar! Azimut min spik med, väldigt bra procent sett till vad den gjort för lopp, formen den har, och att det lär bli en väldig spetskörning i loppet samt fin startrygg.... Tycker den borde ha kanske 35% lr ngt, så fint värde där!
Azimut är startsnabb och har en tung spurt att tillgå, loppets bästa häst. Men säger inte spåret och att den kör med skor på nånting? Är den lika bra med skor...
Ceezy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-05, 10:31   #62
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Jag tycker Valborg Marje Plats 3,75 på SVS är bra.
Jag kombinerar det med vinnare på Zanzero Jet till 4,85.
Det ger ett odds på 18,19 på den dubbeln

14 Zanzero Jet är mitt spikförslag för omgången.

Har ju vunnit till synes okörd 2 ggr i rad på slutet med liknande uppgifter.
Från spår 15 i en spårtrappa näst sist och från spår 12 på tillägg senast.
Tål att gå fort i spåren sista 700m.

Jag tror det blir fart på loppet vilket kommer gynna Zanzero.
Goop med 6 Royce Rolls kör nog till ledningen men 7 Redneck Woodland går bfro ffg och Adrian lär pressa på i dödens, alternativt försöka kuppa sig till spets. Vi vet ju sen tidigare att Kolgjinis väldigt gärna vill vinna på hemmaplan och V75. Då kör de för att vinna eller försvinna.
13 Rackham haussas av betaltjänsterna för senaste insatsen. Men hästen gick också tom i det loppet.

Då spelar jag hellre Zanzero Jet som gått i mål obottnad.

Enligt mig borde Zanzero Jet vara favorit i loppet. Men vi kan tacka betaltjänsterna för att hästen inte är det. De pekar nämligen på 6 Royce Rolls och 13 Rackham vilket gör att Zanzero inte kommer sluta som favorit på V75 och därmed bli den som är spelvärd av den trion hästar.


lycka till i eftermiddag

Jag har hälften av din lösning där kan man säga
Tror också på Zanzero, finfin häst med bra uppgift här och troliga loppscenariot talar för den !
Dock :
1: Det är Jägersro, alltid svårt med det spåret då hur bra häst/kusk det än är.
2: Om det INTE blir spetskörning säg 7an hoppar vilket den gör ibland så Goop kommer enkelt till spets, hur ska Örjan slå den då?

Jag tar feglåset med Goop och Örjan, bästa kuskarna och spetshästen/bästa hästen brukar vara säker kombo... Ngn av de 2 borde vinna loppet iaf 7 av 10 ggr tycker jag och då är sammanlagd procent (63) helt ok!

Men vi får väl hålla en extra tumme för Örjan då
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-05, 10:33   #63
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ceezy Visa inlägg
Azimut är startsnabb och har en tung spurt att tillgå, loppets bästa häst. Men säger inte spåret och att den kör med skor på nånting? Är den lika bra med skor...
Spåret tror jag bara är bra och oddshöjande, med den förväntade körningen från start

Skor är säkert litet minus, men till 15% kan man inte få allt, tror den vinner ändå=)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ceezy (+5)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-05, 10:46   #64
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 353
Sharp$: 1028
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Spåret tror jag bara är bra och oddshöjande, med den förväntade körningen från start

Skor är säkert litet minus, men till 15% kan man inte få allt, tror den vinner ändå=)
Läste dessutom nyss att det är ingen större skillnad enligt tränaren =)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+5)
Ceezy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-05, 10:56   #65
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 2130
Standard

Någon vänlig själ som har koll på "värdiga spels" spikar?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Orsa (+2)
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-05, 10:57   #66
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 353
Sharp$: 1028
Standard

Vad tror ni om FORFANTONE AM? Titta senaste loppen och är den inte lite " bortglömd" här. Ingen dålig prestation när den vann mot campo för 3 starter sedan.
Ceezy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-05, 11:15   #67
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 091
Sharp$: 6121
Standard

Tyvärr är det ändrat till bara barfota fram på Redneck W nu. Det talar väl för Zenzero Jet men hade nog trott att procenten skulle vara lite lägre med allt snack om Goops och Rackham.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-05, 11:16   #68
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 149
Sharp$: 9326
Standard

Åker och fiskar utan täckning i 8h så det blir rättning när jag kommit hem hehe.

V75
Inlämnat: 2020-09-05, 12:14
Markus Gerdlöfs andelsspel
Jägersro
Lördag 2020-09-05
Start: 16:20
Kostnad: 480,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 9 (3, 7)
2: 1, 2, 3, 10, 11 (4, 5)
3: 5, 6, 7, 8, 11, 13, 14, 15 (4, 2)
4: 11 Valborg Marje (7, 1)
5: 1, 2, 3, 6 (5, 4)
6: 10 Azimut (4, 6)
7: 4, 5, 12 (11, 7)

2x5x8x1x4x1x3 = 960 rader.
960 x 1 x 0,50 kr = 480,00 kr.
Totalt: 480,00 kr.
Min kostnad: 480,00 kr x 18/50 = 172,80 kr
Rättningskod: XDD PHF WHP
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-05, 11:22   #69
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 634
Sharp$: 12710
Standard

Gulddivisionen är för en gångs skull ganska öppen och spelvärd i min ”värld”. Men frågan är om man skall storgadda typ 1-2-3-4-6-7 eller gå på chansspik ? Mange känns lite som favorit i fara efter senaste bensinstoppet. Skallen ?
Ghazi 2% och Generaal 5% känns ju grymt spelvärda.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-05, 11:26   #70
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ms Visa inlägg
Någon vänlig själ som har koll på "värdiga spels" spikar?
General Bianco

På lilla systemet även Rackham
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ms (+50), NicklasA (+5), Orsa (+20)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-05, 12:10   #71
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
General Bianco

På lilla systemet även Rackham
Crap!!! Hur ser deras träffbild ut på spikar? Har en känsla att den inte är super, men har förhoppningsvis fel
NicklasA är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-05, 12:23   #72
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Crap!!! Hur ser deras träffbild ut på spikar? Har en känsla att den inte är super, men har förhoppningsvis fel

Har inte fört statistik på deras spikar. De träffade 2/2 i Onsdags men det var favoriter. Känslan är att de träffar favoritspikarna klart oftare än när de sticker ut hakan och lyfter fram skrällspikar.

Förra lördagen träffade de 1/2. Satt Målnlycke AM till 45% men missade Activity När de försökte fälla Lipstick Tooma.

Deras filosofi är ju att spika en spelvärd häst.
T.ex General Bianco som var 5% streckad när de la ut tipsen.
Om de värderar vinstchansen till 15% så kan de spika på ”värde”

Det är ju då ändå 85% chans att det blir en annan vinnare än deras spik enligt deras egen värdering av vinstchanser i loppet.

Jag gissar på deras värdering nu men jag tror att det är något liknande idag. Man vill ha en spik som kan göra systemet slagkraftigt och nå höga utdelningar om de får rätt , och inte att förglömma en ”skrytspik” att pumpa ut i sociala medier om man skulle få rätt

Jag streckar Forfantore och Esprit Sisu före deras spik men Generalen åker också med på systemet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NicklasA (+5)

Senast redigerad av Basse den 2020-09-05 klockan 12:34.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-05, 12:32   #73
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 091
Sharp$: 6121
Standard

Idag går jag för potten:
9-resten
3,5
7 Redneck Woodland
14 Waiting Hill Hall
1,2,3,4,5,6
6 Urban Kronos
5-resten

1 av 2 A i avd 1/7

Lycka till allihop!
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-05, 12:39   #74
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 294
Sharp$: 1089
Standard

Tar verkligen Generalen spets i avd 5?
Har ej studerats själv.
trance_error är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-05, 12:40   #75
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37596
Standard

Hinner inte se travet förrän ikväll då jag ska iväg om några timmar. Det blir därmed tidig inlämning och så här ser jag på omgången:

1) Känner en hel del för Nero Maximus. Barfota, bra läge, stall i form med kusk som har gott om självförtroende för närvarande. Men då Crebas talar sig varm för Lucky Base så tar jag nog med den och bästa hästen Armour AS.
2) Här låter det som att det inte är något snack om att Banksy tar ledningen och över kort distans på Jägersro så känner jag för att spika. Formen är på topp. Hur bra den har blivit sedan den exporterades till Finland är dock svårt att veta. Men man måste våga för att vinna och är jag rätt ute på spikarna idag så kan det betala sig bra.
3) Laddar på med en till spik. Goopen Royce Rolls. Det låter topp där, han kör till ledningen och värsta motbuden har bakspår. Zenzero Jet vill ha ryggar och avvaktar, medan Rackham tappar i starten och det tar lite tid för honom att komma fram till dödens, om han väljer det. Då har Björn maskat bort halva loppet och lättar på tömmarna.
4) Var inne på att singla Laleh Pellini, men hästen är så pass osäker och loppet öppet, så jag garderar.
5) Racing Mange! "Alla" tvivlar på formen, men han har perfekt läge för ledningen, hemmabana och möter inte så farligt motstånd. Har ju varit ute mot de allra bästa. Jag tror dessutom att han inte var gynnad av Tingsryd senast eller så hade han bara en dålig dag. Folk garderar och då passar det mig att spika.
6) Här klarar man sig på en handfull hästar.
7) Newport Beach - bästa hästen från sämsta läget. Här tänker jag ladda på rejält och hoppas på en avslutande skräll som höjer värdet när övriga spelar fått slut på streck.

Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+30)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td