Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-09-11, 19:24   #46
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 657
Sharp$: 12772
Standard

Hm Nurmos är en luring när det gäller att träna hästar som levererar i topp författning med få starter.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-11, 19:26   #47
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4108
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Hmm! Treåringar, fan inte lätt att spela idag. Jag lägger inte en krona till på den här skiten.
3 år utvecklas ju så olika så jag bara tittar på sporten i kväll. Tex Beauty Kronos lopp var ju inget som tydde på den prestationen, kan ju bara streckas pga att Reden tränar- Lycka till ni som har chans på pengar
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-11, 19:33   #48
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Vidrigt dåligt av Hell Bent For Am.... USEL
Kan han kört för sakta?...har ju tidigare bara mosat från dödens i högt tempo...oavsett så skulle den ju vunnit...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-11, 19:50   #49
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ni fick den tidigt!


Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Det är ändå så att 7 av 10 gånger om inte mer så blir det ytterst pover utdelning när det gäller uttagningslopp. I första så vinner baggen 9/10 - den enda egentliga utmanaren har fått än sämre spår (12). Bergharns kan vara intressant på spåret, men normalt sett så vinner Elegant Ima lätt, även från dödens - så bra är denna!

I andra är Goopens en skämtfavorit, så denna kan du egentligen plocka bort, enligt mig - risken är när denne fått så bra spår att denne släpps till spets och får bestämma, men som i nuläget varandes 51% är det en favorit att försöka fälla. Min förstahäst är helt klart nummer 19, Mahiki Beach. Mycket gediget sto med full form och det kommer säkerligen gå undan från början här med flera som vill till spets och som gjort bra lopp på sistone... Betänk dock att uttagningsloppen till Trav-oaks går över 2140 meter och då gynnas det med bättre lägen mer.

Tredje loppet även detta öppet, men här kommer de flesta gardera så inget rens här, vem av de betrodda som än vinner. Min rysare här är Bergharns Command om denne kommer till från 8-spåret. Trolig vinnare dock ÖK och Mister Hercules. Lite oroväckande är dock dennes galopp senast. Henry Flyer Sisu tycker jag också gick grymt bra sist så pass upp! 6% i nuläget ett skämt! Lång distans nu och Jorma gör denne till kvällens skrik, enligt mig...

Honey Mearas dagens bästa spik till bara 36% i nuläget - endast Barbro Kronos emot - lås? Troligtvis spik, ändå för mig på PUs - ett stall i högform...

En felfri Foreign Rain med Bergh kan ställa till det för det annars naturliga låset på 9, Manny Muscles och 10, Önas Prince... Fördel ÖP!

Otroligt tufft schema för Kuyt F. Boko men denne är hård! Kan ta det från rygg ledaren - tar INTE spets, mena avslutar ALLTID vasst! Denna avdelning är ett garderingslopp även om Goopens troligtvis är bäst tillsammans med nummer ! Kuyt F. Boko. Dåligt spår för båda mina favoriter samt att jag inte tror ett skit på Hunt Am gör detta till ett garderingslopp... Var uppmärksamma på ev. barfotabalans på Melanders nummer 8 - skulle denne gå barfota, runt om blir denne en maktfaktor loppet...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+10)

Senast redigerad av Fulsprit den 2020-09-11 klockan 20:04.
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-11, 20:06   #50
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 657
Sharp$: 12772
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Ni fick den tidigt!
Helt OK Fulis men det är väl ett lopp kvar ?
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-11, 20:25   #51
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 657
Sharp$: 12772
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Helt OK Fulis men det är väl ett lopp kvar ?
Perfekt analys Fulis. Hoppas du tog betalt.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-11, 20:30   #52
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Perfekt analys Fulis. Hoppas du tog betalt.
Nope - tyvärr inte en krona - satt uppe hela natten och in på förmiddagen och festade med gamla vänner och Sharps. Orkade sedan inte upp i tid. Typiskt!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td