Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-09-30, 10:51   #16
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37610
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
3 Lovemore struken. Just nu streckad på 43%. Mycket spännande!
Det var tråkigt då jag har spik på Whelk och nu kommer den dra en jäkla massa streck.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-30, 11:28   #17
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37610
Standard

Stallet ligger lågt på Neelix och tror mer på sin andra häst. Det kan bli lite körning i loppet.

Senast redigerad av Shooter den 2020-09-30 klockan 11:31.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-30, 13:24   #18
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Sitter och försöker klura ut spetsstriden i avdelning 5. Känns som att det inte finns en enda startsnabb häst på framspår. Den snabbaste är nog 8 O.M Faststeep, men den är heller inte riktigt att lita på. Oerhört klurigt att få reda på hur det blir kört i detta lopp.

Hela veckan har jag varit inne på att låsa med 3 och 4 på stallkörningen mellan Untersteiners, men vet inte om någon av dem kommer till ledningen initialt – och då är det ju inte så mycket att förlita sig på.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-30, 13:37   #19
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Spetsstriden i avdelning 6 blir mycket intressant. Rätt övertygad om att både 1 Speedy Tilly, 2 Youghurt Composite, 4 On Stage Indika och 5 Kulani laddar för ledningen. Vem är snabbast? Den som kommer till ledningen här har mycket vunnet här.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-30, 13:40   #20
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
Sitter och försöker klura ut spetsstriden i avdelning 5. Känns som att det inte finns en enda startsnabb häst på framspår. Den snabbaste är nog 8 O.M Faststeep, men den är heller inte riktigt att lita på. Oerhört klurigt att få reda på hur det blir kört i detta lopp.

Hela veckan har jag varit inne på att låsa med 3 och 4 på stallkörningen mellan Untersteiners, men vet inte om någon av dem kommer till ledningen initialt – och då är det ju inte så mycket att förlita sig på.
3 4 1 är väl de tydliga förstahästarna där, även om det blir trist 3hästarslås om man tar dem.. bakom är det väl 6 7 8 som kan vinna.
7 Bellmondo är startsnabb ibland, och med Uhrberg på Jägerso så lär den ju laddas tror jag, bör sitta i spets efter 300 m är min gissning. Sen om den släpper till 3 lr 4 (lr 8?) är anyones guess...
9 räcker inte till och 12an presterar i stort sett aldrig ett normalt lopp och vinner inte nu heller. Tre lr sex hästar för min del iaf
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-30, 13:48   #21
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37610
Standard

Nu har jag lämnat in ett reducerat system till kvällen med spikar på Whelk, Victory Lee och Super Sarah.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-30, 14:28   #22
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 664
Sharp$: 50025
Standard

Daniel Berglund V86 Jägersro/Solvalla på Service Plays
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-30, 14:31   #23
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 664
Sharp$: 50025
Standard

Jens Sjödén V86 Jägersro/Solvalla på Service Plays
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-30, 14:44   #24
 
lappen69s avatar
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 392
Sharp$: 161
Standard

Hallå gubbar & damer!
Längesedan jag spelade nu, haft ett uppehåll på några år Är de någon här som har ett bolag/ATG tillsammans man kan joina? Helst att man spelar reducerat...
__________________
För hästens felsteg bär kusken ansvar.
lappen69 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-30, 15:04   #25
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Whelk ser det ut som att många kommer gå på och jag förstår det. Jag kan dock inte släppa Twinkle Face som är stark och får Goop upp. Han har kört henne en gång tidigare och kom i mål på delad rekordtid för henne, varför de passar bra ihop. Goop mot Westholm på Solvalla och det skiljer definitivt inga mil häst mot häst.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-30, 15:32   #26
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Håller med dig där, den är farlig med Goop! Känns som det är fåtal som kan vinna bakom Whelk, 2 9 10 12 ser jag som potentiella vinnare, inga andra.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-30, 15:33   #27
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

För övrigt, är det jag som missat ngt lr varför ger Banzai Merci avd 2 hela 6,5 i platsodds på bet365? Toppform, bra spår i spårtrappa, värsta emot har alla bakspår.... Känns som ett rejält överodds i nuläget tycker iaf jag?

Edit: nere på 5 nu.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-30, 15:55   #28
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3179
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
Spetsstriden i avdelning 6 blir mycket intressant. Rätt övertygad om att både 1 Speedy Tilly, 2 Youghurt Composite, 4 On Stage Indika och 5 Kulani laddar för ledningen. Vem är snabbast? Den som kommer till ledningen här har mycket vunnet här.
7 EICAS spurtar ner alla då
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-30, 16:15   #29
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Någon som sitter på kommentarer från Travronden angående hur 4 M.T Mighty Winner, 5 Cobbys Olifant och 6 Toddler kommer köra? Ett trehästarslås känns stabilt, men jag vill nog ta ställning här.

Någon som kan dela?
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-30, 16:31   #30
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
Någon som sitter på kommentarer från Travronden angående hur 4 M.T Mighty Winner, 5 Cobbys Olifant och 6 Toddler kommer köra? Ett trehästarslås känns stabilt, men jag vill nog ta ställning här.

Någon som kan dela?
4 M.T Mighty Winner
TR:Nöter på och gör det bra utan att sticka ut. Kvick ut och hänger med i alla tempon, men krigar inte alltid om det tar emot. Får fin resa och springer en 1.11-tid på nytt. Fidus.

"- Peter Ingves, som körde honom senast, sa han kändes fin, men att det blev för häftigt när han skulle backa ner honom. Allt har varit normalt efteråt och han gör det helt okej även om han inte vinner så ofta. Det blev bra spår och han är hyfsat kvick, så vi gör ett försök att komma ner på innerspår. Kort distans är liten fördel. Barfota runt om, can't see back vänster och murphybländare höger samt jänkarvagn, säger Peter Untersteiner."

5 Cobbys Olifant

TR:Fick senast nyttig genomkörare efter uppehåll, 1.13,4/800. Täta starter nu (1/2) och lär vara betydligt mer på alerten. Perfekt spår och kan blåsa till tät vid maxladdning. Tippas.

"- Han gick helt okej i comebacken. Vi fick kanonstart i första, men det blev omstart och sedan strulade han lite i den giltiga starten när vi vände upp. Han fick trots det ändå ett okej lopp och avslutade bra. Han har bara gått joggingtur efter det, men förhoppningen är så klart att han ska ha gått framåt. Han är snabb ut, bra för klassen och klarar kort distans. Jag hoppas och tror på bra insats. Barfota runt om, helstängt huvudlag och hybridvagn, säger Thomas Uhrberg."

6 Toddler
TR Sprungit fina tider på sistone efter smörresor. Har dock pausat efter senast och lär fattas lite till toppform. Kan dessutom få svårt att komma till trots sin startsnabbhet. Nja.

"- Vi har inte kunnat träna honom riktigt så tufft som vi velat på sistone och han kommer behöva lopp i kroppen. Han har annars jobbat bra, men det blev dåligt spår och vi ligger lågt. Inga ändringar - skor runt om, norskt huvudlag och jänkarvagn, säger Conrad Lugauer."
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td