Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-11-24, 19:48   #16
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Förlåt en yngling men i min värld är travspelet på väg att spåra ut med alla stora andelsspel och och dator baserade in och utlands spel. En stor del av travspelets behållning är ju åtminstone i min värld att jag kan påverka spelet med egna tankar och ide’er.
Jag kan känna en betydligt större tillfredställelse på att sätta en 4-5 siffrig vinst med medioker insats på ett egenkomponerat system än att vinna en andel på ett jättesystem.
Hela grejen med travspel är ju att själv komponera ett vinnande koncept. Men visst smaken är som röven klöven.
Ja det finns ju två kundgrupper, de som vill lägga liren själv och de som nöjer sig eller hellre bara vill "vara med". Själv är jag mest i gruppen lira själv. Men en omgång som jag inte hinner vara påläst till och vet en spelare som gör det och omgången ser intressant ut så köper jag också.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-24, 20:38   #17
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2391
Standard

En Butiksandel orkade ta sig in på Vinstlistan ikväll.

Återigen vanlig V64.

100% av vinstliste-vinnarna efter två dagar hade V64 och inte V6.


Det är nog så att jag hade helt fel på den här punkten.


MEN.....omfg vilken överbetald rad! Enligt V64%en borde det ge ca 185k. Men det blev 833k.

Ingen söndervarvning synes än.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!

Senast redigerad av Strappa71 den 2020-11-24 klockan 21:53.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-24, 21:15   #18
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
En Butiksandel orkade ta sig in på Vinstlistan ikväll.

Återigen vanlig V64.

100% av vinstliste-vinnarna efter två dagar hade V64 och inte V6.


Det är nog så att jag hade helt fel på den här punkten.


MEN.....omfg vilken överbetald rad! Enligt V64%en borde det ge ca 180k. Men det blev nästan 900k.

Ingen söndervarvning synes än.
Det brukar ju bli överbetalt ifall ingen favorit vinner då folk i allmänhet alltid spikar en favorit!

Men ja, det är galet betalt!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-01, 21:34   #19
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2391
Standard

Efter en dryg vecka måste jag nog förbereda mig på att behöva pudla.

Av de V64-Butiksandelar som tagit sig in på vinstlistorna är det bara 2 st som använt V6-valet. Nästan alla spelar V64.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-01, 21:58   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7927
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Efter en dryg vecka måste jag nog förbereda mig på att behöva pudla.

Av de V64-Butiksandelar som tagit sig in på vinstlistorna är det bara 2 st som använt V6-valet. Nästan alla spelar V64.
Viktigt för den kundgrupp de vänder sig till att det alltid blir några kronor åter, även om det inte går ihop sig? Sen få skriva i chatten typ ”Nära ikväll, blev iaf en tröstpeng. Imorgon är det vår tur!”
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-02, 17:54   #21
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Viktigt för den kundgrupp de vänder sig till att det alltid blir några kronor åter, även om det inte går ihop sig? Sen få skriva i chatten typ ”Nära ikväll, blev iaf en tröstpeng. Imorgon är det vår tur!”
Ja det lär vara den enkla logiken bakom det där. Eller att spelläggarna inte är smartare än att de lirar för alla rätt när de "borde" göra det.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-02, 18:39   #22
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Viktigt för den kundgrupp de vänder sig till att det alltid blir några kronor åter, även om det inte går ihop sig? Sen få skriva i chatten typ ”Nära ikväll, blev iaf en tröstpeng. Imorgon är det vår tur!”
Har kikat lite på andelarnas framgångar. De får ju en del tillbaka på sina femmor och fyror också. Minskar kapitalbehovet som andelsköparna måste peta in innan det blir sex rätt och lite klonk tillbaka. Det är mycket lättare att få nya insatser om andelsköparna får tillbaka lite ibland, även om de gått en tjuga back. Andelssäljarna vänder sig inte till Sharps.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td