|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#151 |
Sevilla
Gick fort på upploppet men varför chansar Lövgren med innerspår? Kommer loss alldeles för sent. Körde för pengar?
|
|
|
|
|
|
|
#152 | |
|
Citat:
En riktig taktiker. Sitter man o såsar i loppen så blir man 3a 4a. Skulle vilja att alla banor i sverige skulle ha dubbla OS för roligare lopp. Får önska det till tomten Blir nog bara mjuka paket tyvärr
|
||
|
|
|
|
|
#153 |
|
Jag e kvar med 23451011 vad tror ni ska inte titta på loppet. Gärna nån kan skriva vem som ska vinna tack
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Lugauers är som Kolgjinis, har jag lärt mig nu. Mycket snack, stora rubriker men händer egentligen inte ett skit av värde i loppen.
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Fan vad värdelös,testade att köra en V5:a och använda reduceringsverktyget som ATG har. Valde bort alla rader under 1000kr,hade alla hästar som vann med,men inte en enda kupong hade alla i samma trots att resultatet blev över 1000 kr.
helt klar fungerar inte jag och reduceringsverktyg - suck! Hade jag hållit tassarna borta från den där jäkla verktyget, som sparade mig ca 60 kr, hade jag gått 690 kr plus. Varje omgång nya misstag. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3) Senast redigerad av shasha den 2020-12-05 klockan 18:15. |
|
|
|
|
|
|
#160 | |
|
Citat:
Jag ligger bakom programmet 'Hjälp på traven', som numera är gratis och Open Source. Senaste versionen finns alltid på To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. . Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+20) |
||
|
|
|
|
|
#161 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Du ska inte använda utdelningsfiltret om du lämnar in så långt innan spelstopp. Blir helfel då.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+20) |
|
|
|
|
|
|
#163 | |
|
Citat:
Men tack till er som berättar hur det fungerar , nu slipper andra göra mina misstag. Vore man mer erfaren skulle man kanske räkna ut det själv, men dit har jag långt kvar .
|
||
|
|
|
|
|
#164 |
|
|
|
|