|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
Såklart galopperar 8 Ara och 9 tar plats
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Vi tänker skrämmande lika i det mesta haha. Har jag en klon på detta forumet?
![]() Lät den biten vara osagt. Men tänkte också på det. Stenrik snubbe, som lite "ödjmjukt" ska inhandla några scootrar, för som vi alla kan se bor han vid en gigantiskt sjö (?) Jag sluta titta så vet inte om de var fallet haha. On topic. Fan va omgången dog där för mig :( heltäckt i avd 5. O favoriten vinner.... FAVORITEN?!? Ridååå |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Testar en dd
Dd-1 Hula Hula Sisu: formstall, borde vara snabb ut, varit det i auto Elsie G: fågel eller fisk, farligt att ta bort Self Taught Beauty: jättefavorit på Solvalla i sverigedebuten, galopp då Dd-2 Jacoby Keeper: nerstruken ett spår, hemmaplan, toppkusk (åtminstone i Dalarna) 15 kr x 3 = 45 kr |
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#113 |
|
DD 2-7 50kr och 2,13 mot 4,7 (har lite skräll feeling på Cracker Jack) för en mindre peng.
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Vilket skitlopp! Nian var knappast frisk och nu lär det bli nya jackpot-pengar.
|
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Citat:
![]() ![]() Nåt borde gå in! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+1) |
||
|
|
|
|
|
#116 |
|
Överlägsen vinnare i ett lopp som sannerligen inte höll V75 klass.
Grattis atg till jackpot. Då blir det lite mer i den sk multijackpoten på torsdag. |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Får hoppas på en slant så kanske dagen går ihop till slut hehe
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+2) |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
JUST NU I ATG LIVE: Vass eller kass till V75 i Ålborg!
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Ha ha. Dom har säkert läst på hela dagen. Och sen kommer väl björnkollen. Goop har säkert lagt dagar i de danska lopparkiven.
Trist att så många spelar V75 till dessa omgångar, för det visar ju att dom bör finnas kvar. Hade hellre sett en V64 i morgon kväll. Då hade jag ev tittat. |
|
|
|
|
|
|
|