|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Ingen nederbörd att vänta så banan bör bli ok.
Tar tillbaka om mest spelvärda i sista loppet, det är nog Waikiki på 0%. Brukar lägga iväg rätt bra i volt och sitter bra till för att hitta tredje-fjärde inner. Ryggar hela vägen senast och blir det samma här i drygt två varv så kan den nog explodera rätt ordentligt. Liknande som på Färjestad förra året när han fick en sån resa i liknande lopp. Kan nog spricka upp här under sista halvvarvet.
|
|
|
|
#66 |
|
Blir nog(som vanligt) inget system imorgon, men tror att den som håller sin hjärna kall och går på "grundideer", kan bli lyckosam...den som hittar sju, kommer att bli rikligt belönad oavsett, alltså måste man inte gå på "önskedrömmar"...
...
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Daniel B finns ju här+några andra duktiga.
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
V75
Inlämnat: 2020-12-30, 22:56 Axevalla Torsdag 2020-12-31 Start: 15:00 Kostnad: 180,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 7, 9, 10, 11, 12 (15, 1) 2: 14 Leon Zon (5, 10) 3: 1, 2, 5, 6, 8, 12 (10, 3) 4: 5, 6, 7, 10, 12 (1, 2) 5: 4 Hector Boko (2, 1) 6: 7 Vikens Fingerprint (1, 6) 7: 9, 11 (12, 2) 6x1x6x5x1x1x2 = 360 rader. 360 x 1 x 0,50 kr = 180,00 kr. Totalt: 180,00 kr. Rättningskod:
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Daniel B är kung av trav finns ingen på detta forum som kan mäta sig med honom. Vad är problemet........det är vad jag tycker
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Gone with the wind har aldrig startat i voltstart, men hade spår 1 i sitt kvallopp och om någon är intresserad finns videon här:
https://dnt-tv.solidtango.com/video/...ocale=sv#t=608 10:08 in eller klicka på löp 24. |
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Administrator
|
Citat:
Du har gjort detta allt för länge nu och jag har upprepade gånger bett dig sluta. Dina inlägg här handlar enkom om andra medlemmars duglighet och (enligt dig) inkompetens. Det är inte OK. Så jag ber dig ytterligare en gång att sluta med det beteendet eller lämna sidan. Du skapar endast tråkig stämning och det måste upphöra. OK??
|
|
|
|
#72 | |
|
Citat:
Jag spikar Dark Roadster - spets och blommor! Sen väger jag mellan Zeolit, Ready Throphy och Grainfield Aiden som andraspik/utgång.
|
|
|
|
#73 |
|
Är nog ingen som tycker att just den åsikten är ett problem, men däremot hur du lägger fram andra åsikter. Vet ej hur gammal du är men gissar på att du sällan suttit ner och coachat andra personer i livet/yrket. Mitt tips till dig, sluta fokusera på det DU tycker är fel och skriva m det, fokusera istället på det som DU ser som positivt - det andra struntar du i och går vidare bara, du kommer må bättre då, jag lovar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+3) |
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Citat:
när det är jackpot på V75 är väl så nära 1.00 det går att komma, trots att de bara bidrar med en fraktion av en promille till spelpotten. Vi har sett det så många gånger förr och med stor sannolikhet får vi en repris i morgon. ATGs filbegränsningar är lika lätta att kringå som för en fluga att flyga in genom en öppen dörr Gissa varför ATGs säkerhetschefer skriver på tystnadsavtal? |
||
|
|
|
|
|
|