Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-02-07, 20:24   #16
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3618
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Svenska Spel "lyssnar" men de ändrar i princip ALDRIG ens på uppenbara saker.

Kanske sämsta spelbolaget i hela världen på just den punkten.

Eller det klassiska svaret ifrån kundtjänsten:

"Det du efterfrågar hoppas vi kommer i framtiden..."
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-02-07, 20:52   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 135
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Svenska Spel "lyssnar" men de ändrar i princip ALDRIG ens på uppenbara saker.

Kanske sämsta spelbolaget i hela världen på just den punkten.
Bet365 är precis likadana
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-02-07, 21:08   #18
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4687
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Bet365 är precis likadana
Dom är störst av någon orsak dock
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-02-13, 13:59   #19
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 589
Sharp$: 2102
Standard

Väckt upp mitt Unibet konto ... SP är ju helt körda på trav ... tyvärr kör jobbet tillsammans spel på stryktipsets så får ha kvar skiten ...
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-02-14, 09:41   #20
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Raketspel


Jag gjorde raketspel (som vanligt) till Åby, V75. Satsade 15 kr på en trippel
plats som hade givit 4700 vid ev. vinst. Gick inte att få in, direkt dök en skylt upp där jag ombads spela för 8 kr och 33 öre. Gjorde ett försök med 8 kr. Njet!
Dök då upp en skylt där nytt belopp skulle var 9 kr och 28 öre...
Blev förbannad och ringde kundtjänst 070-11 11 11. Efter en del förklarande där jag fick upplysa killen om vad det var för typ av spel, förklarade han att jag kunde spela det rätta beloppet "närmare start". Gjorde det på ATG i stället då jag inte hade möjlighet att vara vid datorn vid start. Vad håller dom på med? -inte ens ett småspel godkändes. Troligen någon slags robot som skiftar insatser lite hur som helst. Och resten av hemsidan också rätt lustig vad gäller trav.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-02-14, 09:59   #21
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3618
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Jag gjorde raketspel (som vanligt) till Åby, V75. Satsade 15 kr på en trippel
plats som hade givit 4700 vid ev. vinst. Gick inte att få in, direkt dök en skylt upp där jag ombads spela för 8 kr och 33 öre. Gjorde ett försök med 8 kr. Njet!
Dök då upp en skylt där nytt belopp skulle var 9 kr och 28 öre...
Blev förbannad och ringde kundtjänst 070-11 11 11. Efter en del förklarande där jag fick upplysa killen om vad det var för typ av spel, förklarade han att jag kunde spela det rätta beloppet "närmare start". Gjorde det på ATG i stället då jag inte hade möjlighet att vara vid datorn vid start. Vad håller dom på med? -inte ens ett småspel godkändes. Troligen någon slags robot som skiftar insatser lite hur som helst. Och resten av hemsidan också rätt lustig vad gäller trav.
Låter märkligt, enligt Svenska Spel själva ska dom inte limitera spelare vilket detta ser ut att vara?
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-02-14, 10:53   #22
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 125
Sharp$: 4345
Standard

Här hänt mig också flertalet ggr nu sen senaste piss uppdateringen.
Igår skulle jag lämna en fyrling (fotboll och hockey) till odds 11.34 skulle satsa 500
men fick bara spela för 187 kr.
Aldrig mer odds på SvS!
_Edge_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-02-14, 17:37   #23
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 293
Sharp$: 2441
Standard

Svenska Spel har jag övergivit sedan "nya" plattformen. Totalförvirrad.
Men ATG börjar mer och mer köra över sina spelare. Man vill ha mig över mobilen, vilket jag inte vill. Vill inte ta det över kontokort utan direkt från banken. Vill inte ta det över något Trustly som mellanvante som dom anlitat. Varför? Dom är dessutom ifrågasatta. Säljer uppgifter om os till andra. Tidigare var det mycket enkelt. Bara att överföra från datorn, där jag ser loppen, från min bank HB till mitt spelkonto. Kunde inte vara enklare och har funkat i tjugo år. En transaktion. Det borde vara valfritt.
Icke! Du måste spela över mobilen, den mest lätthackade devisen i världen. Varför? Trustly - bara namnet - ska alltså samla information om mitt spelande, vilka belopp, hur ofta och hur länge jag är inloggad. Låta algoritmerna köra och exploatera mina vanor och sedan sälja det till dom som vill betala för att ha koll på mig.

Okidoki. Jag spelar i min ICA, då. Dom har frågat om jag vill lämna mitt mobilnummer vilket jag inte vill. Varför ska jag det? Har inget med mitt spel vid totomaten att göra. När jag skulle lämna in min V75 i går tog det stopp där också. Du får inte spela om du inte lämnar ditt mobilnummer till ATG. Dom har mitt id och allt annat som tillhör identifikation, men nöjer sig inte med det. Dom har gett sig fan på att jag ska vara en del av deras spelverksamhet över mobilen. NOT. Jag litar inte en sekund på detta tilltag.
Billman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td