Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-03-06, 17:47   #166
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Jag tänkte när Echelon var med där då tänkte jag ”fan då vinner han väl på OS som vanligt”.. sen när Adrian kom där då tänkte jag ”kul då fick man 5 rätt iaf” men nej nej då kommer 1:an där på OS.. innerspåret sa de...
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-06, 17:51   #167
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 397
Sharp$: 5750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
Surt... hade 4, 8 och 10 för fyra sexor och rätt många femmor.

4 och 10, två och trea i mål.

Blir väl 7 femmor nu, så går väl ändå lite plus men surt.

Nya tag imorgon.
Vet inte hur jag tänker 12 femmor såklart.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-06, 18:06   #168
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 141
Sharp$: 56943
Standard

Säga vad man vill om att dom nu får köra med valfria balanser igen. Ruskigt kul igen att titta på loppen. 1,10,9 i mars i sista V75an . Gillar man både sporten och spelet blir det väldigt mycket roligare med travet framöver än att sitta och kolla på skräplopp i januari och februari på brodd eller isbanor. Och snart kommer de riktigt bra hästarna ut igen. Dessutom väldigt spännande sen när även de mest lovande unghästarna ska börja tävla och man börjar hitta potentiella derby och kriterievinnare.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-06, 18:25   #169
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_Helgon Visa inlägg
Jag har ägarintresse i Cassius IMA(nr 4 i V75-4) och jag kan säga att jag jublade högt när nr 3 blev struken. Visst får vi ett sämre spår men spetchansen ökade samtidigt från kanske 20% till 50% då jag tror att nr 3 spetsat och att de hade kört nr 3 i spets om den startat.

Tror att vi kan hålla ut nr7 som är värst mot från start eller kanske överta från den i värsta fall om den kommer förbi, trots att den är stänkrädd. Det kanske vore det bästa om favoriten ryggar oss och vi inte vill ha den i rygg...

Har ni några frågor om Cassius så är det bara att fråga!
GRATTIS!!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
The_Helgon (+50)
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-06, 18:30   #170
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4106
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Säga vad man vill om att dom nu får köra med valfria balanser igen. Ruskigt kul igen att titta på loppen. 1,10,9 i mars i sista V75an . Gillar man både sporten och spelet blir det väldigt mycket roligare med travet framöver än att sitta och kolla på skräplopp i januari och februari på brodd eller isbanor. Och snart kommer de riktigt bra hästarna ut igen. Dessutom väldigt spännande sen när även de mest lovande unghästarna ska börja tävla och man börjar hitta potentiella derby och kriterievinnare.
Nu har vi två sidor av myntet. Gillar man bra sport så absolut roligare när dom bättre hästarna kommer ut, Spelmässigt så är jag av annan åsikt.

Typ Fotboll.. CL alltid roligare att se på men att spela på är för mig helt lönlöst.

Bättre då att hitta spelen där favoriten är övervärderad i klena lopp.

Smaken är ju som baken, men jag ser mer till kassan än upplevelsen när det gäller spel.

Lycka till framöver
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3), Ace (+25), SO (+50), MikaF (+5)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-06, 20:53   #171
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4685
Standard

"men jag ser mer till kassan än upplevelsen när det gäller spel."
Gör inte alla det döh?
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-07, 08:01   #172
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

En fråga som känns bättre lämpad här än i en egen tråd: Varför erbjuder bara ATG utbetalning till bankkonto med en dags väntetid?
Nästan alla andra erbjuder ju Swish nu men ATG är kvar i stenåldern?
Staketkusken är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-07, 09:00   #173
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 141
Sharp$: 56943
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Nu har vi två sidor av myntet. Gillar man bra sport så absolut roligare när dom bättre hästarna kommer ut, Spelmässigt så är jag av annan åsikt.

Typ Fotboll.. CL alltid roligare att se på men att spela på är för mig helt lönlöst.

Bättre då att hitta spelen där favoriten är övervärderad i klena lopp.

Smaken är ju som baken, men jag ser mer till kassan än upplevelsen när det gäller spel.

Lycka till framöver
Var hittar du fakta på att det skulle vara som du säger?

På vardagstravet i vinter tycker jag mig ha sett ständiga jackpots på 4 rätt på V64, bara några veckor sedan det blev rekordlåg utdelning på GS75 osv. Generellt har det varit väldigt enkelt att komma med i loppen då konkurrensen om platserna är låg men när allt som anmäls kommer med blir det ju också väldigt ojämna startfält.

Så förstår inte riktigt varför bättre lopp framöver där hästarna får tävla med valfria balanser med automatik skulle innebära att det blir tråkigare spelmässigt jämfört med hur det varit senaste månaderna med oftast dåliga lopp på vinterbanor. Har du någon statistik som styrker det?
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-07, 09:08   #174
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
"men jag ser mer till kassan än upplevelsen när det gäller spel."
Gör inte alla det döh?

Faktiskt inte, eller både ock, då. Jag spelar för att det är riktigt spännande och kul, samt att man kan vinna en slant under vägen. Inte alla hobbys man kan göra detta på. Hade jag gått efter bank roll managing hade jag absolut inte spelat som jag gör - spelar i allt för många lopp, men detta är för spänningens skull. Sedan anpassar jag iofs spelen efter odds och chansvärdering... Undviker storfavoriter även om de har spelvärde, förutom på streckspelen då...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-07, 09:09   #175
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
En fråga som känns bättre lämpad här än i en egen tråd: Varför erbjuder bara ATG utbetalning till bankkonto med en dags väntetid?
Nästan alla andra erbjuder ju Swish nu men ATG är kvar i stenåldern?
De får väl ränta på pengarna...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-07, 09:12   #176
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 141
Sharp$: 56943
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
En fråga som känns bättre lämpad här än i en egen tråd: Varför erbjuder bara ATG utbetalning till bankkonto med en dags väntetid?
Nästan alla andra erbjuder ju Swish nu men ATG är kvar i stenåldern?
I travronden sport den här veckan finns en lång intervju med Atgs VD och ekonomichef. Just denna fråga ställdes . Svaren indikerar väl att det inte kommer på kort sikt i alla fall. Uttag via Swish hos svenska spel tar Max 10 sekunder . Dom som vann hos atg igår får vänta på vinstpengarna till måndag.

......

Svenska Spel erbjuder Swish-uttag, hur ser ni på det?
Hans Lord Skarplöth: För oss så är IT-utvecklingen, generellt, en flaskhals och vi känner mycket väl till möjligheten till uttag via Swish men har hittills inte valt att prioritera den utvecklingen. Det ska ställas mot massa andra saker.
Lotta Nilsson Viitala: Vi måste prioritera våra investeringar hela tiden och det här har inte kommit högt upp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-07, 10:08   #177
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 716
Sharp$: 37583
Standard

Tre femmor blev gårdagens facit på mitt lilla system. Billi Time höll inte upp spets och motsvarade inte de förväntningar som ställts på henne. Hon skulle ju vara överlägsen om hon kom ut sades det. I sista hade jag 3,4 och 5, men det blev lite tokigt för dem hästarna.

Grattis till vinsten med Cassius Ima!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-07, 13:16   #178
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 882
Sharp$: 5148
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Var hittar du fakta på att det skulle vara som du säger?

På vardagstravet i vinter tycker jag mig ha sett ständiga jackpots på 4 rätt på V64, bara några veckor sedan det blev rekordlåg utdelning på GS75 osv. Generellt har det varit väldigt enkelt att komma med i loppen då konkurrensen om platserna är låg men när allt som anmäls kommer med blir det ju också väldigt ojämna startfält.

Så förstår inte riktigt varför bättre lopp framöver där hästarna får tävla med valfria balanser med automatik skulle innebära att det blir tråkigare spelmässigt jämfört med hur det varit senaste månaderna med oftast dåliga lopp på vinterbanor. Har du någon statistik som styrker det?
Intresserar mig mest för V75

Förra året fr 1a mars till 31 aug

14 jackpot på 26 veckor dvs mer än varannan vecka

de senaste 26 veckorna 5 jackpot

(givetvis 5 rättsjackpot o Lördags V75, inte extra som Åbergs Derbysöndagen)

det är på tok för mycket om det blir jackpot varannan vecka, framförallt jag spricker på 1 spik får 1 sexa 68 kr inget på femmorna, att inte få 7 rätt är jag van vid men med fel i 1 lopp borde man får tillbaka sina hundringar.
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td