Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-03-04, 21:11   #16
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 174
Sharp$: 2844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Akke Visa inlägg
Spår 4 är bättre än spår 3 i autostart.
När tränare och kuskar väljer spår så verkar dom glömt det , i princip alla väljer som dom alltid gjort ! Alla utom Pine Chip
tototorsten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-04, 21:55   #17
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 26
Sharp$: 622
Standard

Jag har ägarintresse i Cassius IMA(nr 4 i V75-4) och jag kan säga att jag jublade högt när nr 3 blev struken. Visst får vi ett sämre spår men spetchansen ökade samtidigt från kanske 20% till 50% då jag tror att nr 3 spetsat och att de hade kört nr 3 i spets om den startat.

Tror att vi kan hålla ut nr7 som är värst mot från start eller kanske överta från den i värsta fall om den kommer förbi, trots att den är stänkrädd. Det kanske vore det bästa om favoriten ryggar oss och vi inte vill ha den i rygg...

Har ni några frågor om Cassius så är det bara att fråga!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
klot05 (+7), Gotland (+5), SakanAA (+5), jAnman (+5), shasha (+5), NicklasA (+5), V75fahlle (+5), asgaya3141 (+5), abborre (+4)
The_Helgon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-04, 23:42   #18
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 174
Sharp$: 2844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_Helgon Visa inlägg
Jag har ägarintresse i Cassius IMA(nr 4 i V75-4) och jag kan säga att jag jublade högt när nr 3 blev struken. Visst får vi ett sämre spår men spetchansen ökade samtidigt från kanske 20% till 50% då jag tror att nr 3 spetsat och att de hade kört nr 3 i spets om den startat.

Tror att vi kan hålla ut nr7 som är värst mot från start eller kanske överta från den i värsta fall om den kommer förbi, trots att den är stänkrädd. Det kanske vore det bästa om favoriten ryggar oss och vi inte vill ha den i rygg...

Har ni några frågor om Cassius så är det bara att fråga!
Vad sa kusken om galoppen senast, såg ut som det va segern som rök !
tototorsten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-05, 06:27   #19
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 26
Sharp$: 622
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tototorsten Visa inlägg
Vad sa kusken om galoppen senast, såg ut som det va segern som rök !
Det var gott om krafter kvar när galoppen kom så det var nog segern som rök. Kusken körde på säkerhet och skulle bara måtta in han... Förmodligen fick han inte tillräckligt med fäste och därför hoppade.

Vi kollade upp han hos veterinär efter och det fanns inga känningar någonstans så vi anmälde hit.

Snopet att inte få vinna när det var så nära. Tränaren har ju inte vunnit på V75 sedan 2015 och jag har inte vunnit ett rikstottolopp och skulle gärna vilja göra det någon gång i livet...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tototorsten (+1), mackpeter (+5), Basse (+10), mblom (+5)
The_Helgon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-05, 08:54   #20
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37597
Standard

Efter strykningen och spårförändringen så lär han få Lucky Truc i rygg. Känns som de två gör upp. Bäst att ta med femman också. Stefan Persson tycker att det står mellan 5 (Spets) och 10 (Bästa hästen).

Senast redigerad av Shooter den 2021-03-05 klockan 09:19.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-05, 14:26   #21
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 658
Sharp$: 50009
Standard

Daniel Berglund V75 Åby på Service Plays
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-05, 14:47   #22
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37597
Standard

Pacific Face vill Giuseppe till Elitloppet med. Det tål att se om han kan få upp farten så fort i morgon att han är med dem i tid. Någon direkt överpace tror jag inte på.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-05, 15:55   #23
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 658
Sharp$: 50009
Standard

Jens Sjödèn V75 Åby på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10), Staketkusken (+5)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-05, 22:44   #24
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5200
Standard

Lyssnar på V75 Mixen. Hanna Lähdekorpi.

"Alltså, det är klart jag sitter på mitt innerspår från start, men det kan ju bli vinnande. Det kanske inte blir så många positionsbyten. Och då kommer vi att sitta bra till så klart."

Fråga 1, hur många vinner från tredje invändigt på Åbys Open stretch, är det nån som har statistik som verifierar Hannas påstående?

"Hur tänker du, vill du ligga kvar där eller om du har en lucka för att komma ut i andraspår, vill du ligga kvar där eller komma ut då eller hur ser du på saken?

"Om man hamnar rygg ledaren eller tredje invändigt så är det oftast bättre att sitta kvar där än söka sig utåt till andraspår".

Fråga 2, är det verkligen bättre att sitta i tredjepar invändigt istället för tredjepar utvändigt, i det här gänget?

[saknar kräks-smiley]
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-05, 23:00   #25
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Spikarna är Slide So Easy, Cassius Ima och Ultra Bright. (Lås med Joel Di Quattro för miljonerna)
Varsågoda.

edit
Eller vem fan vet, börjar redan vackla.

Inte för att vara dryg, men spikar du dessa så får du inte mången rätt, det kan jag lova dig...

Mina som måste med är Pere Ube, Pre Calculated (troligtvis spik), Floris Baldwin...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-05, 23:01   #26
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Allt annat än hög utdelning/miljonutdelningen är ett fiasko
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-05, 23:02   #27
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Glömde för fasiken den värsta kioskvältaren och det är Jari Kurri Boko - han speurtar ALLTID enormt bra, så får denne bara lite hjälp med tempo och positioner så skulle denne verkligen kunna skrälla - en chansspik!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-05, 23:07   #28
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_Helgon Visa inlägg
Jag har ägarintresse i Cassius IMA(nr 4 i V75-4) och jag kan säga att jag jublade högt när nr 3 blev struken. Visst får vi ett sämre spår men spetchansen ökade samtidigt från kanske 20% till 50% då jag tror att nr 3 spetsat och att de hade kört nr 3 i spets om den startat.

Tror att vi kan hålla ut nr7 som är värst mot från start eller kanske överta från den i värsta fall om den kommer förbi, trots att den är stänkrädd. Det kanske vore det bästa om favoriten ryggar oss och vi inte vill ha den i rygg...

Har ni några frågor om Cassius så är det bara att fråga!

Inte för att vara den, men hur kan vi veta att du har ägarintressen i kusen?

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-05, 23:10   #29
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Pacific Face vill Giuseppe till Elitloppet med. Det tål att se om han kan få upp farten så fort i morgon att han är med dem i tid. Någon direkt överpace tror jag inte på.
Det viktigaste är inte egentligen överpace - jag anser att det är om PF hinner med och kommer upp i dödens, vilket kan vara tveksamt. Kommer han upp i dödens så krossar han dem, men det är just det - kommer han dit. Jag bara älskar dessa stayers som går ut på kortlopp i äldre dar, men de måste ju hinna med och frågan är...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-05, 23:13   #30
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Lyssnar på V75 Mixen. Hanna Lähdekorpi.

"Alltså, det är klart jag sitter på mitt innerspår från start, men det kan ju bli vinnande. Det kanske inte blir så många positionsbyten. Och då kommer vi att sitta bra till så klart."

Fråga 1, hur många vinner från tredje invändigt på Åbys Open stretch, är det nån som har statistik som verifierar Hannas påstående?

"Hur tänker du, vill du ligga kvar där eller om du har en lucka för att komma ut i andraspår, vill du ligga kvar där eller komma ut då eller hur ser du på saken?

"Om man hamnar rygg ledaren eller tredje invändigt så är det oftast bättre att sitta kvar där än söka sig utåt till andraspår".

Fråga 2, är det verkligen bättre att sitta i tredjepar invändigt istället för tredjepar utvändigt, i det här gänget?

[saknar kräks-smiley]

Precis ALLT beror ju på vilken sorts häst du har och i vilken form denne har. Hon har inte fel i det hon säger iom att hon borde veta vad hon har i tömmarna... Omöjligt att svara på detta, egentligen. Allt för många loppscenarion som avgör...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td