Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-03-22, 14:30   #271
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 98
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DrMarre Visa inlägg
Får jag spela lite chanslösa skrällar hos dig framöver?
Absolut! Om jag är ordentligt påläst och bedömer hästen som chanslös får du gärna spela hos mig. Om du t.ex. kollar på den långa analys jag skrev till ett lopp den andra mars hade du gärna fått spela någon av mina d-hästar.

Vad jag menar med att jag gärna spelar skrällar som har chans att vinna är att bara för att två olika hästar har samma streckprocent innebär det inte att de har samma chans att vinna. Jag letar skrällar som är bra mycket bättre än sin spelprocent istället för de som är sämre än sin spelprocent. Förstår inte ens hur det kan bli en diskussion kring detta, trodde det var en självklarhet för de flesta...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bullo (+10), Basse (+10)
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-22, 20:38   #272
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4705
Standard

Hej då!

Senast redigerad av Gotland den 2021-03-22 klockan 21:06. Anledning: Borttag av citerad text
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-22, 21:06   #273
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9041
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Hej då!
Använd rapporteringsfunktionen tack.

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-22, 21:21   #274
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4705
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Använd rapporteringsfunktionen tack.

Okey.Förlåt!
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td