Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-03-24, 21:05   #61
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 349
Sharp$: 1394
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Fan vad sur diskning, den tror jag inte de hittar jätteofta!
Den vill man se framifrån.
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-24, 21:09   #62
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Goop:

24/3 Solvalla
Lopp 10 Nr 2 Digital Eye
Gör årsdebut idag men har tränat bra inför idag och har fått ett bra utgångsläge. Som alla andra våra hästar så kommer han behöva ett lopp i kroppen innan toppformen sitter där och därmed tycker jag att han är ett platsbud i första hand.
BG fick rätt - den tog plats

*** edit. Det är nog så att BG:s svacka troligen är över . Borde börja vinna i ”normal” takt från och med nu. Starten på 2021 har ju varit katastrofalt usel. Proppen ur inom närmsta veckan?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+2)

Senast redigerad av Basse den 2021-03-24 klockan 21:13.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-24, 21:12   #63
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Lajven dissar unisont diskningen också...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-24, 21:12   #64
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ännu en trolig domarskandal! Vad är det för nötter man har anställda?! Klart de spelat på Iceland Falls, eller fått telefonsamtal från någon spelare om att diska...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-24, 21:15   #65
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Kul för de spelare som var kvar efter 6 avdelningar och hade med både Opalis och Digital Eye. För de stackarna kostade diskningen 150-200 K gissningsvis
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-24, 21:16   #66
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 642
Sharp$: 22760
Standard

Bara ta nya tag. Trav är ett maraton
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+7)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-24, 21:17   #67
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kan dom inte fråga måldomarna, eller nämnden eller vem faan det är som dömer om varför man ändrade ordningsföljden?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-24, 21:18   #68
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Ännu en trolig domarskandal! Vad är det för nötter man har anställda?! Klart de spelat på Iceland Falls, eller fått telefonsamtal från någon spelare om att diska...
Nu ska vi lugna oss lite, men uppenbart är bedömningarna ojämna. 5/100 domarteam diskar där kanske, om ens det. Inget nytt under solen.

Djuse kommer ut på upploppet i fjärdespår, hänger han inte ner så kommer de inte ens nära varandra. Pettersson var knappast ute i fjärde. En drev ut lite och en in.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TheZ (+8)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-24, 21:18   #69
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 672
Sharp$: 50103
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
BG fick rätt - den tog plats

*** edit. Det är nog så att BG:s svacka troligen är över . Borde börja vinna i ”normal” takt från och med nu. Starten på 2021 har ju varit katastrofalt usel. Proppen ur inom närmsta veckan?
Nu profiterade Goop på de andras höga tempo men visst - nu kan man se upp med honom på allvar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-24, 21:27   #70
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nu ska vi lugna oss lite, men uppenbart är bedömningarna ojämna. 5/100 domarteam diskar där kanske, om ens det. Inget nytt under solen.

Djuse kommer ut på upploppet i fjärdespår, hänger han inte ner så kommer de inte ens nära varandra. Pettersson var knappast ute i fjärde. En drev ut lite och en in.

Kan du annars förklara hur de dömde som de dömde - vet väl själv att det inte är så troligt men chansen finns...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-24, 21:32   #71
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Haha, vilken dålig förklaring! Han är nere i tredjespår när de når mållinjen. Och studion - de pratar nästan, såsom mig, om en mindre skandal och är jätteförvånade, men när de får möjligheten att ifrågasätta domaren, ja då sitter man tysta som möss. Bara Hultman som vågade pipa, liite...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-24, 21:47   #72
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Kan du annars förklara hur de dömde som de dömde - vet väl själv att det inte är så troligt men chansen finns...
Allt är möjligt men jag tror verkligen inte det i något fall inom travet. De blir inte domare över en natt och de blir det inte utan att vara riktiga regelbitare. Och en av de mest grundläggande reglerna är att inte spela eller ta hänsyn till den biten överhuvudtaget. Sen är de flera i domarteamet också, och det minskar risken rätt rejält för att det tas beslut på såna grunder.

De här hade uppenbarligen inte domarnas käpphäst "hellre fria än fälla" och "kan vi med säkerhet säga att det ändrade ordningsföljden" i tanken när de diskade. Grejer som jag inte gillar, men kan ändå köpa det om det gäller på ett konsekvent sätt. Men det gör det ju inte, för då hade man inte kommit till diskning här. Tycker det är bättre att de släpper det fritt istället. En bedömning av domarna om vad som är troligast och domarn dömer så är det klart, rätt eller fel, case closed.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-25, 09:03   #73
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Missade händelsen, då jag hade annat att göra direkt efter loppet, såg alltså inget som helst som skulle föranleda en diskning/omflyttning(ev böter för ej hållit rakt spår på både målettan och måltvåan) "live". Visade dom översiktsfilmen sen?

Senast redigerad av mikaels den 2021-03-25 klockan 09:58.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-25, 12:42   #74
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Missade händelsen, då jag hade annat att göra direkt efter loppet, såg alltså inget som helst som skulle föranleda en diskning/omflyttning(ev böter för ej hållit rakt spår på både målettan och måltvåan) "live". Visade dom översiktsfilmen sen?
Jepp, det gjorde dem och de ringde även upp och fick en haltande förklaring, enligt mig. De ansåg att Djuse höll ett spikrakt spår över upploppet (fjärdespåret) och att det var en synvilla då Forslins häst (tror jag det var) bröt ned och då ser det bara ut som om Djuse följer efter. Jag anser att båda "byter" spår. Den ene bryter ut i banan och den andre bryter ned och de möts och krokar ihop lite, men detta är INTE den enes fel, enkom, det har båda skuld i. Jag tycker det ser solklart ut att Djuse är nere i tredjespår när de når mållinjen...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-25, 18:10   #75
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 883
Sharp$: 5160
Standard

Det är ju 2 hästar / 2 spår innanför Opalis när de passerar mål, Opalis som kommer in på upploppet i 2a spår, men går i mål i 3e

Om Djuse vinglar ja kanske lite men ingen häst går helt rakt på upploppet

Domarfilmen har jag sett på twitter

för mig solklart spårbyte av Opalis, om de krokar ihop är det till 90% opalis fel som byter ett helt spår på upploppet

Senast redigerad av incitatus den 2021-03-25 klockan 18:53.
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td