Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-03-22, 15:42   #1
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

V86 Bergsåker/Solvalla 2021-03-24


Dags att ta tag i veckans V86:a. Det ser inte omöjligt ut, men som alltid så måste man hitta rätt spikar. Tangen Haap känns klar. Bara 35 % i dagsläget och står det sig så är det ju skitbra! Deal Done Zet blir omgångens största favorit. Streckad till 71 % idag, även om det inte är så mycket spel ännu. Håller Örjan upp ledningen så är nog loppet över. Hästen är snabb från spår ett, i alla fall när den hade det spåret på Romme. Släppte ledningen senare i loppet till Hemisphere och den hästen var ju helt överlägsen. Redén/Kihlström har även Born Unicorn till start. Dubbla tillägg över 3140 och årsdebut. Jag tror även att det är ett singelstreck. Streckad till 36 % just nu. Ser det bra ut för mina tre tidiga spikar på onsdag så är det bara dunka på efter plånbok i övriga lopp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+5)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-22, 16:58   #2
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

5 First Ideal Man (avd5) satt fast med rubbet senast bakom storfavoriten Dollar Hornline, det är en dryg månad sedan en tilltänkt start efter det blev inte av då loppets ställdes inte pga banan.

10 Jaques Noir (avd6) är väl rent kapacitetsmässigt inte sämre än någon annan i det loppet men formen har inte suttit där helt i det senaste även om man avslutade ganska bra näst senast utan att pressas över upploppet.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-22, 17:32   #3
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 93
Standard

Global above all har inte öppnat snabbt tidigare i karriären men skulle han ha förbättrats på den punkten så känns det som en mycket tuff häst att ta tillägg på.

Amazon Font gjorde ett väldigt bra lopp bakom Lucky truc senast och anmäld med bike nu.

Zacapa känns som den tidiga spiken. Gick väldigt långsamt mitt i loppet senast och han var tvungen att åka upp i dödens på Nouba mom. Trots 12,9/1300 blev han ifrånsprungen till slut men möter enklare nu, Adielsson upp och borde ha en bra chans, även från dödens.
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-22, 18:18   #4
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
Global above all har inte öppnat snabbt tidigare i karriären men skulle han ha förbättrats på den punkten så känns det som en mycket tuff häst att ta tillägg på.

Amazon Font gjorde ett väldigt bra lopp bakom Lucky truc senast och anmäld med bike nu.

Zacapa känns som den tidiga spiken. Gick väldigt långsamt mitt i loppet senast och han var tvungen att åka upp i dödens på Nouba mom. Trots 12,9/1300 blev han ifrånsprungen till slut men möter enklare nu, Adielsson upp och borde ha en bra chans, även från dödens.
Jag förstår att du menar Atlas Font. Går man emot Deal Done Zet så tycker jag att Hemisphere är tidig. Den vann ju lätt mot favoriten när de möttes på Romme. Men då körde Daniel så Deal var nog inte i full form.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-22, 19:05   #5
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 93
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag förstår att du menar Atlas Font. Går man emot Deal Done Zet så tycker jag att Hemisphere är tidig. Den vann ju lätt mot favoriten när de möttes på Romme. Men då körde Daniel så Deal var nog inte i full form.
Hatar sånt där, Amazon font, atlas font, deal done zet, d.day zet, som uppgjort för att skriva fel.
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-22, 19:36   #6
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 668
Sharp$: 50086
Standard

Ett önskemål:

Jag vet att det finns andra här som prenumererar på Travronden.
Kan nån vänlig själ lägga upp Berglund och Sjödén ett tag?
Tacksam i så fall!
Och för att citera The Terminator: "I´ll be back!"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), mr_stylez (+5), robbanolo (+5), bosseguldheden (+10), asgaya3141 (+5)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-22, 22:10   #7
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 174
Sharp$: 2844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Ett önskemål:

Jag vet att det finns andra här som prenumererar på Travronden.
Kan nån vänlig själ lägga upp Berglund och Sjödén ett tag?
Tacksam i så fall!
Och för att citera The Terminator: "I´ll be back!"
Dom brukar ligga på service play !
tototorsten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-23, 10:58   #8
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Andrahandsfavoriten Zooropa struken i näst sista loppet.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-23, 20:41   #9
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tototorsten Visa inlägg
Dom brukar ligga på service play !
Det är för att det är Hoola som lägger ut dem där

Hoppas ngn annan vänlig själ tar vid!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-23, 22:37   #10
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 174
Sharp$: 2844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Det är för att det är Hoola som lägger ut dem där

Hoppas ngn annan vänlig själ tar vid!
Aha ! Då fattar jag !
tototorsten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-24, 09:54   #11
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Vet någon varför strecken på Global above all fortsätter stiga?

Jag tycker BORN UNICORN är helt överlägsen i fältet och har 3 varv att komma ikapp Global Above på.
Tidsmässig kanske de har gjort liknande tider, det är det enda de har gemensam, men Born Unicorn har slagit riktig bra hästar och galopperar inte som Global above gör. Den är helt enkel helt överlägsen, som jag tolkar det.

Även om Global Above får en vildstam resa i vinnarhålet (och inte galopperar bort sig!), kan jag inte se att den ska kunna stå emot Born Unicorn när den kommer farandes i den lilla fältet. Born Unicorn lär säkert ha gått framåt under vintern.

Som Shooter, tycker jag Born Unicorn är en spik.
Men kanske missar jag något och då får ni gärna upplysa mig.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-24, 10:35   #12
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Det varnas för First Ideal Man i V86-5, tränaren/kusk tror på stor chans, lägger på blinkers och det blir barfota runt om,tränaren/kusken siktar på ledningen, den tar jag med och hoppas någon av mina val blir strukna så jag får råd. Favoriten,OTROLIGOSÅFIN, och bästa hästen, har toppform men verkar ojämn, så man kanske inte ska lägga alla ägg i samma korg och spika.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-24, 11:28   #13
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Sashay Kemp struken.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-24, 11:48   #14
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Sashay Kemp struken.
Sparade mig 202 kr...me happy! Beklagar dock för hästen och kretsen kring den att den inte kan starta så klart.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-24, 11:59   #15
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
Sparade mig 202 kr...me happy! Beklagar dock för hästen och kretsen kring den att den inte kan starta så klart.
Bra chans för Isa nu att leda runt om när värsta motståndaren är borta.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+10)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td