Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-04, 04:56   #1
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 44
Sharp$: 359
Standard

Trav jokersystemet


Hej! Är ny inom spel på trav. Har hållt på ca 6 månader(riktigt seriöst). Innan drog man nån Harry boy lite då och då. nu har jag börjat använda Jokersystemet sen i söndags, men jag tänkte höra efter lite tips och idéer kring hur man spelar på smart sätt och dylikt, allt kring Joker som man kan komma på. Eftersom jag såg att ny har en Spelskola kanske man kan uppdatera den lite där ni beskriver lite tips och så om Joker.

Mvh Patrik
kungaron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-04, 05:53   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Han gör det bra här
http://www.storavinster.se/video-549337

I flikarna till vänster har du videoguider på alla funktioner
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-17, 06:02   #3
 
fusbars avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 900
Sharp$: 302
Standard

Är jokersystemets licensnyckeln personlig? Annars tänkte jag att om vi var ett par st så kunde vi dela på en nyckel, 5 st 100:- eller 10 st 50:- Men först måste vi veta om den är personlig eller inte.. jag menar om jag formaterar måste jag ju kunna installera programmet igen utan att behöva be om en ny nyckel? Nån som vet mer..
fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-17, 20:36   #4
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 1
Sharp$: 5
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fusbar Visa inlägg
Är jokersystemets licensnyckeln personlig? Annars tänkte jag att om vi var ett par st så kunde vi dela på en nyckel, 5 st 100:- eller 10 st 50:- Men först måste vi veta om den är personlig eller inte.. jag menar om jag formaterar måste jag ju kunna installera programmet igen utan att behöva be om en ny nyckel? Nån som vet mer..
Dom använder något dom kallar "PC-id", så efter ett visst antal maskiner säger den stopp. Men av egen erfarenhet så tror jag det funkar med åtminstone 4 maskiner. Jag är nog intresserad ifall det är någon som vill dela. Jokersystemet är för övrigt väldigt vettigt och gör precis det som förväntas för att spela reducerade system.
jaoal är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-18, 14:14   #5
HPT
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 267
Sharp$: 3917
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fusbar Visa inlägg
Är jokersystemets licensnyckeln personlig? Annars tänkte jag att om vi var ett par st så kunde vi dela på en nyckel, 5 st 100:- eller 10 st 50:- Men först måste vi veta om den är personlig eller inte.. jag menar om jag formaterar måste jag ju kunna installera programmet igen utan att behöva be om en ny nyckel? Nån som vet mer..
Jag ligger bakom programmet 'Hjälp på traven!' som enligt många av mina användare är betydligt bättre än konkurrenterna. Det kommer dessutom vara helt gratis ytterligare några månader (sedan 199:-), och även efter det kommer det finnas en kraftfull gratisversion. Det kostar ju trots allt inget att testa... Dessutom kommer man kunna installera det på hur många datorer man vill, men dock bara använda betalversionens funktioner från en dator i taget.

Jag vill mest påpeka att det faktiskt finns alternativ om man tycker 500 är för mycket, exempelvis har väl Travnet en gratistjänst också...
HPT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-18, 21:43   #6
 
fusbars avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 900
Sharp$: 302
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HPT Visa inlägg
Jag ligger bakom programmet 'Hjälp på traven!' som enligt många av mina användare är betydligt bättre än konkurrenterna. Det kommer dessutom vara helt gratis ytterligare några månader (sedan 199:-), och även efter det kommer det finnas en kraftfull gratisversion. Det kostar ju trots allt inget att testa... Dessutom kommer man kunna installera det på hur många datorer man vill, men dock bara använda betalversionens funktioner från en dator i taget.

Jag vill mest påpeka att det faktiskt finns alternativ om man tycker 500 är för mycket, exempelvis har väl Travnet en gratistjänst också...
Hej Kubin! Bra att du skrev.. Förklara för mig hur man lirar utgångar med ditt program, har försökt länge men fattar verkligen inget. I joker var det skitenkelt men hur jag än vrider och vänder så fattar jag noll med kubin.
Slött att inte slängt iväg ett mail tidigare men jag passar på nu.
fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-19, 10:50   #7
 
Alderbrans avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Mälardalen
Inlägg: 52
Sharp$: 1668
Standard

Hej alla!

Speciellt Kubin.

Jag använder mig av ditt system vajre lördag...förra veckan la jag ut min rad från Solvalla och den kom från HPT. Ni andra kan ju kolla hur jag gjort och om jag kunde gjort bättre.

Tack för din insats Kubin!!
Alderbran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-19, 11:59   #8
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Vissa inlägg flyttade till https://www.sharps.se/forums/trav-gal...kalmar-19-2-a/
Här diskuteras TS frågeställning angående jokersystemet och inget annat /mod
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-19, 13:21   #9
HPT
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 267
Sharp$: 3917
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fusbar Visa inlägg
Hej Kubin! Bra att du skrev.. Förklara för mig hur man lirar utgångar med ditt program, har försökt länge men fattar verkligen inget. I joker var det skitenkelt men hur jag än vrider och vänder så fattar jag noll med kubin.
Slött att inte slängt iväg ett mail tidigare men jag passar på nu.
Kort sammanfattning:
1. Tryck på knappen 'Ny'
2. Markera de hästar du vill ha med i utgången längst till vänster på respektive rad.
3. Kryssa för rutan 'Använd reducering'

Detta finns också beskrivet i manualen. Den är inte anpassad efter senaste versionen ännu, men det funkar precis likadant.

Sen har jag skrivit mycket om utgångar i en artikel på AlltOmTrav. Kan vara värt att läsa igenom också.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fusbar (+5)
HPT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-19, 12:39   #10
 
fusbars avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 900
Sharp$: 302
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HPT Visa inlägg
Kort sammanfattning:
1. Tryck på knappen 'Ny'
2. Markera de hästar du vill ha med i utgången längst till vänster på respektive rad.
3. Kryssa för rutan 'Använd reducering'

Detta finns också beskrivet i manualen. Den är inte anpassad efter senaste versionen ännu, men det funkar precis likadant.

Sen har jag skrivit mycket om utgångar i en artikel på AlltOmTrav. Kan vara värt att läsa igenom också.
Lysande!
fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-07, 10:04   #11
HPT
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 267
Sharp$: 3917
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Alderbran Visa inlägg
Hej alla!

Speciellt Kubin.

Jag använder mig av ditt system vajre lördag...förra veckan la jag ut min rad från Solvalla och den kom från HPT. Ni andra kan ju kolla hur jag gjort och om jag kunde gjort bättre.

Tack för din insats Kubin!!
Tänkte bara meddela att skarp version 3.0 nu äntligen finns att ladda ner på http://trav.kubin.se/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bftrader (+20)
HPT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-07, 19:14   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Tjena. Har aldrig spelat något reducerat system på trav. Hur tycker ni att det funkar jämfört med ett "traditionellt"? Jag spelar ca 600-700 rader (50 öres) i snitt på v75. Tror ni chansen är större att jag vinner med ett reducerat?
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-09, 00:32   #13
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 44
Sharp$: 359
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av forbannat Visa inlägg
Tjena. Har aldrig spelat något reducerat system på trav. Hur tycker ni att det funkar jämfört med ett "traditionellt"? Jag spelar ca 600-700 rader (50 öres) i snitt på v75. Tror ni chansen är större att jag vinner med ett reducerat?
Vad jag hört så ökar man sina chanser några procent om man lirar reducerat.
men det beror mycket på hur du rankar och ställer dina krav.

Jag har aldrig vunnit stora pengar men genom jokersystemet har jag lyckats fått in flera kuponger med 6 rätt och sedan i sin tur massa femmor vilket har gett mer i utdelning än om jag skulle lirat 1 matematiskt system
kungaron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-09, 01:00   #14
 
bftraders avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 638
Sharp$: 1996


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

reducerat är överlägset matematiskt.
Jag kör oftast en enkel utgång med minst 1 av 2. Brukar reducera ner runt 75%.
Gillar inte poängrank som storavinster.se kör i sina andelsystem.
Hjälp på traven är det bästa programmet, lätt. Överlägset Jokersystemet.
Fulare program för man fan leta efter. Tråkigt med all reklam och hyllningar joker får i media.
Hpt, hur känner du för det? Ditt program är ju mycket bättre än Joker.

Senast redigerad av bftrader den 2011-04-09 klockan 01:06.
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-09, 10:25   #15
HPT
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 267
Sharp$: 3917
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bftrader Visa inlägg
reducerat är överlägset matematiskt.
Jag kör oftast en enkel utgång med minst 1 av 2. Brukar reducera ner runt 75%.
Gillar inte poängrank som storavinster.se kör i sina andelsystem.
Hjälp på traven är det bästa programmet, lätt. Överlägset Jokersystemet.
Fulare program för man fan leta efter. Tråkigt med all reklam och hyllningar joker får i media.
Hpt, hur känner du för det? Ditt program är ju mycket bättre än Joker.
Det är givetvis frustrerande att se alla reservationslösa hyllningar av Jokersystemet som "unikt och överlägset", men eftersom jag inte har några pengar till marknadsföring (eller till att muta Nybrink ;-)), så får jag förlita mig på andra kanaler.

Att personer som du kan rekommendera programmet i ett forum är nog det som är mest värdefullt. Snart kommer jag även att få en länk på ATG.se bland de andra programmen, så förhoppningsvis kan det få kännedomen att öka också.

Sist men inte minst hoppas jag väl att det ekonomiska argument kommer få många att byta program. HPT kommer vara 60% billigare än Jokersystemet, och det kommer dessutom alltid finnas en kraftfull gratisversion.

/HPT
HPT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td