Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-04-21, 21:22   #61
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Ännu en halvdan Tarzan häst som Ola Karlsson väcker upp och Sjunnesson är grym i vagnen. Så jäkla grym tränare. Olas hästar går ju på alla distanser.
Och jävligt skönt att Sjunnesson är tydlig i intervjuerna innan att han - som vanligt - kommer att vara offensiv och så snabbt som möjligt köra fram till dödens för att om möjligt krossa ledaren, över den passande distansen.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-21, 21:26   #62
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Kul att se Milliondollarrhyme vinna enkelt. Hoppas Fredde B kan leverera i de större loppen framöver också med sin superhäst.
Ja, titta där! Men det där var väl det enda loppet i år som ”Fredde” kör offensivt?

Han kör ju annars så passivt och fegt med MDR, förmodligen för att han siktar på att den ska få en lång karriär med ett par avslutande säsonger på Malta.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-21, 21:36   #63
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Det var inte de största pengarna idag men lite jobbigt att spricka när man säger att det loppet som är mest öppet är där man ska gardera.
6 av 10 hästar och på den hästen när den vann sin första vinst hade man den som drag och först rank..

Men sådant är trav. På fredag kväll eller lördag morgon bjuder jag på en ny analys och så får vi se om vi kan sätta den då.

Trevlig kväll

/jiwa
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-21, 21:54   #64
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6133
Standard

Inga jättepengar. Men kan ju inte låta bli att fascineras över hur jag gång på gång lyckas ranka så bra men vinna så lite. Idag var ranken 1,1,1,1,3,2,4,3. Och får ihop fem rätt.. Tröstar mig dock med att jag var inne på att Missle Hill var stenklar.
Det är ju högst olönsamt att hela tiden ha känslan av att vara nära. Men hoppet är det sista som överger en och jag är helt inne på att det bara är en tidsfråga innan det smäller ordentligt.
Så, var bara tvungen att få ur mig detta������
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td