Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-04-18, 16:25   #1
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

Onsdag den 21 April V86 Jägersro/Solvalla


Jägersro
Längd: 1000 m
Bredd: 23,0 m (2140 m), 23,0 m (1640 m)
Upplopp: 190 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Ja

Solvalla
Längd: 1000 m
Bredd: 20,7 m (2140 m), 21,7 m (1640 m)
Upplopp: 196 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Nej

Sharps Snackisen är igång på Onsdag med! Efter succèdebuten med 7 rätt direkt så har det gått lite knackigare kanske vänder det på Onsdag om forumet har några fina drag?! In o säkra er en andel, provisionen går som sagt till Cancerfonden. https://www.atg.se/pressbyrankarlsta...021-04-21_40_1

Avd1 Jägersro 2140 Auto Fördel Ston
Väldigt fint inledande lopp, 6 Gina Mearas är ett riktigt fin sto som var med o krigade i finalen av fyraåringsloppen förra året utan att riktigt få till det vann senast dock galopperade Milady Grace bort vinsten på upploppet då.
8 Zio Tom Jet var verkligen inte tom i mål senast i ett Silverförsök som Farlander AM vann, Magnus A Djuse valde att sitta kvar andra utv istället för att gå ut i tredjespår in mot sista kurvan så fick aldrig helt fritt.
4 Emoji är just ni storfavorit, men Flemming går aldrig att räkna på nu gör hästen årsdebut, bara kolla in senast loppet på Åby där Flemming släpade bakom klungan hela loppet men var ändå med på målfotot...
5 Appamand var ute i samma silverförsök som Zio Tom Jet och avslutade helt ok över upploppet men var lite bortlottad från spår 11 nu med bättre läge från spår 5 istället.

Avd2 Solvalla 1640m Auto Max 580k inkört.
5 Fuel Burn hängade med helt ok bakom överlägsna Bitcond´Arc senast inte skam att vara två bakom den, höll farten bra över blött upploppet gången innan i skymundan.
Nya Solvalla tränaren Gocciadoro har häst till start här med, dom brukar ju alltid stå bra inne i klasserna men frågan är om formen sitter där direkt....
Kollat lite snabbt i arkivet och verkar vara ok ut lite mer än medel men ingen raket.

Avd3 Jägersro 1640m Auto Max 99k inkört
Orutinerade hästar på start här kanske är det så enkelt att Svend Dyhrberg bara går ut o vinner med sin fina häst som har vunnit 2 och 2 andra platser på totalt 5 lopp. Dyrhberg har haft ett bra år hittills och redan vunnit hälften så många lopp och fått in hälften så mycket pengar som på hela förra året trots att vi bara är halvvägs inne i April.

Avd4 Solvalla 1640m Auto Guldklockan
Dags för de unga kuskarna att tävla! Andreas Lövdal för "äran" att köra storfavoriten från Gocciadoro, som säkerligen har en toppchans här vunnit 9 av 13 starter dessutom gått en låg 12 tid över kort distans i Italien. Är Solvalla banan fin på Onsdag så kan den säkert klara av att gå under 12 om det skulle behövas. Nicklas Robertsson har ett intressant nyförvärv här med också från Italien...

Avd5 Jägersro 2140m Auto Max35 år och max 100 lopp 2020.
9 Versace Face fick aldrig chansen senast då spår 1 blev en fälla och hästen såg ut att ha nästan vilopuls hela loppet även över mål, Tyler Mifsud är en kusk att lita på i dessa sammanhang och borde vara med o göra upp om segern.

Avd6 Solvalla 2140m Volt Max 190k tillägg vid 63k.

1 Ervy Zet leder runt om med firma Redén/Kihlström känns inte som en högoddsare här. Vinsten den tog måttade Örjan in utan att pressa hästen alls och lär nog kunna gå desto snabbare än 1.17 tempo då ska Max Håleryd vara väldigt bra för att plocka ner den men klart Goop kan ju komma iväg väldigt bra från springspåret och plocka in många längder direkt men Ervy Zet såg stabil ut i volten vid vinsten.

Avd7 Jägersro 1640m Auto max 775k
Tomt i hjärnan vid tid titt på listan...

Avd8 Solvalla 1640m Auto max 500k
OJOJ! Vilket fint lopp med bl.a. Elitlopps femman 2 Missle Hill från perfekt läge, årsdebut. 10 Click Bait fick ett tråkigt läge men Melander har ju sagt att han jagar Elitloppsbiljett med Click Bait så upp till bevis här.
5 Milliondollarrhyme!!! Den såg ju jättefin ut i årsdebuten bakom Ecurie D!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8), Elovv (+5), Lazlo (+8), asgaya3141 (+8)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-21, 11:44   #2
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Det blir nog svårt att ta ner Missle Hill från ledningen. Redén lär vilja visa upp sin Elitlopps-kandidat i fint skick.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-21, 14:18   #3
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 668
Sharp$: 50086
Standard

Daniel Berglund V86 Jägersro/Solvalla på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+4)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-21, 14:43   #4
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 168
Sharp$: 9335
Standard

Spiken: Avd 4 6 Benedetto O.P. Detta bränner inte Lövdahl på kort!

Chans spiken: Avd 1 5 Apapmand. Får han en resa i 2a/3e så tror jag att han hinner dit!

Skräll 1: Avd 2 10 The Lucky Man. Bör bli bra fart på loppet och Dick rycker skorna!

Skräll 2: Avd 3 12 Nibali. Galoppbenägen och risigt läge men Lövgren går all in!

Skräll 3: Avd 5 6 Evolution On Track. Det lutar åt en bra position och tempo på loppet!
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-21, 15:15   #5
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 742
Sharp$: 9131
Standard

Tidiga tanken:

Jag är inne på att Örjan snällt får sitta ifred i täten hela vägen i avd 6 med 1 Erv Zet.

Sedan är jag inne på att Christoffer med 1 Tony Afrika lyckas hålla ut övriga i sjunde och gör detsamma som Örjan i föregående avdelning dvs kör en klassisk S.O.S.

Tänkbara spikar i nuläget i alla fall!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-21, 15:17   #6
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 668
Sharp$: 50086
Standard

Jens Sjödén V86 Jägersro/Solvalla på Service Plays
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-21, 15:23   #7
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

V86 21/4 Jägersro/Solvalla bjuder på många öppna lopp men spännande lopp Som vanligt gäller det att försöka hitta rätt spikar och ha en feeling var det skräller. Själv försöka bryta ett dåligt mönster genom att komma fel på spikar. Det är alltid tufft när man faller ut på spikarna fast det känns så bra före.
Själv har jag kommit helt fel på det och skrällarna har inte heller suttit. Men ska den som ger sig. Jag fortsätter att bjuda på mina tankar och det är inga problem att såga dom den här gången heller*blink*

Men jag känner att jag är på G:-)

V86-1 En årsdebuterande dansk på 42% känns som man vill fälla men går det?

4 Emoji 42% säger man är Danmarks bästa häst fast den har så lite pengar på sig. Hästen är snabb ut men Flemming brukar ju ta det lugnt så frågan är om han kommer ladda denna gång. Jag tycker det kan vara lite kul att gardera med tanke på årsdebut mm

9 Adde S.H 6% är en häst som tycker har alldeles för lite pengar på sig. Hästen har fart och resurser och tror hästen kommer gå in Guld redan i år. Varning för hästen även om det är bakspår idag

6 Gina Meras 20% avslutade hypersnabbt när luckan kom senast från invändigt positioner. Hon kan ladda iväg och det är inte otänkbart att Johan sitter i spets. Då bir hon nog inte lett att tas med

8 Zio Tom Jet 4% tycker jag utvecklas hela tiden. Gör bra lopp utan att vinna men möter alltid tufft motstånd. Hästen har fått en annan hårdhet och det är inte 4% i mina ögon denna gång

5 Appmand 19% skreks det lite senast på V75. Hästen gick bra i skymundan men inte så att det slog några gnistor. Hästen är rätt snabb ut så det kan bli en bra position.

Rank V86-1
A 4
B 9-6-8-5
C 1-7-3
D 2-10



V86-2 En okänd italienare är favorit. Men vi vet ju att det brukar vara i ordning men jag det blir tufft idag

7 Big shot 14% svarade för enorm prestation senast efter gunga. Hästen är snabbare än många tror och jag tro man kommer ladda för fullt idag för komma till spets. Då är det hästen att slå

11 Royce Rolls 20% är väl loppets bästa häst men årsdebut och detta spår så finns det risk att Björn bara hänger med och tar vad som ges. Blir det tempo så ska den här med direkt på bongen.

5 Fuel Burn 8% talar Melander väl om inför varje start. Om Örjan kan börja hitta tillbaka till gamla Örjan och få de luckor som behövs så kan ekipaget bli en otrevlig överraskning för många.

3 Ingemar Palema 2% gick bra på en fin tid senast. Nu säger man att man ska ta spets men sedan kan man även tänka sig släppa. Jag har grejorna i ordning och vill vinna även från rygg ledaren.

4 Zoara´s club 35% rankar jag ner för jag vet inte så mycket om hästen och har inget att gå på

1 Danilo Brick 13% plockar jag bort på läget och distansen denna gång. Debut på distansen gör att jag tror hon inte har farten att runda alla denna gång.

Rank V86-2
A 7
B 11-5-3-4-10
C 1-9-2-8



V86-3 Ett väldigt öppet lopp men jag har en riktigt kul idé här


5 Hector De Sajan 6% är totalt bortglömd här. Har tagit sina segrar från spets och är kusligt snabb ut. Jag tror Peter vill köra i ledningen men skulle den få press kan han nog tänka släppa för hästen har en riktig speed och tillgå. Det är omgångens roligaste speldrag till bra odds och procent

Bakom 5an är det öppet. Favoriten 3Remburs R.D 47% är man uppåt på och hästen har visat fina farter. Distansen känns som den kan vara lite kort.

7 Bucefalo Gielle 22% är snabb ut och kommer laddas. Men jag tror ju Stefan kryper ner i rygg på 5an men det klart att han lär testa.

Rank V86-3
A 5
B 7-3-2-12-4-1
C 8-9-10-6-11



V86-4 En stor italiensk favorit som är lite av en snackhäst i det italienska lägret.

6 Benedetto O.P 62% Var spelad som favorit under PDA helgen i år i ett 4 åringslopp med flera franska blivande stjärnor men svek då. Efter det var det en seger och sedan svek den igen och sedan seger. Det är som lite oroväckande är att när hästen inte har en bra dag så är den riktigt dålig. Men det här gänget ska han slå alla dagar i veckan.

3 Zolder AS 18%
är det enormt bra rapporter gällande träningsjobb men man är lite osäkra på bilstart.

8 Armstrong Louis 1% kom från italien med bra rykte och började helt ok men har inte vunnit på svensk mark ännu. Tråkigt läge men den här kan skrälla inom kort för den blir bara mer och mer bortglömd.

5 Tricky Treat 7% har en positiv utveckling och även om den inte vinner så gör den bra lopp.

7 Betting King 0% har ju riktigt bra fartresurser men felar och tappar travet lite väl många gånger tyvärr. Men Broberg kanske provar något nytt efter två raka galopper

Rank V86-4
A 6
B 3-8-5-7-10
C 1-12
D 9-4-2-11



V86-5 Ungdomslopp och den här gången lär man inte köras sig fast

9 Versace Broline 17% såg underbar fin ut loppet V75 för två veckor sedan. Men sedan blev den fast med allt kvar och då skrev jag nästagångare. Spår 9 Och ungdomslopp känns ju som jackpott. Kusken är bra och jag tror det här är hästen och slå för alla andra i loppet.

7 Halo AM 26% tycker jag varit ute i tuffa gäng och fått en annan hårdhet än många. Nu ser det ut att bli ett tufft upplägg även denna gång men hästen har fart för vinst.

5 Oche Trot 29% är snabb ut och här siktar man på leda runt om. Men risken är ju att man inte får sitta i fred i såna här lopp även om det bara är 10 ekipage.

8 Lexington Zon 2% är väldigt lite streckad här. Det finns fart i hästen och man försöka hitta ner för att smygas även denna gång.

Rank V86-5

A 9
B 7-5-8-4
C 1-10-6-2-3



V86-6 Detta lopp tror jag bara några hästar som kan vinna loppet

1 Erv Zet 41%
har ju inlett karriären bra i lite enklare gäng. Är väldigt orutinerad så det är inte så att jag skulle spika bara så där. Visst finns det risk för spets och bestämma men..

10 Max Håleryd 29% som är kvick iväg och kommer vara i kapp dom där framme kanske fort. Tränaren är optimistisk och Gopp i sulkyn igen är inte fel

4 Sassa Since Birth 7% ska man rycka skorna på för första gången. Ett bra träningsjobb på solvalla säger rapporterna och det känns som man är lite optimistiska denna gång

6 Happy socks Sisu 9% gjorde det bra senast och hästen är en krigare som det känns. Har farten i bena nu efter ett par lopp

Rank V86-6
A 1-10
B 4-6-3
C 5-8-7
D 9-2



V86-7 Omgångens svåraste lopp att lösa så här på förhand


6 Four Guys Dream 36% gick fort senast och är ju van att vinna även om det inte blivit några segrar på slutet. Men det krävs flyt i loppet för det är ett otroligt jämt lopp

3 Mamba 18% känns som en bra hästen men kanske inte en supersprinter. Med tanke på spåret så ska den med på bongen.

7 Image Rapida 2% är total bortglömd här. Hästen har fått lite enklare lopp i år och det har nog gjort hästen bra. Fart finns

9 Victory Lee 6% har bra fart och trivs på kort även om ingen seger kommit ännu på distansen.

5 Peakdilly 10% har jag dålig koll på måste sägas. Men den ser ut att ha fart i sig och Steen Juul åker inte till jägers för att bara vara med utan han vill vinna.

1 Tony Afrika 15% har ett bra spår och lära göra allt i sin makt att försvara innerspåret. Kan kosta då kusk gärna vill köra i spets.

Övriga hästar kan mycket väl vinna så här gäller det att måla på

Rank V86-7

B 6-3-7-9-5-1-2-10-8-4



V86-8 Vilket underbart lopp och Malmrot har nog en rosa biljett redo.



2 Missle Hil 67% har alla förutsättningar att dundra till spets och leka hem loppet idag. Inte haft några större problem i årsdebuter (,1,10,4 förra året) På pappret ser det väldigt bra men Daniel R hästar gick inget bra i lördags så det tål att tänkas på.

5 Milliondollarrytme 10% såg ju bländande ut i debuten senast. Man laddar så klart för Elitloppet så man lär ju göra ett försök och visa att man ska ditt.

6 Forfantone AM 2% sa jag redan förra året kommer vara med i Elitloppet 2021. Jag står fast vid det och jag blir förvånad om Walmann/ Jansson gör allt för knippa biljetten just i detta lopp. Varning

Hackchicko De Veluve 7% har det genom åren varit mycket skrik på. Man har inte fått ut det man vill ur hästen men alla i stallet har vittnat om att det är en Stjärna. Jag tror faktiskt att den kan finnas med i Elitloppet i år.

Ska man spela med hjärtat så ska man absolut lira 7 On Track Piraten 2% Vem vill inte se en 13åring i Elitloppet och hästen har ju visat att han inte gör bort sig i hårda gäng.

Rank V86-8
A 2
B 5-6-4-7-10
C 3-9-1


Lycka till i kväll

/Jiwa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+8), viking90 (+8), znipstern (+8), Liisa (+8)
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-21, 16:19   #8
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22
Sharp$: 2996
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jiwa Visa inlägg
V86 21/4 Jägersro/Solvalla bjuder på många öppna lopp men spännande lopp Som vanligt gäller det att försöka hitta rätt spikar och ha en feeling var det skräller. Själv försöka bryta ett dåligt mönster genom att komma fel på spikar. Det är alltid tufft när man faller ut på spikarna fast det känns så bra före.
Själv har jag kommit helt fel på det och skrällarna har inte heller suttit. Men ska den som ger sig. Jag fortsätter att bjuda på mina tankar och det är inga problem att såga dom den här gången heller*blink*

Men jag känner att jag är på G:-)

V86-1 En årsdebuterande dansk på 42% känns som man vill fälla men går det?

4 Emoji 42% säger man är Danmarks bästa häst fast den har så lite pengar på sig. Hästen är snabb ut men Flemming brukar ju ta det lugnt så frågan är om han kommer ladda denna gång. Jag tycker det kan vara lite kul att gardera med tanke på årsdebut mm

9 Adde S.H 6% är en häst som tycker har alldeles för lite pengar på sig. Hästen har fart och resurser och tror hästen kommer gå in Guld redan i år. Varning för hästen även om det är bakspår idag

6 Gina Meras 20% avslutade hypersnabbt när luckan kom senast från invändigt positioner. Hon kan ladda iväg och det är inte otänkbart att Johan sitter i spets. Då bir hon nog inte lett att tas med

8 Zio Tom Jet 4% tycker jag utvecklas hela tiden. Gör bra lopp utan att vinna men möter alltid tufft motstånd. Hästen har fått en annan hårdhet och det är inte 4% i mina ögon denna gång

5 Appmand 19% skreks det lite senast på V75. Hästen gick bra i skymundan men inte så att det slog några gnistor. Hästen är rätt snabb ut så det kan bli en bra position.

Rank V86-1
A 4
B 9-6-8-5
C 1-7-3
D 2-10



V86-2 En okänd italienare är favorit. Men vi vet ju att det brukar vara i ordning men jag det blir tufft idag

7 Big shot 14% svarade för enorm prestation senast efter gunga. Hästen är snabbare än många tror och jag tro man kommer ladda för fullt idag för komma till spets. Då är det hästen att slå

11 Royce Rolls 20% är väl loppets bästa häst men årsdebut och detta spår så finns det risk att Björn bara hänger med och tar vad som ges. Blir det tempo så ska den här med direkt på bongen.

5 Fuel Burn 8% talar Melander väl om inför varje start. Om Örjan kan börja hitta tillbaka till gamla Örjan och få de luckor som behövs så kan ekipaget bli en otrevlig överraskning för många.

3 Ingemar Palema 2% gick bra på en fin tid senast. Nu säger man att man ska ta spets men sedan kan man även tänka sig släppa. Jag har grejorna i ordning och vill vinna även från rygg ledaren.

4 Zoara´s club 35% rankar jag ner för jag vet inte så mycket om hästen och har inget att gå på

1 Danilo Brick 13% plockar jag bort på läget och distansen denna gång. Debut på distansen gör att jag tror hon inte har farten att runda alla denna gång.

Rank V86-2
A 7
B 11-5-3-4-10
C 1-9-2-8



V86-3 Ett väldigt öppet lopp men jag har en riktigt kul idé här


5 Hector De Sajan 6% är totalt bortglömd här. Har tagit sina segrar från spets och är kusligt snabb ut. Jag tror Peter vill köra i ledningen men skulle den få press kan han nog tänka släppa för hästen har en riktig speed och tillgå. Det är omgångens roligaste speldrag till bra odds och procent

Bakom 5an är det öppet. Favoriten 3Remburs R.D 47% är man uppåt på och hästen har visat fina farter. Distansen känns som den kan vara lite kort.

7 Bucefalo Gielle 22% är snabb ut och kommer laddas. Men jag tror ju Stefan kryper ner i rygg på 5an men det klart att han lär testa.

Rank V86-3
A 5
B 7-3-2-12-4-1
C 8-9-10-6-11



V86-4 En stor italiensk favorit som är lite av en snackhäst i det italienska lägret.

6 Benedetto O.P 62% Var spelad som favorit under PDA helgen i år i ett 4 åringslopp med flera franska blivande stjärnor men svek då. Efter det var det en seger och sedan svek den igen och sedan seger. Det är som lite oroväckande är att när hästen inte har en bra dag så är den riktigt dålig. Men det här gänget ska han slå alla dagar i veckan.

3 Zolder AS 18%
är det enormt bra rapporter gällande träningsjobb men man är lite osäkra på bilstart.

8 Armstrong Louis 1% kom från italien med bra rykte och började helt ok men har inte vunnit på svensk mark ännu. Tråkigt läge men den här kan skrälla inom kort för den blir bara mer och mer bortglömd.

5 Tricky Treat 7% har en positiv utveckling och även om den inte vinner så gör den bra lopp.

7 Betting King 0% har ju riktigt bra fartresurser men felar och tappar travet lite väl många gånger tyvärr. Men Broberg kanske provar något nytt efter två raka galopper

Rank V86-4
A 6
B 3-8-5-7-10
C 1-12
D 9-4-2-11



V86-5 Ungdomslopp och den här gången lär man inte köras sig fast

9 Versace Broline 17% såg underbar fin ut loppet V75 för två veckor sedan. Men sedan blev den fast med allt kvar och då skrev jag nästagångare. Spår 9 Och ungdomslopp känns ju som jackpott. Kusken är bra och jag tror det här är hästen och slå för alla andra i loppet.

7 Halo AM 26% tycker jag varit ute i tuffa gäng och fått en annan hårdhet än många. Nu ser det ut att bli ett tufft upplägg även denna gång men hästen har fart för vinst.

5 Oche Trot 29% är snabb ut och här siktar man på leda runt om. Men risken är ju att man inte får sitta i fred i såna här lopp även om det bara är 10 ekipage.

8 Lexington Zon 2% är väldigt lite streckad här. Det finns fart i hästen och man försöka hitta ner för att smygas även denna gång.

Rank V86-5

A 9
B 7-5-8-4
C 1-10-6-2-3



V86-6 Detta lopp tror jag bara några hästar som kan vinna loppet

1 Erv Zet 41%
har ju inlett karriären bra i lite enklare gäng. Är väldigt orutinerad så det är inte så att jag skulle spika bara så där. Visst finns det risk för spets och bestämma men..

10 Max Håleryd 29% som är kvick iväg och kommer vara i kapp dom där framme kanske fort. Tränaren är optimistisk och Gopp i sulkyn igen är inte fel

4 Sassa Since Birth 7% ska man rycka skorna på för första gången. Ett bra träningsjobb på solvalla säger rapporterna och det känns som man är lite optimistiska denna gång

6 Happy socks Sisu 9% gjorde det bra senast och hästen är en krigare som det känns. Har farten i bena nu efter ett par lopp

Rank V86-6
A 1-10
B 4-6-3
C 5-8-7
D 9-2



V86-7 Omgångens svåraste lopp att lösa så här på förhand


6 Four Guys Dream 36% gick fort senast och är ju van att vinna även om det inte blivit några segrar på slutet. Men det krävs flyt i loppet för det är ett otroligt jämt lopp

3 Mamba 18% känns som en bra hästen men kanske inte en supersprinter. Med tanke på spåret så ska den med på bongen.

7 Image Rapida 2% är total bortglömd här. Hästen har fått lite enklare lopp i år och det har nog gjort hästen bra. Fart finns

9 Victory Lee 6% har bra fart och trivs på kort även om ingen seger kommit ännu på distansen.

5 Peakdilly 10% har jag dålig koll på måste sägas. Men den ser ut att ha fart i sig och Steen Juul åker inte till jägers för att bara vara med utan han vill vinna.

1 Tony Afrika 15% har ett bra spår och lära göra allt i sin makt att försvara innerspåret. Kan kosta då kusk gärna vill köra i spets.

Övriga hästar kan mycket väl vinna så här gäller det att måla på

Rank V86-7

B 6-3-7-9-5-1-2-10-8-4



V86-8 Vilket underbart lopp och Malmrot har nog en rosa biljett redo.



2 Missle Hil 67% har alla förutsättningar att dundra till spets och leka hem loppet idag. Inte haft några större problem i årsdebuter (,1,10,4 förra året) På pappret ser det väldigt bra men Daniel R hästar gick inget bra i lördags så det tål att tänkas på.

5 Milliondollarrytme 10% såg ju bländande ut i debuten senast. Man laddar så klart för Elitloppet så man lär ju göra ett försök och visa att man ska ditt.

6 Forfantone AM 2% sa jag redan förra året kommer vara med i Elitloppet 2021. Jag står fast vid det och jag blir förvånad om Walmann/ Jansson gör allt för knippa biljetten just i detta lopp. Varning

Hackchicko De Veluve 7% har det genom åren varit mycket skrik på. Man har inte fått ut det man vill ur hästen men alla i stallet har vittnat om att det är en Stjärna. Jag tror faktiskt att den kan finnas med i Elitloppet i år.

Ska man spela med hjärtat så ska man absolut lira 7 On Track Piraten 2% Vem vill inte se en 13åring i Elitloppet och hästen har ju visat att han inte gör bort sig i hårda gäng.

Rank V86-8
A 2
B 5-6-4-7-10
C 3-9-1


Lycka till i kväll

/Jiwa


Bra tankar överlag ????
Men Gambit Brodde måste nämnas...tror det är riktigt påställt idag...
cava är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-21, 16:30   #9
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Dagens tidigaste:

V86
Inlämnat: 2021-04-21, 15:23
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2021-04-21
Start: 20:30
Kostnad: 48,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Infinitus (4, 6)
2: 1, 7, 10 (4, 11)
3: 12 Nibali (3, 7)
4: 3, 5, 6, 10 (1, 4)
5: 9 Versace Broline (5, 7)
6: 3, 10 (1, 6)
7: 2, 3, 7, 9 (6, 1)
8: 2, 5 (10, 4)

1x3x1x4x1x2x4x2 = 192 rader.
192 x 1 x 0,25 kr = 48,00 kr.
Totalt: 48,00 kr.
Rättningskod: GNG GTH ZCX
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-21, 16:30   #10
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 156
Sharp$: 57014
Standard

På väg hem från jobbet. Jag ledsnade på omgången redan efter två avdelningar. Först en årsdebuterande Flemming Jensen häst . Insatserna av hans hästar har varit närmast omöjliga att bedöma senaste tiden och nu är det dessutom en häst som inte startat på länge.

Favoriten i avd 2 ännu svårare att försöka analysera . Känns som att den sverigedebuterande italienaren lika bra kan vinna som att komma sist och AG övriga hästar också som att kasta tärning att räkna på.

Sen har några riktiga skräplopo tänkta som ramlopp också lagts in på V86. Är väl DD loppen som är ljuspunkten i kväll .

Senast redigerad av olle den 2021-04-21 klockan 16:32.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-21, 17:06   #11
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22
Sharp$: 2996
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
På väg hem från jobbet. Jag ledsnade på omgången redan efter två avdelningar. Först en årsdebuterande Flemming Jensen häst . Insatserna av hans hästar har varit närmast omöjliga att bedöma senaste tiden och nu är det dessutom en häst som inte startat på länge.

Favoriten i avd 2 ännu svårare att försöka analysera . Känns som att den sverigedebuterande italienaren lika bra kan vinna som att komma sist och AG övriga hästar också som att kasta tärning att räkna på.

Sen har några riktiga skräplopo tänkta som ramlopp också lagts in på V86. Är väl DD loppen som är ljuspunkten i kväll .
Ok...
cava är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-21, 17:08   #12
 
Reg.datum: mar 2018
Inlägg: 245
Sharp$: 1465
Standard

Hittar inte jens system på ATGtillsammans
Hansin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-21, 17:19   #13
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 5
Sharp$: 753
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hansin Visa inlägg
Hittar inte jens system på ATGtillsammans
https://www.atg.se/hedlunds
Akke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-21, 17:20   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7928
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hansin Visa inlägg
Hittar inte jens system på ATGtillsammans
Det finns hos Hedlunds, som det brukar. Gå in på Butiksandelar och sök på Jens som spelläggare, så dyker det upp.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-21, 17:29   #15
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 403
Sharp$: 4276
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av cava Visa inlägg
Bra tankar överlag ????
Men Gambit Brodde måste nämnas...tror det är riktigt påställt idag...
Varför tror du att det är påställt?
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td