|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#211 | |
|
Citat:
Som han bryter i svängen känns det omöjligt spår ett är inte bra för honom men förstås bättre än 6 7 8 så någon gnutta tur hade han och från tredje inner kan det lösa sig, visst. Jag var imponerad av honom i Köpenhamn men går han som tidigare i svängen får han lita på turen. Såvida han inte är en ny häst får man väl bara konstatera att han i finalen förra året valde spår 3 trots försöksvinst och att det måste ligga något bakom det valet!? Nåväl vi får upplösningen på Söndag! |
||
|
|
|
|
|
#212 |
|
Banned
|
Billie De MontFort 09,5.
Wild Love 11,9. Lite race på gång? |
|
|
|
|
|
#213 | |
|
Citat:
Fria Tider? |
||
|
|
|
|
|
#214 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Citat:
Svepande påståenden utan att visa vilken eller vilka källor som står till grund för saluförd ”verklighetsuppfattning” är inget förutom ” ett jävla gagg” och tillhör sophögen. |
||
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#217 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Digital Dominance den kan ni spika vart den än dyker upp i nästa start
Hade spikat den och när jag tittar på repris efter repris så blir jag mer och mer övertygad att det är loppets vinnare med lucka i sista sväng, brukar ju alltid bli luckor i långloppen. Men inget ont om segraren. Men lite bitter på att missa sjuan.
|
|
|
|
#219 | |
|
Citat:
gällande Ecurie D? |
||
|
|
|
|
|
#220 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#221 | |
|
Citat:
Ok, Fria Tider var alltså källan Denna nätpublikation med hemlig ägare i öst vars journalistiska bidrag är att skapa mönster av enskildheter och meningar helt utryckta ur sitt sammanhang. Jag hade hoppats på åtminstone Blondinbella som källa
|
||
|
|
|
|
|
#222 |
|
Jaså?
Triggernometry Episod: Ayaan Hirsi Ali - Women Are Paying the Price for Political Correctness Ett av otaliga exempel. Den oundvikliga självbildsrevisionen hos svenskarna blir varken enklare eller mindre smärtsam av att man skjuter upp ärligt betraktande av sin omvärld. |
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Kan ni snälla ta den där diskussionen på Flashback och inte i tråden om dagens Elitlopp?
|
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Sjukt roligt att lyssna på att så gott som varje ekipage ska ladda som svin i försöken. Kan bli skoj.
|
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Ofta mkt sånt snack inför sprinterlopp för att skapa sig en fördel, sen blir det många gånger en ganska snabblöst strid. Nu när det mest är svenska hästar och kuskar känns det som man kan analysera det lite lättare än vanligt. Men det får man se när loppen går om det blir ungefär som man tänkt eller helt annorlunda. De utländska har allmänt en inbyggd fördel som jag ser det att de inte är lika insnöade på att spara allt krut till finalen som svenskarna. För försöksvinsten alltså. För slutsegern står svennarna bättre till pga en högre nivå på det taktiska tänket och att de känner bana, hästar, kuskmotståndare bättre.
|
|
|
|
|