|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Puuuhh! Finalsegern lever...
|
|
|
|
#77 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Fegis Goopen gick bara för 2a platsen.. Synd att han klarade topp 4 med den chansningen
![]() Nu vinner han finalen lätt! |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Banned
|
Fredrik B Larsson Chans var att nå spets. Han vågade inte trycka av och nu är han inte i final. Djuse visar åter vilken smart kusk han är som förstod att han måste fram tidigt. Nu med i finalen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+25) |
|
|
|
|
|
#81 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Faan, vad fult sopan Fredde B. kör - kunde orsakat karambolage och galopper och i värsta fall en olycka när han tar upp! Idiotfaan!!!
|
|
|
|
#83 |
|
Det är inte den nivån hos alla. Ignorera de som drar ner stämningen bara. Idag ska det vara fest
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nobleflash (+5) |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Banned
|
Sånt händer väldigt ofta. Mer dumt av Fredde att inte satsa allt på ett kort. Hans häst klarar inte andraspråk mot dessa hästar
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Banned
|
Om Haugstad kan få för sig att ladda nudå....
Cokstile är sjua på ranken. Är spelarkollektivet rätt ute? |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Seriöst, TV4/Kanal 75 förstör verkligen hela upplevelsen av Elitloppet med TV-produktionen. De gör våld på travsporten, tyvärr. Jag vet att man kan kolla på ATG Live, men de allra flesta som tittar gör det rimligen på TV och att man på travets största dag reducerar sporten till en underhållning som inte klarar av stå på egna ben är sjukt.
Jag förutsätter att ingen kommit på tanken att börja köra housemusik under tilläggstiden när TV4 sänder EM i fotboll och tycker det är mycket tråkigt att man inte kan behandla travet med samma allvar. Jag märkte knappt vem som gick vidare pga det här haveriet. |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Citat:
Skulle aldrig få för mig att kolla TV-sändningen då jag vet vilka stolpskott som finns där, särskilt Herr Stropp!
|
|
|
|
#89 |
|
Tycker atg live sändningen är väldigt bra precis som igår. Idag är även Hultman med.
|
|
|
|
|
|
|
|