Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-06-03, 10:06   #16
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abstruse Visa inlägg
I min värld är 1 Martin Tooma samt 6 Vien Ici två av de absolut bästa skrällarna i loppet. Men, men, lördagkväll, så vet vi vem som hade rätt. Lycka till!
Både 1 och 6 är D-hästar enligt gratistravtips dock dålig för det är bara de 5 senaste osv men jag räknar kyligt bort de och hoppas på superskrällen Red Mile Brodde
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-03, 16:40   #17
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 48
Sharp$: 3758
Standard

Lir på NordicBet:

Das Auto 30 ggr vinnare - Barfota runt om!
Short in Cash vinnare 4.50 - spets o slut!
Call me Brodda vinnare 5.60 - spets o slut!
Sasha Kemp vinnare 13.00 - spets o slut!

Lir på SVS
Selected News vinnare 6.00 - efter en stund spets o slut!
Ubiquarian Face vinnare 6.20 - spets o slut!
daza är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-03, 16:48   #18
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Både 1 och 6 är D-hästar enligt gratistravtips dock dålig för det är bara de 5 senaste osv men jag räknar kyligt bort de och hoppas på superskrällen Red Mile Brodde

Hur bra är algoritmerna på gratistravtips på att hitta vinnaren?
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-03, 16:55   #19
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Hur bra är algoritmerna på gratistravtips på att hitta vinnaren?
Nja som sagt är ju de 5 senaste och väldigt lite info. Har du nån bättre sida?
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-03, 18:19   #20
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Hur bra är algoritmerna på gratistravtips på att hitta vinnaren?
Får aldrig 7 ändå för jag har för många i början eller för dåliga spikar
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-03, 19:55   #21
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Nja som sagt är ju de 5 senaste och väldigt lite info. Har du nån bättre sida?

Ett tips om man vill veta om en källa är bra eller inte är ju att undersöka hur tipsen fungerat historiskt.

Den enda jag kan rekommendera att lyssna noga på är Berglund som presterar bättre än streckprocenten över tid.
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-03, 22:09   #22
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 175
Sharp$: 2847
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Ett tips om man vill veta om en källa är bra eller inte är ju att undersöka hur tipsen fungerat historiskt.

Den enda jag kan rekommendera att lyssna noga på är Berglund som presterar bättre än streckprocenten över tid.
Streckprocent slutade visas för typ 8 år sedan , det är insatsfördelning I procent som redovisas !
tototorsten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-03, 22:35   #23
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tototorsten Visa inlägg
Streckprocent slutade visas för typ 8 år sedan , det är insatsfördelning I procent som redovisas !

Det jag menar men "streck" är allmänt tipssnack... även om det kanske rent definitionsmässigt inte är helt korrekt.
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-04, 08:15   #24
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 680
Sharp$: 2438
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Ett tips om man vill veta om en källa är bra eller inte är ju att undersöka hur tipsen fungerat historiskt.

Den enda jag kan rekommendera att lyssna noga på är Berglund som presterar bättre än streckprocenten över tid.
Berglunds spelidéer får så mycket extraspel att även om de var spelvärda vid tipssläpp så är det ytterst tveksamt om de numera verkligen presterar bättre än insatsfördelningen. ( Historiskt, javisst. Han har många snyggt tagna, stora vinster. Men det hjälper föga är jag rädd. )

När Berglund och Spelvärde är överens om spikarna så rekommenderar jag att man går emot eller åtminstone står över.

Informationskriget blev inte lättare när mer och mer information började finnas tillgänglig.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-04, 09:17   #25
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Ett tips om man vill veta om en källa är bra eller inte är ju att undersöka hur tipsen fungerat historiskt.

Den enda jag kan rekommendera att lyssna noga på är Berglund som presterar bättre än streckprocenten över tid.
All respekt för Berglund och det han spelat in och hittat skrällar men han är inte bättre än någon annan för det. I slutändan är det ens egna känsla som man ska gå på
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-04, 10:25   #26
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 318
Sharp$: 6225
Standard

tror att nr 2 stole the show kommer spetsa , och väl där släpper inte rickard

marcus nöjd med träningen
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-04, 10:29   #27
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3371
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Berglunds spelidéer får så mycket extraspel att även om de var spelvärda vid tipssläpp så är det ytterst tveksamt om de numera verkligen presterar bättre än insatsfördelningen. ( Historiskt, javisst. Han har många snyggt tagna, stora vinster. Men det hjälper föga är jag rädd. )

När Berglund och Spelvärde är överens om spikarna så rekommenderar jag att man går emot eller åtminstone står över.

Informationskriget blev inte lättare när mer och mer information började finnas tillgänglig.

Ja det ligger mycket i det du säger, det här med bra tips är inte lätt, svårt att veta när dom blir kontraproduktiva.
Men hur gör man en rättvis jämförelse mellan insatsfördelningen och exempelvis Berglunds rank?
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-04, 10:44   #28
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3371
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
All respekt för Berglund och det han spelat in och hittat skrällar men han är inte bättre än någon annan för det. I slutändan är det ens egna känsla som man ska gå på
Ja den egna känslan är nog bra, men vad gör man om man insett att den bara är helt kass och lurar dej?
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-04, 11:39   #29
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GGS Visa inlägg
Ja det ligger mycket i det du säger, det här med bra tips är inte lätt, svårt att veta när dom blir kontraproduktiva.
Men hur gör man en rättvis jämförelse mellan insatsfördelningen och exempelvis Berglunds rank?

Jag analyserade alla Berglunds spikar under ett år. Dessa vann 18 % mer än spelprocenten.

Dvs om hästarna i snitt var spelade 30 % så vann dom 35,4 %. (minns inte exakt vad snittet var men att det var 18 % högre segerchans).

Detta anser jag är starkt när man samtidigt även minskar potentialen bara genom att presentera sina idéer till flera.

Jag har inte hittat någon som har samma facit på spikar. Många av experterna brukar ligga sämre än spelprocenten över tid vilket innebär att det är smartare att inte lyssna på dom än att lyssna på dom.

Dock ska man självklart inte plocka alla Berglunds drag.. men det är en person värd att lyssna på (till skillnad från många andra).
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Executive (+5)
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-04, 12:24   #30
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GGS Visa inlägg
Ja den egna känslan är nog bra, men vad gör man om man insett att den bara är helt kass och lurar dej?
Haha så sant det var en bra fråga
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
GGS (+5)
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td