|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Storpublik på Mantorp. Alla biljetter slutsålda!
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Är ju intressant att Björnkollen inte öht nämner Önas Prince trots tre streck. Verkar också smygpositiv på Alcide Roc.
Liten genomgång i övrigt: 1: Alla verkar överens att Sato bara ska vinna. Är nog omstarter och viss galopprisk emot. Bordeaux S är nog lika bra men blir tufft slå Sato från dödens. Taxi Out är skrällbudet. 2: Tycker Edens Boy är märkligt stor favorit utifrån vad den visat. Tycker nog Max Håleryd är första strecket, särskilt om man tror den kommer till spets. 11 och 12 tidiga bakom dessa. 3: Här var jag tidigt inne på sos för Stoletheshow, vilket ju även Sjödén verkar vara. Bara inte Skoglund får för sig att ge bort loppet genom att släppa till 4 eller 8. Har mest respekt för Antonio Tror och vill ha med skrällbudet Forfantone Am vid gardering. 4: Dagens svåraste lopp tycker jag. Favoriten har bakspår men blev ju avklädd senast. Och Call Me Brodda var mkt bra senast men känns lite tunn i det här sammanhanget. Tycker därför att Cactus är första strecket då den ju också kan vinna på lite olika sätt. Alhambra Mail är det självklara skrällbudet. 5: Om Zorro Wind är som senast så går den väl inte att slå. Men är den verkligen det? Svårt lämna Aragorn As utanför och tycker att Reven Dejavu är intressant till nuvarande procent. 6: Kan nog räcka långt med 1 och 8 på att någon av dem borde sitta i spets. Och t.o.m spik om en är säker på vem av dem som sitter där. Bakom de mest betrodda är 3,5,12 intressanta. 7: Var inne på Ubiquarian Face redan innan strykningen men risk att procenten springer iväg där. Berglund hissar ju den också. Algot Zonett vinner väl om den kommer ut? Viking Brodde är bra nog att vinna trots spåret och Alcide Roc är nog farlig att glömma. Gina Mearas är kanske skrällen även om det är tufft motstånd nu. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ursäkta att jag skriver om morgondagens V75.
Tyvärr "snor" Björn i Björnkollen mina två spikar Sato och Zorro Wind. Men jag står nog fast vid dem ändå. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Edens Boy och Zorro Wind totalt stenklara, så det gäller att anpassa systemet efter att det säkerligen blir en ganska lätt rad...
|
|
|
|
#52 |
|
Status AT! Han har efter lite behandling av kotor tränat på med full spänst och glädje.
Formen som alla tjatar om sitter där ( han kanske är så här bra utan form?) I vilket fall blir det bra med ett längre lopp som han inte har tävlat på 6 mån. Hovarna börjar bli slitna, så de är plastade. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tvablaa (+10), Torstens (+10), klot05 (+7), mackpeter (+10) Senast redigerad av jAnman den 2021-06-05 klockan 07:45. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
V75 analyser efter elitloppshelgen brukar aldrig gå något bra. Man är slutkörd och behöver vila upp sig.
Men här kommer lite snabba tankar V75-1 Sato 40% är en motiverad favorit men jag råder alla kolla värmningar. Bakom så tycker jag 10 Taxi Out 2% är helt bortglömd för nämna någon. 11 Bordeaux S. 17% måste med på gardering V75-2 Tror det är spel för ett mål för favoriten 3 Edens Boy 62% då jag inte tycker det är några emot. Ska man leta skräll är det 2 Das Auto 2% samt 1 Kensington Bros 1% som är roliga skrällar V75-3 En öppen guld med många bra hästar. Först streck borde vara 2 Stoletheshow 13% men jag måste nog ha med 5 Forfantome Am 3% på mina bongar. Även 10 Hachiko De Veluwe 5% tycker jag är intressant idag V75 4 och i mina ögon dagen bästa spik. 5 Call Me Brodda 21% tror jag bara vinner detta. Hon är ett kanon sto som slog Ultra Bright senast. Bra spik i mina ögon men jag måste kolla värmningar här också. V75-5 Köper inte favoriten till 72% Lite surr på 9 Bara du Chene idag. Om man letar megaskrällar så passa 2 Bridge Jumper 0% men annars 1 och 5 med här. V75-6 Öppet lopp där 1,2,3,7,8,11 känns som att man täckt. Passa 3 Sidney Celeber 3% idag V75-7 1,2,3,7,12 känns tryggt. Min första häst är 3 Gerry 14% samt 12 Viking Brodda 10% får man inte missa vid gardering Nu går vi 7an idag och lycka till /Jiwa |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Jag har inte hunnit läsa igenom tråden inför snackisen idag så det kanske redan är någon som nämnt följande häst: Milligan´s School!
Bortsett från Antionio Trot och Handsome Brad så är det här en klass ner jämfört med vad han brukar tävla i tycker jag. Senast såg han t.ex. inte helt tom ut bakom Gareth Boko när denne grejade sin elitloppsbiljett. Under 10% är i min bok väl lågt. Vetetusan om inte Queen of Trixs är spelad i minsta laget i diamantstoet med. (Fan trodde de fanns mycket matnyttigt till snackisen med redan fyra sidor, men då var visst nästan en hel sida om käbbel om annat än veckans V75...) PS. Det finns bara 12 andelar kvar på snackisen DS. Senast redigerad av viking90 den 2021-06-05 klockan 10:09. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Får be om ursäkt för om jag bidrog till att göra tråden off-tonic med mitt inlägg.
Viking: Vet inte om jag är helt trög men varför hittar jag aldrig detta andelsspel? Har kollat här i tråden, i andelsavdelningen på sharps och försökt söka på Tillsammans. Kan du göra en guide for dummies?
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
För fint väder för trav i eftermiddag. När man suttit inne hela veckan lockar badstranden i eftermiddag . La 25 kr vinnare på Das Auto i V75-2 hos svenska spel till 16,50. Barfota ffg. Spurtstark och skulle kunna lösa sig från i bästa fall vinnarhålet . Betaltjänsten spelvärde har den rankad etta.
Får bli mer trav nästa helg då det kanske inte är högsommarväder. Lycka till. |
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Citat:
Eller så klickar du på den röda texten nedanför, då kommer du till lagets hemsida.
|
|
|
|
#58 |
|
Jag lirar såhär, hoppas på lite skrällar i början, lycka till
![]() V75 Inlämnat: 2021-06-05, 12:30 Mantorp Lördag 2021-06-05 Start: 16:20 Kostnad: 432,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 6, 7, 8, 10, 11 (2, 3) 2: 2, 3, 4, 6, 7, 12 (11, 10) 3: 1, 2, 9 (4, 8) 4: 4 Cactus (11, 5) 5: 4, 9 (5, 1) 6: 8 Önas Prince (11, 1) 7: 1, 3, 4, 7 (9, 12) 6x6x3x1x2x1x4 = 864 rader. 864 x 1 x 0,50 kr = 432,00 kr. Totalt: 432,00 kr. Rättningskod: BWT BHL SHN |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Tre rackarrökare till idag
Avd 1 - Taxi Out 2% Erik upp. Glöm sista starten. Avd 3 - Milligan School 8% Nu kommer hans säsong... Avd 4 - Alhambra Mail 3% stenhård märr som går under radarn Lycka till
|
|
|
|
|