Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-06-16, 20:55   #61
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 091
Sharp$: 6121
Standard

Grym insats. Den trodde jag inte på alls. Hade gärna sett hur Hell Bent hade levererat utan galoppen som kom helt omotiverat.
Missar alltså BG x2, är ju inte ok.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-16, 20:59   #62
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Fan Norge nästa vecka
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-16, 21:00   #63
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
En tursam lucka och en onödig press av Forss på ledaren innan dess.
Vad jag kunde se körde Forss galopp till slut.

Jo, jag förstår detta, men skit i de andra kusarna, det är intrycket på Goopens som gäller. Tiden 1.11.4, i årsdebut, med FULL, FUCKING fart över mål - var länge sedan en häst gick så fort på en 150-meters spurt!!!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-16, 21:03   #64
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 293
Sharp$: 2438
Standard

Fick tyvärr se intervjun på Liven med Björn innan loppet. "Nej, det här är inte hans viktigaste lopp." Det får man säga nuförtiden och håna spelare som ska tolka det hurdå? Han vinner inte. Jag ska köra snällt. Eller som i det här fallet - Jag vinner med tjugo meter. Om inte tränare/kusken vet - hur ska vi då kunna bedöma något?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+5), linfre (+5)
Billman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-16, 21:09   #65
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 045
Sharp$: 5189
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Billman Visa inlägg
Fick tyvärr se intervjun på Liven med Björn innan loppet. "Nej, det här är inte hans viktigaste lopp." Det får man säga nuförtiden och håna spelare som ska tolka det hurdå? Han vinner inte. Jag ska köra snällt. Eller som i det här fallet - Jag vinner med tjugo meter. Om inte tränare/kusken vet - hur ska vi då kunna bedöma något?
Skippade också den pga den intervjun. Blir så trött, sprack på v86, v5 och dd:n. Att man aldrig lär sig...
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-17, 07:35   #66
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 880
Sharp$: 5139
Standard

Undrar om inte Mika förväxlade taktiken

Taktiken i avd 8 borde han kört efter i avd 1

och så tvärtom då

bara en tanke såhär dagen efter
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tototorsten (+1)
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-17, 13:31   #67
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 672
Sharp$: 2379
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Billman Visa inlägg
Fick tyvärr se intervjun på Liven med Björn innan loppet. "Nej, det här är inte hans viktigaste lopp." Det får man säga nuförtiden och håna spelare som ska tolka det hurdå? Han vinner inte. Jag ska köra snällt. Eller som i det här fallet - Jag vinner med tjugo meter. Om inte tränare/kusken vet - hur ska vi då kunna bedöma något?
Att tränare ska bedöma vinstchanser och att uttalanden ska gå att tolka som "strecka" eller "strecka inte" är något som jag anser borde försvinna helt. Dels är de inte särskilt bra på det, men ofta kan det hända saker ( ofta med någon motståndare ) så att den på förhand bedömda vinstchansen ställs på huvudet helt och hållet.

Tränarna borde endast delge fundamenta kring ekipaget. T ex om den har tränat som den ska, eller rest som den ska, och hur hästen ska utrustas och balanseras.

Allt som hör till förmodade taktikval samt vinstchansvärderingar borde helt lämnas till spelarna själva att bedöma, möjligen till spelexperterna.

På det sättet skulle spelarna slippa bli "hånade". Tränare och kuskar skulle slippa svara på frågor om sådant de egentligen inte alls är särskilt bra på.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), Skaegget (+5)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-17, 14:39   #68
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 618
Sharp$: 12695
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Billman Visa inlägg
Fick tyvärr se intervjun på Liven med Björn innan loppet. "Nej, det här är inte hans viktigaste lopp." Det får man säga nuförtiden och håna spelare som ska tolka det hurdå? Han vinner inte. Jag ska köra snällt. Eller som i det här fallet - Jag vinner med tjugo meter. Om inte tränare/kusken vet - hur ska vi då kunna bedöma något?
Min åsikt. Jag tycker inte Björn eller övriga kuskar hånar oss spelare med att ”gissa” mer eller mindre uppriktigt på reportrarnas enformiga och meningslösa frågor. Det enda Björn vet är ju hur hans häst tränat och känns inför loppet efter ett halvårs paus. Motstånd och hur loppet utvecklar sig är nog spelarna minst lika bra på att gissa. Det jag hörde var att hästen ska få en snäll resa och sedan får vi se. Han sa väl inte att vi vinner absolut inte eller ? Hästen fick snäll resa efter galoppen och smet ut och vann lätt när täthästarna var lite möra. Och du inga 20m möjligtvis 5-6. Björn blev nog oxå lite överraskad av prestationen.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-17, 18:48   #69
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3172
Standard

V4
Inlämnat: 2021-06-17, 19:48
Bergsåker
Torsdag 2021-06-17
Start: 20:14
Kostnad: 256,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 7 (3, 5)
2: 1, 2, 3, 4, 6, 11, 13, 14 (12, 8)
3: 1, 2, 3, 6, 8, 9, 10, 12 (5, 4)
4: 6 Bodybuilder (5, 8)

2x8x8x1 = 128 rader.
128 x 1 x 2,00 kr = 256,00 kr.
Totalt: 256,00 kr.
Rättningskod: JNZ CTM KLW
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td