Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-07-02, 21:49   #16
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 19
Sharp$: 2149
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Admiral as körde upp i vingen sist, startbilen kör för sakta i Sverige som Melander sa
Eller som US-lovern Melander just tycker i alla fall, hört rätt få andra som i gemen tycker att det är något större problem med startbilsfarten. Oavsett det så borde ju inte AA besväras av nämnda nu och vid sunda vätskor utan debacle sannolikt rätt stenklar.
Dalglish är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 00:42   #17
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

Handsome brad och Viking brodde blir mina spikar på lördag.

Dragen:
Gooner
Global Attention
Kind of art.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 03:54   #18
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Snabb bana och väldigt varmt idag kommer gå undan.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 08:06   #19
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Dags för lite finaler på Färjestad. Och efter varit inne i arkiven varje kväll och natt så är det dags att gå ut i solen och invänta bra travsport. En tur till Åland igår gjorde det inte sämre med god dryck i barskåpet

Nu Kör vi!

V75-1 En motiverad favorit men går han felfri denna gång?

10 Admiral AS 46% är en riktig kanon som är i helt fel klass. Jag tror han kör fram i dödens tidigt och felfri vinner den 8 av 10 gånger tror jag. Även om det är en final så är han klassen i gänget. Men felar han så öppnar det upp sig.

3 Gooner 15% är ju en häst som även den kommer klättra i klasserna. Bra spår och jag tror att man är offensiv här och skulle den trycka sig till spets så kommer favoriten få jobba även om den är bättre än Gooner. Men den här hästen är bra

5 Young King 6% har ju fått enorm förvandling i ny regi. Från en normal och bra häst till en häst som utmanar de bästa i klassen. Man är uppåt från stallet.

1 Armonero Roc 14% är spetsbudet till en början och även om det är en sprinter så funkar han bra på distansen. Sedan är det frågan om man inte släpper till 3an. Får ett bra lopp i alla fall

4 Go West Young Man 4% får man se upp med om man garderar. Enorma spurter i flera lopp och fast senast och nu Björn Goop upp i vagnen. Rolig skräll om man garderar.

2 Ripide R.D 4% samt 9 Morotai Degato 4% har fart att vinna om favoriterna kommer bort.

Rank V75-1
A 10
B 3-5-1-4-2-9
C 6-12-7-11



V75-2 Ett mycket öppet lopp där många kan vinna. Går det att spikas sig ur detta?

2 Incredible Wine 11% låter klart bäst ifrån om man lyssnar till tränarna. Hästen ska gå barfota bak och första rycktussar och jänkarvagn. Här kommer det laddas och det kan vara en chanspik idag med tanke på hur optimistiska man är

1 Illfindmywayhome 21% går framåt för varje lopp. Nu har man bra spetsläge men man kan också släppa för med Örjan vet man inte hur det blir kört. Duger bra här i alla fall

9 Kissinger Boko 25% är en riktigt fin häst som var grymt bra senast. Svårare spår nu och risken för grovjobb är stor. Gillar i alla fall hästen.

5 Global Attention 5% har lite vinna eller försvinna i sig då han felar mycket. Går han felfri så måste han alltid räknas. Se upp

6 Unacerveza Broline 2% tycker jag är löjligt bortglömd här. Hästen gör bra lopp varje gång.

4 G.k Justus 11% kommer få ett bra lopp här och men många täta starter och tuffa lopp kan sätta sig i benen just i final när det kommer gå fort.

10 Pewdiepie 15% är stark och rejäl men risk för ett väldigt tufft lopp härifrån och åker ner på min rank denna gång.

8 Global Black Money 2% har fart som få men ska man vinna så måste man ladda fram och komma ner om det ska gå. Lite utlottad på läget men fart finns


Rank V75-2
A 2
B 1-9-5-6-4-10-8-3
C 12-11-7



V75-3 Är det inte läge för spets och slut denna gång?

1 Click Bait 37% missar inte spets här. Och från det läget höll han ifrån sig Elitloppsegraren för 4 starter sedan. Många säger att det är en sprinter men jag tror inte han har några problem med distansen. Det är bara bakspårshästarna som kan sätta upp tempot men då har Click Bait fått maska bort 500m och det tror jag blir avgörande. Jag tycker det här är ett spikförslag

10 Handsome Brad 31% är ju en av Sveriges bästa hästar på distansen. Men återigen måste han göra det den tunga vägen och även om han har fart så är det tufft på en sådan snabb bana som Färjestad.

12 Milligans School 16% senaste lopp är ju helt makalöst bra. Med framspår hade den varit klar favorit idag men nu är det bricka 12 och då är det tufft. Men Uffe lär väl köra tidigt eller?

9 Evaluate 0% är det dags för att varna för igen. Formen tillbaka och nu ett drömläge att smyga med. Dags för en stjärnsmäll igen tro?

11 Milliondollarryme 5% vill jag så gärna skulle få en bättre kusk i sulkyn så skulle den mycket väl kunna vinna här. Hästen är bra nog men kusken måste ha en sån där dag där allt går rätt och det händer inte allt för ofta.

Rank V75-3
A 1
B 10-12-9-11
C 2-7-3
D 4-6-5



V75-4 E3 Final ston och visst kan det skrälla i sådana här jämna lopp!

9 Rihanna W.I 19% måste vara dagens bästa badkarsvinnare. För hur jag än läser loppet kommer många gasa från början och bränna sitt krut för ledningen mm. Och då smyger Jorma med en häst som utvecklas något enormt på slutet. Jag tror hon har en bra chans att vinna detta.

1 Red Lady Express 17% kommer göra allt för köra i spets men ditt är det många som vill. Men skulle hon få bestämma i spets så kan hon bli svår att slå men jag svårt att se henne få vara i fred.

2 Lacille Boko 24% håller man högt och hon har varit riktigt bra i alla sina starter. Men risk för dödens är stor även om Erik kommer ladda för ledningen.

10 Good Vibes 7%
rycker man skorna på nu. Är det någon som blivit expert på unghästar och finaler de senaste åren så är det Nordström. Måste med på bongen vid gardering.

3 Al´s Starlicious 2% är väldigt lite streckad trots vinst i försöket. Hon haft stora problem men verkar nu vara i ordning och till 2% är hon spännande.

4 Glorius U.M 6% kommer laddas hårt i början och det är inte omöjligt hon kan snuva dom där framme. Bååth och E3 är ju lika självklart som sillen på midsommar.

Rank V75-4
A 9
B 1-2-10-3-4
C 5-7-12-6
D 11-8



V75-5 Den här gången får favoriten bekänna färg!!

1 Aragon As 14% tror jag man kommer överraska alla med att ta spets och sedan köra där. Jänkarvagn på och det kommer laddas vad det går. Får han
spets tror jag ingen rår på denna kanon. Tror han går en 1,11 tid ifrån spets!

5 Zorro Wind 57% är ju megafavorit här och visst sjutton är hästen bra. Men är den bra nog att vinna från dödens? Släpps han till spets är loppet över eller om han kommer ditt. Men jag är inte säker på att han gör det.

3 One Kind Of Art 14% kommer inte bjuda favoriten på något lätt lopp heller då jag tror är att taktiken är att hålla ut 5 Zorro Wind. Lyckas han med det kan det vara hästen som fäller alla tre i en tuff och lång utdragen körning.

10 Reven Dejavu 1% måste passas om det blir körning. Den hästen kan spurta och flyga fram om den får sitt lopp. Se upp och glöm inte hästen om ni tar ett par hästar.

7 Leave Your Sox On 2% har alltid haft ett fint rykte men inte levt upp till det alltid. Svårt läge men Mika upp igen (före att köra favoriten även om han lovat samela före) så är det intressant.


Rank V75-5
A 1
B 5-3-10-7
C 6-8-11-4
D 12-2-9



V75-6 Otroligt fin Silver final med grymma hästar som inte kommer göra bort sig i Guld!

Jag tror först och främst att alla kan vinna detta lopp. Men tror även här att loppet kommer bli rivit och det kommer laddas från alla håll!

10 Vikens Hige Yield 4% trodde jag på senast och även om den inte vann så gjorde den ett kanonlopp. Och kommer han till i loppet så tror jag att det här är vinnaren till låg %

4 Viking Brodde 8% har en enorm kapacitet och senast såg han underbar efter gunga. Går han felfritt idag så måste den med på alla bongar

8 Evens Cool Boy 1% kan bli lika bortglömd som när han vann på V75 sist från bricka 8. Dunder har en förmåga att hitta ner och ge hästarna ett bra lopp!

9 Cab Lane 9% bara spelad till den procenten vilket är väldigt lite. Har ju dominerat under en längre tid och även om den förlorat i två starter så har den gjort det med äran i behåll.

7 Van Gogh Z.S 2% kommer laddas för fullt. Tror Erik får order att köra som bara den och överflyga dom där framme. Väl i spets kan den bli en utmaning att slå även om det finns bättre kandidater till att vinna detta.

Favoriten 2 Born Unicorn 64% då? 5a I Harpers och lekte hem loppet senaste på 1.110! Något säger mig att den tas lugnt från start och sedan får göra loppet och man är lite självsäkra på hästen kapacitet att den blir omblåst på upploppet. Det är här mitt stora avslag idag och även om jag vet att hästen är bra och stark så är magkänslan att den här hästen inte vinner idag.

Rank V75-6
A 10
B 4-8-9-7-6-12-2
C 11-3-1-5



V75-7 Många blivande unghäststjärnor här!

1 Idomenio Sisu 16% är bara tredjehandare här vilket är märkligt. Bästa läget och bästa försökstiden på ett mycket bra sett bådar ju för bra förutsättningar här. Tror det är hästen att slå i alla fall.

4 Mellby Jinx 21% har alltid varit omtalad sedan den större vinsten som två-åring samt de fina pengarna hästen byggt upp. Frågan är lite var den hamnar bara men Erik löser säkert detta.

6 Incase Of Fire 20% var den som efter 1an övertygade mest i försöken. Man körde tufft i försöket och även om man inte vann så var hästen tappar. Blir att räkna med idag med.

2 Donizetti 13% så ut att vara en klassig häst när den vann försöket som en 10 oddsare. Bra spår och kusken är het för dagen så den blir att räkna med

3 Mustang Racer 10% lär säkert köras för vinst av segersugna Bergh här. Kommer tappa från start men gå till slut.

5 Felix Orlando 12% var hårt betrodd i försöket när den torskade emot 1an. Ännu bättre idag säger Nordström som låter uppåt. Spännande.

Ska jag nämna någon till så blir det 12 Herecomestheboom 0% jag har klockat hästen några gånger och det har varit några 10 repor sista 700 mm. Skulle det bli tempo så !

Rank V75-7
A 1
B 4-6-2-3-5-12
C 10-7-11-9-8

/jiwa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
incitatus (+10), MikaF (+10), ms (+20), eriks (+1), Difsteve (+5), Klanke (+10), viking90 (+7), teddydead (+25), asgaya3141 (+5)
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 11:59   #20
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Bolagssystemet

1) 10 r1-3 (klasskillnad spikas<)

2) 1,2,4,5,9 r10-6 (2 vinner ofta och är ett fynd till 11 %)

3) 1 r10-12 (SoS spik)

4) 1,2,5,6,9,10 r4-12 (många med chans. Gardera favoriten 2)

5) 1,3,5,6 r7-8 (storfavoriten 5 är en tänkbar tråkig spik. 3 ser bra ut)

6) 2,4,6,9,10,12 r11-7

7) 2,4,5,6 r1-3

Kostar 1440:-. Lycka till i värmen!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 12:05   #21
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

Intressant Jiwa. Alltid kul att se hur andra tänker om loppet.


Mikka Foss låter väldigt uppåt kring nr 1 och tror han kan hålla upp ledningen i avd1. Han säger också i en tidig intervju att detta är en av de bästa hästar han kört och ingen av Allexxandros hästar i senaste starten gick något på vaggeryd kan vara något i banunderlaget som ingen av hans hästar gillade? håller de spets trodde han på en mycket bra segerchans. Tappar de ledningen så söker de sig ut för att ta den i ett andra skede. Gooner gillar jag skarpt en häst som tål alla upplägg. Kommer hamna fint på det direkt och är med och krigar om segern. Favoriten får tant agda spika på mitt joker låser jag på 1-3-10 men på mitt mindre 300 kronors låser jag enbart på 1-3

avd2. Global Antention är en strulpelle men klart bättre med bilstart och bike på nu som vid segern för 3 starter sedan. Kommer nog sitta i spets in i första sväng och med klaff så blir han svårpasserad 6 procent och tänkbar spik för den djärve.. På Jokern tar jag med alla men tippar Global etta..

avd3. Här spikar jag Handsome Brad tror han är mest gynnad av distansen. När tempot bedarrar så kommer Calle söka sig utvändigt och pressa på sista bortre. Tror han bara vinner detta och spikar utan att fundera så mycket.

avd4. TT spikar nr 5 med bra rapporter i ryggen. Draget är nr 6 som skall gå med bike ff gg och kommer vara rejält förberedd inför detta. Nr 9 känns också som en häst att passa på.. Fina rapporter..

avd5. Aragano As med bike och Jorma lär ladda vad som går. Nr 3 känns värst emot och favoriten får stå tillbaka lite i tipset. 6 och 10 får anses som två skrällar.

avd6. Viking brodde låter Timro äckligt nöjd med. Huvudstång, helstängt, bike, och bra chans på ledningen. Toppchans och enbart 8 procent den spikar jag alla dagar i veckan.

avd7. Stor feeling för skräll.. Tar alla men pass upp här finns det gott om spelvärda bud. Bergh har ett ess i rock armen lär kämpa mot slut. Örjan är alltid med i dessa sammanhang. Massa spännande ändringar på nr 11 samt mega bedövaren nr 8 som sätt fin ut och nr 12 som kan gå rejäla repor men hamnar nu?

Tror på hög utdelning idag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jiwa (+10)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 12:28   #22
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Bolagssystemet

1) 10 r1-3 (klasskillnad spikas<)

2) 1,2,4,5,9 r10-6 (2 vinner ofta och är ett fynd till 11 %)

3) 1 r10-12 (SoS spik)

4) 1,2,5,6,9,10 r4-12 (många med chans. Gardera favoriten 2)

5) 1,3,5,6 r7-8 (storfavoriten 5 är en tänkbar tråkig spik. 3 ser bra ut)

6) 2,4,6,9,10,12 r11-7

7) 2,4,5,6 r1-3

Kostar 1440:-. Lycka till i värmen!
Vi verkar ha landat på samma spikar mr mackpeter.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+7)
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 12:54   #23
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Felix Orlando till spets i sista, RNS vet att han inte släpper och lägger IOF utvändigt. Sedan blir det ett "lagom hårt tempo" och farten skruvas upp från 700 kvar, sen är frågan om IOF kan koppla grepp om ledaren, övriga lär inte ha en chans att ta något...vi får si...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 13:17   #24
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 844
Sharp$: 37827
Standard

Det ser favoritbetonat ut idag. Själv så är jag på vägtill stranden. Lämnadein redan igår.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 13:29   #25
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3841
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det ser favoritbetonat ut idag. Själv så är jag på vägtill stranden. Lämnadein redan igår.
Vilka har du spikat? Nån drag? Ha en bra dag
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 13:39   #26
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Intressant Jiwa. Alltid kul att se hur andra tänker om loppet.


Mikka Foss låter väldigt uppåt kring nr 1 och tror han kan hålla upp ledningen i avd1. Han säger också i en tidig intervju att detta är en av de bästa hästar han kört och ingen av Allexxandros hästar i senaste starten gick något på vaggeryd kan vara något i banunderlaget som ingen av hans hästar gillade? håller de spets trodde han på en mycket bra segerchans. Tappar de ledningen så söker de sig ut för att ta den i ett andra skede. Gooner gillar jag skarpt en häst som tål alla upplägg. Kommer hamna fint på det direkt och är med och krigar om segern. Favoriten får tant agda spika på mitt joker låser jag på 1-3-10 men på mitt mindre 300 kronors låser jag enbart på 1-3

avd2. Global Antention är en strulpelle men klart bättre med bilstart och bike på nu som vid segern för 3 starter sedan. Kommer nog sitta i spets in i första sväng och med klaff så blir han svårpasserad 6 procent och tänkbar spik för den djärve.. På Jokern tar jag med alla men tippar Global etta..

avd3. Här spikar jag Handsome Brad tror han är mest gynnad av distansen. När tempot bedarrar så kommer Calle söka sig utvändigt och pressa på sista bortre. Tror han bara vinner detta och spikar utan att fundera så mycket.

avd4. TT spikar nr 5 med bra rapporter i ryggen. Draget är nr 6 som skall gå med bike ff gg och kommer vara rejält förberedd inför detta. Nr 9 känns också som en häst att passa på.. Fina rapporter..

avd5. Aragano As med bike och Jorma lär ladda vad som går. Nr 3 känns värst emot och favoriten får stå tillbaka lite i tipset. 6 och 10 får anses som två skrällar.

avd6. Viking brodde låter Timro äckligt nöjd med. Huvudstång, helstängt, bike, och bra chans på ledningen. Toppchans och enbart 8 procent den spikar jag alla dagar i veckan.

avd7. Stor feeling för skräll.. Tar alla men pass upp här finns det gott om spelvärda bud. Bergh har ett ess i rock armen lär kämpa mot slut. Örjan är alltid med i dessa sammanhang. Massa spännande ändringar på nr 11 samt mega bedövaren nr 8 som sätt fin ut och nr 12 som kan gå rejäla repor men hamnar nu?

Tror på hög utdelning idag.
Desamma Klanke. Jag tycker det är alltid kul och se hur andra tänker och hur och varför man tror på just den hästen.. Tummen upp för det
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 13:56   #27
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 240
Sharp$: 1244
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Tycker Riptide förtjänar segern nu…
vinder inte
travbonus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 14:13   #28
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Normalt snabba öppningar såsom 1.08 är inte mer än 1,11-1.12 på dagens hypersnabba bana...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 14:24   #29
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 577
Sharp$: 1387
Standard

V75

10
1
1,10
1,2,5,6,9,10
5
2
1,2,3,4,5,6
robert78Polen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 14:26   #30
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 577
Sharp$: 1387
Standard

TRIO
(10) Admiral As
1,4,7,11
1,4,7,11
robert78Polen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td