Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-06-30, 09:27   #1
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

V75 Färjestad 3/7


Lite korta tankar om V7an till helgen för att få i gång tugget...

Avd-1 Admiral As stor favorit från bakspår i en final...Gjorde bort sig direkt bakom bilen senast men vann enkelt på Gävle med biken. 5 Young King från perfekt spår och har sett bra ut med diverse barfotabalanser i de två senaste tillsammans med bike. Lite snålt spelad hittills på 4%. Om nu inte Örjan bara går ut o vinner första avdelningen som så många gånger förr...

Avd-2 9 Kissinger Boko håller bra i denna klassen speciellt med barfota runt om, Dunder som kusk och tränare har väldigt fina siffror i år. 2 Incredible Wine avgjorde försöket på Åby ganska enkelt via open stretch, nu anmäld barfota bak för första gången.

Avd-3 2 Makethemark (även kallad makeitmark av kära Hultman) hade ett svagt år i fjol men om jag minns rätt så rapporterades det om ett grymt (rekord?!) träningspass på Solvalla för ett tag sedan. Det finns kvalitet i benen och just nu spelad till bara 5%. Stämmer uppgifterna om att hästen är på g igen så är det alldeles för lite.

Avd-4 3-åringarna har jag i ärlighetensnamn inte alls bra koll på i år, inte följt travet lite slaviskt som tidigare år....

Avd-5 Kaffe kaka fjärde raka? Zorro Wind har ännu inte förlorat i Sverige, nu får hästen sin fjärde kusk och borde ha toppchans här. Trivs kanske allra bäst på kort distans? Jag hade älskat att se PU ta ner den från dödens med starka Yuvaraj....

Avd-6 Efter lottningen så ser det ut som en toppchans för firma Redén/Kihlström, 4 Viking Brodde såg dock riktigt tankad ut över linjen senast, offensivt upplägg nu?

Avd-7 3-åringarna har jag i ärlighetensnamn inte alls bra koll på i år, inte följt travet lite slaviskt som tidigare år....
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-30, 09:53   #2
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Utan att ha grottat ned mig i E3, så känns kombinationen Båth/Adielsson alltid som nåt man ska passa på.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-30, 11:04   #3
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 666
Sharp$: 12815
Standard

V75 Färjestad. Onsdags dragen.

V75 1) 2 Riptide R.D. Återigen finalklar. Klass 1 senast. Bra läge och form dessutom barfota aviserat.

V75 2) 10 Pewdiepie. Klassig travare som lär vandra uppåt i klasserna. Endast läget emot.

V75 3) 8 Hachiko De Veluwe. Luring som verkar hittat gammal god form. Dessutom barfota aviserat. Ok kanske för tufft emot.

V75 4) 9 Rihanna W.I. Har formen på topp. Endast läget emot men 3 års lopp är luriga.

V75 5) 1 Aragorn As. Jorma och Nurmos igen ! Tja varför inte. Hästen har bra form och läge.

V75 6) 2 Born Unicorn. Bästa hästen, bästa spåret och helt ok kusk

V75 7) 2 Donizetti. Rejäl travare som gick som tåget senast. Men som sagt 3 års lopp är vanskliga att greppa.

Ganska öppen och spelvänlig finalomgång. Men det är låångt till lördag.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-30, 21:16   #4
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
V75 Färjestad. Onsdags dragen.

V75 1) 2 Riptide R.D. Återigen finalklar. Klass 1 senast. Bra läge och form dessutom barfota aviserat.

V75 2) 10 Pewdiepie. Klassig travare som lär vandra uppåt i klasserna. Endast läget emot.

V75 3) 8 Hachiko De Veluwe. Luring som verkar hittat gammal god form. Dessutom barfota aviserat. Ok kanske för tufft emot.

V75 4) 9 Rihanna W.I. Har formen på topp. Endast läget emot men 3 års lopp är luriga.

V75 5) 1 Aragorn As. Jorma och Nurmos igen ! Tja varför inte. Hästen har bra form och läge.

V75 6) 2 Born Unicorn. Bästa hästen, bästa spåret och helt ok kusk

V75 7) 2 Donizetti. Rejäl travare som gick som tåget senast. Men som sagt 3 års lopp är vanskliga att greppa.

Ganska öppen och spelvänlig finalomgång. Men det är låångt till lördag.
Tycker Riptide förtjänar segern nu…
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-30, 22:21   #5
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22764
Standard

Ja, vad ska man säga
Kollade bara snabbt igenom lördagens startlistor. Det jag fastnade för är att Zap Di Girifalco, som var mer lirad till slut än Born Unicorn (som jag spikade då) är streckad till 4% just nu i jämförelse mot Unicorns 66%.
Visst var BU bättre sist o vann från dödens, men att det ska vara så stor skillnad nu, tycker jag är helt fel. För mig är Zap ett måste streck.
I för sig inte mycket omsatt, men många brukar köra följa John och det kan se rätt likadant ut på lördag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Dahle den 2021-06-30 klockan 22:26.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-01, 08:23   #6
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Swagger struken insåg väl att den inte skulle ha chans i detta fält
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-01, 14:39   #7
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 625
Sharp$: 2896


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skaegget Visa inlägg
Utan att ha grottat ned mig i E3, så känns kombinationen Båth/Adielsson alltid som nåt man ska passa på.
Helt rätt: Erik + Svante på unghästar är en formel som går hem oftare än inte. Men i de här två loppen låter Svante väldigt uppåt på alla sina hästar. Så de kommer med på mitt system. 2 x 3 = 6 rader. 5 lopp kvar att lösa.
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-01, 20:01   #8
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 759
Sharp$: 2633
Standard

slängde ihop denna
V75
Inlämnat: 2021-07-01, 21:00
Färjestad
Lördag 2021-07-03
Start: 16:20
Kostnad: 216,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 10 (1, 5)
2: 3, 10 (9, 1)
3: 1, 10, 12 (11, 2)
4: 1, 2, 5, 7, 8, 9 (6, 4)
5: 5, 8, 12 (1, 3)
6: 2, 10 (9, 4)
7: 2 Donizetti (6, 4)

2x2x3x6x3x2x1 = 432 rader.
432 x 1 x 0,50 kr = 216,00 kr.
Totalt: 216,00 kr.
Rättningskod: FRQ WHB DBW
heddari är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-01, 21:20   #9
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Viking Brodde kan vara ett drag
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-02, 11:04   #10
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Lite korta tankar om V7an till helgen för att få i gång tugget...

Avd-1 Admiral As stor favorit från bakspår i en final...Gjorde bort sig direkt bakom bilen senast men vann enkelt på Gävle med biken. 5 Young King från perfekt spår och har sett bra ut med diverse barfotabalanser i de två senaste tillsammans med bike. Lite snålt spelad hittills på 4%. Om nu inte Örjan bara går ut o vinner första avdelningen som så många gånger förr...

Avd-2 9 Kissinger Boko håller bra i denna klassen speciellt med barfota runt om, Dunder som kusk och tränare har väldigt fina siffror i år. 2 Incredible Wine avgjorde försöket på Åby ganska enkelt via open stretch, nu anmäld barfota bak för första gången.

Avd-3 2 Makethemark (även kallad makeitmark av kära Hultman) hade ett svagt år i fjol men om jag minns rätt så rapporterades det om ett grymt (rekord?!) träningspass på Solvalla för ett tag sedan. Det finns kvalitet i benen och just nu spelad till bara 5%. Stämmer uppgifterna om att hästen är på g igen så är det alldeles för lite.

Avd-4 3-åringarna har jag i ärlighetensnamn inte alls bra koll på i år, inte följt travet lite slaviskt som tidigare år....

Avd-5 Kaffe kaka fjärde raka? Zorro Wind har ännu inte förlorat i Sverige, nu får hästen sin fjärde kusk och borde ha toppchans här. Trivs kanske allra bäst på kort distans? Jag hade älskat att se PU ta ner den från dödens med starka Yuvaraj....

Avd-6 Efter lottningen så ser det ut som en toppchans för firma Redén/Kihlström, 4 Viking Brodde såg dock riktigt tankad ut över linjen senast, offensivt upplägg nu?

Avd-7 3-åringarna har jag i ärlighetensnamn inte alls bra koll på i år, inte följt travet lite slaviskt som tidigare år....
Admiral as körde upp i vingen sist, startbilen kör för sakta i Sverige som Melander sa
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-02, 11:06   #11
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Swagger struken insåg väl att den inte skulle ha chans i detta fält
Från spår 1-6 så hade swagger garanterat kunnat spöa dessa , flera av dom som är med är såna som släpper spets och får lucka än kör i spets, endast admiral as som är mycket bättre

Senast redigerad av shjuve9le den 2021-07-02 klockan 11:09.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-02, 12:32   #12
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Admiral as körde upp i vingen sist, startbilen kör för sakta i Sverige som Melander sa
Ahh okej. Och nu är det ju dessutom start bakom häst och inte vingen så lite onödigt info från mig.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-02, 13:46   #13
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Från spår 1-6 så hade swagger garanterat kunnat spöa dessa , flera av dom som är med är såna som släpper spets och får lucka än kör i spets, endast admiral as som är mycket bättre
Jag tror som du säger ett bättre spår tror jag den hade kunnat nå spets och haft ledningen hela vägen
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-02, 13:47   #14
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Enligt Jens är det låg utdelning på såna här omgångar men känns ju hopplöst och hitta en rimlig spik möjligtvis Click Bait
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-02, 14:44   #15
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 665
Sharp$: 50078
Standard

Daniel Berglund V75 Färjestad på Service Plays
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td