Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-07-17, 17:55   #121
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 98
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fri Visa inlägg
Hur många här inne är det som aldrig tänkt tanken att Gocciadoros hästar går på något som inte är tillåtet?
Titta på hur hans hästar ser ut. Du kan inte dopa hästar att få de att se ut som hans stjärnor gör... Det är nästan som finska kallblod, de är av en annan ras.
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-17, 17:56   #122
 
Reg.datum: apr 2020
Inlägg: 347
Sharp$: 1102
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Ja, man borde ha gått på Eddes idéer idag, längesen (om någonsin) man såg nån sätta spikarna så här.

Vad blev det, Edde? Ett par miljoner iaf?
"man borde ha gått på Eddes idéer idag"
Håller absolut med! Det enda kruxet (möjligen!) är att man inte får se dem i förväg men annars...
Supervisor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-17, 18:06   #123
fri
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 737
Sharp$: 1522
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
Titta på hur hans hästar ser ut. Du kan inte dopa hästar att få de att se ut som hans stjärnor gör... Det är nästan som finska kallblod, de är av en annan ras.
Det är just det som inte stämmer riktigt. Han är ju inte ensam i världen om att ha tillgång till bra material, samtidigt som hans träningsmetoder (vad jag vet) inte innehåller något revolutionerande. Ändå gör hästarna enorma prestationer. Ibland. För att gången efter prestera som söndersuttna Klippansoffor.
__________________
"Eat your betting money but don’t bet your eating money."
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-17, 18:08   #124
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 851
Sharp$: 2459
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Supervisor Visa inlägg
"man borde ha gått på Eddes idéer idag"
Håller absolut med! Det enda kruxet (möjligen!) är att man inte får se dem i förväg men annars...
Inga inlägg från Edde nu heller mot slutet av travdagen men det är väl inte så konstigt kanske. Han är ju säkert ute och firar sina stora vinster!
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-17, 18:10   #125
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 124
Sharp$: 3572
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fri Visa inlägg
Hur många här inne är det som aldrig tänkt tanken att Gocciadoros hästar går på något som inte är tillåtet?
Typ som Nurmos, Båth och Reden då eller?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Billman (+10)
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-17, 18:14   #126
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 98
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Typ som Nurmos, Båth och Reden då eller?
Eller Svanstedt! Han kunde ju få vilket lik som helst att springa in en mille...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Billman (+10), gnoffa (+5)
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-17, 18:18   #127
fri
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 737
Sharp$: 1522
Standard

Skillnaden (rätta mig om jag har fel) är att Nurmos, Svanstedt, Båth och Reden, har formtoppar och formsvackor som sitter i ett bra tag. Gocciadoro verkar kunna gå från formtopp till formsvacka och tvärtom på 20 minuter.
__________________
"Eat your betting money but don’t bet your eating money."

Senast redigerad av fri den 2021-07-17 klockan 18:20.
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-17, 18:26   #128
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Fy vad segt, inleder med fyra rätt på de fyra första avdelningarna på Snackisen man börjar bli lite kaxig o tänker kan det gå denna gången kanske...Sen slutar det tre fel...

Jaja nytt försök nästa Lördag på Axevalla!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-17, 18:36   #129
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 293
Sharp$: 2447
Standard

Reden lyckades bli 3:a, Diskad och 6:a på en favorit och två andrahandare. Får nog köpa italienarens soppa. Nervsnittning upptäcks ju nuförtiden.

Gocciadoros hästar är fantastiska att se på och han är en 35% kusk. Stabil. Har Bergh någonsin haft en häst som hållit mer än ett eller två lopp och sedan fått ställas av. Hail Mary, Power etc. Glasbitar hela högen.

Jag begriper att dom som lirade Click Bait blev sura. Men doping?
Billman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-17, 18:53   #130
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Rimligt att ha reservationer för Gocce med vad han har i bagaget såklart (drivningsgrejerna delvis men mest tänker jag på en dopingdom som jag läst och som väckte frågetecken på om det inte var toppen på ett mindre isberg). Men inget riktigt övertygande än, så efter lite övervägande ställde jag mig upp och applåderade dem ordentligt efter storloppssegern.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-17, 19:33   #131
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Fy vad segt, inleder med fyra rätt på de fyra första avdelningarna på Snackisen man börjar bli lite kaxig o tänker kan det gå denna gången kanske...Sen slutar det tre fel...

Jaja nytt försök nästa Lördag på Axevalla!
Ahmen, Edde, inte misströsta nu, sjuan sitter säkert redan nästa helg.

Edit: ursäkta. Såg fel.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-17, 19:43   #132
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Billman Visa inlägg
Reden lyckades bli 3:a, Diskad och 6:a på en favorit och två andrahandare. Får nog köpa italienarens soppa. Nervsnittning upptäcks ju nuförtiden.
Enligt en känd tyckare här på Sjarps får man finna sig i att hästar gör överjävelska prestationer. Som nervsnittade. Typ tredjespår i ett helt elitloppsförsök för att sedan vara överlägsen i finalen.

För det borde man förstått innan.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-17, 21:30   #133
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Ahmen, Edde, inte misströsta nu, sjuan sitter säkert redan nästa helg.

Edit: ursäkta. Såg fel.
Hej! Varit på middag hos farbror och faster min far kusinbarn kusin och sambo. Missade 5:e,6:e och 7:e loppet såg i efterhand. Ingen lust och skriva ut mina rader när det finns folk här (nämner ej namn) som gapar sönder på hur dålig man är. Fick 3 rätt idag samma vanliga visa. Men nästa vecka Axevalla och hemmaplan då jäklar ska man hugga.
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-17, 21:38   #134
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Supervisor Visa inlägg
"man borde ha gått på Eddes idéer idag"
Håller absolut med! Det enda kruxet (möjligen!) är att man inte får se dem i förväg men annars...
Hhaaaaha
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-17, 22:04   #135
 
Reg.datum: okt 2015
Ort: All over the Place
Inlägg: 304
Sharp$: 1913
Standard

Som de flesta framgångsrika spelare tänker jag i procent och har koll på mystiska kaballistiska bokstavskombinationer som 5445, det slår aldrig fel med förefterhandskonstruktioner och jag ringde min trillings fasters bästa vän före lunch och allting var klart. Det blev bara 144 femmor på min babian, men jag gråter inte för det. Hade jag fått välja kabllistiska boost-nummer hade det suttit bättre.
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td