Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-08-05, 08:48   #16
 
Reg.datum: apr 2019
Inlägg: 23
Sharp$: 108
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Ihåliga lopp på Rättvik

V75 1) 1 New Pressure. Borde duga bra i som vanligt luriga Klass 2. Gått bra i enkla gäng och Lövdal blir bättre och bättre som driver. Chansspik?

V75 2) Lurig Silver. 2-3-4-7-8-9 är väl dugliga Men f-n vet vem som är vinnaren.

V75 3) 3 Nadalen är klar första häst. 7 Inti Boko taggad ut i årsdebuten och 9 Snowstorm i ny träning är stänkardragen.

V75 4) Nordisar. Noll koll.

V75 5) 4 Perpetuate måste väl bevakas. Toppfin senast. Men på tok för stor favorit i nuläget.
9 Gerris Trix blir väl omgångens stallskrik trots läget.
3 Axel Wind får en stänkarvarning. Trots allt Varennare

V75 6) 3 J.J. Stitch och 10 Cyber Lane känns som ett bra tvåhästarslås.

V75 7) 2-5-7-11. Helgarderat i ganska svag Bronsdivision ?

Måste skriva Nadal är knappast 1a häst det är favoriten spik
Haryboy2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-05, 10:14   #17
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 853
Sharp$: 13264
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Haryboy2 Visa inlägg
Måste skriva Nadal är knappast 1a häst det är favoriten spik
Favoriten spik ? Hm du får förklara för en som int begrip ?

I min värld är Nadalen första häst på läge, form och motstånd. Spik eller inte beror väl på hur man spelar. Visst finns det skrälldugliga hästar som jag nämnde.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Slark (+10), MikaF (+10)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-05, 11:28   #18
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 151
Sharp$: 659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Favoriten spik ? Hm du får förklara för en som int begrip ?

I min värld är Nadalen första häst på läge, form och motstånd. Spik eller inte beror väl på hur man spelar. Visst finns det skrälldugliga hästar som jag nämnde.
Helt rätt. Håller också Nadal som förstahäst här. Tror att det är dags för vinst.
Slark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-05, 11:40   #19
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 888
Sharp$: 37904
Standard

Jag har hittat två spikar som bör vinna sina lopp och det är Milliondollarrhyme och Cyber Lane. Ska försöka hitta en chansspik också som inte är favorit.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-05, 17:29   #20
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Fel tråd

Senast redigerad av mackpeter den 2021-08-05 klockan 17:31.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-05, 17:36   #21
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 151
Sharp$: 659
Standard

Analyserar spetsstriden i V75-7. Jag sticker nog ut hakan här, men jag ser det inte som HELT osannolikt att 1 Tale of Jacks lyckas sitta i ledningen efter 300 meter, detta trots att den knappast är någon startraket ut. Jag ser det nämligen som en helt ruggig chans till solfjäderseffekt i V75-avslutningen.

- 2 Frodo S är lite snabbare än invändiga 1 Tale of Jacks.
- 4 Axel Ruda är något snabbare än 2 Frodo S.
- 5 Cash Cowboy är snabbast i fältet, men är inte helt hundra på ifall den kan ta en hel längd på 4 Axel Ruda. Och även om man lyckas ta en hel längd så ska man också lyckas komma ned framför 2 Frodo S. som lär köra till ordentligt i andraskedet.
- De utvändigt om 5 Cash Cowboy är ganska långsamma bakom bilen och har inte en chans att komma förbi.

1 Tale of Jacks lär antagligen nöja sig med rygg ledaren, men därifrån ska den definitivt räknas på sina 3%.

2 Frodo S. lär som sagt köra till ordentligt i andraskedet för att försöka överta ledningen; detta oavsett vem som sitter i spets initialt.

5 Cash Cowboy måste starta riktigt snabbt för att lyckas ta en hel längd på både 4 Axel Ruda och 2 Frodo S. Lyckas den med det? Tvivlar faktiskt på det.
Slark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-05, 21:55   #22
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 221
Sharp$: 8857
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
En annan som har massor med fart i sin kropp, men dummar bort sig ofta pga sin knackiga trav är Bellfaks. Oftast ute mot de värsta, men denna gång är det enklare än på länge. 20m tillägg bör plockas lätt "bara" den klarar sig ifrån sina dumheter, men jag hoppas Uffe (en av världens bästa kallblodskuskar) löser det.
Min tidiga chansspik.
Bellfaks är lite överspelad den här veckan.
Stumne Fyr är min tidiga vinnare. Alltid underskattad.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-05, 21:56   #23
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 221
Sharp$: 8857
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag har hittat två spikar som bör vinna sina lopp och det är Milliondollarrhyme och Cyber Lane. Ska försöka hitta en chansspik också som inte är favorit.
Kul att MDR kommer att få vinna, igen!
Kommer inte ens med på min kupong. Tyvärr...
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Slark (+7)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-06, 06:35   #24
 
Reg.datum: apr 2019
Inlägg: 23
Sharp$: 108
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Favoriten spik ? Hm du får förklara för en som int begrip ?

I min värld är Nadalen första häst på läge, form och motstånd. Spik eller inte beror väl på hur man spelar. Visst finns det skrälldugliga hästar som jag nämnde.
Är du dum heller Million spetsar här och har form enligt tränaren ska Nadal vinna från dödens ?
Haryboy2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-06, 06:37   #25
 
Reg.datum: apr 2019
Inlägg: 23
Sharp$: 108
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Haryboy2 Visa inlägg
Är du dum heller Million spetsar här och har form enligt tränaren ska Nadal vinna från dödens ?
Och varför står den som favorit ?
Haryboy2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-06, 06:53   #26
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1811
Standard

Nadal B är en hedershäst som med ålderns rätt har svårt att sticka nosen ( mulen) först. Hänger med i alla tempo och spurtar ofta in som 2-4 oavsett om det går 1.14 eller 1.10! Jag har inga problem att släppa den sortens ickevinnare...
Ett lås som känns absolut säkert är spetshästen 5 Milliondollarrhyme med Erik. 9 Snowstorm Hanover , en häst som Melander alltid skrutit om men som i princip aldrig levererat. Nu i regi Daniel Reden och har han hittat rätt så kanske det bara smäller till imorgon
Lås 5+9
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-06, 07:29   #27
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 151
Sharp$: 659
Standard

Bara att hoppas att 9 Snowstorm Hanover skriks ut och trendar uppåt härifrån. Jag tror nämligen att den är direkt chanslös i det här loppet.

Har pluggat samtliga omgångar förutom kallblodsloppet och jag har hittat en hel del jävligt intressanta streck i den här omgången. Det svåra är dock att bestämma sig för en spik.

Rent sportsligt så ska det bli otroligt kul att se 9 Missle Hill över 2640 meter.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SistaStallskriket (+50)
Slark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-06, 07:57   #28
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 853
Sharp$: 13264
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Haryboy2 Visa inlägg
Är du dum heller Million spetsar här och har form enligt tränaren ska Nadal vinna från dödens ?
Ja jag är nog lite dum. Läste ditt inlägg slarvigt och mitt svar och fråga var helt onödigt. Ber om ursäkt.
Visst ser det upplagt ut för hästen med vass kusk, bra läge, rätt distans och ihålig gulddivision.
Men Milliondollarryme är inte min favorittravare och jag har stått över spel på hästen senaste åren och det har nog lönat sig. Som sagt jag står över igen och imorgon em vet vi vem som har rätt analys.
God tur med spelet Haryboy2.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-06, 08:57   #29
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 825
Sharp$: 478
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slark Visa inlägg
Analyserar spetsstriden i V75-7. Jag sticker nog ut hakan här, men jag ser det inte som HELT osannolikt att 1 Tale of Jacks lyckas sitta i ledningen efter 300 meter, detta trots att den knappast är någon startraket ut. Jag ser det nämligen som en helt ruggig chans till solfjäderseffekt i V75-avslutningen.

- 2 Frodo S är lite snabbare än invändiga 1 Tale of Jacks.
- 4 Axel Ruda är något snabbare än 2 Frodo S.
- 5 Cash Cowboy är snabbast i fältet, men är inte helt hundra på ifall den kan ta en hel längd på 4 Axel Ruda. Och även om man lyckas ta en hel längd så ska man också lyckas komma ned framför 2 Frodo S. som lär köra till ordentligt i andraskedet.
- De utvändigt om 5 Cash Cowboy är ganska långsamma bakom bilen och har inte en chans att komma förbi.

1 Tale of Jacks lär antagligen nöja sig med rygg ledaren, men därifrån ska den definitivt räknas på sina 3%.

2 Frodo S. lär som sagt köra till ordentligt i andraskedet för att försöka överta ledningen; detta oavsett vem som sitter i spets initialt.

5 Cash Cowboy måste starta riktigt snabbt för att lyckas ta en hel längd på både 4 Axel Ruda och 2 Frodo S. Lyckas den med det? Tvivlar faktiskt på det.
Erik är vassaste kusken från bricka 5 så jag tror på minst 50% att Cash Cowboy spetsar.
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-06, 09:09   #30
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 151
Sharp$: 659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MikaF Visa inlägg
Erik är vassaste kusken från bricka 5 så jag tror på minst 50% att Cash Cowboy spetsar.
Håller med om att omkring 50% känns sannolikt. Jag skulle säga såhär:

5 Cash Cowboy - 50%
2 Frodo S - 35%
1 Tale of Jacks - 15%

1 Tale of Jacks och 2 Frodo S behöver enbart köra rakt framåt, medan 5 Cash Cowboy behöver laddas rejält och sedan styra inåt ifall man lyckas ta en längd. Allt handlar förstås om dagsformen.

Hade dessa tre tävlat på en rak bana över 500 meter så hade jag gått all in på 5 Cash Cowboy, men som tur är fungerar trav lite annorlunda.
Slark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td