Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-09-13, 09:21   #1
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75 - Färjestad - 2021-09-18


Här diskuteras allt kring V75 och sidospelen - inte en massa dynga som kan tas i andra trådar, typ spelteori, reduceringshjälpmedel eller fan och hans moster. Vi håller oss till de rena penga spelen...

Jag har i alla fall hittat en spik i första som kopplar greppet direkt på pöbeln och det är Jorma med Mas Capacity. Har varit mycket bra på slutet (en längre tid) bakom kanonhästar. Näst senast tvåa bakom omöjlige Admiral AS och senast duktig fyra i Finland där det gick väldigt fort till slut och gick inte att ta något nämnvärt men han gjorde det riktigt bra, ändå. Här kommer spåret bakom bilen enkom göra så att spel% hålls nere - allt under 30% är kanon... Vinner detta från dödens om måste - som jag sagt tidigare så älskar jag starka kusar på kort. Är inte hypersnabb från start men helt okey och Jorma synar nog dödens direkt. Största problemet är om han blir hängandes på Färjestads hypersnabba bana. Måste komma ner någonstans...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-13, 10:10   #2
 
Reg.datum: mar 2018
Inlägg: 245
Sharp$: 1465
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Här diskuteras allt kring V75 och sidospelen - inte en massa dynga som kan tas i andra trådar, typ spelteori, reduceringshjälpmedel eller fan och hans moster. Vi håller oss till de rena penga spelen...


Var hittar man spelteorisnacket
Hansin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-13, 10:22   #3
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hansin Visa inlägg
Var hittar man spelteorisnacket
Vet inte om det finns någon specifik sida, eller forumsdel för detta, men det dyker upp i var och varannan tråd, därför ville jag att det inte tas även här... Lite tröttsamt och hör inte hemma i denna tråd - har jag enväldigt bestämt!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zeke (+50)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-13, 10:26   #4
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kennedy i fjärde är också ett måstestreck då denne för en gång skull har en riktig kusk bakom sig... 3% i nuläget är sjukt lågt!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-13, 12:44   #5
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 152
Sharp$: 9337
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Jag har i alla fall hittat en spik i första som kopplar greppet direkt på pöbeln och det är Jorma med Mas Capacity. Har varit mycket bra på slutet (en längre tid) bakom kanonhästar. Näst senast tvåa bakom omöjlige Admiral AS och senast duktig fyra i Finland där det gick väldigt fort till slut och gick inte att ta något nämnvärt men han gjorde det riktigt bra, ändå. Här kommer spåret bakom bilen enkom göra så att spel% hålls nere - allt under 30% är kanon... Vinner detta från dödens om måste - som jag sagt tidigare så älskar jag starka kusar på kort. Är inte hypersnabb från start men helt okey och Jorma synar nog dödens direkt. Största problemet är om han blir hängandes på Färjestads hypersnabba bana. Måste komma ner någonstans...
Pöbeln kopplar säkert grepp på mig men det här pissvinner ju 2 Sandsjöns Enzo! Även om jag ställer mig högst frågande till hans senaste tid på Färjestad.. Krossar 1 Beartime från dödens om det skulle behövas!
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-13, 16:41   #6
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2391
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hansin Visa inlägg
Var hittar man spelteorisnacket
Han menar förmodligen mig. Jag försöker faktiskt att låta bli att initiera sån OT.

Men jag brukar ha svårt att låta bli att kommentera om jag ser något som jag anser inte vara ett "Sharp"-t resonemang.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-13, 16:42   #7
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2391
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Vet inte om det finns någon specifik sida, eller forumsdel för detta, men det dyker upp i var och varannan tråd, därför ville jag att det inte tas även här... Lite tröttsamt och hör inte hemma i denna tråd - har jag enväldigt bestämt!

Ibland tycker jag att det hör hemma lite varstans. Det är ju inget som existerar i ett vacuum utan snarare får sitt värde av att sättas in i ett sammanhang.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BreakingBad (+1)

Senast redigerad av Strappa71 den 2021-09-13 klockan 17:16.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-13, 17:01   #8
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 740
Sharp$: 9126
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Ibland tycker jag att det hör hemma lite varstans. Det är ju inget som existerar i ett vacuum utan snarare får sitt värde av att sättas in i ett sammanghang.
@Strappa: Jag instämmer med dig! Teori behövs! Du är en fantastiskt kunskapskälla som ofta upplyser forumet om saker på ett såväl konstruktivt som informativt sätt! Sånt uppskattas! Kudos!

@ övriga som känner sig träffade: Det som INTE hör hemma i travtrådarna är efterhandare (även om de ej är förbjudna) och spydiga troll (som aldrig bidrar med annat än gnäll och tjafs). Det finns säkert andra delar av internet som uppskattar sånt men här håller vi oss till trav och spel på hästar!


__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10)

Senast redigerad av Gotland den 2021-09-13 klockan 17:07. Anledning: tillägg!
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-13, 17:05   #9
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3332
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hansin Visa inlägg
Var hittar man spelteorisnacket
Närmast kommer man väl under "Tänkarhörnan".
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-13, 17:44   #10
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3332
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Här diskuteras allt kring V75 och sidospelen - inte en massa dynga som kan tas i andra trådar, typ spelteori, reduceringshjälpmedel eller fan och hans moster. Vi håller oss till de rena penga spelen...

Jag har i alla fall hittat en spik i första som kopplar greppet direkt på pöbeln och det är Jorma med Mas Capacity. Har varit mycket bra på slutet (en längre tid) bakom kanonhästar. Näst senast tvåa bakom omöjlige Admiral AS och senast duktig fyra i Finland där det gick väldigt fort till slut och gick inte att ta något nämnvärt men han gjorde det riktigt bra, ändå. Här kommer spåret bakom bilen enkom göra så att spel% hålls nere - allt under 30% är kanon... Vinner detta från dödens om måste - som jag sagt tidigare så älskar jag starka kusar på kort. Är inte hypersnabb från start men helt okey och Jorma synar nog dödens direkt. Största problemet är om han blir hängandes på Färjestads hypersnabba bana. Måste komma ner någonstans...


Spelteori kan väl vara lite allt möjligt, som att leta efter underspelade hästar, tex att Mas Capacity under 30% är kanon.
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-13, 19:20   #11
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 621
Sharp$: 2899


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Veckans fynd än så länge (det är ju bara måndag)
är väl Mister Donald i sjunde till 9%. Vare sig man tittar på tider,
startpoäng, röda fötter, hemmabana eller kusk.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-13, 22:28   #12
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Antonio Trot har äntligen fått ett för honom bra spår. Han körs nu av den perfekte kusken enligt mig - Erik A. Senast de mötte jättefavoriten Missle Hill, som i maj vann från spår 1 och Antonio var nära som tvåa från spår 10 - samma distans som på lördag. Missle Hill är streckad till 65 % och Antonio 6 %.

Jag kommer att låsa V75-3 med 3 och 4.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-14, 14:31   #13
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Han menar förmodligen mig. Jag försöker faktiskt att låta bli att initiera sån OT.

Men jag brukar ha svårt att låta bli att kommentera om jag ser något som jag anser inte vara ett "Sharp"-t resonemang.
Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Ibland tycker jag att det hör hemma lite varstans. Det är ju inget som existerar i ett vacuum utan snarare får sitt värde av att sättas in i ett sammanhang.

Nej, hade absolut INGEN i åtanke när jag skrev detta - bara det att det blir i vissa trådar en evighetslång diskussion och spelidéer och annan info försvinner ibland i detta massiva inflöde. Jag gillar dessa diskussioner, men det finns tillfällen för allt - alla diskussioner kring spelteori hör absolut inte hemma i en tråd som denna, medan vissa andra gör det då det går att diskutera aktuella fall, på ett smidigt sätt som då alla kan följa.

Det är lite som med denna diskussion nu - det börjar med ett par rader, i mitt fall en uppmaning och sedan är diskussionen igång för alla vill svara alla. Många gånger är även topic för dessa diskussioner inte alls hemmahörande i just den tråden - finns ju fler ämnen än spelteori som ibland "ballar ur"...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-14, 16:44   #14
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Pöbeln kopplar säkert grepp på mig men det här pissvinner ju 2 Sandsjöns Enzo! Även om jag ställer mig högst frågande till hans senaste tid på Färjestad.. Krossar 1 Beartime från dödens om det skulle behövas!

Ja, Sandsjöns Enzos Färjestadsstart inger respekt och är väl den som sitter i ledningen, hmmm! Varför sätter du griller i mitt huvud???!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-14, 17:15   #15
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 657
Sharp$: 12772
Standard

Tisdagsfunderingar

V75 1.
Sandsjöns Enzo. Imponerande seger i senaste Färjestadsbesöket. Repris ?
Adde S.H. Farlig med rätt smygresa.

V75 2.
Lorenzo Boko. Loppets stänkarvarning i som vanligt luriga Klass 2.

V75 4.
Crazy First Love och Mystic Mom. Måstestreck.

V75 5.
Loveexplosion H.C. Chansspik Formen på topp och står perfekt inne.

V75 6.
Tangen Happ. Spikförslag.

V75 7.
1-2-3-4-5-6-7-8-10. Eller kanske alla Vidöppen Bronsdivision.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td