Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-09-19, 18:53   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 156
Sharp$: 57013
Standard

V75-Solvalla 25 sept


Drar igång slingan då det är grymt fina lopp. Har dock knappt sett ett travlopp senaste veckorna så ta det med en nypa salt.

V75-1

Här blir såklart Admiral As från perfekt spår gigantisk favorit. Gäller för spelarna att värdera om spelprocenten blir rimlig då det ju kan bli en sådan dag igen när den galopperar när bilen släpper fältet.

Claes Sjöström brukar ställa i ordning extra när det är finaler så Eddy West given vid gardering . Rackham nu med svärfar i vagnen och Oxidizer också tänkbara.

V75-2

Parker lyft sig rejält barfota på slutet och vann enkelt försöket. Perfekt spår och toppkusk. Den får tipset men dålig koll på klass 2 då jag inte kollat travet senaste lördagarna.

V75-3

Barfota runt om fin effekt senast för Minnucci Zon. Har för mig ett den fick sen lucka. Kanonläge och skoryck igen.

Men beror mycket på hur det blir kört. Bästa hästarna på 40 m tillägg. Kommer dom in i matchen?

V75-4

Lite ett mardrömslopp att tippa med Nurmoshästar från spår 1,3,4 och 5 i årets oaks. Alla vet hur svårt det är att tolka infon från det stallet och att det ofta kommer utrustningsändringar typ 20 min innan loppet

Noterar att Red Lady Express från spår 2 är anmäld med bike ffg.

V75-5

Rätt svårtippat. Goophäatar från spår 2,3,4 i denna final och han blir väl favorit med Mateo De Reve som han själv kör.

Men känns som garderingslopp.

V75-6

Spik på Francesco Zet i kriteriet. Skoryck ffg men framförallt rycktussar ffg borde ge ruggig effekt . Aviserade dom ändringarna i alla fall efter uttagningarna . Och sen vet ju alla var Reden/Örjan brukar placera sig i sådana här lopp med 4 mkr till vinnaren. Förtidsoddsen dock för låga. 2,45 hos ss lockar inte till spel så här tidigt i alla fall.

V75-7

Härligt spellopp. Blir nog värre för Grandfather Bill att spetsa nu och full distans inget plus för en spetsrusande Swagger. Känns som god chans att det slutar med skräll till tvåsiffrigt odds.


Sen är det V75 även nästa söndag och har för mig att det då bl a är uttagningar till Europaderbyt. En av årets sista helger med kanontrav både lörd och sönd.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tipsb (+10)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-23, 11:00   #2
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Parker tror jag mycket på om de håller upp ledningen efter strykningen på ettan. I så fall så kan man nog inleda med två spikar. Jag vill dock se vad de säger.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-23, 16:40   #3
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 156
Sharp$: 57013
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Parker tror jag mycket på om de håller upp ledningen efter strykningen på ettan. I så fall så kan man nog inleda med två spikar. Jag vill dock se vad de säger.
Var inte gynnsamt med strykningen. Parker inte snabb ut. Hade varit mycket bättre med andraspår.

Missar tyvärr travet även denna lördag. MFF - Örebro kl 17.30 så måste dra till stadion vid 16 tiden. Sista matchen utan trängsel.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-24, 07:41   #4
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 395
Sharp$: 1352
Standard

Stark avslutning av Orlando senast. Inte speciellt snabb ut i volten men kan nog hitta en bra position om Mats laddar lite från springspår. Gynnad av hårt tempo.
Möter enklare motstånd nu.
Jag spikar till fina 5%!
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-24, 13:59   #5
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 625
Sharp$: 2896


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2 mille i förstapris = Örjan. 3 Francesco Zet
Häst i sitt livs form, 2 Grandfather Bill. Spets o slut.
Två lämpliga spikar, tillika en dagens dubbel till kanske 10 ggr.

Skrällarna får jag fiska efter i de tidigare loppen i V75.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+10)
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-24, 14:20   #6
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 668
Sharp$: 50086
Standard

Daniel Berglund V75 Solvalla Lördag på Service Plays
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-24, 16:21   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

BG nämner tre hästar i andra(i Björnkollen) 3,4 och sin egen 9 Cena, taktiken är att rygga trean och komma ner före Parker...kusen ger 8,50 på plats(svs), skulle ju kanske kunna funka...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-24, 17:42   #8
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Mina spikar i detta ögonblick är
1) 4 Admiral AS är klasser bättre än motståndarna. Spåret, kusken, formen, distansen är bra. Endast en trafikolycka kan stoppa vinsten.

2) Strykningen av 1 har totalt ändrat förutsättningarna. 2 blev tidigt stor favorit och folk förstår inte, att nerstrykningen till förstaspår radikalt drar ner vinstchansen för en häst, som måste tas försiktigt från start pga galopprisk. Därmed är risken för instängning mycket stor. 3 är inte startsnabb men kommer att hålla andraspåret i andra- eller tredje ytter. 4 är sådär startsnabb, men körs rejält framåt mot ledningen och håller hyfsat startsnabbe 5 utanför eftersom den hellre tar ett andrapris än forceras till galopp.
Westholm är sannerligen inte min favoritkusk - men detta lopp kan inte ens han undgå att vinna. Ledningen i moderat tempo ger inte bakspårshästen 12 eller någon en chans.
Kors i taket - jag spikar sannolikt Jörgen Westholm med 4 till just nu låga 23 %.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+6)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-24, 17:54   #9
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 625
Sharp$: 2896


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Mina spikar i detta ögonblick är
1) 4 Admiral AS är klasser bättre än motståndarna. Spåret, kusken, formen, distansen är bra. Endast en trafikolycka kan stoppa vinsten.

2) Strykningen av 1 har totalt ändrat förutsättningarna. 2 blev tidigt stor favorit och folk förstår inte, att nerstrykningen till förstaspår radikalt drar ner vinstchansen för en häst, som måste tas försiktigt från start pga galopprisk. Därmed är risken för instängning mycket stor. 3 är inte startsnabb men kommer att hålla andraspåret i andra- eller tredje ytter. 4 är sådär startsnabb, men körs rejält framåt mot ledningen och håller hyfsat startsnabbe 5 utanför eftersom den hellre tar ett andrapris än forceras till galopp.
Westholm är sannerligen inte min favoritkusk - men detta lopp kan inte ens han undgå att vinna. Ledningen i moderat tempo ger inte bakspårshästen 12 eller någon en chans.
Kors i taket - jag spikar sannolikt Jörgen Westholm med 4 till just nu låga 23 %.
Precis min analys. Santos blir spik i andra avd. Westholm brukar ju vinna när han inte har den mest betrodda hästen. Jag ville spika Admiral AS i första men har en del "datahästar" som jag måste ha med när dom dyker upp. Eddy West är en sådan. Den ska ju inte slå Admiralen med sämre spår men jag vill inte åka på en av mina datahästar. Så jag dubblar mitt system fast jag inte tror på det själv. Hoppas på en strykning innanför.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-24, 18:12   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Precis min analys. Santos blir spik i andra avd. Westholm brukar ju vinna när han inte har den mest betrodda hästen. Jag ville spika Admiral AS i första men har en del "datahästar" som jag måste ha med när dom dyker upp. Eddy West är en sådan. Den ska ju inte slå Admiralen med sämre spår men jag vill inte åka på en av mina datahästar. Så jag dubblar mitt system fast jag inte tror på det själv. Hoppas på en strykning innanför.
Eller så riktar Örre in sig på att hitta ut och glider fram utvändigt för att reglera det hela...kanske kan bli 4ggr på svs...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-24, 20:00   #11
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Tankar efter första analysen:
1: Admiral As såklart första strecket men undrar om inte Rackham är nästan lika bra nu. Dock inget kuskplus. Vill nog heller inte släppa Eddy West även om den nog är snäppet sämre.
2: Drag på Santos efter strykningen och punkteringen senast. Men ogillar att spika Westholm. Blir dock dyrt med gardering, kanske t.o.m helgardering. Global Virgin kan vara en luring liksom kanske Miss Lovelace som ju vann rätt överlägset för några starter sedan.
3: Gillar dessa loppen men är ju sjukt svåra. Activated var första tanken men var ju inget vidare senast. Har aldrig varit så förtjust i Darah Bibo men har den inte visat helt annan hårdhet senaste starterna?
4: Hopplöst svårt med många jämngoda och många från samma stall. Tycker Rihanna WI är mest spelvärd.
5: Här hamnar många på Perpetuate som väl är bäst. Men tveksam till att spika den från spår 9. Tror att Condior kan spetsa och kan hålla länge då.
6: Här är det väl upplagt för Redén. Men konstigt beteende senaste talar emot. Hur bra är Indy Rock? Och Mustang Racer till 1% är svår att låta bli.
7: Luktar tokkörning och frågan är om inte Sandra kör tills de sitter i spets. Bäddar för bakspåren och särskilt One Kind of Art. Jari Kurri Boko har utvecklats men Skoglund är ingen favorit. Intressant med Kihlström Showtime som är mkt snabb ut. Tror det kan skrälla här och streckar så många jag har råd med.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 04:59   #12
 
Reg.datum: sep 2021
Inlägg: 56
Sharp$: 611
Standard

Vitro Diablo drog till spets senast och är fruktansvärt startsnabb.Sen när Örjans häst slocknade in på upplopet sist lopp så satt Vitro Diablo med rubbet bakom en trött Reden häst i mål.Är ingen favorit av kusken K.H men jag tror han laddar järnet från spår 7 och sitter i spets ganska lätt.
Trav-King är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 08:11   #13
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

10 Miss Lovelace under en procent, går kollektivet efter talesättet "blixten slår inte ner två gånger på samma ställe"? Spurten när hon vann Klass 2 försöket var av högsta klass, från sista häst in i sista kurvan till att enkelt vinna...Senast var ekipaget ute i ett klass 1 försök och hängde med godkänt till femte plats mot betydligt värre motstånd.

Activated var ute mot stoeliten senast och blev tidig trött och pressades inte över upploppet, tre veckors vila kanske gör gott för hästen var bra näst senast i årsdebuten då hon vann från tillägg..13 procent finns det värde i enligt mig.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 08:24   #14
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Ort: Stockholm
Inlägg: 84
Sharp$: 14
Standard

Hundringen

Enda spelet idag: DD. Kör 1 - 1. Ledning för båda?
Kilroy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 08:54   #15
 
Reg.datum: mar 2018
Inlägg: 245
Sharp$: 1465
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Mina spikar i detta ögonblick är
1) 4 Admiral AS är klasser bättre än motståndarna. Spåret, kusken, formen, distansen är bra. Endast en trafikolycka kan stoppa vinsten.

2) Strykningen av 1 har totalt ändrat förutsättningarna. 2 blev tidigt stor favorit och folk förstår inte, att nerstrykningen till förstaspår radikalt drar ner vinstchansen för en häst, som måste tas försiktigt från start pga galopprisk. Därmed är risken för instängning mycket stor. 3 är inte startsnabb men kommer att hålla andraspåret i andra- eller tredje ytter. 4 är sådär startsnabb, men körs rejält framåt mot ledningen och håller hyfsat startsnabbe 5 utanför eftersom den hellre tar ett andrapris än forceras till galopp.
Westholm är sannerligen inte min favoritkusk - men detta lopp kan inte ens han undgå att vinna. Ledningen i moderat tempo ger inte bakspårshästen 12 eller någon en chans.
Kors i taket - jag spikar sannolikt Jörgen Westholm med 4 till just nu låga 23 %.
Jag kommer tyvärr att spika jörgen med det finns två för:

1) favorit som komer till speta har stor vinstchans

2) häst som var stor favorit i föregående lopp och tordkade vinner med stor sannolikhet nästa lopp sannoliket ungefär lika med o,5 har ingen stat pådet.

Men det finns minst två saker emot med:

1) hästar som jag spikar vinner inte

2) jörgens favoritstatistik är inte upplyftande. Han hade haft större vinstchans om 1an inte strukits

Pga 1 hör kommer jag inte att spika amiralen
Hansin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 08:57   #16
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Schh..:-)

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
10 Miss Lovelace under en procent, går kollektivet efter talesättet "blixten slår inte ner två gånger på samma ställe"? Spurten när hon vann Klass 2 försöket var av högsta klass, från sista häst in i sista kurvan till att enkelt vinna...Senast var ekipaget ute i ett klass 1 försök och hängde med godkänt till femte plats mot betydligt värre motstånd.

Activated var ute mot stoeliten senast och blev tidig trött och pressades inte över upploppet, tre veckors vila kanske gör gott för hästen var bra näst senast i årsdebuten då hon vann från tillägg..13 procent finns det värde i enligt mig.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 09:22   #17
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Spik Admiral. Örjan låter inte Admiralen snubbla till i en final.
Kör en häst 10-tider på medeldistans i Silver så spikar man.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 09:22   #18
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Fantastiska lopp och V75 finaler på Valla. Nu kör vi

V75-1 En grym favorit men streckprocenten är väldigt hög

4 Admiral AS 75% är en grym häst som har en lovande framtid. Men galopp finns där och med så här många bra hästar emot kan man inte ta en lugn start och bara runda alla. Jag tycker det finns roliga drag även om han blir väldigt svårslagen med tanke på kapacitet

1 Sweetman 4%
tycker jag är spännande från detta läge. Kommer blås till spets och sedan kan man välja taktik. Här tror jag det är påställt idag och man kommer vara med på fotot

7 Eddy West 2% är ju en tank som när den har sin dag slår de flesta hästar i detta gäng. Riskerar en tuff inledning men skulle den komma ner tror jag den blir väldigt farlig till slut

5 Rackham 11% tror jag man från stallet tror att man har en bättre häst än favoriten. Men de behöver visa lite startsnabbhet för det håller inte att runda alla till slut. Bra kapacitet i alla fall

6 Oxidizer 3% har startat på V75 nio gånger(var av två finaler) och aldrig stått över 6 gånger.Nu 3% på V75 men fortfarande bra för dagen. Tänk om den får loppet denna gång

3 Zio Tom Jet 1% gör det bra varje gång utan för den delen vinna ihjäl sig. Men hästen har spåret och även speeden för att kunna hänga med alla och på rulle ska den inte helt glömmas bort

2 Ingo 0% har jag flera gånger varnat för men inte fått något för det. Nu kanonläge och ny kusk. Ska man ha en riktigt skräll så ska man plocka med denna


Rank V75-1
A 4
B 1-7-5-6-3-2
C 10-8-9
D 12-11



V75-2 Ni som spikat favoriten kan glömma er spik nu efter strykningen.

4 Santos De Castella 24% var favorit senast men fick punka och sprang på fälgen. Trots det gick den i mål på 1.12.0. Nu lär den flyga till spets och jag tror den blir mycket svårslagen då. Bra spikförslag

7 Funny Boy 3% känns spännande då man siktat och laddat för detta lopp i över en månad. Tror man kör fram tidigt och får man en bra position så blir den att räkna med.

3 S.G Kingstone 16% är en trög häst som blir allt bättre. Men den kommer även den att tappa i starten vilket är en nackdel i finaler

2 Parker 34% blir dagens sämsta favorit nu när den fått innerspår. Det är en fin häst men den kommer vara sist i väg och hur ska den kunna runda fältet därifrån??

12 Souirre Frö 8% har ett uselt läge men har fart för klassen. Kanske kan trycka sig genom från start och få andra eller tredje utvändigt och någon kör emot ledaren. Då kan det funka.

5 Clandestine 6% har visat att kapaciteten är det inget fel på men samtidigt så blir det många galopper. Felfri och rätt lopp så är den inte borta.

11 Global Virgin 1% vill jag ge en liten varning för. Alltid hårt spelad men inte fått till det i loppen. NU helt bortglömd och kan den smyga med för skrälla


Rank V75-2
A 4
B 7-3-2-12-5-11
C 6-9
D 8-10




V75-3 Oj vilket knepigt lopp med tanke på de olika volterna. Gardera eller chansa?

8 Darah Bibo 12% får mitt första streck då hon står bra inne samt går framåt hela tiden. Et är troligt att hon sitter bra på det redan in i första sväng och då blir hon farlig till slut.

7 Saga Doc 6% får man inte glömma här. Varit en sådan där nästa gångare i flera starter och till slut smäller det bara. Kan få en perfekt resa härifrån

5 Rarity A.F 20% är väl den som är spännande då han nu står 20m bättre än 1an senast de möte. Men den är orutinerad och har inte hårdheten som många andra

13 Zante Grif 15% är hårt spelad med tanke på läget en har denna gång. Men den är kuslig jämn och säker och kommer säkerligen köras offensivt. Har styrka som få

2 Bowling El Mar 6% gör man spännande utrusningsändringar med barfota runt om samt öppet huvudlag. Det är spännande och jag ser fram emot att få se den i värmningen

10 Grete Sisu2 % tycker jag är lite väl bortglömd här. Flera fina avslutningar i rad och jag tror hästen snart kommer att skrälla.

1 Minnucci Zon 13% har ju ett fint läge men jag tror inte hårdheten finns Där av ner på rankingen denna gång för jag tror det kommer bli ett tufft lopp

15 Activated 13% hade jag rankat högre om man matchat hästen annorlunda. Två täta starter efter långt uppehåll var inte genomtänkt. Hästen är bra men frågan är hur formen är nu

Rank V75-3
A 8
B 7-5-13-2-10-1-15-12
C 14-3-6
D 9-4-11



V75-4 Finalen i Oaks. Här kommer det vara påställt från flera håll. Ett kanonlopp

3 Isabelle Cash 14% är obesegrad och tränas av Nurmos. Det vet vad det innebär inför finaler. Räkna med at man laddar då det är barfota runt om och rycktussar för första gången. Hua

1 Senorita Tokio 22% är Nurmos andra häst som troligen tar spets här och blir säkerligen svår om den får bestämma en del. Men lär bli synad då många vill vinna.

6 Kasmir River 4% ser ut att bli en riktig framtidstjärna för Röcklinger om hon får vara fräsch. Tycker hon var en av dom som imponerade mest i försöken.

10 Glamorous Rain 16% blir en av favoriterna här men läget är inte det bästa. Många ändringar här med i utrustningen som gör att hon är väldigt tidig på bongen.

2 Red Lady Express 17% är en startsnabb men riskerar ändå att få svar invändigt. Kommer likväl få ett bra lopp och är att räkna med.

12 Great Skills 8% var en förhandsfavoriterna innan kvalet. Men nu har den ett uselt spår men skulle det bli körning så kan den faktiskt komma in i matchen-

4 Lara Boko 12% har varit stabil i två starter och nu och visat fin fart. Skulle den gå felfritt och få fin resa så duger även hon långt här


Rank V75-4
A 3
B 1-6-10-2-12-4
C 5-11-8-9




V75-5 Återigen en stor favorit som jag även denna gång kommer dissa.


5 Condior 11% växer ju om den kommer till spets och därifrån tror jag den har bra chans. Men det är stor risk att den får svar invändigt och då blir den sårbar. Men är min första häst här med tanke på läget.

12 Tatto Avenger 5% kördes ju helt galet efter galoppen. Men vilken fart det finns i hästen. Med framspår hade jag nog övervägt spika men nu är läget iskallt men den ska med alla dagar i veckan på bongen.

4 Mateo De Reve 22% är ju även den snabb ut. Men jag bygger mycket på att 5an tar spets och denna häst fram i dödens. Sedan lockar man fram favoriten och då kommer den här få ett bra lopp. Ska absolut räknas tidigt

1 Mellby Ironman 3% känns lite spännande på läget denna gång. Kan öppna och jag tror det blir rygg ledaren i loppet och kommer luckan kan den speeda ner många

9 Prepetuate 48% är en fin häst som gjort det grymt bra. Men denna gång kommer hästen få gå den tunga vägen och göra loppet själv. Jag tror inte den mäktar med det om de andra har en toppendag. Men jag bort hästen på bongen men jag tycker det är en svag favorit.

6 Gloal Workaholic 0% vinner inte ihäl sig om man säger så men samtidigt springer ingen ifrån honom heller. Därför tror jag han passar i denna omgivning. Varning


Rank V75-5
A 5
B 12-4-1-9-6
C 2-10-11
D 3-7-8




V75-6 Dagens absoluta höjdpunkt. Vilken härlig final och jag har min vinnare!


10 Mellby Jinx 5% har redan tjänat 2,3 miljoner. Nu rycker man skorna för första gången och jag tror det kommer ge en sådan effekt att hästen bara blåser förbi dom på upploppet. Spåret behöver inte heller vara dåligt om det blir lite körning denna gång. Rolig Chanspik i mina ögon

4 DoniZetti 17% var ju kusligt bra i kvalet och man tycker detta är en kanon från stallet. Har väl inte den där snabbheten som krävs men har styrkan som vapen. Tidigt för mig

3 Franceso Zet 47% är klar favorit och ska nog vara det på läget och vad den visat. Men något säger att denna gång kommer den inte bara få glida fram till spets och bestämma. Jag tycker även här att det är en favorit i fara även om den är bra nog för kunna vinna

2 Mister Invictus 14% barfota runt om och jänkarvagn på nurmos tränat är alltid intressant. Kan ju få det perfekta loppet här.

7 Indy Rock 9% stod för den svettigaste upphämtningen i kvalet. Här finns det fart och kapacitet så det räcker och skulle den få komma ner och få hjälp på vägen så kan den skrälla

1 Kavatsåfin 2% måste man även nämna på läget och Bergh både tränar och kör. Finns det någon som kan ställa ordning hästarna i finaler så är det Bergh.


Rank V75-6
A 10
B 4-3-2-7-1
C 5-9-11
D 12-6-8



V75-7 Ett spännande och svåranylserat avslutningslopp då jag tror många vill ladda


1 Astronascente Zac 7% har fått ett drömläge och kan lätt svara vem den vill släppa till. Jag tror det blir ett drömlopp här och jag inte heller förvånad om Björn skulle tänkas23 köra i ledningen även om rygg ledaren är bästa positionen enligt mig

11 One Kind Of Art 21% spikade jag senast till få %. Nu betydligt mer spelad och hårdare emot. Men 1,09,4 sista 1000 i spåren var inte och leka med. Det här är häst som kommer klättra i klasserna

4 Swagger 23% är svår att inte gilla men Sandra E som kör hästen får inget gratis i loppen och det brukar innebära tuffa lopp framför allt i finaler. Men hästen är så pass bra att den kan vinna ändå

5 Frodo S 5% är otroligt bortglömd här. Den är jämn och säker och jag tycker den ska räknas tidigt här med tanke på läget och form.

12 Kurri Jari Boko 5% har en fantastisk bra kapacitet och man pratar om guld nästa år. Men läget är verkligen dåligt men jag blir inte förvånad om den kommer längst ut om man kört hårt innan.

9 Sach Cowboy 4% hade jag rankat högre med frampår. Nu blir det att lita till turen men hästen gillar att smyga med och den hänger med i alla tempon.

2 Grandfather Bill 27%
är favorit här men den sågar jag totalt denna gång. Alla säger garantispets men jag är inte säker och alla vet att ska man slå hästen så ska man utmana den. Därför tror jag den är väldigt sårbar idag

8 Bear Hope 0% kan ju ibland bara blixtra till. Nu helt iskallt läge men skulle det på något sätt lösa sig så kan det vara en superskräll.

Rank V75-7
A 1
B 11-5-5-12-9-2-8
C 6-3-10-7


Idag blir den en kall tidigt till de fina loppen. Golf och trav på Tv hela dagen. Tack för den lördagen

mvh Jiwa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Salkin (+50), Difsteve (+5), ms (+25), znipstern (+7), mijo14 (+10), asgaya3141 (+5)
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 11:42   #19
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

Spets o slut Santos De Castella
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 11:46   #20
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Admiral AS står med tre ben i mål och efter en del funderande om jag ska ha ett eller fyra streck så landar jag i att singla storfavoriten. Strecken behövs i andra lopp. I andra så kanske Örjan kan ta sig ut med Parker och vinner loppet den tunga vägen, men jag gör nog omtag på Santos de Castella som jag spikade förra gången när den fick punktering. Perpetuate hade jag garderat upp rätt rejält från början, men det lutar ändå åt att Reijo får dagens andra seger här. Mateo de Reve blev jag besviken på förra gången. Bättre distans nu och trolig ledning, men Perpetuate är förmodligen så bra att han kan ta ner den och sätta nosen först.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 12:04   #21
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 668
Sharp$: 50086
Standard

Jens Sjödén V75 Solvalla Lördag på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10)
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 12:12   #22
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Bolagssystemet inleds med två spikar, som jag skrev igår. Hoppas få in några outsiders och att Örjan bränner storfavoriterna i femte och sjätte avdelningarna.

1) 4 r7-5 (endast en trafikolycka eller strykning kan stoppa överlägsne 4 från att vinna)

2) 4 r2-3 (4 körs till ledningen och inte ens Westholm kan undgå att vinna)

3) 1,2,5,7,8,13 r15-12 (det blir tufft att runda ett dussin hästar från 40 m ute i spåren på medeldistans. jag väljer de tre bästa från startvolten - de kan 14-tider och från 20 m tillägg blir det också tre, som kan 13-tider)

4) 1,2,3,4,5,6,10,12 r11-8 (i Oaks för 3-åriga ston streckas alla utom nollprocentarna)

5) 4,5,9 r2-3 (favoriten 9 har bra chans att vinna trots bakspår. 3 tar ledningen och släpper till stallkamraten 4, som sannolikt håller 5 utanför - men Bergh kan fortsätta köra mot spets. Björn har tre hästar i loppet och låter rejält optimistisk med 4. Bergh har två hästar och kommer inte att ge bort något)

6) 2,3,4,7 r10-9 (det här ser upplagt ut för storfavoriten 3. Man undrar dock, vilken kapacitet 7 besitter efter den enorma upphämtningen senast efter galoppen. Han kom då från fyra raka segrar. Om favoriten garderas kommer även 2 och 4 med på systemet)

7) 1,2,4,6,11 r9-5 (2 kan vinna men är en favorit i fara. Alla med framspår kan öppna bra. Det blir tuff körning från början. Det bäddar för en ny seger för 11)

Kostar 1440:-. Lycka till!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 12:26   #23
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Bolagssystemet inleds med två spikar, som jag skrev igår. Hoppas få in några outsiders och att Örjan bränner storfavoriterna i femte och sjätte avdelningarna.

1) 4 r7-5 (endast en trafikolycka eller strykning kan stoppa överlägsne 4 från att vinna)

2) 4 r2-3 (4 körs till ledningen och inte ens Westholm kan undgå att vinna)

3) 1,2,5,7,8,13 r15-12 (det blir tufft att runda ett dussin hästar från 40 m ute i spåren på medeldistans. jag väljer de tre bästa från startvolten - de kan 14-tider och från 20 m tillägg blir det också tre, som kan 13-tider)

4) 1,2,3,4,5,6,10,12 r11-8 (i Oaks för 3-åriga ston streckas alla utom nollprocentarna)

5) 4,5,9 r2-3 (favoriten 9 har bra chans att vinna trots bakspår. 3 tar ledningen och släpper till stallkamraten 4, som sannolikt håller 5 utanför - men Bergh kan fortsätta köra mot spets. Björn har tre hästar i loppet och låter rejält optimistisk med 4. Bergh har två hästar och kommer inte att ge bort något)

6) 2,3,4,7 r10-9 (det här ser upplagt ut för storfavoriten 3. Man undrar dock, vilken kapacitet 7 besitter efter den enorma upphämtningen senast efter galoppen. Han kom då från fyra raka segrar. Om favoriten garderas kommer även 2 och 4 med på systemet)

7) 1,2,4,6,11 r9-5 (2 kan vinna men är en favorit i fara. Alla med framspår kan öppna bra. Det blir tuff körning från början. Det bäddar för en ny seger för 11)

Kostar 1440:-. Lycka till!
Samma spikar som mig.
Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 12:57   #24
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Spikar inledningsvis så man tar ett rejält grepp om spelarkollektivet.

V75:1 - 5 Rackham
V75:2 - 4 Santos De Castella
V75:3 - 1,2,6,8,10,12,13,15
V75:4 - 1-6,10,12
V75:5 - 2,4,5,11
V75:6 - 3 Francesko Zet
V75:7 - 1-6,9,11,12

Lycka till!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 12:58   #25
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Admiral AS och One Kind Of Art, spikar. Utgångar på Seniorita Tokio och Perpetuate...

Lycka till alla, men mest till mig!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 13:25   #26
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 668
Sharp$: 50086
Standard

Lysnade på Björnkollen nyss.
I den sista avd. nämner Goop hästarna 1,2,3,4,5 och som en varning häst nr 9.
Inte ett enda ord om häst nr 11 som förespråkas på flera ställen.
Kan verkligen Goop ha sååååå fel?
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 13:29   #27
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Lysnade på Björnkollen nyss.
I den sista avd. nämner Goop hästarna 1,2,3,4,5 och som en varning häst nr 9.
Inte ett enda ord om häst nr 11 som förespråkas på flera ställen.
Kan verkligen Goop ha sååååå fel?

Ja, det kan han - han är en nolla! Såg han inte loppet senast! Spikade OKOA då också... Nämner man inte denna 6 hästar så kan man direkt avpolletera en slik som en sopa och skulle aldrig lyssna på honom. Har ni inte sett dessa program - han sitter och går igenom systemen under tiden han vänder blad - inte påläst för fem öre!

Hur mycket penningar tror ni Goopen får för denna skit???!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 13:40   #28
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 403
Sharp$: 4276
Standard

V4
Inlämnat: 2021-09-25, 14:40
Solvalla
Lördag 2021-09-25
Start: 14:45
Kostnad: 220,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12 (10, 9)
2: 1, 2, 3, 5, 8 (11, 10)
3: 6, 7 (9, 1)
4: 4 Margareta Tooma (10, 6)

11x5x2x1 = 110 rader.
110 x 1 x 2,00 kr = 220,00 kr.
Totalt: 220,00 kr.
Rättningskod: QKF WTV DCT
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 13:42   #29
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 668
Sharp$: 50086
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Ja, det kan han - han är en nolla! Såg han inte loppet senast! Spikade OKOA då också... Nämner man inte denna 6 hästar så kan man direkt avpolletera en slik som en sopa och skulle aldrig lyssna på honom. Har ni inte sett dessa program - han sitter och går igenom systemen under tiden han vänder blad - inte påläst för fem öre!

Hur mycket penningar tror ni Goopen får för denna skit???!!!
Visst visade OKOA upp en jättespurt sist men det är inte säkert att det igen klaffar från elfte spår.Vi får väl se...
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 13:43   #30
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

En liten V4 för att vara med

V4
Inlämnat: 2021-09-25, 14:40
Solvalla
Lördag 2021-09-25
Start: 14:45
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 10 Gazza B.R. (9, 5)
2: 1, 2, 3, 5, 8 (11, 10)
3: 9 Gordon Brodde (7, 1)
4: 2, 3, 4, 6, 9, 10 (7, 8)

1x5x1x6 = 30 rader.
30 x 1 x 2,00 kr = 60,00 kr
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 13:45   #31
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V4
Inlämnat: 2021-09-25, 14:45
Solvalla
Lördag 2021-09-25
Start: 14:45
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 9, 10 (5, 12)
2: 1, 3, 8, 11 (5, 10)
3: 1, 5, 7, 9 (6, 12)
4: 4 Margareta Tooma (10, 6)

3x4x4x1 = 48 rader.
48 x 1 x 2,00 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod: XKD QTV BCN
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 13:51   #32
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Görbra början på V4 och trio till 170 gånger
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 14:05   #33
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Visst visade OKOA upp en jättespurt sist men det är inte säkert att det igen klaffar från elfte spår.Vi får väl se...

Hmm, vad klaffade senast, menar du? Måttligt tempo hela vägen, ett sista varv i tredjespår, iofs i rygg, näst sist utvändigt in i sista kurvan och lååångt efter in på upploppet men gjorde ett otroligt lopp och fick inget gratis...

Summa, summarum - kan göra allt själv... Här blir det även troligtvis en hård öppning och Vallas långa upplopp - mumma!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 14:22   #34
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 93
Standard

Se upp för Express Love nu i nästa. Ettan högst upp i raden och nästan alla poäng ryker, häst är mycket bättre än raden! Spetsade från samma läge senast, 11 på varvet, 12,6 första 1500 ändå såg han inte trött ut när galoppen kom i sista sväng. Kan nog en 11-tid felfri och även om jag inte vet hur bra 5-7-9 är (speciellt inte 7) så tycker jag han borde stå sig fint här om han håller sig på benen. 32ggr med favoriten på LD känns bra men avstår själv då jag har några v4-or...
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 14:37   #35
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 364
Sharp$: 2065
Standard

Dagens lir blir så här.

Admiralen håller undan med en läpp mot formhästen Rackham.
Santons spets och slut. Lite svettig spik på kusken
Fanscesco.. ÖK bränner inte 2millars lopp. Inte ens en trasig rygg kan stoppa honom.

Skrällar.. Avd 3 - 7 Saga Doc
Avd 7 - 5 Frodo S

Avd
1: 4 Admiral As (5, 1)
2: 4 Santos de Castella (2, 3)
3: 1, 7 (5, 13)
4: 1, 2, 3, 4 (10, 12)
5: 5, 9, 11, 12 (4, 2)
6: 3 Francesco Zet (4, 2)
7: 1, 2, 4, 5, 11, 12 (9, 3)

1x1x2x4x4x1x6 = 192 rader.
192 x 1 x 0,50 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod: NGJ ZTT BKP
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+7)
NAFETS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 14:55   #36
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6208
Standard

Hahaha bra kört av takter där med 6an. I sista sväng
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 14:56   #37
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3180
Standard

V75
Inlämnat: 2021-09-25, 15:53
V7 - endast utdelning på 7 rätt
Solvalla
Lördag 2021-09-25
Start: 16:20
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 5, 10 (6, 9)
2: 4 Santos de Castella (2, 3)
3: 8 Darah Bibo (5, 13)
4: 1, 3, 4, 10, 12 (2, 5)
5: 1, 2, 4, 9, 10, 12 (5, 11)
6: 2, 3, 4, 10 (7, 1)
7: 11 One Kind of Art (2, 4)

4x1x1x5x6x4x1 = 480 rader.
480 x 1 x 0,50 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.
Rättningskod: XCG XTT DMN
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 14:59   #38
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 570
Sharp$: 1362
Standard

V75
4
2,4
1,5,13
2
2,4,5,9
3
2,4
robert78Polen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 14:59   #39
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

V75
Inlämnat: 2021-09-25, 15:51
Solvalla
Lördag 2021-09-25
Start: 16:20
Kostnad: 450,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Admiral As (5, 1)
2: 4 Santos de Castella (2, 3)
3: 1, 2, 3, 5, 7, 8, 10, 12, 13, 15 (6, 11)
4: 1 Senorita Tokio (2, 10)
5: 1, 4, 9, 11, 12 (5, 2)
6: 2, 3, 4 (7, 10)
7: 1, 2, 4, 5, 9, 11 (12, 3)

1x1x10x1x5x3x6 = 900 rader.
900 x 1 x 0,50 kr = 450,00 kr.
Totalt: 450,00 kr.
Rättningskod: ZKF XTX LMP
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+7)
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 14:59   #40
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6208
Standard

Enkelt idag på v4an precis som det ska vara så man enkelt får spel pengar


V4
Inlämnat: 2021-09-25, 14:01
Solvalla
Lördag 2021-09-25
Start: 14:45
Kostnad: 20,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Västerbo All In (9, 10)
2: 8 Vice Versa Diamant (1, 5)
3: 5, 7 (9, 1)
4: 4 Margareta Tooma (10, 6)

1x1x2x1 = 2 rader.
2 x 5 x 2,00 kr = 20,00 kr.
Totalt: 20,00 kr.
Rättningskod: NJG VTZ

V4
Inlämnat: 2021-09-25, 14:32
Solvalla
Lördag 2021-09-25
Start: 14:45
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Västerbo All In (10, 9)
2: 8 Vice Versa Diamant (1, 5)
3: 7 Crak Di Girifalco (9, 1)
4: 4 Margareta Tooma (10, 6)

1x1x1x1 = 1 rader.
1 x 50 x 2,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Rättningskod: NDM RTX

Mumma
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 15:04   #41
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Enkelt idag på v4an precis som det ska vara så man enkelt får spel pengar


V4
Inlämnat: 2021-09-25, 14:01
Solvalla
Lördag 2021-09-25
Start: 14:45
Kostnad: 20,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Västerbo All In (9, 10)
2: 8 Vice Versa Diamant (1, 5)
3: 5, 7 (9, 1)
4: 4 Margareta Tooma (10, 6)

1x1x2x1 = 2 rader.
2 x 5 x 2,00 kr = 20,00 kr.
Totalt: 20,00 kr.
Rättningskod: NJG VTZ

V4
Inlämnat: 2021-09-25, 14:32
Solvalla
Lördag 2021-09-25
Start: 14:45
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Västerbo All In (10, 9)
2: 8 Vice Versa Diamant (1, 5)
3: 7 Crak Di Girifalco (9, 1)
4: 4 Margareta Tooma (10, 6)

1x1x1x1 = 1 rader.
1 x 50 x 2,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Rättningskod: NDM RTX

Mumma
Brukar det inte var 9 bokstäver i rättningskoden?
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 15:05   #42
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 399
Sharp$: 5755
Standard

V75
Inlämnat: 2021-09-25, 15:06
Solvalla
Lördag 2021-09-25
Start: 16:20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Admiral As (5, 1)
2: 4, 7, 12 (2, 3)
3: 2, 15 (5, 13)
4: 1, 2, 3, 10, 12 (4, 5)
5: 2, 4, 9, 11 (5, 12)
6: 2, 3, 4, 7, 9, 10 (1, 11)
7: 11 One Kind of Art (2, 4)

1x3x2x5x4x6x1 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: RJB WTW DCX

Avd 1:
Fick bli spik på Admiralen tillslut.

Avd 2:
Chansar bort 2 och 3. Mer spelvärde i Funny Boy 4%, som är lite bortglömd, och Sourire Frö 10% tycker jag. Santos De Castella och Westholm ingen favorit jag vill hålla i handen idag, men borde vara en vettig chans vid spets.

Avd 3:
Hopplöst svårt. Många garderar nog med all rätt. Jag testar att gå kort med ett lås på Bowling El Mar 7% och Activated 12%.

Avd 4:
Flera som kan vinna, men fem streck torde väl räcka hyfsat långt här.

12 Great Skills 8% kan mycket väl komma in matchen. Lär gå riktigt fort här tror jag och kapacitet har hästen. Men kan också bli firma ÖK och Redén som snuvar alla Nurmos hästarna.

Avd 5:
Här borde väl Goop ha sina bästa chanser idag med fina lägen för stallets hästar. Iwan Boko och Mateo De Reve tänker främst på då.

Står över Condior, ingen favorithäst för mig.

Perpuate och Kihlström kanske bara vinner.

Barbaresco V.W. får bli en miljonhäst i omgången för mig. Formen på topp.

Avd 6:
Tror ju Mister Invictus kan leda riktigt länge om den vinner spetsstriden.

Donizetti vill jag inte åka på även om jag inte tror så mycket på den idag. Men Riordan är grym på att ställa i ordning.

Francesco Zet har ju hög kapacitet och när den började ta i senast var det ju inget snack om vilken som var bästa hästen. Men agerar knepigt. Skulle bara kunna krossa de andra.

Tycker Indy Rock var grym senast trots galopp och tog sig till final. Gick ffgb då. Felfri idag och jag tror den kan bli livsfarlig.

Mellby Jinx fick ett tufft lopp senast och gjorde det bra som tog sig till final. Lite bortglömd idag. Ffgb.

Superskrällen blir Ninepoints Lasse från smygläge.

Avd 7:
Lär bli laddning om täten och förhoppningsvis körning en bra bit, vilket ju bara bör gynna min spik One Kind Of Art i avslutningen. Blir tuff att stå emot tillslut om spurten är lika vass som senast.

Lycka till idag alla som spelar!
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 15:05   #43
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Dagens stänkare:

10 Greta Sisu - har varit bra länge, spurtar ner allt? 18 ggr på vinnarspelet.
3 Zio Tom Jet - gick bra senast, ensam om att kunna följa Rackham senast. Över 5 ggr pengarna på plats.
7 Funny Boy - nerstruken ett hack. Vann sitt försök på ett rejält sätt. 3 ggr pengarna på plats just nu, kan det bli uppemot 4 ggr framemot start?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 15:08   #44
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6208
Standard

Dags å lämna in andelen och egna

Tidiga


V75
Inlämnat: 2021-09-25, 13:35
Solvalla
Lördag 2021-09-25
Start: 16:20
Kostnad: 155,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Admiral As (5, 1)
2: 4 Santos de Castella (2, 3)
3: 5, 7, 8, 13, 15 (1, 2)
4: 1 Senorita Tokio (2, 10)
5: 9 Perpetuate (4, 5)
6: 2, 3, 4 (7, 10)
7: 2, 4, 6, 11 (1, 5)

1x1x5x1x1x3x4 = 60 rader.
60 x 5 x 0,50 kr = 150,00 kr. Avgift 5,00 kr.
Totalt: 155,00 kr.
Rättningskod: WKL

Jobbets

V75
Inlämnat: 2021-09-25, 15:49
AMG Klubben Bildahls andelsspel
Solvalla
Lördag 2021-09-25
Start: 16:20
Kostnad: 1 260,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Admiral As (5, 1)
2: 2, 3, 4, 12 (5, 7)
3: 1, 2, 5, 6, 7, 8, 11, 12, 13, 15 (10, 3)
4: 1, 3, 12 (2, 10)
5: 9 Perpetuate (4, 5)
6: 2, 3, 4 (7, 10)
7: 1, 2, 4, 5, 9, 11, 12 (3, 6)

1x4x10x3x1x3x7 = 2520 rader.
2520 x 1 x 0,50 kr = 1 260,00 kr.
Totalt: 1 260,00 kr.
Min kostnad: 1 260,00 kr x 1/13 = 96,92 kr
Rättningskod: TKF VTW

V75
Inlämnat: 2021-09-25, 16:06
Solvalla
Lördag 2021-09-25
Start: 16:20
Kostnad: 108,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 5 (6, 9)
2: 4 Santos de Castella (2, 3)
3: 15 Activated (5, 13)
4: 1, 2, 3, 6, 10, 12 (4, 5)
5: 9, 12 (4, 5)
6: 2, 3, 4 (7, 10)
7: 1, 11 (2, 4)

3x1x1x6x2x3x2 = 216 rader.
216 x 1 x 0,50 kr = 108,00 kr.
Totalt: 108,00 kr.
Rättningskod: RGK PTX

Senast redigerad av shjuve9le den 2021-09-25 klockan 15:09.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 15:09   #45
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Difsteve Visa inlägg
Brukar det inte var 9 bokstäver i rättningskoden?
Alltid men langar bara några av dom alltid gjort
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 15:13   #46
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75
Inlämnat: 2021-09-25, 16:12
Solvalla
Lördag 2021-09-25
Start: 16:20
Kostnad: 336,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Admiral As (5, 3)
2: 4 Santos de Castella (2, 3)
3: 1, 2, 5, 7, 8, 13, 15 (12, 6)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 10, 12 (11, 8)
5: 4, 5, 9, 11 (2, 3)
6: 3 Francesco Zet (4, 2)
7: 2, 4, 11 (1, 9)

1x1x7x8x4x1x3 = 672 rader.
672 x 1 x 0,50 kr = 336,00 kr.
Totalt: 336,00 kr.
Rättningskod: ZGF WTQ FMS
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 15:13   #47
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 2133
Standard

Avd
1: 4 Admiral As (5, 1)
2: 2, 3, 4 (12, 5)
3: 2, 5, 7, 8, 12, 13 (1, 15)
4: 1, 2, 3, 4, 10, 12 (5, 6)
5: 9 Perpetuate (4, 5)
6: 2, 3, 4 (7, 10)
7: 11 One Kind of Art (2, 4)

Lycka till!
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 15:13   #48
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Så här blev det idag

V75
Inlämnat: 2021-09-25, 16:11
Bills Tobak, Superdragets andelsspel
Solvalla
Lördag 2021-09-25
Start: 16:20
Kostnad: 1 907,99 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6 (10, 9)
2: 4 Santos de Castella (12, 7)
3: 2, 5, 7, 8, 10, 12, 13, 15 (1, 11)
4: 3 Isabelle Cash (1, 10)
5: 1, 4, 5, 9, 12 (6, 10)
6: 3, 4, 10 (2, 1)
7: 1, 4, 5, 11, 12 (2, 9)

6x1x8x1x5x3x5 = 3600 rader.
3600 x 1 x 0,50 kr = 1 799,99 kr'

V75
Inlämnat: 2021-09-25, 16:01
Bills Tobak, 50-LAPPENs andelsspel
Solvalla
Lördag 2021-09-25
Start: 16:20
Kostnad: 712,32 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Admiral As (1, 5)
2: 2, 3, 4, 5, 7, 12 (9, 10)
3: 2, 5, 7, 8, 10, 13, 15 (12, 1)
4: 1, 3, 6, 10 (4, 2)
5: 4, 5, 9, 12 (1, 10)
6: 3, 10 (4, 2)
7: 1 Astronascente Zac (11, 4)

1x6x7x4x4x2x1 = 1344 rader.
1344 x 1 x 0,50 kr = 672,00 kr

V75
Inlämnat: 2021-09-25, 16:08
Svensk allians s andelsspel
Solvalla
Lördag 2021-09-25
Start: 16:20
Kostnad: 1 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Admiral As (1, 5)
2: 4 Santos de Castella (12, 2)
3: 1, 2, 5, 7, 8, 10, 11, 12, 13, 15 (6, 9)
4: 1, 3, 4, 6, 10 (12, 2)
5: 1, 2, 4, 5, 9, 10, 11, 12 (6, 8)
6: 3, 10 (4, 1)
7: 1, 9, 11 (2, 4)

1x1x10x5x8x2x3 = 2400 rader.
2400 x 1 x 0,50 kr = 1 200,00 kr.

V75
Inlämnat: 2021-09-25, 16:10
Svensk allians s andelsspel
Solvalla
Lördag 2021-09-25
Start: 16:20
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 6, 10 (5, 9)
2: 2, 3, 4, 7, 12 (5, 9)
3: 8 Darah Bibo (5, 13)
4: 1, 3 (2, 10)
5: 1, 4, 5, 9, 12 (2, 11)
6: 10 Mellby Jinx (3, 4)
7: 1 Astronascente Zac (2, 11)

4x5x1x2x5x1x1 = 200 rader.
200 x 1 x 0,50 kr = 100,00 kr.

Lycka till idag

/Jiwa
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 15:14   #49
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Alltid men langar bara några av dom alltid gjort
Varför då? Ingen kritik, bara nyfiken? Man kan väl inte mer än rätta systemet med koden?
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 15:14   #50
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6208
Standard

Flerisen


V75
Inlämnat: 2021-09-25, 16:14
Solvalla
Lördag 2021-09-25
Start: 16:20
Kostnad: 30,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Admiral As (5, 1)
2: 4 Santos de Castella (2, 3)
3: 15 Activated (5, 13)
4: 1 Senorita Tokio (10, 2)
5: 9 Perpetuate (4, 5)
6: 2, 3, 4 (7, 10)
7: 1, 11 (2, 4)

1x1x1x1x1x3x2 = 6 rader.
6 x 10 x 0,50 kr = 30,00 kr.
Totalt: 30,00 kr.
Rättningskod: QJD TTZ
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 15:17   #51
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 403
Sharp$: 4276
Standard

V75
Inlämnat: 2021-09-25, 16:13
Sundbyholms Travbana, Sista Stallskrikets andelsspel
Solvalla
Lördag 2021-09-25
Start: 16:20
Kostnad: 2 374,40 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 5, 6, 10 (12, 9)
2: 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12 (10, 9)
3: 1, 2, 5, 7, 8, 12, 13, 15 (6, 10)
4: 1 Senorita Tokio (2, 10)
5: 2, 4, 9, 12 (5, 1)
6: 2, 3 (4, 7)
7: 11, 12 (2, 4)

5x7x8x1x4x2x2 = 4480 rader.
4480 x 1 x 0,50 kr = 2 240,00 kr.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 15:18   #52
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Sporten går före spelet för mig idag.

12 Great Skills vill jag gärna se vinna Oaks . Tror det är bästa hästen i loppet men läget är ju vad det är.

Lycka till allihopa
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 15:19   #53
 
Reg.datum: aug 2017
Ort: Härliga Hälsingland
Inlägg: 1 011
Sharp$: 823
Standard

En 18 pixare idag

5.6
2
9.12.15
12
2
3.4.10
4.5

Rättningskod VDB RTP JKS

God tur på er härute ikväll
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 15:19   #54
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 168
Sharp$: 9340
Standard

V75
Inlämnat: 2021-09-25, 16:14
Kluts andelsspel
Solvalla
Lördag 2021-09-25
Start: 16:20
Kostnad: 1 260,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Admiral As (1, 5)
2: 2, 3, 4, 5, 7, 10, 12 (9, 8)
3: 1, 2, 8, 12, 13, 15 (3, 5)
4: 1 Senorita Tokio (2, 10)
5: 2, 4, 9, 10 (12, 5)
6: 2, 3, 4, 10, 11 (7, 1)
7: 9, 11, 12 (10, 2)

1x7x6x1x4x5x3 = 2520 rader.
2520 x 1 x 0,50 kr = 1 260,00 kr.
Totalt: 1 260,00 kr.
Rättningskod: PJD TTZ HMT
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 15:22   #55
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

I vanlig ordning velade jag fram och tillbaka, så här blev det:
1: 4,5
2: 4,5,9,10
3: 2,7,8,13,15 - Tror klart mest på 2 och 8 och va länge inne på att låsa på dem
4: 1,3,5,10
5: 12 Tattoo Avenger - Har en känsla att detta är den nya Grainfield Tiden
6: 2,3,10 - Litar inte på Francesco och har stor respekt för Nurmos och Båth
7: 11 One Kind of Art - Ogillar eg att spika i sista men har ingen riktig känsla för de andra. Riptide R.D är min andrarank så den är nog stenklar nu.

Lycka till allihop!
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 15:24   #56
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Härligt

V75
Inlämnat: 2021-09-25, 15:36
Solvalla
Lördag 2021-09-25
Start: 16:20
Kostnad: 560,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Admiral As (5, 1)
2: 4 Santos de Castella (3, 12)
3: 3, 5, 7, 9, 11, 12, 15 (13, 8)
4: 1, 2, 3, 12 (5, 10)
5: 4, 9, 11, 12 (5, 2)
6: 2, 3 (4, 9)
7: 1, 2, 3, 5, 11 (4, 9)

1x1x7x4x4x2x5 = 1120 rader.
1120 x 1 x 0,50 kr = 560,00 kr.
Totalt: 560,00 kr.
Rättningskod: VDG PTZ GMQ
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 15:24   #57
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 399
Sharp$: 5755
Standard

När de andra kört klart blev det spel mot ett mål!
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 15:28   #58
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Fantastiskt fin häst.

V75
Inlämnat: 2021-09-25, 13:53
Solvalla
Lördag 2021-09-25
Start: 16:20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Admiral As (1, 5)
2: 4 Santos de Castella (2, 3)
3: 2, 8, 12, 13, 15 (7, 5)
4: 1, 2, 3, 4, 10, 12 (5, 6)
5: 9 Perpetuate (4, 5)
6: 2, 3, 4, 10 (1, 7)
7: 1, 2, 4, 5, 9, 11 (12, 3)

1x1x5x6x1x4x6 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: VMH XTS FKX
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 15:30   #59
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

Sorry för lite sen postning, men snackisen blev så här idag.

V75
Inlämnat: 2021-09-25, 15:53
Pressbyrån Karlstad, Sharps Snackisen s andelsspel
Solvalla
Lördag 2021-09-25
Start: 16:20
Kostnad: 1 085,44 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Admiral As (1, 5)
2: 3, 4, 9, 10 (8, 7)
3: 1, 5, 7, 8, 11, 12, 13, 15 (2, 6)
4: 1, 3, 4, 5 (2, 10)
5: 4, 5, 9, 12 (2, 1)
6: 3 Francesco Zet (10, 11)
7: 2, 4, 7, 11 (12, 1)

1x4x8x4x4x1x4 = 2048 rader.
2048 x 1 x 0,50 kr = 1 024,00 kr. Avgift 61,44 kr.
Totalt: 1 085,44 kr.
Min kostnad: 1 085,44 kr x 2/50 = 43,42 kr
Rättningskod: PCB QTQ DMN

Några av dragen följer här under:
Miss Lovelace (tvablaa,vikig90)
Orlando (monimaker1)Saga Dock (jiwa)
Fransesco Zet (olle,bosseguldheden)
Tattoo Avenger (jiwa)
Vitro Diablo (trav-king)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+7), mackpeter (+7)

Senast redigerad av viking90 den 2021-09-25 klockan 15:33.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 15:38   #60
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 137
Standard

Varför blev Uffe petad på Admiral As? Känns som att han blir petad på många topphästar när de kommer upp i klasserna
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 15:47   #61
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Såja, lite revansch för förra gången.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 15:48   #62
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Mina spikar i detta ögonblick är
1) 4 Admiral AS är klasser bättre än motståndarna. Spåret, kusken, formen, distansen är bra. Endast en trafikolycka kan stoppa vinsten.

2) Strykningen av 1 har totalt ändrat förutsättningarna. 2 blev tidigt stor favorit och folk förstår inte, att nerstrykningen till förstaspår radikalt drar ner vinstchansen för en häst, som måste tas försiktigt från start pga galopprisk. Därmed är risken för instängning mycket stor. 3 är inte startsnabb men kommer att hålla andraspåret i andra- eller tredje ytter. 4 är sådär startsnabb, men körs rejält framåt mot ledningen och håller hyfsat startsnabbe 5 utanför eftersom den hellre tar ett andrapris än forceras till galopp.
Westholm är sannerligen inte min favoritkusk - men detta lopp kan inte ens han undgå att vinna. Ledningen i moderat tempo ger inte bakspårshästen 12 eller någon en chans.
Kors i taket - jag spikar sannolikt Jörgen Westholm med 4 till just nu låga 23 %.
Vi är många som spikade favoriterna i de två första avdelningarna.
Tråkigt för dem som lämnade in tidigare i veckan och spikade 2 innan strykningen av 1 kom.

Nu börjas det
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+7)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 15:49   #63
 
Reg.datum: dec 2020
Inlägg: 37
Sharp$: 345
Standard

avd 2 var uppgjord Team Westholm AB äger ska inte stå i 2,48 i vinnarodds inte en chans i havet
Solsegel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 15:54   #64
 
Reg.datum: dec 2020
Inlägg: 37
Sharp$: 345
Standard

notera att det var veckans boostlopp hos betsson

Senast redigerad av Solsegel den 2021-09-25 klockan 15:56.
Solsegel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 15:55   #65
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 403
Sharp$: 4276
Standard

V5
Inlämnat: 2021-09-25, 16:53
SistaStallskriket andelsspel
Solvalla
Lördag 2021-09-25
Start: 17:03
Kostnad: 480,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 5, 7, 8, 12, 13, 15 (6, 10)
2: 1 Senorita Tokio (2, 10)
3: 2, 4, 5, 9, 10, 12 (1, 11)
4: 2, 3 (4, 10)
5: 2, 4, 9, 11, 12 (1, 5)

8x1x6x2x5 = 480 rader.
480 x 1 x 1,00 kr = 480,00 kr.
Totalt: 480,00 kr.
Rättningskod: QKD VTX DGT
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 16:02   #66
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Drygt 6ggr på Westholm-dubbeln...knappast överraskande...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 16:08   #67
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 399
Sharp$: 5755
Standard

Luckan kom försent för Bowling El Mar tyvärr
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 16:09   #68
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6208
Standard

Vekt av alla andra å inte kunna plocka 5an, dara bibo ska kunna knäcka den lätt, det där loppet gick inte i 1.12 fart vilket alla på tillägg borde kunnat
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 16:09   #69
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Usch va tråkig favorit hade inte med den på 8 hästar
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 16:10   #70
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Den tog jag bort, men Örjan fick bestämma efter behag.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 16:19   #71
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

7ggr gav Örre, jäkligt konstigt kan man tycka...men har mera att göra med "masspsykologi"....
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 16:20   #72
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 399
Sharp$: 5755
Standard

Då vill det nog till några rejäla smällar för att det ska bli något idag
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 16:23   #73
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 742
Sharp$: 9131
Standard

Över 2ggr på 3 Isabell Cash tar en plats barfota känns spelbart!

Blir en liten slant!

PLATS
Inlämnat: 2021-09-25, 17:21
Solvalla Lopp 8
Lördag 2021-09-25
Start: 17:27
Kostnad: 500,00 kr
Vadet gäller startnummer

3 Isabelle Cash

1 x 500,00 kr = 500,00 kr.
Totalt: 500,00 kr.
Rättningskod: ZJB TTN KGT

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 16:23   #74
Banned
 
Reg.datum: dec 2018
Inlägg: 1 255
Sharp$: 4828
Standard

Apropå Fredrik Wallins Orlando (nr !2) nyss.
Mats E. Djuse har vunnit 2 (två!) lopp på de senaste 50 starterna.
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 16:28   #75
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 673
Sharp$: 12817
Standard

Dagens Tvilling.

Lara Boko och Glamorus Rain.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 16:30   #76
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 742
Sharp$: 9131
Standard

Såklart det ska hoppas då. För första gången i livet... BLÄ!!!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 16:33   #77
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 399
Sharp$: 5755
Standard

Den var ju bara bäst!

Men trodde ju mer på 1 och 3 av Nurmos hästar dessvärre inför.

Goop kör in 1%:aren till andraplatsen också efter ett perfekt smyglopp.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 16:33   #78
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vilken prestation!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 16:42   #79
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 399
Sharp$: 5755
Standard

Glamorous Rain tyckte man ju fick perfekta loppet, men hade inte mycket att ge över upploppet.

Lara Boko bara gled undan trots tryckaren den fick i början för att hålla dödens.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 16:49   #80
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 168
Sharp$: 9340
Standard

TOP 7
Inlämnat: 2021-09-25, 17:47
Solvalla Lopp 9
Lördag 2021-09-25
Start: 17:51
Kostnad: 192,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 4 Mateo de Reve
2:a: 2, 9, 10, 12
3:a: 2, 9, 10, 12
4:a: 2, 9, 10, 12
5:a: 2, 9, 10, 12
6:a: 3, 11
7:a: 3, 11

Din ranking:
4 9 2 12 10 3 11

Reserver:
5 1

48 x 4,00 kr = 192,00 kr.
Totalt: 192,00 kr.
Rättningskod: WDF XTW DJS
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 16:56   #81
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 399
Sharp$: 5755
Standard

Galen avslutning på det loppet, trots galopp i sista kurvan för vinnaren.

Inte ofta Örjan kör för tidigt.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 17:00   #82
Banned
 
Reg.datum: dec 2018
Inlägg: 1 255
Sharp$: 4828
Standard

Magnus A. är kanske lite bättre än Mats E.
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 17:01   #83
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 673
Sharp$: 12817
Standard

Condior var helt grym trots idiotöppning. Jäklar vilken häst.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 17:10   #84
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

DD: 2-11.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 17:19   #85
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 673
Sharp$: 12817
Standard

Chans DD: 4 mot 2-6.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 17:22   #86
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6208
Standard

Herregud, ska Bergh köra i spetsed Kavata
..

..

Senast redigerad av shjuve9le den 2021-09-25 klockan 17:25.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 17:24   #87
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6208
Standard

Vad får Bergh ut av att köra i spets? Bli sist? Släpp till mister inv.

Måste tyvärr säga att han är en idiot
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 17:24   #88
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 399
Sharp$: 5755
Standard

Överlägsen vinnare!
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 17:26   #89
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6208
Standard

Hade DD
2 mot 1 -11


Men Bergh förstörde allt, körde det i halsen på Örjan med en häst som kanske max skulle startat på Mariehamn ikväll
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 17:27   #90
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Örjan Kihlström storloppens konung !!
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 17:28   #91
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6208
Standard

OT

Lite snopet att Redén inte måste betala nått för propulsion, ändå han som haft ansvaret?

Ska väl igentligen bli ett par millar i böter för han också. Menar så det svider lite att man inte gjort sin läxa
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 17:31   #92
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Örjan Kihlström storloppens konung !!
Yep. Kör bra eller bästa hästarna samt får flyt i varje lopp att nån lus ska svara å försöka i spets osv. Bara hatten av, synd han inte vann eller blev 2a med perpetuate så hade jag sätt min raka tvilling på 9-12 x 200

Men man kan inte få allt
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 17:32   #93
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 349
Sharp$: 1394
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
OT

Lite snopet att Redén inte måste betala nått för propulsion, ändå han som haft ansvaret?

Ska väl igentligen bli ett par millar i böter för han också. Menar så det svider lite att man inte gjort sin läxa
Redén och stallet har väl fortfarande fordringar på sig att betala tillbaka prispengarna? Värre för alla spelare som gött ATG med stålar och spelat emot ”Proppen”.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shjuve9le (+5)
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 17:39   #94
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 399
Sharp$: 5755
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
OT

Lite snopet att Redén inte måste betala nått för propulsion, ändå han som haft ansvaret?

Ska väl igentligen bli ett par millar i böter för han också. Menar så det svider lite att man inte gjort sin läxa
Ja, åtminstone något symboliskt...

Men det är väl svårt att fria honom helt och samtidigt säga att han ska betala böter. Har man inte kunnat bevisa att han medvetet fuskat, så är det ju som det är.

Lång historia som väl fått sitt slut i alla fall.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 17:44   #95
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Sorry för lite sen postning, men snackisen blev så här idag.

V75
Inlämnat: 2021-09-25, 15:53
Pressbyrån Karlstad, Sharps Snackisen s andelsspel
Solvalla
Lördag 2021-09-25
Start: 16:20
Kostnad: 1 085,44 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Admiral As (1, 5)
2: 3, 4, 9, 10 (8, 7)
3: 1, 5, 7, 8, 11, 12, 13, 15 (2, 6)
4: 1, 3, 4, 5 (2, 10)
5: 4, 5, 9, 12 (2, 1)
6: 3 Francesco Zet (10, 11)
7: 2, 4, 7, 11 (12, 1)

1x4x8x4x4x1x4 = 2048 rader.
2048 x 1 x 0,50 kr = 1 024,00 kr. Avgift 61,44 kr.
Totalt: 1 085,44 kr.
Min kostnad: 1 085,44 kr x 2/50 = 43,42 kr
Rättningskod: PCB QTQ DMN

Några av dragen följer här under:
Miss Lovelace (tvablaa,vikig90)
Orlando (monimaker1)Saga Dock (jiwa)
Fransesco Zet (olle,bosseguldheden)
Tattoo Avenger (jiwa)
Vitro Diablo (trav-king)

Lycka till i sista

Ska försöka jobba i Vitro Diablo åt er
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+7)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 17:45   #96
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
Ja, åtminstone något symboliskt...

Men det är väl svårt att fria honom helt och samtidigt säga att han ska betala böter. Har man inte kunnat bevisa att han medvetet fuskat, så är det ju som det är.

Lång historia som väl fått sitt slut i alla fall.
Inte slut ännu. Reden sa ju att de tänker överklaga så det ska garanterat dras ett varv till i överdomstolen!
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 17:46   #97
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 742
Sharp$: 9131
Standard

Länge sedan jag jobbat så hårt på Haugstad som jag gör nu!

IN MED SNACKISEN för bövelen!!

HEJA HEJA HEJA!!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 17:50   #98
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Kul!

Lär nog spänna för bajken nån gång till...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 17:57   #99
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Difsteve Visa inlägg
Inte slut ännu. Reden sa ju att de tänker överklaga så det ska garanterat dras ett varv till i överdomstolen!
Bara dom betalar sina advokater själva så vi dvs skattebetalarna får betala
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 18:03   #100
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
OT

Lite snopet att Redén inte måste betala nått för propulsion, ändå han som haft ansvaret?

Ska väl igentligen bli ett par millar i böter för han också. Menar så det svider lite att man inte gjort sin läxa
Som om att Redén inte visste om att hästen var nervsnittad...klart att han visste, redan 2015. De fick ju exportcertifikatet faxat till sig, och där framgår det med all tydlighet att hästen är nervsnittad.

https://harnessracingupdate.com/pdf/...ion-export.pdf

Senast redigerad av Stankarn den 2021-09-25 klockan 18:13.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 18:06   #101
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 9
Sharp$: 817
Standard

Grattis Viking.
Bra spelat ������������
Jeppes är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-25, 18:08   #102
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7928
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Bara dom betalar sina advokater själva så vi dvs skattebetalarna får betala
Inget brottmål, så då betalar parterna själva även om det går till civil domstol.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td