Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-09-26, 14:48   #46
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Många tycker, att det ska tävlas i alla sammanhang. Jepson svarar med ett 3-årigt sto mot en 4-årig valack tränad av Nurmos och som nu vann sitt sjätte lopp av nio. Var placerade sig detta stackars sto - långt ner. Vore jag hästägare skulle jag aldrig tillåta Jepson sitta bakom mitt ungsto.


Vi kan lika gärna lägga ner travsporten om spetsen alltid släppas till favoriterna. Hästägare som dig blir sällan framgångsrika, intellekt räcker inte till för att förstå att det finns fler aspekter till att inte släppa ibland. Eller för den delen ha förståelse för kuskens situation och självkänslan runt denna.

Senast redigerad av Indianen20 den 2021-09-26 klockan 14:52.
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-26, 14:51   #47
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 402
Sharp$: 5763
Standard

^Som ett brev på posten
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+10), asgaya3141 (+3)
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-26, 14:55   #48
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Men, kan inte ATG skaka fram en intervjuare som kan prata finska så att man för en gångs skull kan få reda på vad Jorma Kontio verkligen tänker och tycker?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NAFETS (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-26, 14:58   #49
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indianen20 Visa inlägg
Vi kan lika gärna lägga ner travsporten om spetsen alltid släppas till favoriterna. Hästägare som dig blir sällan framgångsrika, intellekt räcker inte till för att förstå att det finns fler aspekter till att inte släppa ibland. Eller för den delen ha förståelse för kuskens situation och självkänslan runt denna.
Du tycker, att Global Collection får knäckas av dagens idiotsvarande. Och knappast kommer till start på bra länge?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-26, 15:01   #50
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Du tycker, att Global Collection får knäckas av dagens idiotsvarande. Och knappast kommer till start på bra länge?
Sådan idiotkörning var det inte. Ska inte en 15-oddsare i spets få svara upp en favorit i dödens. Om nu inte hästen kan slå favoriten om den får gå i dödens, hur ska den då kunna slå den ifrån rygg på ledaren. Du är en knäppgök utan dess like. Tacka vet jag Bergh och Kolgnini, Jeppsson, som vågar tävla.
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-26, 15:12   #51
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 191
Sharp$: 369
Standard

Hon hade ju kommit med i treåringsloppet, lopp 2
hubbabubba347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-26, 15:13   #52
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3188
Standard

Där sprack denna omgång
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-26, 15:17   #53
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Härligt med dagens travsport och minskande uppfödning. 80 procent av omgångarna slutar i Jackpot. Om någon svarar en favorit så ska kusken fråntas alla styr Ingar enl Mackpeter
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-26, 15:18   #54
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indianen20 Visa inlägg
Härligt med dagens travsport och minskande uppfödning. 80 procent av omgångarna slutar i Jackpot. Om någon svarar en favorit så ska kusken fråntas alla styr Ingar enl Mackpeter
Källa på det tack!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Gotland den 2021-09-26 klockan 15:31. Anledning: fetning
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-26, 15:20   #55
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indianen20 Visa inlägg
Sådan idiotkörning var det inte. Ska inte en 15-oddsare i spets få svara upp en favorit i dödens. Om nu inte hästen kan slå favoriten om den får gå i dödens, hur ska den då kunna slå den ifrån rygg på ledaren. Du är en knäppgök utan dess like. Tacka vet jag Bergh och Kolgnini, Jeppsson, som vågar tävla.
Om det var en idiotkörning eller motsatsen har vi olika uppfattningar om. Jepsons styrning rasade till plats åtta långt efter vinnaren. Själv hoppas jag, att Jepson inte kört sönder det här stackars ungstoet.
Tycker "knäppgök utan dess like". Därmed är detta meningsutbyte avslutat för min del - tills Global Collection startar nästa gång.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+50), Nobleflash (+10), asgaya3141 (+5), viking90 (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-26, 15:24   #56
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Om det var en idiotkörning eller motsatsen har vi olika uppfattningar om. Jepsons styrning rasade till plats åtta långt efter vinnaren. Själv hoppas jag, att Jepson inte kört sönder det här stackars ungstoet.
Tycker "knäppgök utan dess like". Därmed är detta meningsutbyte avslutat för min del - tills Global Collection startar nästa gång.
Ta inte åt dig av hans tjafsande. Du är en av de som bidrar mest till forumet och har en lång erfarenhet av hästägande! Jag, och många med mig, vet att du har på fötterna när du uttalar dig! DD-kungen ju!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+25)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-26, 15:32   #57
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Ta inte åt dig av hans tjafsande. Du är en av de som bidrar mest till forumet och har en lång erfarenhet av hästägande! Jag, och många med mig, vet att du har på fötterna när du uttalar dig! DD-kungen ju!

Haha, ja Jeppsson ska hänga för att han svarade en favorit. Alltid lätt med facit i hands. Skärp er
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-26, 15:34   #58
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jiwa Visa inlägg
Gillade inte värmningen på 4 Final Whistle tycker inte travet flöt tyvärr. Men det vara i bakvarv visserligen.
Verkade inte ha varit i körbart skick. Borde inte ha kommit till start.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-26, 15:37   #59
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 430
Sharp$: 4329
Standard

Vilken trist omgång.... Mer intressant i Frankrike... 8% inleder i låset, spik och sedan helgarderat. Kan bli bra...
SistaStallskriket är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-26, 15:42   #60
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Vilken trist omgång.... Mer intressant i Frankrike... 8% inleder i låset, spik och sedan helgarderat. Kan bli bra...


Trist??? Är ju jättekul. Se på alla hästar som får springa i spets och sen sticka undan på upploppet. Det är ju som Speedway!!! Kan det bli roligare?
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td