Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-10-07, 20:24   #16
Ace
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 2 337
Sharp$: 5220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indianen20 Visa inlägg
Tror de flesta håller med mig. Travintresse är har ju minskar markant sedan år 2000 i Sverige. Såväl publikt och spelmässigt
Menar du på fullt allvar att det är ditt svar?

Frågan är: varför fortsätter DU?

Har inget att göra med andras ev sjunkande intresse eller om någon håller med dig.
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-07, 20:29   #17
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 740
Sharp$: 9126
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indianen20 Visa inlägg
Tror de flesta håller med mig. Travintresse är har ju minskar markant sedan år 2000 i Sverige. Såväl publikt och spelmässigt
Du svarar fortsatt inte på min fråga. VARFÖR fortsätter du med travet om det nu är så illa som du gång på gång ger sken av?

Snälla, sluta med travet. Alla dina kompisar hade ju redan gjort det.
Lägg ner och ägna dig åt något annat. Skaffa en hobby. Eller sluta åtminstone att sprida ditt gnäll över samtliga trådar här.

Och nej, de flesta håller INTE med dig. Åtminstone inte av användarna här.

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-07, 20:30   #18
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ace Visa inlägg
Menar du på fullt allvar att det är ditt svar?

Frågan är: varför fortsätter DU?

Har inget att göra med andras ev sjunkande intresse eller om någon håller med dig.
Jag följer sporten men gör som alla andra, ratar spelet.

Grattis alla vinnare idag, 146 kronor, det motsvarar nästan en timlön för undersköterska i hemtjänsten. Hela omgången innehåller i princip bara förlorare men en ny Jackpot!!!!
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-07, 20:31   #19
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Du svarar fortsatt inte på min fråga. VARFÖR fortsätter du med travet om det nu är så illa som du gång på gång ger sken av?

Snälla, sluta med travet. Alla dina kompisar hade ju redan gjort det.
Lägg ner och ägna dig åt något annat. Skaffa en hobby. Eller sluta åtminstone att sprida ditt gnäll över samtliga trådar här.

Och nej, de flesta håller INTE med dig. Åtminstone inte av användarna här.

Kanske inte här, men att travintresset sjunker snabbt är ingen hemlighet. Titta bara de sist 20 åren, inte alls den folksport den var. Skulle du på allvar våga rekommendera dina barn att arbeta travhästar?
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-07, 20:33   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7926
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indianen20 Visa inlägg
Jag följer sporten men gör som alla andra, ratar spelet.

Grattis alla vinnare idag, 146 kronor, det motsvarar nästan en timlön för undersköterska i hemtjänsten. Hela omgången innehåller i princip bara förlorare men en ny Jackpot!!!!
Med tanke på att ”alla andra” ratar spelet, måste man ändå säga att omsättningen på travet är helt fantastisk…
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-07, 20:39   #21
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Off topic??

Dagens lästips:

https://metromode.se/halsa/11-tecken...-i-din-narhet/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), Altoc (+100)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-07, 20:42   #22
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Med tanke på att ”alla andra” ratar spelet, måste man ändå säga att omsättningen på travet är helt fantastisk…
Indexreglera omsättningen så ser du att den inte är bra. V75 borde omsätta 130 miljoner jackpottfria lördagar om du ser 90- talets intresse
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-07, 20:45   #23
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Var nöjd du medan travet går sin död till mötes. Precis det här ser vi i Danmark, Tyskland och Norge. Låga utdelningar, få hästar och ojämna lopp. Intresset sjunker som en sten.

Hur mycket publik hade Östersund ikväll, 80 personer?

Följ sporten men lägg pengarna på börsen, det ger mycket mer spänning och behållning.
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-07, 20:47   #24
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Tänk alla bolagsspel där alla vinnare får dela på 200kr. Hela omgången är död. Såhär är det nästan varje dag.
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-07, 20:50   #25
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 740
Sharp$: 9126
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indianen20 Visa inlägg
Indexreglera omsättningen så ser du att den inte är bra. V75 borde omsätta 130 miljoner jackpottfria lördagar om du ser 90- talets intresse
Intresset sjunker sa du. Låt oss ta och faktakolla det påståendet lite.
Enligt ATGs bokslutskommuniké 2020 så steg antalet spelare under det året med 8%. Det låter i mina öron som att antalet spelare fortsatt ökar. I dagsläget så uppgår antalet kunder hos ATG till 1,4 miljoner. Tar man bort dig så återstår ett par ändå... Men ALLA lämnar ju spelet nu!

Bild från påståendet (då jag gillar att argumentera med fakta) hittar ni här:
Spoiler:


Länk till hela filen finns här:
https://www.mynewsdesk.com/se/atg/pr...e-2020-3075616

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-07, 20:53   #26
Ace
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 2 337
Sharp$: 5220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indianen20 Visa inlägg
Jag följer sporten men gör som alla andra, ratar spelet.

Grattis alla vinnare idag, 146 kronor, det motsvarar nästan en timlön för undersköterska i hemtjänsten. Hela omgången innehåller i princip bara förlorare men en ny Jackpot!!!!
Ja, jag klagar inte..

146:- x 10 eller 100 (flerbong) så har iaf jag roligare under två timmar än vad jag hade haft som undersköterska.

Men en sak är säker, hade jag inte tyckt så hade jag slutat spela och hänga i travforum.
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-07, 20:53   #27
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4935
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indianen20 Visa inlägg
Jag följer sporten men gör som alla andra, ratar spelet.
Trav och spel hänger ihop. Utan spel skulle trav knappast existerat. Så, vad är det för mening att bara följa sporten om du ändå inte spelar?
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-07, 21:04   #28
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Intresset sjunker sa du. Låt oss ta och faktakolla det påståendet lite.
Enligt ATGs bokslutskommuniké 2020 så steg antalet spelare under det året med 8%. Det låter i mina öron som att antalet spelare fortsatt ökar. I dagsläget så uppgår antalet kunder hos ATG till 1,4 miljoner. Tar man bort dig så återstår ett par ändå... Men ALLA lämnar ju spelet nu!

Bild från påståendet (då jag gillar att argumentera med fakta) hittar ni här:
Spoiler:


Länk till hela filen finns här:
https://www.mynewsdesk.com/se/atg/pr...e-2020-3075616

Coronaår måste exkluderas för att hålla sig till fakta. Många André spel var stängda. Jag skrev tidigare att du grå indexreglera sifforna så ser du en nedåtgående trend. Håll dig till fakta. Travintresset var större förr. Jag säger det igen!! Indexreglera och räkna med en ökad population
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-07, 21:06   #29
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Trav och spel hänger ihop. Utan spel skulle trav knappast existerat. Så, vad är det för mening att bara följa sporten om du ändå inte spelar?
Tror väldigt många tittar på trav utan att ha större spelintresset. Sporten är klart större än spelet idag för mig. Mitt spelintresset har dalat i följd av allt icketävlande.
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-07, 21:11   #30
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7926
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indianen20 Visa inlägg
Tror väldigt många tittar på trav utan att ha större spelintresset. Sporten är klart större än spelet idag för mig. Mitt spelintresset har dalat i följd av allt icketävlande.
Ja, vi här har förstått att det är så för DIG. Förslagsvis kan du söka dig till någon annan del av cyberrymden och berätta det för dom som befinner sig där. Det blir ju lite orättvist annars om det bara är vi här som får ta del av dina ”fakta”.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td