|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
300.000 till Tarzan...
Vilken kusktalang han är Mats E.! |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
På riktigt.... Orkar inte... Hur fan är det möjligt? Untersteiner galopperar OCH släpper ut den lusen... Otroligt
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Administrator
|
Citat:
JINX!!! ![]() ![]()
|
|
|
|
#80 |
|
Tarzans häst sist rankad av SS och TT...
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Ja Fire N’fury behöver man inre skämmas för att missa. Har väl inte vunnit på 1,5 år och ca 30 starter. Helgardering krävs !
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Vinnarspel på 10 Vitro Diablo. Lite överpace så kan de gå vägen.
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Citat:
Men jag hävdar fortfarande att detta stämmer på Bjerke banan trots att sakkunskapen säger annorlunda. Innerspåret i Auto. Bedöms som sämre än medel. (Av mig) Vi hörs. Senast redigerad av Efterhandaren den 2021-11-13 klockan 19:48. |
||
|
|
|
|
|
#86 |
|
Fina varningar där, både fick plats på snackisen men jag fintade bort oss med spikvalen, så vi fick nöja oss med 5 rätt.
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Hoppade travet igår. Väldigt trist att se att V75 omsättningen kom upp i 107,5 mkr. Dagens spelare tycks snarast inspireras än avskräckas av utlandsomgångar med okända hästar och andra regler.
Skulle inte förvåna om det om några år körs V75 på banor utanför Sverige minst en lördag i månaden . |
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Citat:
Samma här - inget rätt på mina två spikar och vi fick nöja oss med en sketen femma...
|
|
|
|
#89 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#90 | |
|
Citat:
Hur mången spelare tror du/ni det verkligen är som hoppar över en omgång för att denna går i utlandet (Norge)? Det är till 99.9% bullshit - spelare spelar för att det är V75 och bryr sig föga om var tävlingarna hålles, "when push come to shove"... Det låter bra, men men... Gamblers är de mest hycklande/ljugande folket som finnes! Jämte fiskare...
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|