Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-11-18, 18:07   #1
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 629
Sharp$: 2910


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75 Jägers 20 november


Torsdag kväll och ännu ingen tråd om veckans V75:a?
Jag sticker ut hakan med några första tankar:

Avd 1
1 WOLF OF WALLSTREET har många plusfaktorer - hemmakusk, hemmabana, spår 1 i volt och han har vunnit hälften av årets starter. Given på lappen. Men jag sneglar även på 12 RARITY A.F. 4%-are. Oxå hemmakusk, hemmabana och 7 vinster på 12 starter i år. Högst startpoäng med råge!!!

Avd 2
Hemmatränaren Lövgren rycker skor! 1 NOCTURNE ZON känns som kul spik till 16%. Tackaaar!!!

Avd 3
Sulle det här va en gulldivision? En får tacke! 5 MINDYOURVALUE W.F. till 29% är taget!

Avd 4
Usch för tvååringslopp. 5 GLOBAL DIPLOMACY åker ju med automatiskt av statistiska skäl men här får man väl strecka på.

Avd 5
5 RARE MAGIC har magiska spåret och Erik i sulkyn. Visserligen favorit men bara till 25%.

Avd 6
Jag chansar med 3 KURRI JARI BOKO en sista gång. Borde väl vinna snart?

Avd 7
Det får allt bli ALLA i denna kluriga silverdivision. Då är jag uppe i 12 kronor i min måndagsuppenbarelse. Jag fyller på i avd 4 när jag får fler ingivelser under veckan...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zeke (+10)
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-19, 14:26   #2
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 670
Sharp$: 50094
Standard

Daniel Berglund V75 Jägersro på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+5), Henkezan (+5)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-19, 15:24   #3
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 699
Sharp$: 12852
Standard

Fredagstankar

Spikförslaget
Mindyourvalue W.F.

Måstestrecken
Midnight Special - Kurri Jari Boko - Emoji.

Trehästarslåset
Black Mission - Beckham - Indigo.

Stänkarna
Don’t Be Shy - Urban Africa - Imperias Juliette - Bordeaux S.

Men det är låångt till start. Höstvädret kan spöka. Och morgondagens banunderlag känns extra viktigt. Det lutar åt en och annan spets och slut vinnare om innerspåret är skapligt.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-19, 15:45   #4
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 629
Sharp$: 2910


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Avd 1
1 WOLF OF WALLSTREET har många plusfaktorer - hemmakusk, hemmabana, spår 1 i volt och han har vunnit hälften av årets starter. Given på lappen. Men jag sneglar även på 12 RARITY A.F. 4%-are. Oxå hemmakusk, hemmabana och 7 vinster på 12 starter i år. Högst startpoäng med råge!!!

Har lärt mig nu att Wolfen ALLTID galopperar i voltstart. Så ut med den och in med 6 BLACK MISSION som verkar vara omgångens skrik från flera håll och kanter.

Det är såna ändringar i systemet som man ofta får sitta och svära åt i efterskott...
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-19, 16:21   #5
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Ska på fotboll i Malmö i morgon så hoppar över travet. Kunde ändå inte låta bli att göra ett v/p spel igår hos svenska spel på Baula i avd 2 till 30/7 ggr.

- två lopp i kroppen efter operation och nu ska det tävlas
- barfota runt om för första gången vilket tränaren tror kommer ge stor effekt
- Uhrberg i vagnen och han kan det där med voltstart på Jägersro. Inte omöjligt rentav med spets.

Tre procent på V75. Strecka vid större gardering. Dock långt ifrån någon klaring ska sägas men oddset kändes väldigt spelvärt. Har sjunkit rejält redan ser jag.

Lycka till med denna sportsligt fantastiska omgång för att vara andra halvan av november.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-19, 17:33   #6
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 699
Sharp$: 12852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ska på fotboll i Malmö i morgon så hoppar över travet. Kunde ändå inte låta bli att göra ett v/p spel igår hos svenska spel på Baula i avd 2 till 30/7 ggr.

- två lopp i kroppen efter operation och nu ska det tävlas
- barfota runt om för första gången vilket tränaren tror kommer ge stor effekt
- Uhrberg i vagnen och han kan det där med voltstart på Jägersro. Inte omöjligt rentav med spets.

Tre procent på V75. Strecka vid större gardering. Dock långt ifrån någon klaring ska sägas men oddset kändes väldigt spelvärt. Har sjunkit rejält redan ser jag.

Lycka till med denna sportsligt fantastiska omgång för att vara andra halvan av november.
Uhrberg startar V75 med raka ? Tja kanske. Jag tror nämligen att Black Mission är trolig spets och slut vinnare. Diamantstoet är ju vidöppet och nästan alla kan vinna. Baulan får bekänna färg och det krävs nog en 13 tid. Upp till bevis !
Jag lägger nog krutet på Don’t Be Shy. 25ggr pengarna i nuläget är ett bra odds i min värld.
God tur Olle.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-19, 19:26   #7
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 453
Sharp$: 1641
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Daniel Berglund V75 Jägersro på Service Plays
Skulle vara mycket trevligt med Jensas tips
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-19, 19:43   #8
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 629
Sharp$: 2910


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tjôta inte på Hoola. Det kommer när han har tid om han har tid. Man får vänta som ett barn framför adventskalendern på nästa lucköppning men inte ta det för givet.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-19, 20:15   #9
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MatsE Visa inlägg
Skulle vara mycket trevligt med Jensas tips
Vad med att köpa själv och lägga upp här någon gång, i stället för att vänta och stressa på andra? Otroligt sniket av dig! Ja, du frågara bara, men tänk efter lite - du har säkerligen snikit dig mången tusenlappar av gratistips - ge något tillbaks någon gång. Har du gjort detta så ber jag ödmjukt om ursäkt, men har inte sett detta, i alla fall...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-19, 20:17   #10
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Avd 1
1 WOLF OF WALLSTREET har många plusfaktorer - hemmakusk, hemmabana, spår 1 i volt och han har vunnit hälften av årets starter. Given på lappen. Men jag sneglar även på 12 RARITY A.F. 4%-are. Oxå hemmakusk, hemmabana och 7 vinster på 12 starter i år. Högst startpoäng med råge!!!

Har lärt mig nu att Wolfen ALLTID galopperar i voltstart. Så ut med den och in med 6 BLACK MISSION som verkar vara omgångens skrik från flera håll och kanter.

Det är såna ändringar i systemet som man ofta får sitta och svära åt i efterskott...
WOW startar som en Finlandsfärja vänder i hamn... Överspelad!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-19, 20:33   #11
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 670
Sharp$: 50094
Standard

Jens Sjödén V75 Jägersro på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Liisa (+10), bokis29 (+5), bosseguldheden (+10), Henkezan (+5)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-19, 23:43   #12
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Jag hatar verkligen Jägersro och den fullständiga inkompetens som tydligen managerar banan. Trots att de gör anspråk på att vara en "storstadsbana" så har de sämre banmarkeringar (100-meterspålar) än Romme och Årjäng. Hur de kan köra tävlingar där, vecka ut och vecka in, och spelarkollektivet i Skåne inte kan få dem att sätta upp 100-meterspålar så att det går att se hur fort hästarna springer, övergår mitt förstånd. Och alla dessa flaggor som de har satt upp precis för att dölja de tändstickor till pålar som de har satt upp. Kan ingen få dem att förstå att de har ett ansvar, en skyldighet mot oss som spelar och finansierar skiten? Otroligt trött på sinnesslöa skåningar!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-19, 23:56   #13
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 231
Sharp$: 1009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Jag hatar verkligen Jägersro och den fullständiga inkompetens som tydligen managerar banan. Trots att de gör anspråk på att vara en "storstadsbana" så har de sämre banmarkeringar (100-meterspålar) än Romme och Årjäng. Hur de kan köra tävlingar där, vecka ut och vecka in, och spelarkollektivet i Skåne inte kan få dem att sätta upp 100-meterspålar så att det går att se hur fort hästarna springer, övergår mitt förstånd. Och alla dessa flaggor som de har satt upp precis för att dölja de tändstickor till pålar som de har satt upp. Kan ingen få dem att förstå att de har ett ansvar, en skyldighet mot oss som spelar och finansierar skiten? Otroligt trött på sinnesslöa skåningar!
Fast det är ju åtgärdat sedan en månad tillbaka…
kallekula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-19, 23:58   #14
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kallekula Visa inlägg
Fast det är ju åtgärdat sedan en månad tillbaka…
Åtgärdat eller enkom ändrat...?

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-20, 10:08   #15
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 161
Sharp$: 1828
Standard

Vad har hänt med Kolgjinis 2 hästar i Uppfödningslöpningen ?
Båda plötsligt strukna med "övrig" som strykningsorsak.

Edit: Hästarna kom försent till banan - skulle varit där kl 10 för att stå i övervakningsstall. Klantigt...

/ TT

Senast redigerad av KonsultTT den 2021-11-20 klockan 10:27.
KonsultTT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td