Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-11-27, 21:08   #121
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jaja. Då blev åter V75 spelarna blåsta på pengar när det återigen var jackpotthysteri på detta spel. 30 miljoner i femrättspoolen som går till spelarna nästa lördag och nyårsafton. Blir en minst sagt saftig sjurättspool då. Nästa lördag sista lördagen som bara 20 procent flyttas till nyår sedan går alla jackpots dit. Och från den 23 december är det ju V75 fest varje dag fram till nyår förutom julafton. Dåligt av atg att inte kunna köra V75 då med. Borde väl finnas lopp i Australien och Sydafrika typ att välja bland.

Facit idag. 55 procent av insatserna gick tillbaks till spelarna. Det innebär att det fanns enormt mycket större potential att bli en vinnare på andra spelformer.
Det är som vanligt. Olle kommer in och beklagar sig över hur lite av insatserna från spelarkollektivet som går tillbaka till spelarna.

Det där förstår inte jag.

För det förutsätter väl att man vinner? Annars är det väl shit-the-same?


Jag har 140 000 netto på Svenska spel, från november i fjol till november i år. Tror du verkligen att jag bryr mig för 5 öre om jag kunde få, säg 150 000kr istället?

Gör som Basse, sätt ett par 20-oddsare istället, så att vi får nåt att engagera oss i. Lägg av med de här infantil-inläggen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+10)

Senast redigerad av Stankarn den 2021-11-27 klockan 21:46.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-27, 22:26   #122
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3176
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jaja. Då blev åter V75 spelarna blåsta på pengar när det återigen var jackpotthysteri på detta spel. 30 miljoner i femrättspoolen som går till spelarna nästa lördag och nyårsafton. Blir en minst sagt saftig sjurättspool då. Nästa lördag sista lördagen som bara 20 procent flyttas till nyår sedan går alla jackpots dit. Och från den 23 december är det ju V75 fest varje dag fram till nyår förutom julafton. Dåligt av atg att inte kunna köra V75 då med. Borde väl finnas lopp i Australien och Sydafrika typ att välja bland.

Facit idag. 55 procent av insatserna gick tillbaks till spelarna. Det innebär att det fanns enormt mycket större potential att bli en vinnare på andra spelformer.
ATG liver o frodas. Svensk Travsport betalar ut hyfsade prispengar o så. Hela Europa flyttar ju hit. Så något rätt gör dom. Även om avdragen är höga

Till o med din våta dröm Legolas gav upp. Vi har ingen chans mot Olletyper tänkte nog legolas
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn

Senast redigerad av asgaya3141 den 2021-11-27 klockan 22:32.
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-28, 07:57   #123
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 141
Sharp$: 56942
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Det är som vanligt. Olle kommer in och beklagar sig över hur lite av insatserna från spelarkollektivet som går tillbaka till spelarna.

Det där förstår inte jag.

För det förutsätter väl att man vinner? Annars är det väl shit-the-same?


Jag har 140 000 netto på Svenska spel, från november i fjol till november i år. Tror du verkligen att jag bryr mig för 5 öre om jag kunde få, säg 150 000kr istället?

Gör som Basse, sätt ett par 20-oddsare istället, så att vi får nåt att engagera oss i. Lägg av med de här infantil-inläggen.
Kanske du skulle läst mitt inlägg innan du svarar ?

Vad jag vet går det inte att vinna 140 tkr på V75 hos svenska spel. Precis som jag skrev i inlägget var det ännu en lördag där det var betydligt enklare attvinna på andra spelformer än V75 och trots massor av extra miljoner endast 55 procent tillbaka till spelarna. Ca 1,1 procent av inlämnade system fick sju rätt trots relativt låg sjurättsutdelning. Många stora bolag där nettot blev typ 3-4 ggr insatsen. Eftersom 6 rätt gav 91 kr och fem rätt 0 kr blev i princip alla de 98,9 procent av systemen som inte hade 7 rätt torsksystem. Inte så konstigt när över 50 miljoner av omsättningen behölls av spelbolaget.

Bättre förutsättningar på andra spelformer eller som det verkar i ditt fall hos ett annat spelbolag.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-28, 10:44   #124
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Stadsmissionen hälsar och tackar.

https://www.stadsmissionen.se/ge-stod
Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Det är som vanligt. Olle kommer in och beklagar sig över hur lite av insatserna från spelarkollektivet som går tillbaka till spelarna.

Det där förstår inte jag.

För det förutsätter väl att man vinner? Annars är det väl shit-the-same?


Jag har 140 000 netto på Svenska spel, från november i fjol till november i år. Tror du verkligen att jag bryr mig för 5 öre om jag kunde få, säg 150 000kr istället?

Gör som Basse, sätt ett par 20-oddsare istället, så att vi får nåt att engagera oss i. Lägg av med de här infantil-inläggen.

Eder gifvmildhet gentemot den mindre bemedlade pöbeln äro oöfverträffad, o heliga, Stinkarn...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-29, 22:11   #125
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Kanske du skulle läst mitt inlägg innan du svarar ?

Vad jag vet går det inte att vinna 140 tkr på V75 hos svenska spel. Precis som jag skrev i inlägget var det ännu en lördag där det var betydligt enklare attvinna på andra spelformer än V75 och trots massor av extra miljoner endast 55 procent tillbaka till spelarna. Ca 1,1 procent av inlämnade system fick sju rätt trots relativt låg sjurättsutdelning. Många stora bolag där nettot blev typ 3-4 ggr insatsen. Eftersom 6 rätt gav 91 kr och fem rätt 0 kr blev i princip alla de 98,9 procent av systemen som inte hade 7 rätt torsksystem. Inte så konstigt när över 50 miljoner av omsättningen behölls av spelbolaget.

Bättre förutsättningar på andra spelformer eller som det verkar i ditt fall hos ett annat spelbolag.
Du kanske borde läsa mitt inlägg en gång till innan du svarar.

Jag är helt på det klara över att det inte går att lämna in V75 på svenska spel. Ärligt, är du så jävla dum att du försöker pränta ner det på mig?

Min poäng är att du får ta det odds som finns tillgängligt.

Är du inte nöjd med ”återbetalningsprocenten” - men välj då nåt annat bolag! Eller en annan spelform!

Vi spelar väl för fan med öppna ögon och de förutsättningar som gäller?!

Gilla läget eller satsa på stryktipset istället!

Om du är överlägsen spelbolaget och/eller kollektivet så är ”återbetalningsprocenten” av underordnad betydelse.

Jag tar mina 140 papp och är nöjd med det.

Edit: och om du skulle få för dig att det inte går att vinna 140 papp på vinnarspel och raketer hos SvS, under en 12-månadersperiod - då är jag ett levande bevis för det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+10)

Senast redigerad av Stankarn den 2021-11-29 klockan 22:31.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-30, 01:35   #126
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Du kanske borde läsa mitt inlägg en gång till innan du svarar.

Jag är helt på det klara över att det inte går att lämna in V75 på svenska spel. Ärligt, är du så jävla dum att du försöker pränta ner det på mig?

Min poäng är att du får ta det odds som finns tillgängligt.

Är du inte nöjd med ”återbetalningsprocenten” - men välj då nåt annat bolag! Eller en annan spelform!

Vi spelar väl för fan med öppna ögon och de förutsättningar som gäller?!

Gilla läget eller satsa på stryktipset istället!

Om du är överlägsen spelbolaget och/eller kollektivet så är ”återbetalningsprocenten” av underordnad betydelse.

Jag tar mina 140 papp och är nöjd med det.

Edit: och om du skulle få för dig att det inte går att vinna 140 papp på vinnarspel och raketer hos SvS, under en 12-månadersperiod - då är jag ett levande bevis för det.



Hmm, alltid denna ödmjukhet och inget annat än för att få påvisa att "någon" skulle vara annat än en vinnande spelare...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-30, 11:39   #127
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 141
Sharp$: 56942
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Du kanske borde läsa mitt inlägg en gång till innan du svarar.

Jag är helt på det klara över att det inte går att lämna in V75 på svenska spel. Ärligt, är du så jävla dum att du försöker pränta ner det på mig?

Min poäng är att du får ta det odds som finns tillgängligt.

Är du inte nöjd med ”återbetalningsprocenten” - men välj då nåt annat bolag! Eller en annan spelform!

Vi spelar väl för fan med öppna ögon och de förutsättningar som gäller?!

Gilla läget eller satsa på stryktipset istället!

Om du är överlägsen spelbolaget och/eller kollektivet så är ”återbetalningsprocenten” av underordnad betydelse.

Jag tar mina 140 papp och är nöjd med det.

Edit: och om du skulle få för dig att det inte går att vinna 140 papp på vinnarspel och raketer hos SvS, under en 12-månadersperiod - då är jag ett levande bevis för det.
Rekommenderar fortsatt att läsa mitt inlägg som du nu besvarat två gånger genom att berätta om dina spelframgångar hos svenska spel. Men om du inte orkar så skrev jag sammanfattningsvis att det det var betydligt bättre förutsättningar i lördags att vinna pengar på andra spelformer än atgs V75 spel.

Därmed tycks vi vara helt överens men inte riktigt så man kan tolka dina svar.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td