|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
I nuläget lutar jag åt spik på Izola Silvåkra och Chapuy. Den förstnämna verkar helt klart hårdast av de på framspår. Och de längst bak är inte 1.5 sekunder snabbare per varv. Och Chapuy tror jag bara vinner.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Håller med ang Izola Silvåkra men tror att Chapuy kan ha svårt att vinna.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
https://www.atg.se/spel/2021-08-21/v...opp11/resultat Men sen är det ju iofs med skor imorgon, och hur det påverkar har jag inte koll på. |
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Banned
|
Citat:
https://www.atg.se/V75/nyheter/21121...er-2-640-meter |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
Helt andra förutsättningar nu jämfört med i somras.
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
har samma usla form som senast. Då kan nästan vem som helst vinna detta loppet |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Otänkbart spika Milliondollarrhyme med sina gummiben. Skall det spikas i det loppet så spikar jag iaf hellre Piraten. Men som ni andra tycker så det ingen man kan lita på i det loppet. Hoppas naturligtvis att Piraten vinner. Hade varit en kul avslutning för alla runt hästen.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Daniel Berglund och Jens Sjödén V75 Romme på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10) Senast redigerad av hoola den 2021-12-17 klockan 17:09. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Eddy West i sista är en kanonspik till för närvarande 30%! Vinner lätt från dödens om han inte får överta... Möter absolut INGENTING!!!
SPIK OF THE WEEK!!!
|
|
|
|
#25 |
|
Banned
|
Lite kul att se hur fransmännen analyserar våra V75-lopp.
https://www.canalturf.com/pronostics...meeting-8.html ”Coup de folie”? |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Njaa Eddy är väl måstestreck i min värld men 4 Dats So Cool och distansgynnade 7 Dark Roadster är tidiga på min kupong i en rumphuggen vinter anpassad Silverdivision.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
Vill du slösa streck så är detta ett fritt val, hehe! Min spik är klar - sedan spikar jag nog G.K Justus i första, också...
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#29 |
|
Visst kan det vara rätt matematik Fulsprit. Men din kommentar ”möter absolut ingenting ” kändes lite fel i min värld. Ok ihålig Silver men Eddy har väl tagit sina segrar i ganska enkla gäng. Men visst är det en häst som bör bevakas.
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
Egentligen är det som du säger - han har inte mött stenhårda gäng, men avgjort på sätt som gör att jag anser detta av ren akademisk art. Märks att han är redo värre djur än de han nu på senare tid mött. Riktigt fina spurter och fina intryck över mål. Är vä egentligen enkom en häst jag är rädd för och det är Dark Roadster...
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|