Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-12-24, 14:46   #1

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 52673
Standard

V75 Solvalla Annandagen

Daniel Berglund V75 Solvalla Annandagen på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Liisa (+10), oinkk (+10), Jeppes (+10)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-25, 22:50   #2

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18017
Standard

Dan Före Annan Dan Stänkare

4 Jaques Noir 4%. Tuff uppgift men kan gå. Psst Orlando Vici avkomma.
Luriga Diamantstoet.
12 Zante Grif 9%. Vinner inte så ofta men är ju trots allt Varennare.
13 Eight Hour 8%. Har gedigen form och klarat långresa förut.

1 Iceland Radio 6%. Hanna från Hagmyren hej Du är en duktig travtjej ������

8 Djocovic 14% är mitt måstestreck och kanske chansspik.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-26, 01:11   #3
ms

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2962
Standard

Jag är kanske lite stamnördig, men en avkomma efter Googo Gaagaa som ser så fin ut Isom Ikarus Sisu är självklart singelstreck. Olle, vad säger spelvärde om sina spikar? Jag pallar inte fixa mat åt släkten med travinspiration samtidigt...

Red.
Eller du behöver inte säga vad de säger om dom. Bara vilka de är. Hoppas de hittar nån rolig. Och hyfsat trovärdig. Där brukar de dock glappa.

Senast redigerad av ms den 2021-12-26 klockan 01:25.
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-26, 07:45   #4
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

4 Lucifer Lane verkar bli dagens kommunare, 16% men trendar uppåt på strecken och nedåt på vinnaroddset. Till och med Berglund föreslår den här som spik, trots att kusken inte har gjort sig känd för att köra med den auktoritet och ackuratess som krävs på den här nivån, med 300 000kr till vinnaren.

Kommer han ens till spets? Att 3 Västerbo Onthenews kan öppna, det vet vi, och den allmänna uppfattningen verkar vara att Johan ska få glida fram och överta.

Har man inte glömt bort Kolgjini och Rauuger då? 6 Dragster kan absolut flytta på sig från start och 2 Ubiquarian Face likaså. Adrian släpper ingen spets till nån som kör i kycklinggult!

Båda de här två avslutade riktigt bra när de ryggade 9 Ble du Gers senast i tredje spår 700 kvar (de var väl de enda som kunde det?).

Jag säger inte att nån av dem bara vinner men om man steker Lucifer och tar några stycken, då ska de här med på kupongen. 2%!

Senast redigerad av Stankarn den 2021-12-26 klockan 07:46.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-26, 09:15   #5

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7294
Standard

Är inne på liknande linje samtidigt som jag har väldigt stor respekt för Berglunds kunnande. Men har svårt att se spik på denna som rimligt och håller fr.a. med om att Ubiquarian är tidig. För mig är Milligans förstastrecket då den såg klart förbättrad ut senast.

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
4 Lucifer Lane verkar bli dagens kommunare, 16% men trendar uppåt på strecken och nedåt på vinnaroddset. Till och med Berglund föreslår den här som spik, trots att kusken inte har gjort sig känd för att köra med den auktoritet och ackuratess som krävs på den här nivån, med 300 000kr till vinnaren.

Kommer han ens till spets? Att 3 Västerbo Onthenews kan öppna, det vet vi, och den allmänna uppfattningen verkar vara att Johan ska få glida fram och överta.

Har man inte glömt bort Kolgjini och Rauuger då? 6 Dragster kan absolut flytta på sig från start och 2 Ubiquarian Face likaså. Adrian släpper ingen spets till nån som kör i kycklinggult!

Båda de här två avslutade riktigt bra när de ryggade 9 Ble du Gers senast i tredje spår 700 kvar (de var väl de enda som kunde det?).

Jag säger inte att nån av dem bara vinner men om man steker Lucifer och tar några stycken, då ska de här med på kupongen. 2%!
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-26, 09:26   #6

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5754
Standard

Enkelradstävling i dag?
Avd 1- 9 Sweetman , håll rygg på Chapuay och ta över ledningen= vinst
Avd 2- 1 Gordon Brodde, rygg ledaren på Uhrberg,luckan kommer ..
Avd 3- 9 Ble de Gers helt enkelt för bra för svenska gulddivisionen just nu
Avd 4- 15 Unique Juni , spelar ingen roll hur 1 och 4 kör värst emot nr 8
Avd 5- 6 Devs Definitif den spänsten över mål senast räcker för mig
Avd 6 - 8 Djokovic , i brist på annat så tippar jag Mika 1a
Avd 7- 12 Unico Broline, Här kommer Erik visslandes längst ut i banan ..

Lycka till i em.
Gammal 2021-12-26, 10:06   #7

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18017
Standard

Min Favoritbetonade Enkelrad ! Det är ju trots allt finaler !

1) 7 Emoji. Känns som det är dags för Flemming att visa var skåpet skall stå.

2) 6 Ikaros Sisu. Läcker 3 åring. Vad månde bliva ?

3) 9 Ble Du Gers. Stenhård fransos som aldrig går att ta bort. 100 starter och 12 mille i kroppen men fortfarande lika tuff vinnarskalle trots sitt CV.

4) 12 Zante Grif. Chansar jag med i Dagens öppnaste lopp. Psst Varennare !

5) 9 Kimi Di Quattro. Toppfin travare som blir lite bortglömd på läget och pjäxor.

6) 8 Djocovic. Chansdrag i lurigt stayer lopp. Ok snitsaren Örjan brukar väl vinna sådana här taktiklopp. 15 hästar 4 volter och 3 varv.

7) 9 Four Guys Dream. Många dugliga hästar från spår 9 idag. Och med lite tur ett helt ok bakspår. Perssons Pack är värda en final vinst efter en grym höst.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2021-12-26 klockan 10:15.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-26, 10:20   #8
SAO

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 2863
Standard

Citat:

Bra analys!!
SAO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-26, 10:46   #9
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

15 Racing Brodda blir min bank idag. 6,8 Miljoner på kontot och enbart 20 meter fram till Westholms favoriter. Jag har tittat på loppet förra annandag jul, flera gånger. Det som präglar den här typen av lopp är hur få av de startande som vågar ge sig på i andraspår. Förra året satt Racing Brodda i tredjepar utvändigt redan innan man påbörjade sista varvet.

En del experter tycker att hon har haft svårt att sätta nosen först men det beror väl på att hon springer på de allra bästa märrarna (och senast elitloppsvinnaren) i varje start, inte helt enkelt att sätta nosen först i de sällskapen.

17% är helt ok i min bok.
valo (+5), MikaF (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-26, 10:48   #10

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 18420
Standard

Citat:
15 Racing Brodda blir min bank idag. 6,8 Miljoner på kontot och enbart 20 meter fram till Westholms favoriter. Jag har tittat på loppet förra annandag jul, flera gånger. Det som präglar den här typen av lopp är hur få av de startande som vågar ge sig på i andraspår. Förra året satt Racing Brodda i tredjepar utvändigt redan innan man påbörjade sista varvet.

En del experter tycker att hon har haft svårt att sätta nosen först men det beror väl på att hon springer på de allra bästa märrarna (och senast elitloppsvinnaren) i varje start, inte helt enkelt att sätta nosen först i de sällskapen.

17% är helt ok i min bok.

OBS! Missade det först med men Racing Brodda står 80m tillägg, alltså 40m bakom Westholmsduo.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-26, 10:55   #11

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61665
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ms Visa inlägg
Jag är kanske lite stamnördig, men en avkomma efter Googo Gaagaa som ser så fin ut Isom Ikarus Sisu är självklart singelstreck. Olle, vad säger spelvärde om sina spikar? Jag pallar inte fixa mat åt släkten med travinspiration samtidigt...

Red.
Eller du behöver inte säga vad de säger om dom. Bara vilka de är. Hoppas de hittar nån rolig. Och hyfsat trovärdig. Där brukar de dock glappa.
Dom spikar Lucifer Lane och Emojl.

Om jag ska säga något så verkar det bli broddbana idag. Men får väl avvakta och se. Det är många hästar som fungerar mycket sämre då. Enligt intervjun i V75 guiden har Lucifer Lane aldrig tävlat broddat men tränaren tror det ska fungera (så klart säger han det).

När det gäller Ikaros Sisu så ska man väl också som spelare försöka hitta saker som kan vara negativa på en så stor favorit. Den har gjort nästan alla starter på Jägersro. Två på Åby och en på Mantorp. Så det är första ”långresan” nu och tror aldrig att den heller tävlat med brodd.

Annars ser väl loppen rätt skiktade ut på papperet. Spelvärdet på atgs V75 spel känns sådär. Men det är nog klokt att kolla hur hästar som aldrig tävlat med brodd fungerar för dagen om broddat krävs.
ms (+50)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-26, 11:15   #12
ms

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2962
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Dom spikar Lucifer Lane och Emojl.

Om jag ska säga något så verkar det bli broddbana idag. Men får väl avvakta och se. Det är många hästar som fungerar mycket sämre då. Enligt intervjun i V75 guiden har Lucifer Lane aldrig tävlat broddat men tränaren tror det ska fungera (så klart säger han det).

När det gäller Ikaros Sisu så ska man väl också som spelare försöka hitta saker som kan vara negativa på en så stor favorit. Den har gjort nästan alla starter på Jägersro. Två på Åby och en på Mantorp. Så det är första ”långresan” nu och tror aldrig att den heller tävlat med brodd.

Annars ser väl loppen rätt skiktade ut på papperet. Spelvärdet på atgs V75 spel känns sådär. Men det är nog klokt att kolla hur hästar som aldrig tävlat med brodd fungerar för dagen om broddat krävs.
Tack!
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-26, 11:24   #13
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 6368
Standard

Det kan inte bara vara jag som tycker det är intressant att 4 Quantum Roc får Jorma upp nu i stället för Hanna (som alltid kör för sent!). Jorma vilar sällan på hanen och läget idag är inte illa! 10% i skrivande stund!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
DIF (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-26, 11:25   #14

Reg.datum: sep 2021
Sharp$: 2090
Standard

Jag begriper inte hur Lucifer Lane skall sitta i tät efter 500 meter. Han är väl medium snabb från start och det finns riktiga startkanoner innanför. Det är väl tom troligt att Milligans School kommer vara före Lucifer Lane in i första kurvan? Och då har ju isf Örjan chansen att köra mot spets. Fast om Kolgjini sitter i spets lär han inte släppa (ligger inte i släkten).

Finns massor av loppscenarios där de kommer köra detta i halsen på Ble du Gers. Möjligen chans för Milligans School om han får överta någorlunda snällt. Tror inte någon annan häst i loppet har chans på vinst.
Galten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-26, 11:26   #15

Reg.datum: jun 2020
Sharp$: 6289
Standard

V75
Inlämnat: 2021-12-26, 11:07
Solvalla
Söndag 2021-12-26
Start: 16:20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 6, 7 (5, 2)
2: 1, 6, 8, 9, 11 (2, 3)
3: 9 Ble du Gers (10, 4)
4: 1, 15 (6, 12)
5: 2 Beckham (3, 1)
6: 8, 11, 15 (6, 9)
7: 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12 (1, 10)

3x5x1x2x1x3x8 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: WQL MTV HQH

Blev såhär idag.

Avd 1:
Silverdivisionen inleder. Tar det "säkra" mellanalternativet och kör ett 3-hästarslås på de mest streckade. Vettig chans att kunna överleva på det.

Avd 2:
Velade mellan att singla antingen Ikaros Sisu eller Gordon Brodde, men blev en gardering med tre skrällar istället.

Grand Canyon Sisu 6% är för lite streckad sett till kapacitet. Nu kanske det inte blir ledningen från jobbigt spår, men kan öppna. Får hoppas på att den kan komma ner hyfsat i banan och hårt tempo i loppet.

L.L.Labero 3% skulle kunna vara en skräll. Smygläge nu från spår 9. Fick inte vara ifred i ledningen senast och går kanske allra bäst bakifrån. Två spurtsegrar dessförinnan.

Anna Montana 2%. Ett långskott, men ÖK till detta spelvärdet är svårt att få. Klass två är lurigt och med rätt resa, så kan det gå.

Edit: Strykningen på Gordon Brodde ändrar ju kanske lite på hur loppet blir. Rare Magic får jag in som förstareserv och den tar nog ledningen. Körs där? Frågan är vem som kommer först utav Ikaros Sisu eller Grand Canyon Sisu, där den sistnämnde kanske laddas från ett hack ner i banan. Vi får se.

Avd 3:
Tror att Ble Du Gers är bästa hästen för dagen. Får bli spik.

Avd 4:
Inte helt lätt. Tror många nog tar flera streck här. Försöker låsa loppet på Kia Ora och Unique Juni.

Avd 5:
Beckham har varit riktigt bra på slutet. Fint läge här nu. Kan spurta till seger. Ser ut att trenda nedåt, då många kanske garderar loppet. Chansspikar istället.

Avd 6:
Djokovic har gått bra under hösten och är nog iordning för detta loppet. Hade varit en rolig chansspik men Carry Cash och Racing Brodda streckas också. Två tuffa och kapabla ston.

Avd 7:
Tror det kan bli en rivig avslutning. 7 och 8 skulle kunna vara två skrällar. Avslutat bra i sina senaste starter och är nästagångare. Endast 2% på Unico Broline också, men har ju sämsta utgångsläget med.

Lycka till idag allihopa med spelen!
robert78Polen (+5)

Senast redigerad av Nobleflash den 2021-12-26 klockan 12:07.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td