Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-02-04, 20:52   #31
 
Reg.datum: sep 2021
Inlägg: 733
Sharp$: 2089
Standard

Jag vet inte vad Jens har rökt men Lucifer Lane orkade inte ens hålla ryggen på en avstannande Disco Volante senast. Lucifer Lane spelar jag möjligen på en lunch-V4 från Boden nästa gång.

Jag uppskattar Jens statistik, men som travtippare är han sämre än majoriteten på detta forum. Det är väl alldeles självklart att Global Adventure vinner detta loppet, den enda riktiga guldhästen förutom Ble du Gers som dock verkar ur slag. Vill man chansa att hans form är OK så är det ett kanske ett prisvärt extrastreck.
__________________
"En bra spik är en spik som vinner"
Galten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-04, 20:54   #32
 
Reg.datum: sep 2021
Inlägg: 733
Sharp$: 2089
Standard

Men jag är väldigt tacksam till Hoola som lägger upp! Tusen guldstjärnor!
__________________
"En bra spik är en spik som vinner"
Galten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-04, 21:31   #33
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6216
Standard

Sitter å fnular på å andelsliret

2
4
1-2-3-4-5-9-10-12
3-4-6-19-12-13-15
1-4-7-9-10
1-10 eller så spik på 1an
2-3-4-5-9-10-11-12

2240:-

Hittils
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-04, 22:06   #34
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 673
Sharp$: 50115
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Du är ursäktad. Kollade oxå på På spåret. Bästa idag, San Fransisco på 8 poäng. Missa inte att kolla på gamla På spåret på svtplay öppet arkiv. Oldsberg och Hellberg går inte av för hackor. HoaHoa är underhållande och jävligt bra band (the Sleepers) med Thomas Olsson på trummor.
Minns alla du nämner m.väl. "Hoa-Hoa" fyller förresten 70 om några månader.
Och så får vi se hur det går för Cecilia Hagens son i semifinalen mot Abadi/Glans.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-04, 22:36   #35
 
Reg.datum: aug 2015
Inlägg: 23
Sharp$: 977
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Minns alla du nämner m.väl. "Hoa-Hoa" fyller förresten 70 om några månader.
Och så får vi se hur det går för Cecilia Hagens son i semifinalen mot Abadi/Glans.
Farah och Glans är utslagna.

För att prata hästar, slänger in en rolig skräll i var lopp:
10 Fortune Mearas 0.59%
7 Nydalens Finity 0.40%
7 Hobart 2.17%
2 Nicki Minaj 2.59%
9 Art Brown 1.64%
Pass i guld
10 Pere Ubu 1.74%

2 av dem så blir jag glad
Lincz89 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-05, 07:44   #36
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Några timmar kvar sedan till Solvalla. Magiskt att få vara på platas. Kommer köra några andelspel på V4 och V5 idag om några vill vara med.
Men nu är jag klar med rank för dagen. Visste kan det bli ändring efter värmningar men jag tycker jag har det klart för mig så är på förhand

Nu kör vi

V75-1 Många säger spets och slut men vilka kommer ge upp loppet på förhand?


5 Four Guys Dream 21% håller jag väldigt högt då den kan vinna från alla positioner. Hästen är oöm och gör aldrig ett dåligt lopp. Jag tror man laddat hårt för denna final och får mitt första streck då jag tror man inte är rädd för dödens om tempot dämpas.

2 Sweetman 36% är en fantastik spetshäst som älskar denna position. Bara 2 segrar på 6 försök på valla är inte övertygande. Men jag tror alla kommer försöka fälla favoriten då det är final. Hästen är bra för att nog vinna men det är ingen megaspik

6 Eddy West 19% har vi inte sätt botten i ännu. Laddar man kan den bli het och skulle den komma till dödens så kommer den säkert fälla sig själv och favoriten. Men får den rygg lopp så är den farlig

8 Baritone Artist 5% har varit lyssnade i de senaste starterna och den ser ut och växa in i den högsta eliten. Dåligt spår men komihåg att den kommer säkerligen laddas från start och hittar den bara ner så blir den att räkna med

1 Beartime 4% är jämn och säker och går den bara felfri och hittar rygg ledaren så kan den skrälla. Den har speeden att kunna avgöra. Läget gör att den är en tänkbar skräll

4 Upper Face 3% har det mycket kunnande när den är som bäst för dagen. Spår och läget gör att den känns spännande med tanke på att den gillar hårt tempo

11 Nero Maximus 7% låter det spännande från stallet. Man tror på chans och blir det körning och den får draghjälp hela vägen så är det inte omöjligt att den fäller många

9 Dark Roaster 2% tycker jag ser helt magiskt ut för dagen men frågan är hur den står sig i detta motstånd. Tar man många så är den tänkbar men det krävs mycket tur

Rank V75-1
A 5
B 2-6-8-1-4-11
C 9-10
D 7-12-3



V75-2 En blivande stjärna men långresa med en hetsig häst är inte det bästa.

6 Fenix Brick 2% tycker jag ser ut som en klassklättare. Tittat i arkivet och ser en utveckling utan botten. Jag tror hästen kan skrälla och tar den som A-häst då jag tror att favoriten kan få svårt att gå felfritt hela vägen

10 Oscar Of Sand 10% har inte gjort många fel så här långt. Aldrig missat plats och jag tror att den gynnas av hemmabana. Jag tror även tempot kommer vara högt här och hästen kommer att komma in i loppet.

4 Piemonte 59% ser ut som en stjärna men väldigt hetsig. Felfri tror jag den vinner men jag bedömer att det är 50% galopp risk. Final och alla kör och långresan lär inte gynna denna häst.

3 Equal To None 14% känns också som den kommer klättra i klasserna. Offensiv kusk som lär köra att han har bästa hästen även om den inte är snabbast ut. Man kör för seger.

1 No Limit Express 7% spelas hårt varje gång och oftast med all rätt. Inte omöjligt att det är spetshästen i detta lopp och då kan den bli svårfångad för det finns kapacitet så det räcker till.

5 Immigrant Am 3% är det många som varnar för i morgon. Men ekipaget får det inte lätt i en V75 final så jag rankar ner den lite pga av det.

Rank V75-2
A 6
B 10-4-3-1-5
C 2-8
D 9-7-12




V75-3 Jag tror dom obesegrade hästarna får det mycket svårt här. Vinnaren finns på framspår

1 Ruger 14% har jag fastnat för totalt här. Svårt spår då den inte är snabb ut men gud vad fin ser ut hästen ser ut. Jag tror det här är en blivande stjärna då den ser ut att ha allt. Hittar den ut så tror jag att den bara vinner.

4 Ciak Bi 13% tror jag har laddat för detta lopp. Senast körde man det lugnt och låg bara hänga med bakom favoriten. Nurmos och final och ett lopp i kroppen. Se upp säger jag bara.

3 Mamaeedshismoeny 4% har jag läst de senaste intervjuerna från tränaren och läser man mellan raderna så är det här en riktigt bra häst. Jag tror han kan skrälla även här så se upp!

8 Kalle Taxam 1% får man se upp om man garderar. Den här hästen är kapabel och jag tror man kommer ladda allt som går för att få en bra position. Skräll varning även för denna

2 Kee Keeper 21% är favorit men jag tycker inte att den fått bekänna färg ännu. Visst kan den sticka till spets och bestämma men jag är lite tveksam ändå även om den måste med på gardering

9 Icon Meras 13% har 7 segrar på 9 starter och det här är en mycket bra häst. Men det måste klaffa och jag tycker den är sårbar

Obesegrade hästarna 10 Hankypanky Pinkman 11% och 12 Parveny 13% tror jag kommer få mycket svårt om det inte blir tempo. Jag säger inte att det är chanslösa men det krävs mega bra värmningar om de åker med på mina bongar

Rank V75-3
A 1
B 4-3-8-2-9
C 12-10-5-7
D 6-11



V75-4 Otroligt svårt lopp men min tipsetta tror jag faktiskt kan skrälla

12 So Superb 3% har jag fastnat för totalt efter kollat arkivet och skådat henne i Norge. Det här är en häst utöver det vanliga och jag tror hon kommer få draghjälp hela vägen. Roligt drag

6 Vilja T.Y.C 29% är svår att inte gilla efter förra starten. Kommer den till spets så tror jag den är mycket svår att slå men det är inte säkert att den kommer ditt. Då lite sårbar

15 Quarcia 21% ser ju helt underbar ut för dagen. Men nu final och runda alla är inte det lättaste och jag är lite rädd för att en blir tempotorsk här

13 Crashed Eggs 12% håller tränaren högt och den blir bara bättre och bättre. Vågar inte ta bort den på gardering då det låter bra och hemmaplan gör inte saken sämre

2 Nikki Minaj 2% får ni se upp med denna gång. Fredrik Wallin har bra form och hästarna i ordning och jag har kollat arkivet och hon ser bländande ut för dagen och hon måste med på bongen

3 It´s A Girl 15% verkar stark och oöm och lär köras offensivt och den kan ställa till för många men frågan vad den hamnar i detta lopp.

Rank V75-4
A 12
B 6-15-13-2-3
C 10-4
D 9-8-7-14-11-5




V75-5 Jag tror det är 60% risk för galopp för favoriten här och jag tänker inte spika

4 Astrum 14% läste jag om inför starten på Bollnäs och då sa man att det här var en stjärna. Man var lyriska sedan under tävlingsdagen mm. Jag tror det blir spets och jag tror inte man släpper även om favoriten kommer. Ser det här som bra chans måste jag säga

7 Amalencius B.B 74% var ju magiskt senast. Hästen är en talang av guds nåde men den är virrig och kan fela när som. Jag tror att den inte kommer till spets och då blir det ett annorlunda lopp och i mina ögon är den inte stenklar då jag rankar 4an före faktiskt.

9 Art Brown 1% måste man ha med om man garderar. Det här är en häst som varit en nästagångare nu i flera starter och snart sitter den. Tänk på att hästen kommer gynnas om det körs.

3 Federer 2% är ju löjligt lite streckad med tanke på läge och form. Lär inte göra bort sig här även om det finns hästar som är mycket bättre.

Rank V75-5
A 4
B 7-9-3
C 10-11-2
D 5-6-1-8




V75-6 Jag har en rysare som jag tror kommer bli omgångens skräll här och två A hästar blir det

6 Disco Valante 22% blir jag inte klok på. Men bra är den och nu är det stor chans till spets och då blir den nog svår att slå. På Valla kan den springa fort och jag tror att motståndarna har respekt för ekipaget.

2 Niky Flax 1% jag har kollat i arkiven gång på gång. Och varje gång jag tittat på hästen så har jag sagt att hästen ser magiskt ut på slutet. Nu blir det rygg ledaren och kommer luckan så tror jag den vinner. Att spika en 1% är väl tufft men jag tror faktiskt att den här hästen har bra chans

10 Ble Du Gers 16% är ju en häst utöver det vanliga. Ser slagen ut många gånger i loppen men biter i ändå. Jag tror den kommer sändas till dödens efter 600m och visst kan det gå men det blir ett tufft upplägg.

1 Global Adventure 28% hade jag nog kunnat spikat om den haft ett annat spår. Nu tror jag den kommer få det tufft och jag tror faktiskt att det blir ett passivt upplägg från detta spår trots final

5 Lucifer Lane 6% har jag spikat sönder mig på slutet. Gillar hästen skarpt men den har inte tagit de där kliven jag önskar. Tror inte heller den kommer ner rygg ledaren utan det blir dödens första 500m och det tror jag inte hästen trivs med.

7 Milligan´s School 7% med 17 mille på kontot gör alltid sitt bästa. Men om den ska vinna denna gång så krävs draghjälp hela vägen och att den kommer ner bra från början. Lite långsökt.

Rank V75-6
A 6-2
B 10-1-5-7-9
C 4-3
D 8-12-11




V75-7 och en riktigt jämn avslutning på en underbar omgång. Men jag tro jag har vinnaren

2 Anchor man 11% tycker jag är på tok understreckad här. Hästen gör heroiska lopp hela tiden utan att få vinna. Nu är det final och jag tror man kommer bara blåsa detta gäng till slut. Tycker det här är ett riktigt bra spikförslag i en öppen omgång.

4 Champ Lane 44% är en riktig tank som bara kör och kör. Visst finns det chans för spets men tror ändå inte att hästen kommer få vara i fred oavsett position och då kan den bli lite sårbar

5 Kimi Di Quattro 15% är väl den hästen som har bäst utveckling för dagen. Nu riktig kusk upp så jag gissar att det är påställt och den kommer vara med där framme när det avgörs

3 Arch Lane 16% är ju hur fin som helst för dagen och jag tror man kommer köra offensivt. Men risken är stor att den får göra grovjobbet denna gång.

10 Pere Ubu 2% går från favorit till en tokskräll. Kapacitetsmässigt så kan den utmana alla i detta gäng. Men den får inte vara allt för het för att det ska gå

11 Ottilia Fri 1% är en spurtare av rank. Skulle det bli tokörning så kan hästen komma in i matchen

Rank V75-7
A 2
B 4-5-3-10-11
C 9-12
D 1-8-7-6


Nu kör vi

/jiwa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Countrycalle (+3), Torstens (+100), Staketkusken (+1), ms (+25), Difsteve (+5), asgaya3141 (+3)
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-05, 09:05   #37
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jiwa Visa inlägg

V75-7 och en riktigt jämn avslutning på en underbar omgång. Men jag tro jag har vinnaren

2 Anchor man 11% tycker jag är på tok understreckad här. Hästen gör heroiska lopp hela tiden utan att få vinna. Nu är det final och jag tror man kommer bara blåsa detta gäng till slut. Tycker det här är ett riktigt bra spikförslag i en öppen omgång.
Ja, med en kusk som medvetet siktar på att sätta fast sig i tredje invändigt så är det svårt för hästen att få vinna, hur heroiska lopp den än gör.

Ta gärna en titt i lopparkivet. Det är ju helt klart att Troels siktar på en framtida karriär för hästen på Malta eller i Turkiet eller nåt, när den faller för åldersstrecket. För med de loppen som han får med Troels i sulkyn, tredjepar invändigt och lucka 200 kvar (om han har tur) så lär han vara helt obrukad som 15-åring.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-05, 09:14   #38
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jiwa Visa inlägg

[B]V75-6

1 Global Adventure 28% hade jag nog kunnat spikat om den haft ett annat spår. Nu tror jag den kommer få det tufft och jag tror faktiskt att det blir ett passivt upplägg från detta spår trots final
Vilken tur att vi tänker helt olika.

Varför ska han ta det passivt med bästa hästen och mot det här sopgänget där medelåldern i övrigt är 9 år?

Jag är helt säker på att Erik kommer att tokladda från innern, och den här kan öppna. Tycker dessutom att Svante verkat positiv i de intervjuer som jag tagit del av.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gasellen (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-05, 09:17   #39
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 496
Sharp$: 2141
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Ja, med en kusk som medvetet siktar på att sätta fast sig i tredje invändigt så är det svårt för hästen att få vinna, hur heroiska lopp den än gör.

Ta gärna en titt i lopparkivet. Det är ju helt klart att Troels siktar på en framtida karriär för hästen på Malta eller i Turkiet eller nåt, när den faller för åldersstrecket. För med de loppen som han får med Troels i sulkyn, tredjepar invändigt och lucka 200 kvar (om han har tur) så lär han vara helt obrukad som 15-åring.
Humor till kaffet, tack.
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-05, 09:21   #40
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Vilken tur att vi tänker helt olika.

Varför ska han ta det passivt med bästa hästen och mot det här sopgänget där medelåldern i övrigt är 9 år?

Jag är helt säker på att Erik kommer att tokladda från innern, och den här kan öppna. Tycker dessutom att Svante verkat positiv i de intervjuer som jag tagit del av.
Med passivt upplägg menar jag att den blir fast och inte kan göra något. Jag vet att man kommer ladda och göra allt men jag tror ändå det blir 3 inv som bäst. Jag kan inte se hästen ta spets hur jag än försöker just nu.. Men de lär göra allt man kan för försöka.
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-05, 09:47   #41
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5208
Standard

Svårt att hitta något roligt idag.

Man lär väl bli idiotförklarad när man tar bort Piemonte och Alamencius från kupongen men går man på båda dem kan man lika gärna stå över idag.

1 Image Rapida får bli mitt speldrag. Körs inte alltid optimalt av ordinarie kusk, men man kanske inte kan begära mer av en ung tjej som är född 2002. Nu sätter man upp Kevin igen och då ökar nog chansen att den ska få chansen...jag fick nästan 6 ggr pengarna på plats på SvS igårkväll, och tycker att allt över 4 ggr är mer än spelbart. Det här är en bra häst och gynnas förmodligen av att det kommer att bli ett tufft tempo hela vägen med många starka hästar i loppet. Kommer han ut så kan han sitta.

Mer långsökt kanske det är att försöka få in 9 Dark Roadster på en plats, det hänger kanske på om Ida Reister vågar köra rakt in i bröten och försöka rygga favoriten från start. För inte är väl den här så otroligt mycket sämre än nån annan som kan aspirera på en platschans? Över 5 ggr på plats på atg.se just nu.

Undrar om inte Berglund är rätt på det i avdelning 3. Han menar att Kontio inte körde något på 4 Ciak Bi när han fick chansen senast bakom Kee Keeper. Jorma Kontio blåste till ledningen då och det är nog så att det inte liksom fanns nåt incitament att gå ut och försöka spurta ner ledaren/vinnaren. Varenne-sonen hade helt enkelt inte fått starta här om han hade vunnit det loppet.

”Ciak Bi gick i mål med gott om krafter kvar som det såg ut och den här gången blir det troligen en amerikansk vagn och då tror jag att han är riktigt vass med rätt lopp. Kanske är Ciak Bi snabb nog att hinna förbi Kee Keeper från start och håller han sig bara lugn så släpper nog inte Jorma denna gång.”

Står sig oddsen - drygt 8 ggr på vinnare och 2,75 på plats - kan det nog bli ett litet spel.

Gulddivisionen ska bli intressant. Kommer det att lukta bränt gummi in i första sväng? Klarar Erik A av att hålla spets med hjälp av solfjäder eller hamnar han i tredjepar invändigt? Kommer Ble De Gers att kunna komma fram till dödens eller körs han lika punchigt som senast? Den som känns mest spelbar i loppet är 9 Spickleback Face. Gjorde en riktigt bra insats som trea senast, från dödens utanpå Milligan School, över 2640m, slagen med bara nån tiondel, trots att Wäjersten missade finishkörningen totalt. Slipper han göra allt grovjobb själv denna gång så ska han ses med hygglig chans att kunna komma på plats, atg.se ger nästan 6 ggr på plats.

Senast redigerad av Stankarn den 2022-02-05 klockan 11:20.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-05, 10:26   #42
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 407
Sharp$: 5774
Standard

V75
Inlämnat: 2022-02-05, 10:59
Solvalla
Lördag 2022-02-05
Start: 16:20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 8 (6, 5)
2: 1, 3, 4, 6, 10 (5, 2)
3: 4, 5, 9, 12 (2, 1)
4: 3, 4, 6, 12, 13, 15 (2, 8)
5: 7 Amalencius B.B. (4, 10)
6: 1 Global Adventure (6, 10)
7: 3, 4, 5 (2, 9)

2x5x4x6x1x1x3 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: CBR GDM NFZ

Spikade Amalcenius B.B. senast och trodde väldigt mycket på Global Adventure i sin senaste start, så jag kör på det igen. Vettiga chanser.

Skrällar för lite högre utdelning:

Avd 1
8 Baritone Artist 6% nu med Örjan Kihlström i sulkyn. Hästen är en nästagångare och sett riktigt bra ut på slutet, men inte fått fritt att spurta. Sweetman leder nog detta loppet länge och blir det lågt tempo kan den nog rinna undan, men får Baritone Artist draghjälp av Four Guys Dream eller Eddy West fram till upploppet borde den bli riktigt farlig. Örjan måttar in.

Avd 2
6 Fenix Brick 2% öppnar fint och gått bra på slutet.

Den stora favoriten laddades inte alls senast och öppnade rätt svagt. Kan få göra grovjobb nu och få göra mycket själv i spåren under loppet. Hög kapacitet verkar hästen ha och kan säkert vinna med upplägget om den bara skulle vara överlägsen, men till 60% får den vara riktigt bra.

Jag garderar loppet. Det är ändå lägsta klassen.

Avd 3
Åter en häst med rätt bra kapacitet, som får Kihlström upp. 5 Vinci Nice 6% känns lite bortglömd här.

Spelat med men en tanke sett till hela ekipagen i detta loppet och väljer hästarna som tränas av Nurmos, Untersteiner, Båth och Djuse med proffskuskar i sulkyn.

Avd 4
12 So Suberb 3% gick bra senast där 15 Quarcia 21% vann, så formen är nog förhoppningsvis bra där. Hittar kusken rätt är den inte så tokig. Kan vara skrällen i stoloppet man gärna vill få in.

I avslutningen fick det bli ett 3-hästarslås på 3, 4 och 5 om man skulle vara med så långt.

Lycka till med spelen idag allihopa!

Senast redigerad av Nobleflash den 2022-02-05 klockan 10:30.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-05, 11:50   #43
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 496
Sharp$: 2141
Standard

Imponerad av It's a Girls styrka. Med Ready Cash och Love You i blodet är jag inne på att hon kan reglera från dödens igen om det skulle behövas. Ett lopp där det kommer gödslas med streck är jag sugen på att singla.
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-05, 12:04   #44
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Första tanken var ju att Sweetman leder runt om, men känslan är ändå att det händer något. Nu regnar det i Stockholm, så vi får se hur banan blir.
Det är strålande sol i hela Sthlm.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-05, 12:06   #45
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Garderar dagens två jättefavoriter på bolagssystemet. Spikar Örjan i sista till 43 %.

1) 2,5,6 r1-8 (streckar de tre favoritspelade)

2) 3 4 r1-10 (garderar storfavoriten med 3. Björn säger, att Jepson tar ledningen och stannar där så länge lampan lyser)

3) 1,2,4,5,9,10,12 r3-7 (dagens mest svårlösta lopp. Tror 10 vinner till 11 % trots bakspår)

4) 2,3,4,8,13,15 r12-10 (missade favoriten 6 och fick med 13 istället.)

5) 4,7 r10-3 (4 tar ledningen. Har vunnit hälften av sina 38 starter. Få se om Örjan kan vinna från dödens med storfavoriten 7)

6) 1,3,4,5,6,10 7-9 (svårt lopp som ska garderas)

7) 4 r2-3 (favoriten 4 tar ledningen. SoS och bra spik till 43 %)

Kostar 1512:-. Lycka till!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td