Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-07-22, 11:07   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Trippeltrav tätt följt av Hugo Åbergs!


Trippeltrav tätt följt av Hugo Åbergs!



Redan under fredagskvällen smygstartar Axevalla en härlig helg med mängder av fina lopp där höjdpunkten är på söndagskvällen med Stochampionatet. Lördagens V75 är därtill kryddad med en fin jackpot. Vi ska även ta oss an tisdagens Hugo Åberg från Jägersro i denna text.

Stochampionatet - Grupp I Int – 2640m Auto – 1.200.000 Kr i första pris
1. Felicia Zet – Björn Goop (Daniel Redén)
2. Global Collection – Carl-Johan Jepson (Fredrik Wallin)
3. A Perfect Face – Adrian Kolgjini (Adrian Kolgjini)
4. Deborah S.H – Thomas Uhrberg (Fredrik Persson)
5. Glamorous Rain – Örjan Kihlström (Daniel Redén)
6. Great Skills – Daniel Wäjersten (Daniel Wäjersten)
7. Lara Boko – Mika Forss (Timo Nurmos)
8. Rihanna W.I – Jorma Kontio (Timo Nurmos)
9. Imhatra AM – Mats E Djuse (Stefan Melander)
10. Chatty Kronos – Magnus A Djuse (Jerry Riordan)
11. Kashmir River – Petter Lundberg (Björn Röcklinger)
12. Ninepoints Candy – Jörgen Westholm (Jörgen Westholm)

Felicia Zet har startat klart godkänt bakom bilen i sina autostarter hittills, vann dessutom sitt uttagningslopp, trots åtta månaders tävlingsfrånvaro kunde Örjan måtta in till seger, nu är det dock Goopen i vagnen och tuffast möjliga motstånd.

Global Collection skrällde och vann sitt uttagningslopp, efter ett snällt lopp på innerspår kunde Mats E Djuse plocka ut stoet i andraspår och spurta förbi storfavoriten Lara Boko, nu är det Jepson som håller i tömmarna. Det måste klaffa lika bra denna gång i löpningsförloppet om Wallins häst ska ta en fin peng här.

A Perfect Face vann sitt lopp förra fredagen på ett väldigt imponerade sätt, trots större delen av loppet i dödens såg Adrian ut att ha mycket kvar i linorna över mållinjen. Vi kan räkna med att skånepågen kommer ge hästen chansen och inte sätta sig fast invändigt. Hästen är dessutom anmäld barfota runt om för första gången och vi vet vilka växlar det kan ge!

Deborah S.H var ytterst nära att vinna Drottnings Silvias Pokal på Åby tidigare i år. Maharajah-avkomman gör aldrig ett dåligt lopp, men när prissumman stiger över 100k har stoet haft det svårt att sätta nosen först. Uhrberg upp för tredje gången och han har vunnit de två tidigare gångerna.

Glamorous Rain vek ner sig som favorit i Drottning Silvias Pokal och fick nöja sig med en tredjeplats ett gäng längder bakom tätduon, men kombinationen Kihlström/Redén ska aldrig räknas bort i storloppen. Muscle Hill-dottern är anmäld med bike för blott andra gången i karriären och gick bra med den sortens vagn i Oaks i fjol.

Great Skills fick manas ordentligt sista 100 meterna av Wäjersten i försöket för att behålla sin andra plats tillika finalplats, får hon bara spara sina krafter till det långa upploppet så kan Ready Casharen plocka ner många.

Lara Boko fick nöja sig med en andra plats i uttagningsloppet, kanske blev hon lite ensam i täten sista biten och slappnade av en aning för benen såg inte allt för stumma ut. Stall Nurmos hade dock ingen lycka med spåren på sina två kusar i detta lopp.

Rihanna W.I är Nurmos andra kuse i fältet och drog taskiga spår 8, även om hästen är anmäld med bike för första gången krävs det mycket tur för att slå de allra bästa här. Hängde till exempel inte alls med Deborah S.H över upploppet senast.

Imhatra AM har skördat mest frukt med ett framspår där Tarzans stjärna kan ta nytta av sin startsnabbhet, nu med ett bakspår så får Mats E Djuse köra på chans att roffa åt sig så mycket pengar det bara går över upploppet.

Chatty Kronos har bara tjänat 600k hittills, men höll väldigt bra från dödens i försöket. Riordan-tränade hästen har dock inte vunnit på de sju senaste loppen och från spår 10 krävs det enormt mycket tur för att bryta den trenden, men en platsluring kan hon verkligen vara!

Kashmir River tog sig till spets med varvet kvar senast efter tuff körning, något hon fick betala för sista biten då stoet hade stumma ben över upploppet och kämpade en del med stilen. Frågan är hur Röcklingers diamant kan återhämta sig på en dryg vecka efter en sådan genomkörare.

Ninepoints Candy är en av de fattigaste hästarna i fältet och från spår 12 lär Westholm enbart köra snålt och på chans för att ha så mycket krafter kvar som möjligt sista biten.


Loppscenario: Skånskan, A Perfect Face, har tidigare visat startsnabbhet bakom bilen när hon till exempel höll upp ledningen på Solvalla från spår 1, med barfota nu kan hon vara ytterligare lite rappare och då kommer säkert Adrian försöka sno åt sig ledningen. Även om både nr 1 och 2 är kvicka ut tror jag inte dessa tänker försöka köra i spets utan nöjer sig med ryggresa. Deborah S.H är också snabb ut, men sida vid sida tror jag inte Uhrberg tar sig förbi, han får nog nöja sig med utvändigt. I rygg där tror jag Örjan hittar ner med Glamorous Rain och där sitter han säkert nöjd så länge som möjlig.


Speltips: A Perfect Face till fina 9.40 gånger degen! (Fegalternativet är 2.93 för plats)


Så fin som Kolgjinis nya stjärna såg ut i försöket och med ett bra utgångsläge, dessutom anmäld utan skor runt om för första gången tycker jag vi får ett kanonodds att jobba in! Den fega nöjer sig med 2,93 i odds på en platsplacering!


Knappt har trippeltravet tagit slut innan vi ska söder ut för storloppet Hugo Åbergs på Jägersros oval. Det är ett fint fält de har fått ihop i Skåne där ekipagen ska göra upp om stora pengar.

Hugo Åbergs – Grupp 1 Int – 1609m Auto – 1.609.000 kr
1 Don Fanucci Zet – Örjan Kilhström (Daniel Redén)
2 Click Bait – Per Lennartsson (Stefan Melander)
3 Önas Prince – Per Nordström (Per Nordström)
4 Oscar LA – Joakim Lövgren (Joakim Lövgren)
5 Rackham – Robert Bergh (Christoffer Eriksson)
6 Mister Daag F – Robin Bakker (Paul JP Hagoort)
7 Vernissage Grif – Alessandro Gocciadoro (Alessandra Gocciadoro)
8 Night Brodde – Conrad Lugauer (Conrad Lugauer)
9 Stoletheshow – Björn Goop (Frode Hamre)
10 Officer Stephen – Dion Tesselaar (Dion Tesselaar)

Don Fanucci Zet jagar revansch från Elitloppet då det blev galopp från spår 1, klara han att sätta fötterna rätt denna gång är det klart gynnsamt över aktuelldistans med spår 1 då kurvan kommer tidigt. Stall Zets guldklimp har efter galoppen på Solvalla vunnit två storlopp så formen är det inget fel på.

Click Bait är en av de kvickaste hästarna vi har i Sverige, men sida vid sida om Don Fanucci Zet är det inte alls givet att Tarzans häst tar sig förbi, märker Lennartsson snabbt att Örjan klarar få iväg bra från spår 1 tror jag Per nöjer sig med att krypa ner i vinnarhålet.

Önas Prince är en annan häst som är vass ut bakom bilen, men femåringen har haft det tufft att växla upp mot äldre hästar. Vann ett årslopp väldigt enkelt mot behagligt motstånd på Halmstads oval sist, men trots ”himmaplan” här blir det ingen vinst.

Oscar LA är ett annat hemmahopp som matchats förnuftigt utav Lövgren i år och avslutade vasst på Jarlsberg till en tredjeplats senast. Hingsten är dock ingen raket ut och trivs framförallt mycket bättre på längre distanser och är med för att ta steg i sin utveckling snarare än att vinna loppet.

Rackham har klart minst pengar på banken och stöter inte på sådant här tufft motstånd varje start, även om han visade nya växlar i vinsten senast på Halmstad. Nu kör svärfar Bergh när Christoffer är avstängd. Nej, det här blir en alldeles för svår uppgift.

Mister Daag F vann sitt Elitsloppsförsök tidigare i år på ett fint sätt, även i finalen gjorde han det bra med en tredjeplats efter sen lucka och krafter kvar över mål. Avslutade bra även senast i Frankrike, men med spår så här långt ut på vingen med raketer invändigt blir det tufft att nå hela vägen fram, ett platsbud är sjuåringen dock.

Vernissage Grif blandar och ger i sina lopp, vinst i Jämtlands Stora Pris, dock i ett ganska blekt startfält, följdes upp med galopp direkt i Årjäng. Italienaren måste visa mer stabilitet för att räknas mot så här tufft motstånd.

Night Brodde är kvick bakom bilen så hemmatränaren, Conrad Lugauer, var säkerligen väldigt besviken när han insåg att de startar längst ut på vingen. Över 1609m så är det ett omöjligt uppdrag för hemmaekipaget att hitta en vettig position från start och då väger de alldeles för lätt i dessa sammanhang.

Stoletheshow är en betydligt vassare kuse med framspår och spetsläge, med ryggresa är han inte lika morsk. Goop får köra på chans och hoppas en turlig lucka öppnar sig för att få med sig en vettig peng här.

Officer Stephen är sist ut i startfältet och sjuåringen känns mer eller mindre som en utfyllnadshäst, visserligen gjorde han det väldigt bra i Sweden Cup som tvåa tidigare i år, men från spår 10 kan han inte utnyttja sin startsnabbhet.

Loppscenario: Jag tror firma Kihlström/Redén har klurat ut vad som inte stämde i Elitloppsfinalen och nu löser ekipaget spår 1 och håller upp ledningen, där känns loppet mer eller mindre avgjort med starkaste kusen i spets på kort distans på Jägersro. I nuläget finns det inga odds hos Svenska Spel, men vinst för Don Fanucci Zet lär inte ge nåt högt odds och då får vi leta bland platsoddsen istället när dessa dyker upp.


Vad blir era spel i helgen? Dela med er här i tråden!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+7), Migge (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-22, 11:31   #2
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 727
Sharp$: 37593
Standard

Jag har lagt in ett par förtidsspel på Oddset där jag har Imhatra AM vinnare till 14,50 och plats till 3,80 samt en påbörjad sjuling där fyra lopp återstår:

T2 2 Global Badman Odds 1,62 Vinst
T3 8 Shirley Goodness Odds 1,41 Vinst
T3 11 Jurista Odds 1,85 Vinst
T3 7 Galantis Odds 2,39 Öppen
T3 3 Swish the Cash Odds 1,68 Öppen
T3 3 Black Fire Odds1,88 Öppen
T3 6 Made of Stars Odds 8,70 Öppen

Det kan bli svettigt om jag tar mig till Made of Stars-loppet. Odds: 277,51, Vinst: 13 875,50
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+7), Lazlo (+7)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-25, 14:19   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4760
Standard

1.71 på Svs på DFZ som vinnare får väl ses som ett ganska bra odds eller? Det är ju en värdering på ca 58% vilket nog de flesta ser spelvärde i. Gav ju runt 1.6 i Årjäng vill jag minnas och då från spår9, tror man att han håller upp spets imorgon så bör man väl lira till 1.71, tror inte man får bättre någon annanstans.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5), Trinity (+5)
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 10:18   #4
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Lövgren


Kan få en fin dag. Sevilla - Lady Beluga - Larry Wood - Staro Leonardo kan alla vinna.

Vi får se.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 13:37   #5
 
Reg.datum: mar 2018
Inlägg: 245
Sharp$: 1465
Standard

Vernissage Grif blandar och ger i sina lopp, vinst i Jämtlands Stora Pris, dock i ett ganska blekt startfält, följdes upp med galopp direkt i Årjäng. Italienaren måste visa mer stabilitet för att räknas mot så här tufft motstånd.

det skär i mig när jag läser sådant. Om den galoppar varför ställer de upp då, för fria luncher eller. på min lapp är den med inte som spik men som vinnarkandidat.
Hansin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 14:29   #6
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hansin Visa inlägg
Vernissage Grif blandar och ger i sina lopp, vinst i Jämtlands Stora Pris, dock i ett ganska blekt startfält, följdes upp med galopp direkt i Årjäng. Italienaren måste visa mer stabilitet för att räknas mot så här tufft motstånd.

det skär i mig när jag läser sådant. Om den galoppar varför ställer de upp då, för fria luncher eller. på min lapp är den med inte som spik men som vinnarkandidat.
Hyggligt platsodds.

Sex ggr.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 15:59   #7
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 727
Sharp$: 37593
Standard

Hades de Vandel struken.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 16:00   #8
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Goop - är inte han kungen?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 16:10   #9
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 654
Sharp$: 12767
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hansin Visa inlägg
Vernissage Grif blandar och ger i sina lopp, vinst i Jämtlands Stora Pris, dock i ett ganska blekt startfält, följdes upp med galopp direkt i Årjäng. Italienaren måste visa mer stabilitet för att räknas mot så här tufft motstånd.

det skär i mig när jag läser sådant. Om den galoppar varför ställer de upp då, för fria luncher eller. på min lapp är den med inte som spik men som vinnarkandidat.
” det skär i mig ” skriver du ? Analysen gällande Vernissage stämmer helt med mina tankar. Hästen är grym och jag gillar Varennare men hästen har lite problem med skallen när han laddas. Gocciadore startar nog på oavsett om hästen travar eller inte. Hästen har grym kapacitet och går en 07 tid när skallen funkar.
Men det känns som Örjan sitter på leken. Halva gänget är som vanligt chanslösa.
Vimlar av formlösa och chanslösa hästar. Ganska svagt Åbergs i min värld.
Psst glöm inte Mister F.Daag om ni mot förmodan gaddar emot Örjan.
Trea i elitloppet
Jag lägger en DD sula på parketten.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 16:12   #10
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 654
Sharp$: 12767
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Hades de Vandel struken.
Fy vad tråkigt. Dunderspiken försvinner Hm då blommar 1 Darlington upp som stänkare.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 16:26   #11
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 727
Sharp$: 37593
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Fy vad tråkigt. Dunderspiken försvinner Hm då blommar 1 Darlington upp som stänkare.
Ja, nu är frågan om man ska singla Holy Water som andrahandsfavorit istället. Örjan får ju strecken från Hades. Alternativt så blir det hård gardering, men då måste det till ett par andra spikar.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 16:30   #12
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 727
Sharp$: 37593
Standard

Man får väl börja med en liten V4:a medan man tänker vidare. Jag chansar på att Sweetman inte är alltför ringrostig och att han körs i ledningen.

V4
Inlämnat: 2022-07-26, 16:37
Jägersro
Tisdag 2022-07-26
Start: 17:50
Kostnad: 64,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 5, 6 (10, 7)
2: 2, 5 (4, 1)
3: 5 Sweetman (3, 4)
4: 2, 5, 6, 7 (4, 3)

4x2x1x4 = 32 rader.
32 x 1 x 2,00 kr = 64,00 kr.
Totalt: 64,00 kr.
Rättningskod: LRR XTW JZC
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 16:38   #13
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 397
Sharp$: 5751
Standard

V75
Inlämnat: 2022-07-26, 17:15
Jägersro
Tisdag 2022-07-26
Start: 19:20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 5, 6, 7 (2, 3)
2: 9 Hidalgo Heldia (1, 6)
3: 5 Fly Light (3, 2)
4: 1, 4, 7 (5, 10)
5: 2, 7, 9 (1, 4)
6: 1, 3, 6, 9 (2, 4)
7: 3, 5, 9, 10, 14 (8, 12)

4x1x1x3x3x4x5 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: LSW NTQ CSG

Spikar:

V75-2 9 Hidalgo Heldia 53%
Verkar ha en grym kapacitet och borde ha en vettig chans i detta lopp. Blir svår att stå emot felfri.

V75-3 5 Fly Light 19%
Blev lite bortkörd av kusken senast i försök till Sprintermästaren när kusken ej valde att gå ut från rygg ledaren. Satt fast med tillsynes allt då. Revanschsuget ekipage och spår 5 mycket bättre än spår 1, som den hade senast. Lär inte bli över från start åtminstone. Öppet lopp annars, men jag tar ställning.

Skrällar:

V75-1 4 Cassiopeia 2%
Bortglömd. Trivs bra på distansen och fått fint läge här. Jörgen Sjunnesson är en skrällkusk som slår till ibland.

V75-6 9 Stoletheshow 5%
Läget behöver inte vara helt fel. Får ju bra ryggar att hänga på i starten. Fin form på hästen. Inte borta tror jag.

V75-7 5 Lucifer Sam 7%
Inte så pjåkig. Klarar distansen och gick bra efter galopp senast. Rycker framskorna. Kan bli farlig tror jag i ett lite öppnare lopp nu när favven blev struken.

Tar även med 14 City Guide 1% som en rejäl stänkare i sista loppet. Utländsk häst som gör första starten i Sverige. Större under har skett.

Lycka till med spelen ikväll!
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 16:46   #14
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 654
Sharp$: 12767
Standard

Lill V4 Jägers

1) 5 Force De Flanders. Smack. Gjort fina lopp i Norge och ser laddad ut.
2) 4-5-6. Två betrodda och en Lill Gustav / Widegren stänkare.
3) 4 Adde och 9 Emoji. Hm kanske lite 2 strider och 3 Juulemannen vinner ?
4) 6 och 7 känns helgarderat. He,he.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 16:51   #15
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Raden


Blir väl låg utdelning men hoppas på storskräll i första. Då kan vi lägga till en nolla...

V75
Inlämnat: 2022-07-26, 10:45
Jägersro
Tisdag 2022-07-26
Start: 19:20
Kostnad: 45,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7, 8, 10 (2, 6)
2: 9 Hidalgo Heldia (1, 6)
3: 3, 8 (2, 5)
4: 5 Don't Say Gar (4, 7)
5: 2 Bugatti Miles (7, 1)
6: 1 Don Fanucci Zet (3, 2)
7: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (11, 3)

3x1x2x1x1x1x15 = 90 rader.
90 x 1 x 0,50 kr = 45,00 kr.
Totalt: 45,00 kr.
Rättningskod: FVX RQZ BRG
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 17:08   #16
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 395
Sharp$: 4259
Standard

11 Hades De Vandel, favoriten i sista är sent STRUKEN!!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 17:33   #17
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 654
Sharp$: 12767
Standard

Gocciadoro

Gulingen och hans hästar är ju alltid svårbedömda men jag bevakar hans högklassiga travare ikväll.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 17:35   #18
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 727
Sharp$: 37593
Standard

10 ggr fläsket på Sweetman på SvS. Jag testar!
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 17:38   #19
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 727
Sharp$: 37593
Standard

Det är inte ofta som Sweetman hoppar, men självklart så gör han det när jag har lirat. Från ett perfekt femtespår dessutom.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 17:52   #20
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 727
Sharp$: 37593
Standard

Dagens V75-spikar: Hidalgo Heldia och Charmant de Zac. Sparloppet: Bugatti Miles mot Hipster Am. Och så lite reducering på det hela.

Platsfemling (Inlämnat sedan tidigare idag):

T3 6 EenymeenyminymoeDK Odds 1,62
T3 5 Fly Light Odds 1,81
T3 7 Hipster Am Odds 1,66
T3 9 Stoletheshow Odds 3,20
T3 10 Holy Water Odds 2,09

Odds: 32,55

Senast redigerad av Shooter den 2022-07-26 klockan 17:56.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 18:07   #21
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 654
Sharp$: 12767
Standard

Betting Pacer
Måste bevakas.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 18:11   #22
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 654
Sharp$: 12767
Standard

Charmant De Zac

Grym värmning
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 18:15   #23
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 654
Sharp$: 12767
Standard

Beckham
Stänkarvarning.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 18:17   #24
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 395
Sharp$: 4259
Standard

V75
Inlämnat: 2022-07-26, 19:06
Sista Stallskrikets andelsspel
Jägersro
Tisdag 2022-07-26
Start: 19:20
Kostnad: 2 060,64 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 4, 5, 6, 7 (10, 3)
2: 1, 6, 9, 11 (7, 4)
3: 2 Charmant de Zack (10, 3)
4: 1, 4, 7 (3, 5)
5: 1, 2, 4, 5, 7, 9 (12, 8)
6: 1 Don Fanucci Zet (2, 3)
7: 1, 3, 5, 8, 9, 10, 13, 14, 15 (4, 12)

6x4x1x3x6x1x9 = 3888 rader.
3888 x 1 x 0,50 kr = 1 944,00 kr.
Rättningskod: GTZ QTP FXH
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 18:17   #25
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 654
Sharp$: 12767
Standard

Darlington
Kvällens stänkare.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 18:18   #26
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 2132
Standard

Avd
1: 2, 5, 6, 7 (3, 4)
2: 1, 6, 9 (7, 4)
3: 2, 5 (3, 10)
4: 4, 7 (5, 1)
5: 2 Bugatti Miles (7, 1)
6: 1 Don Fanucci Zet (3, 2)
7: 1, 3, 5, 8, 9, 10 (14, 15)
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 18:20   #27
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3177
Standard

V75
Inlämnat: 2022-07-26, 19:19
Jägersro
Tisdag 2022-07-26
Start: 19:20
Kostnad: 480,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Betting Pacer (7, 6)
2: 1, 3, 6, 7, 9 (4, 5)
3: 2, 5, 6, 10 (3, 4)
4: 4 Gio Cash (7, 5)
5: 1, 2, 7, 9 (4, 8)
6: 1, 2, 4 (3, 6)
7: 3, 10, 13, 14 (9, 5)

1x5x4x1x4x3x4 = 960 rader.
960 x 1 x 0,50 kr = 480,00 kr.
Totalt: 480,00 kr.
Rättningskod: GPW WTP FXK
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 18:26   #28
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 654
Sharp$: 12767
Standard

Flemming har käkat taggtråd på dagens smörrebröd. He,he.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 18:30   #29
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Idag är det tesagt.

"-Glöm nu för fan inte bort att i tid och otid nämna att ni tipsade just om den vinnande hästen i värmningen, efter målgång. Särskilt gäller det dig, Kusken!"

Senast redigerad av Stankarn den 2022-07-26 klockan 18:38.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 18:30   #30
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 395
Sharp$: 4259
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
V75
Inlämnat: 2022-07-26, 19:06
Sista Stallskrikets andelsspel
Jägersro
Tisdag 2022-07-26
Start: 19:20
Kostnad: 2 060,64 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 4, 5, 6, 7 (10, 3)
2: 1, 6, 9, 11 (7, 4)
3: 2 Charmant de Zack (10, 3)
4: 1, 4, 7 (3, 5)
5: 1, 2, 4, 5, 7, 9 (12, 8)
6: 1 Don Fanucci Zet (2, 3)
7: 1, 3, 5, 8, 9, 10, 13, 14, 15 (4, 12)

6x4x1x3x6x1x9 = 3888 rader.
3888 x 1 x 0,50 kr = 1 944,00 kr.
Rättningskod: GTZ QTP FXH
V5
Inlämnat: 2022-07-26, 19:30
SistaStallskriket andelsspel
Jägersro
Tisdag 2022-07-26
Start: 20:02
Kostnad: 480,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 10 (5, 4)
2: 4 Gio Cash (7, 5)
3: 1, 2, 4, 5, 7 (9, 8)
4: 1, 2, 9, 10 (3, 6)
5: 1, 3, 5, 8, 10, 14 (9, 15)

4x1x5x4x6 = 480 rader.
480 x 1 x 1,00 kr = 480,00 kr.
Totalt: 480,00 kr.
Rättningskod: KSQ ZTT GXH
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 18:34   #31
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 727
Sharp$: 37593
Standard

Jag har uppenbarligen inte lämnat in V75:an. Trodde jag hade gjort det, men måste ha gjort någon miss. Får göra en V5:a istället. Det har aldrig hänt tidigare. Surt!

V5
Inlämnat: 2022-07-26, 19:33
Jägersro
Tisdag 2022-07-26
Start: 20:02
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Charmant de Zack (5, 10)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (4, 7)
3: 2, 7 (1, 4)
4: 1 Don Fanucci Zet (3, 9)
5: 3, 8, 9, 10, 13, 14 (5, 1)

1x10x2x1x6 = 120 rader.
120 x 1 x 1,00 kr = 120,00 kr.
Totalt: 120,00 kr.
Rättningskod: FVP NTP DXH

RAKET
Inlämnat: 2022-07-26, 19:38
Jägersro
Tisdag 2022-07-26
Start: 19:41
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Lopp
6: Vinnare 9 Hidalgo Heldia
7: Vinnare 2 Charmant de Zack
9: Plats 7 Hipster Am
10: Vinnare 1 Don Fanucci Zet

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: BVT WTV LXH

Senast redigerad av Shooter den 2022-07-26 klockan 18:38.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 18:38   #32
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Provar en tvilling.

1,3,4,6,7.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 18:50   #33
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Provar en tvilling.

1,3,4,6,7.
Så nära 45 ggr degen är det sällan man är.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 18:55   #34
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Provar en tvilling till.

3,4,5,6,10.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 18:58   #35
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 2132
Standard

Barack Face. Har en förkärlek till högpresterande och knepiga Ready Cash-avkommor.

V5
1: 2 Charmant de Zack (5, 10)
2: 7 Barack Face (4, 5)
3: 1, 2, 4, 7, 8 (9, 10)
4: 1 Don Fanucci Zet (3, 9)
5: 1, 3, 5, 8, 9, 10 (14, 15)

1x1x5x1x6 = 30 rader.
30 x 1 x 1,00 kr = 30,00 kr.
Totalt: 30,00 kr.
Rättningskod: GRT PTV HXL
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 19:01   #36
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 727
Sharp$: 37593
Standard

TRIO
Inlämnat: 2022-07-26, 20:01
Jägersro Lopp 7
Tisdag 2022-07-26
Start: 20:02
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 2 Charmant de Zack
2:a: 5 Fly Light
3:a: 3, 4

2 x 20,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: KQV STW HNH
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 19:06   #37
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3177
Standard

10e ?
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 19:07   #38
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 727
Sharp$: 37593
Standard

Adrian vann tyckte jag. Det verkar hopplöst att spela idag. Nej, det blev tian som hann fram på linjen.

Senast redigerad av Shooter den 2022-07-26 klockan 19:08.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 19:08   #39
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Som väntat.

Både 9 Hidalgo Heldia och 2 Charmant de Zack är totalt värdelösa. Finns inte på kartan att man tar med någon av dem på streckspelen.

Men det hjälper ju inte. Om man inte får med tvåan i mål.

Senast redigerad av Stankarn den 2022-07-26 klockan 19:09.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 19:23   #40
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56996
Standard

Vilket lopp som ska köras nu . Otrolig sport på Jägers i kväll.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 19:35   #41
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 2132
Standard

Fantastisk duell! Men Kolgjoni kör ju så yxigt där, hade kunnat ligga i rygg betydligt längre. Kostade sannolikt segern.
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 19:37   #42
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56996
Standard

Vilka fantastiska treåringar som båda gick med skor och vanlig vagn. Barack Face ser ut som stall Kolgjinis nästa världsstjärna. Sådana här lopp gör det grymt kul att kolla på trav utan att spela
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+1)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 19:39   #43
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3177
Standard

Grym Barack
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 19:43   #44
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Normalt sett borde man väl sätta Goop först men nu har Beckham frälst mig två gånger på raken så det får bli den.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 19:45   #45
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Normalt sett borde man väl sätta Goop först men nu har Beckham frälst mig två gånger på raken så det får bli den.
Dubbelgardering?
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 19:48   #46
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Fan.

Får man ändra sig?


TVILLING


Hästar
4, 8, 9, 10
Utgångshästar
1 Natorp Bo
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 19:50   #47
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 654
Sharp$: 12767
Standard

Jäklar vilket öppet lopp. Läger en slant på Kilimanjaro.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 19:53   #48
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3177
Standard

Hur gör han? Trollkonstnär
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 19:57   #49
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 654
Sharp$: 12767
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Hur gör han? Trollkonstnär
Tja man blir nästan lite trött på den gubben. 10m före linjen är han efter och 5m efter linjen är han efter men på linjen är han före.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 20:00   #50
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 050
Sharp$: 5271
Standard

Är inte 12 Valokaja Hindö i sista en kul stänkare värd en slant? Kan ju prestera riktigt bra av och till. Ett v/p lir får avsluta kvällen fasta odds x35 vinnare och x7 på plats
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+5)
linfre är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 20:05   #51
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Hur gör han? Trollkonstnär
Helt klart att vissa kuskar gör hästarna bättre.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 20:08   #52
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22761
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Helt klart att vissa kuskar gör hästarna bättre.
Och väldigt många som gör de sämre
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 20:09   #53
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22761
Standard


Över 4ggr på Sverige vinst i fotboll, det tar jag alla dar i veckan
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 20:15   #54
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Ska bli spännande att se hur Rackham står sig,
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 20:15   #55
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 654
Sharp$: 12767
Standard

Försöka fälla favorit förslag. DD. 6 mot 1-3-10.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 20:18   #56
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 175
Sharp$: 1670
Standard

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2022-07-26, 21:17
Jägersro
Tisdag 2022-07-26


Avd
1: 2 Click Bait
2: 8, 9, 12

3 x 50,00 kr = 150,00 kr.
Totalt: 150,00 kr.
mrgump är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 20:20   #57
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 727
Sharp$: 37593
Standard

Nu har Örjan hittat rätt igen.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 20:22   #58
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22761
Standard

Vad är det för hästar
Don o Francesco
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 20:22   #59
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 727
Sharp$: 37593
Standard

Helt otrolig häst!
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 20:26   #60
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56996
Standard

Vilken superstjärna Don F Zet är. Idag var det iordningställt . Men det var på håret att han kunde hålla spetsen mot Click Bait. Undrar vad som hänt om han inte gjort det?

Sen avslutade Stoletheshow grymt. Omvända spår och resultatet hade nog blivit annorlunda.

Ännu ett fantastiskt Hugo Åbergs. Vilka lopp Jägersro bjudit travälskarna på i år igen. Sannerligen en magisk kväll.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 20:27   #61
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 654
Sharp$: 12767
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Nu har Örjan hittat rätt igen.
Ja det skulle inte förvåna om det blir en Örjan DD.
Inget fel på kuskformen.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 20:28   #62
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3177
Standard

Nationalsång?!!
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 20:32   #63
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2742
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Nationalsång?!!
Så kallad. Vilket skränigt bröl. Ovärdigt.
Spiritus är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 20:36   #64
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Så kallad. Vilket skränigt bröl. Ovärdigt.
Jag skäms
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 20:36   #65
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 654
Sharp$: 12767
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Vad är det för hästar
Don o Francesco
Grymma hästar och bra tränat men Brixton ägare och uppfödare är lite osmakligt i min värld.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 20:38   #66
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Grymma hästar och bra tränat men Brixton ägare och uppfödare är lite osmakligt i min värld.
Kan du berätta mera. Länka något
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 20:40   #67
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 727
Sharp$: 37593
Standard

Jag tror att Holy Water avslutar. Ingen vidare utdelning i så fall så det var rätt omgång att missa inlämningen av V75.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 20:42   #68
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 727
Sharp$: 37593
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Kan du berätta mera. Länka något
https://www.expressen.se/ekonomi/kon...r-travbolaget/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+10), Efterhandaren (+5)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 20:54   #69
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Lövgren! Staro Leonardo lätt!!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 20:57   #70
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56996
Standard

Äntligen är Jocke Lövgrens megastjärna Staro Leonardo en vinnare igen och detta stora lopp var ju rätt tillfälle . Även en fantastisk insats av kusken .

Nu får det vara nog med travet för idag. Blir nog inte mycket trav för mig kommande månader då det kommer bli enormt mycket extra jobb med valet både före, under och efter, men derbykvalen och derbyt ska jag försöka följa för det är inget man vill missa.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 21:16   #71
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 654
Sharp$: 12767
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Äntligen är Jocke Lövgrens megastjärna Staro Leonardo en vinnare igen och detta stora lopp var ju rätt tillfälle . Även en fantastisk insats av kusken .

Nu får det vara nog med travet för idag. Blir nog inte mycket trav för mig kommande månader då det kommer bli enormt mycket extra jobb med valet både före, under och efter, men derbykvalen och derbyt ska jag försöka följa för det är inget man vill missa.
Tja megastjärna är väl att ta i. Ok hästen är bra för klassen och lunkat in 2 miljoner på 75 starter men detta var väl en av de större vinsterna i karriären.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-26, 21:53   #72
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2742
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tja megastjärna är väl att ta i. Ok hästen är bra för klassen och lunkat in 2 miljoner på 75 starter men detta var väl en av de större vinsterna i karriären.
Alla Jägersrohästar är megastjärnor. Resten av Sveriges hästar är löss.
Spiritus är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-08, 19:12   #73
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Jag tror Great Skills vinner och i Åbergs tror jag på Don Fanucci.

Off topic: och på lördag vinner Surius

Senast redigerad av ExtremtRik den 2022-08-08 klockan 19:39.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td