Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-10-23, 11:28   #1
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 132
Sharp$: 275
Standard

ATG:s svar om att streckfördelningstabellen är sist


Frågade detta:

Hej! Varför har ni lagt streckfördelningen på tex v75 längst ner på sidan ? Är bökigt att scrolla sig ner dit och ännu värre nära inlämning då det är högt tryck på siten.

Detta blev svaret:

Tack för mailet.

Vi har full förståelse för att du och andra kunder som gärna använder tabellen inte är helt nöjda med att den flyttats ned.



Orsaken till att den har flyttats är för att vi under våra analyser och undersökningar från kunder funnit att majoriteten av våra kunder ansett att det har varit lång väg att komma ned till första loppet.



Det tillsammans med att det enbart är cirka 3 % av spelande kunder som expanderar tabellen gjorde att vi behöver möta den överlägsna majoritetens önskemål att förkorta distansen

från distansen från toppen till första till första loppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Grovport är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-23, 11:35   #2
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

… lång väg ner till först loppet???

Enligt Atg använder ju 97% inte strecklistan och klickar man inte upp den utgör ju strecklistan bara en smal remsa med rubrik

Så de som inte använder strecklistan sparar 1 centimeters scrollning för att komma ner till lopp 1

Sämsta motiveringen jag hört på länge
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-23, 19:11   #3
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 174
Sharp$: 2844
Standard

Det är ingen streckfördelning som visas , det är insatsfördelning i %
tototorsten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-24, 10:22   #4
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 882
Sharp$: 5153
Standard

Bullshit

Det som retar mig mest är att när resultatet är klart - så går jag in och skall kolla var i listan vinnarna var, nästan varje gång glömmer jag ställa om till resultat och får inte vinnarna highlightade så jag får scrolla upp till toppen för att byta till resultat

Det är inte lördagens V75a som är problemet, de har jag något sånär i minnet, men vilka nummer som vann V64 igår kommer jag aldrig ihåg
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-24, 11:13   #5
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av incitatus Visa inlägg
Bullshit

Det som retar mig mest är att när resultatet är klart - så går jag in och skall kolla var i listan vinnarna var, nästan varje gång glömmer jag ställa om till resultat och får inte vinnarna highlightade så jag får scrolla upp till toppen för att byta till resultat

Det är inte lördagens V75a som är problemet, de har jag något sånär i minnet, men vilka nummer som vann V64 igår kommer jag aldrig ihåg

Använd siffran för första och sista loppet som "snabbscroll". När man väl fått in det i huvudet går det förvånansvärt snabbt att scrolla till och från tabellen ändå.

Jag är lika irriterad som er andra över det här totalt värdelösa tilltaget från ATG.

Man skulle vilja se "före/efter"-undersökningen på hur mycket mer nöjda dessa användare nu är som inte "hittade startlistorna pga tabellen". Felet var naturligtvis aldrig den rad som man nu tjämat in utan att de använder fel enhet för uppgiften.

Att man kan göra allt i mobilen "on the fly" är jättebra. Det används självklart av många, men knappast som främsta eller ENDA plattform väl?
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-24, 16:06   #6
fri
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 731
Sharp$: 1517
Standard

Fick ungefär samma svar. Helt tokigt. Till mig sa de att "deras kundprovargrupp" eller nåt (vilka den nu består av) sagt att de inte ville ha tabellen där.

Misstänker att det är som vanligt, någon på ATG gillar inte tabellen för hen inte förstår den, alternativt prompt måste göra avtryck på något sätt. Tror noll på att de kan se exakt hur många procent som använder vissa funktioner.

Det kan ju inte vara så svårt att man själv kan få välja var man vill ha olika funktioner via anpassningsmenyn.

Och med samma logik borde man ju ta bort kupongen också då som ligger överst. Då skulle det gå jävligt snabbt att bläddra ner till första loppet, även för alla ADHD-kids som befolkar ATG:s IT-avdelning.
__________________
"Eat your betting money but don’t bet your eating money."

Senast redigerad av fri den 2022-10-24 klockan 16:07.
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td