Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-10-28, 20:08   #16
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Peter Vingles kan man lita på!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-28, 20:10   #17
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 736
Sharp$: 12933
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Jag går på 2,5,6 mot 6
Jag provar 3 mot 5-6. Strumpan kanske har en dålig dag och Echelon är ju en gammal Halmstads häst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+10)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-28, 20:12   #18
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Njaa men visst har Stefan gått framåt enormt som kusk. Övning ger färdighet inom alla branscher och han kör ju vassare hästar nu än för 10 år sedan.
Det underlättar med en bra häst i mellan skalmarna.
Det måste handla om något helt annat. Han har i en hel kuskkarriär kört som en säck potatis, alltid sökt sig till favoritpositionen tredje eller fjärde invändigt. Sen, när han blev "proffskusk", då plötsligt började han köra i spets, ta initiativ i sulkyn - t o m ta dödens - och då kom naturligtvis framgångarna.

Nu har Fredrik Persson och (framför allt) Ville Pohjola tagit över hans tidigare körstil. 100-tals tillfällen under loppet, inte minst 300 kvar att ta sig ut från invändigt läge men nog fan tjursätter han sig bakom ledaren, hermetiskt innesluten ända fram till mållinjen, för att "lifta med till en hygglig peng".

Senast redigerad av Stankarn den 2022-10-28 klockan 20:15.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-28, 20:19   #19
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 736
Sharp$: 12933
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Det måste handla om något helt annat. Han har i en hel kuskkarriär kört som en säck potatis, alltid sökt sig till favoritpositionen tredje eller fjärde invändigt. Sen, när han blev "proffskusk", då plötsligt började han köra i spets, ta initiativ i sulkyn - t o m ta dödens - och då kom naturligtvis framgångarna.

Nu har Fredrik Persson och (framför allt) Ville Pohjola tagit över hans tidigare körstil. 100-tals tillfällen att ta sig ut från invändigt läge men nog fan tjursätter han sig bakom ledaren, hermetiskt innesluten ända fram till mållinjen, för att "lifta med till en hygglig peng".
Återigen vill jag påminna om att det är en kusk och en häst som tävlar och det är betydligt enklare att köra ”bra” med en ”bra” häst.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-28, 20:42   #20
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 736
Sharp$: 12933
Standard

Visst är det kul med trav ?
Här sitter man (jag) och spekulerar på en klar favorit DD. Och tycker det är meningslöst att spela. Och då smäller det in två skrällar och DD oddset är 372 ggr ! Hm jag har nog inte fattat att det är höst och vintertrav som gäller och skrällarnas tid.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2022-10-28 klockan 21:03.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-28, 20:51   #21
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 642
Sharp$: 22759
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Visst är det kul med trav ?
Här sitter man (jag) och spekulerar på en klar favorit DD. Och tycker derbyt meningslöst att spela. Och då smäller det in två skrällar och DD oddset är 372 ggr ! Hm jag har nog inte fattat att det är höst och vintertrav som gäller och skrällarnas tid.

Precis
Man vet aldrig vad som händer
Men kul att du håller igång o lägger ut dina tankar varje dag

Fortsätt så
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-28, 21:11   #22
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 736
Sharp$: 12933
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Precis
Man vet aldrig vad som händer
Men kul att du håller igång o lägger ut dina tankar varje dag

Fortsätt så
Tack Dahle.
Mina tankar är spontana och kanske inte så vassa och välgrundade travtips men ett kul tidsfördriv för en gammal pensionär som varit trav intresserad i över 50 år.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Hansin (+10), Gotland (+50)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td