Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-09, 18:42   #1
JLO
 
JLOs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: bushen
Inlägg: 112
Sharp$: 1578
Standard

v75 11 dec


några tankar inför helgen lr??
på mitt system lutar det åt spik på Sanity=) inte kollat genom så jätte mkt ännu.. Väntar dessutom in lite lite tips från min umeå kollega.. mvh så länge
__________________
YNWA
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
JLO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-09, 19:40   #2
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 44
Sharp$: 359
Standard

Jag tror nog jag spikar Elles W.Phedo. Kanske lite svårt spår men jag har en bra känsla ang den hästen.

Annars är jag lite osäker. Måste kika mer
kungaron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-09, 19:48   #3
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 44
Sharp$: 359
Standard

Vad tror ni om Jaded med Örjan?
kungaron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-09, 20:53   #4
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Wilma Såfin berg(h)vinnare i stoloppet. Charlotte Stone överlägsen om felfri, men spåret är ju ingen dröm.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-09, 21:20   #5
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 2625
Standard

Känns nästan som det är pliktskyldigt att hoppas på galopp för Charlotte Stone för att det ska kunna bli utdelning. Eldfaksen gillar jag i kallblodsloppet och salinity bör ha god chans till spets och slut.
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-09, 21:37   #6
 
dirteehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne
Inlägg: 457
Sharp$: 216
Standard

riktigt lurig omgång denna
dirteeh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-09, 21:52   #7
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 57
Sharp$: 1789
Standard

Jörgen Westholm kommer bli Lördagens vinnare, Annica, Devann och Hot Pot har alla stor chans.
dalumbois är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-10, 09:56   #8
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Jaded är stenklar! Bortkörd av Örjan senast när de öppnade 16/18, ingen överraskning att de blev nerspeedade då. Vilket jäkla skitlopp förresten, nog för att det är i norrland men nån mer borde väl kunna masa sig upp till Sundsvall för att vinna högsta klassen!

Sanity har jag aldrig sett som en silvervinnare även om nu förutsättningarna är väldigt bra och motståndet mediokert. Får suga lite på det loppet...
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-10, 11:09   #9
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 2625
Standard

Sanity menar jag givetvis och inte salinity
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-10, 14:01   #10
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 427
Sharp$: 566
Standard

Roligast i omgången känns just nu 11 Capello Bob i första avdelningen som såg ruskigt fin ut i comebacken senast som Valack. Lär inte vara sämre nu med ett lopp i kroppen och att Örjan kör stallets andra häst gör säkert att någon tror mer på den. Faktum är att det är Stefan som är förstakusk i stallet denna gång och ska normalt ha den bättre chansen och det är bara oddshöjande då han är jämnbördig kusk med Örjan.
Kör i tid bara Stefan så ska jag jubla när du defilerar över Bergsåkers långa upplopp. Min förstahäst absolut efter att ha tittat igenom loppet. Ensam A-häst åtminstone,kanske mer om värmningen är till belåtenhet.

Hur i all sin dag Stamping ska kunna förlora kallblodsloppet när den nu får riktiga brodd på sig kan inte jag förstå. Inget fäste senast förklarar den insatsen men den värmde i alla fall mycket bra då minns jag. Kolla loppet dessförinnan så känns förlust inte aktuell här. 20 meter bättre till nu dessutom mot Myllarfaks gör den kampen ojämn. Stamping måste absolut vara bästa spiken i omgången. Hoppas det fortsätter att hojtas om Myllarfaksar och Hibogubbar och andra tomtar och troll i detta lopp.

Senast redigerad av criba den 2010-12-10 klockan 14:42.
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-10, 16:30   #11
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Boxen
Inlägg: 582
Sharp$: 4126


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ni som är medlemmar hos Travnet har Xpress gratis resten av året som julklapp.

Ni kanske inte får någon annan
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-10, 19:04   #12
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 10
Sharp$: 58
Standard

Hej!,

Med risk att få spydiga kommentarer så håller jag med Stekel angående Jaded.
Långsam öppning, lågt tempo öppnar för speediga hästar, överpace öppnar för starka hästar, så tror jag det är i min skola i alla fall. Skål!

Tror mest på I'm Alone Face som spik, alla spekulerar i öppet lopp och streck-krävande, men vill man bli ensam på V75 så spikar man där strecken ligger jämt fördelade och garderar överspelade favoritlopp.

Världen är ändå upp- och nervänd.
4 favoritparader, ska det bli en 5:e, och jag som trodde det var vinter nu

Intressant kallblodslopp, finns det nån ny Ulvsås Elvis i listan?

Lycka till!
Travknekten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-10, 19:09   #13
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Travkungen Visa inlägg
Vilken trav virtuos du är*s* bortkörd?? nej inte alls vad jag kommer ihåg gick han i ledning och Annicka rygg ledaren 1.17 första 1000..hur kan man prata om bortkörning då? öppnade vad? 16/18 vad är det? är du full? öppnar man så långsamt brukar man bli nerspeedad då? om han öppnat 1.08 hade han vunnit då menar du?
Visst kan han vara vinnaren i detta skitgäng men klar? nääää

Man undrar vem som som är bortkörd?*s*
Du är den mest omöjliga människa att argumentera med på ett forum som jag någonsin stött på och därför kommer jag inte bemöta dina svar längre, så det är ingen idé att du skriver några fler.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-10, 19:20   #14
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av criba Visa inlägg
Roligast i omgången känns just nu 11 Capello Bob i första avdelningen som såg ruskigt fin ut i comebacken senast som Valack. Lär inte vara sämre nu med ett lopp i kroppen och att Örjan kör stallets andra häst gör säkert att någon tror mer på den. Faktum är att det är Stefan som är förstakusk i stallet denna gång och ska normalt ha den bättre chansen och det är bara oddshöjande då han är jämnbördig kusk med Örjan.
Kör i tid bara Stefan så ska jag jubla när du defilerar över Bergsåkers långa upplopp. Min förstahäst absolut efter att ha tittat igenom loppet. Ensam A-häst åtminstone,kanske mer om värmningen är till belåtenhet.

Hur i all sin dag Stamping ska kunna förlora kallblodsloppet när den nu får riktiga brodd på sig kan inte jag förstå. Inget fäste senast förklarar den insatsen men den värmde i alla fall mycket bra då minns jag. Kolla loppet dessförinnan så känns förlust inte aktuell här. 20 meter bättre till nu dessutom mot Myllarfaks gör den kampen ojämn. Stamping måste absolut vara bästa spiken i omgången. Hoppas det fortsätter att hojtas om Myllarfaksar och Hibogubbar och andra tomtar och troll i detta lopp.
Hade ingen koll på att Capello Bob nyligen blivit vallack, men det stärker den tron jag delar med dig om honom. De flesta verkar dock hålla med oss och 18% känns inte som en streckning som är jätterolig ändå. Är inte Quest For Life lite bortglömd här förresten? Ihåligt lopp förresten, funderar på att singelstrecka Båths häst, kan vara både bästa tränare, häst och kusk i fältet.

Hatar kallblodslopp, men den här gången känns det iaf helstängt på 6-8 hästar. Borde väl räcka med de två favoriterna, eller bara Stamping som du säger...
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-10, 19:23   #15
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Travknekten Visa inlägg
Hej!,

Med risk att få spydiga kommentarer så håller jag med Stekel angående Jaded.
Långsam öppning, lågt tempo öppnar för speediga hästar, överpace öppnar för starka hästar, så tror jag det är i min skola i alla fall. Skål!

Tror mest på I'm Alone Face som spik, alla spekulerar i öppet lopp och streck-krävande, men vill man bli ensam på V75 så spikar man där strecken ligger jämt fördelade och garderar överspelade favoritlopp.

Världen är ändå upp- och nervänd.
4 favoritparader, ska det bli en 5:e, och jag som trodde det var vinter nu

Intressant kallblodslopp, finns det nån ny Ulvsås Elvis i listan?

Lycka till!
Vet inte vart jag läste det, men jag tror det var en statistik över vinnaroddsen fördelat på olika månader över året och det var ingen jätteskillnad på sommarn och vintern. Känns som att det var värre för några år sedan också rent spontant.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td