Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-11-13, 19:51   #16
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 424
Sharp$: 4318
Standard

Oj... Har aldrig träffat Basse i verkliga livet men haft en hel del kontakt via PM men även SMS. Är det sant? Svårt att ta in. Vad hände? En olycka? Sjukdom? Någon som vet? Var ju bara några dagar sedan han var aktiv här...

Han kommer saknas! Vila i frid Basse!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-13, 20:02   #17
 
BreakingBads avatar
 
Reg.datum: jul 2021
Inlägg: 525
Sharp$: 1540
Standard

Jag är helt tagen trots att jag endast haft kontakt med Basse via forumet. Tankarna går till familjen.
BreakingBad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-13, 20:35   #18
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 35
Sharp$: 1619
Standard

Åh herregud vad ledsamt.
Vila i frid Basse, och vi övriga, ta vara på varenda dag vi har kvar.
mindmaze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-13, 20:39   #19
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 813
Sharp$: 37783
Standard

Det här har varit ett hemskt år. Förlorade min mor i slutet av sommaren och hade gravsättningen i torsdags samt en massa annan skit. R. I. P. Basse.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-13, 21:08   #20
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 370
Sharp$: 2573
Standard

Vad ledsen man blir av att höra det :-(

Vila i frid!
tigern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-13, 22:05   #21
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Oj... Har aldrig träffat Basse i verkliga livet men haft en hel del kontakt via PM men även SMS. Är det sant? Svårt att ta in. Vad hände? En olycka? Sjukdom? Någon som vet? Var ju bara några dagar sedan han var aktiv här...

Han kommer saknas! Vila i frid Basse!
Vi är nog många som inte känner varandra mer än så här och på andra forum. Ändå blir man oerhört ledsen. Tänker på att han skrev för några månader sedan att han var uppe i Boden för att dottern skulle börja studera där. För henne är det något helt annat att mista sin far. Vad som hänt finns det ingen anledning att spekulera kring så länge inte någon som stod honom nära väljer att skriva om det .

Minns när en flitig skribent på travpunkten hastigt gick bort för ett antal år sedan. Han kände jag lite även personligen efter en travträff i Malmö och hade kontakt med sönerna efter hans bortgång. Valde att inte skriva i detalj kring vad dom berättade men tog initiativ till en insamling till en rejäl blomma till begravningen från vännerna på travforumet. Om någon som kände basse mer än vad jag gjorde gör något liknande nu skulle jag mer än gärna bidra med en hundring.

Kommer sakna honom och hans engagemang här trots att jag aldrig heller träffat honom. Vila i frid.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SistaStallskriket (+50), solkusten (+50), GGS (+50), Liisa (+50), kaamelott (+50), Micke (+50), kalksten (+50), DIF (+10), MikaF (+50)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-13, 22:24   #22
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 755
Sharp$: 9136
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Vi är nog många som inte känner varandra mer än så här och på andra forum. Ändå blir man oerhört ledsen. Tänker på att han skrev för några månader sedan att han var uppe i Boden för att dottern skulle börja studera där. För henne är det något helt annat att mista sin far. Vad som hänt finns det ingen anledning att spekulera kring så länge inte någon som stod honom nära väljer att skriva om det .

Minns när en flitig skribent på travpunkten hastigt gick bort för ett antal år sedan. Han kände jag lite även personligen efter en travträff i Malmö och hade kontakt med sönerna efter hans bortgång. Valde att inte skriva i detalj kring vad dom berättade men tog initiativ till en insamling till en rejäl blomma till begravningen från vännerna på travforumet. Om någon som kände basse mer än vad jag gjorde gör något liknande nu skulle jag mer än gärna bidra med en hundring.

Kommer sakna honom och hans engagemang här trots att jag aldrig heller träffat honom. Vila i frid.
Absolut!

Vi kommer göra något i samband med begravningen. Vad och hur ber jag att få återkomma om. Jag har direktkontakt med hans familj och kommer fråga längre fram vad som är ett vettigt sätt att visa vår uppskattning och hedra hans minne.

Men först måste de få ta hand om sig själva i denna stund.
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SistaStallskriket (+50)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-13, 22:30   #23
 
Reg.datum: okt 2017
Inlägg: 194
Sharp$: 948
Standard

Startade posten för att jag o Basse vart ihop dagligen i 35 år , haft videobutiker , minigolfbanor , åkt på trav tillsammans . Men nu på vintrarna är jag i Thailand , så vi hörs inte lika mycket . Hans bror ringer till mig o undrar om jag pratat med honom ,säger att jag inte gjort det senaste 5-6 dagarna . Dom har ringt o vart o knackat på men inget svar . Jag vet att han gör andelsspel o skriver här massvis så kollar om han vart här . När han inte skrivit något på flera dagar så misstänker man kraftigt att något hänt . Polisen tillkallad o går in i hans lägenhet o upptäcker honom avliden . Inga brottsmisstankar eller något annat finns , orsaken kommer säker fram tids nog . Om någon har lust o starta nån insamling av pengar till krans så får jag uppgifter om när i var begravning hålls . R.I.P. En bra vän o travtippare
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SistaStallskriket (+200)
warn90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-14, 01:05   #24
Ace
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 2 339
Sharp$: 5217
Standard

Tack warn90 för informationen.

Bra att det inte finns några brottsmisstankar eller liknande. Det är illa nog när en alldeles för ung människa går bort som det verkar utan att någon har känt till några fysiska problem hos honom.
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-14, 01:14   #25
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 175
Sharp$: 9370
Standard

Ursäkta ordvalet men fyyy faaan va tråkigt att höra!! En av få skribenter som jag verkligen såg fram emot att läsa inläggen av. Alltid "kött på benen" och påläst som för övrigt verkade vara en fantastiskt ödmjuk människa. Jag bidrar gärna med en slant när insamlingen startar..
En variant skulle kunna vara att ni startar Basses Bomb en sista gång för att hedra honom. Låt säga att andelen kostar 250kr. Köper man en andel så dubblar man insatsen genom tex en swish. Bara en idé för någon form av hedrande och uppskattning..

R.I.P Basse! Tankarna går till bla dottern
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-14, 07:38   #26
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 727
Sharp$: 12906
Standard

Sorgligt att läsa att en sympatisk signatur på forumet dragit in årorna och lämnats oss.
Återigen en påminnelse att livet är skört. Var rädda om er travvänner.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-14, 08:38   #27
 
bokis29s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 401
Sharp$: 1363


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

R.I.P Basse
bokis29 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-14, 08:39   #28
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Så hemsk! Vila i frid Basse!
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-14, 09:36   #29
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 128
Standard

Fyfan vad hemskt att höra.

R.I.P Basse
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-14, 09:47   #30
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Så ledsamt!


Det gick rakt igenom hans inlägg här på forumet - att han var en just kille.
Läste ibland hans galoppinlägg och där var han mycket kunnig. Det blir tomt
efter honom!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td