Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-02-18, 18:09   #1
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Hur fan är det möjligt?


Jag - precis som alla andra streckspleare - lade pannan i djupa veck och funderade över hur i all världen sista V75-avdelningen skulle köras.¨

Klart vi hade koll på finnen.

Men inte fan kan väl en KLASS1-JÄVLA HÄST FÅ HÅLLLAS I SPETS MOT EN SVENSK GULDDIVISION? ÖVER 2640 METER!?!?!?!?!

Jo, precis vad som hände. Eller vad som hände. Den samlade svenska travkåren, tränare, kuskar, satt och såsade sig, nöjde sig med att vara "femma"......i ett lopp som delar ut 500 000kr i första pris!!!!!!!!


HUR I HELVETE ÄR DET MÖJLIGT!?


Och, lite små propåer från shrimps administratörer om att "ta det lite lugnt.....!!.


HUR FAN DÅ!?


Detta. Mina vänner.

Är den stora orsaken till den stora speldöden.
Ingenting annat-
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+50)

Senast redigerad av Stankarn den 2023-02-18 klockan 18:10.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-02-19, 10:58   #2
 
Reg.datum: okt 2020
Inlägg: 43
Sharp$: 280
Standard

Jag satt själv och frågade mig exakt samma sak igår. Såg ut som ett kvallopp. Hur i hela helvetet kan man låta han ligga där och jogga på bara? Är det absolut ingen i fältet som vill tävla?

Ferrari Sisu är nöjd att snurra två varv som sist i fältet. En häst med bra form som när den tillslut trycks av i sista sväng går från sist i fältet till fjärde plats. Marc Elias var inte sugen att ta kliva fram någon gång under dom första 2000m i snigelfart. 100mil har han åkt för att bjuda på den uppvisningen.

Man kan säga mycket om andra i fältet också, men alla som inte somnade dom första två varven ser ju själva.
gnoffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-02-19, 11:22   #3
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 156
Sharp$: 57013
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gnoffa Visa inlägg
Jag satt själv och frågade mig exakt samma sak igår. Såg ut som ett kvallopp. Hur i hela helvetet kan man låta han ligga där och jogga på bara? Är det absolut ingen i fältet som vill tävla?

Ferrari Sisu är nöjd att snurra två varv som sist i fältet. En häst med bra form som när den tillslut trycks av i sista sväng går från sist i fältet till fjärde plats. Marc Elias var inte sugen att ta kliva fram någon gång under dom första 2000m i snigelfart. 100mil har han åkt för att bjuda på den uppvisningen.

Man kan säga mycket om andra i fältet också, men alla som inte somnade dom första två varven ser ju själva.
Ferrari Sisu är ingen häst som man kör fram i dödens med och trycker och det var stallet tydliga med på förhand . Den har vunnit på sina vassa avslutningar . Igår blev det helt fel med lågt tempo men avslutade som alltid grymt bra. Då det fanns starka hästar i fältet som mest lever på det var det nog dom man hade hoppats på mer vad gällde att undvika ett blufflopp för ledaren.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-02-19, 11:33   #4
 
Reg.datum: okt 2020
Inlägg: 43
Sharp$: 280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ferrari Sisu är ingen häst som man kör fram i dödens med och trycker och det var stallet tydliga med på förhand . Den har vunnit på sina vassa avslutningar . Igår blev det helt fel med lågt tempo men avslutade som alltid grymt bra. Då det fanns starka hästar i fältet som mest lever på det var det nog dom man hade hoppats på mer vad gällde att undvika ett blufflopp för ledaren.
Nej visst, det är en avslutare, som vunnit på att spara speeden till sist. Kanske är vi spelare som skulle lagt ihop att alltför många ekipage aldrig skulle köra vad som än händer och att det i sin tur var en given seger för finnen.
gnoffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td