Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-03-31, 08:36   #31
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 152
Sharp$: 9338
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
och enligt Kalkeklut alltid få startande hästar i Jägersros V64 lopp.
Är det inte det då?
Även en blind höna...
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-31, 10:52   #32
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Det gör du helt rätt i!
Men om du är intresserad av det sportsliga i racen (vilket du påstår) så rekommenderar jag dig att se loppen omgående
Må lyckan vara med dig när väl våren kommit!
Det är inte travsport på nivån vardagstrav i Boden som jag är särskilt intresserad av, men snart kommer det tävlingar där sporten är huvudintresset i form av kvalen till kungapokalen och sedan börjar de större loppen både för unghästarna och de äldre köras på löpande band. Dock ytterst sällan med deltagare från banorna längst upp i norr.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-31, 11:16   #33
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 152
Sharp$: 9338
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det är inte travsport på nivån vardagstrav i Boden som jag är särskilt intresserad av, men snart kommer det tävlingar där sporten är huvudintresset i form av kvalen till kungapokalen och sedan börjar de större loppen både för unghästarna och de äldre köras på löpande band. Dock ytterst sällan med deltagare från banorna längst upp i norr.
Men åttahästarslopp på Jägersro med proppen 100.001-550.000:- på en tisdagkväll intresserar dig? Nu hänger jag inte med..
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-31, 11:21   #34
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Men åttahästarslopp på Jägersro med proppen 100.001-550.000:- på en tisdagkväll intresserar dig? Nu hänger jag inte med..
Nä. Jag kollade inte på trav i tisdags heller. Blir nog först i påsk för i morgon fokus på fotbollen .
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td