Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-05-08, 08:46   #1
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 755
Sharp$: 9136
Standard

Lördagen 13/5 - Umåker - V75 mm


Här pratar vi om lördagens tävlingar på

Umåker

Längd: 1000 m
Bredd: 22,0 m (2140 m), 22,0 m (1640 m)
Upplopp: 190 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Nej

Aktuellt väder hittar ni här: Umåker

Lycka till!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-08, 22:08   #2
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 121
Sharp$: 2533
Standard

Draghästar som det lär pratas om under veckan


V75 1. Chestnut - Haft en bra vinter hos Redén! Starkare i kroppen nu, lopp i kroppen och allmänt vassa tongångar från stallet.

V75 2. Jackpot - Snackhäst där jättesatsningen mot Elitloppshelgen lyser ilröd i kombination med MAD bakom ratten.

V75 3. Brambling - Bra klipp i steget över upploppet senast på hård bana, Örjan lyrisk efter målpassagen. Troligen något stängt huvudlag nu och toppinsats att vänta från optimistiskt stall.

V75 4. Heartbeat Thunder - Grymt förbättrad på första skoryck i nya regin senast. Wäjer är dessutom en förespråkare av att andra barfota är då det i regel ger mest effekt.

V75 5. Gorm - Barfota, bike och kallblods-Uffe från statistikspåret!

V75 6. Olea Håleryd - Första barfota där Ove A har öppnat upp för en rejäl effekt med tanke på gången i hästen. Muscle Hill ryck!

V75 7. LL Royal är högst troligen för snabb första biten för att Santos ska kunna utmana, här tar nog många "vassa" ställning av den anledningen.

Efter gissning ungefär hur strecken kommer landa:

Bästa spik: Heartbeat Thunder
Bästa drag: Olea Håleryd

Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ms (+5), shasha (+5)

Senast redigerad av grobben den 2023-05-08 klockan 22:54.
grobben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-12, 09:29   #3
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 727
Sharp$: 12907
Standard

Favorit Fundering Fredag


Norrlands omgångarna på Rikstoton brukar vara favoritbetonade och så är väl fallet imorgon oxå. Ok Jackpotten höjer väl utdelningen men det vimlar av chanslösa hästar. Ihåliga lopp. Wäjersten kan det som vanligt löna sig att bevaka.

V75 1) 7 Chitchat 8 vinster på 12 försök och 3 andraplatser i ganska tuffa gäng. Hästen att slå ?

V75 2) 4 Lucky Flevo Tja Klass 2 är Klass 2 men denna gång känns det som Björn sitter på leken. Hästen har dock lite spralliga Ready Cash gener men felfritt är det upplagt för spets och slut. Jackpotten hinner nog inte fram från bakspåret. Fel distans.

V75 3) 3 Global Badman Ihålig Gulddivision. Wäjerstens guldklimp har fått ett lopp i kroppen. Och Daniel har nog slipat kniven i vintermörkret. Ger nog favoriten Brambling en match.

V75 4) 2 Heartbeat Thunder och 8 Kingslayer Pellini känns som ett ganska stabilt Wäjersten lås.

V75 5) 2 Pydin Bra läge och ger nog Melander och Månen en match.
Lite upp till bevis för favoriten !

V75 6) 6 Kate River Står bra inne på första volten och kan stå emot länge trots tuffa märrar där bak. Verkar formtoppad.

V75 7) 2 L.L. Royal Tuffar på i Rikstoton och plockar fina pengar. Lunkade in en miljon i fjol. Värd en vinst från perfekt läge.
6 Santos De Castella Inte som bäst senast i årsdebuten på lurigt banunderlag. Men hittar han höstformen igen är det en farlig utmanare. Hög grundkapacitet.
Hm finns väl en risk för idiot körning mellan tjurskallarna Robert och Jörgen om täten. Då vinner väl en tredje typ 4 Xanthis Coktail
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-12, 13:47   #4
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 632
Sharp$: 2909


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag tittade just på årets två lopp med 6 JUAN SISU i avd 2. Mycket bra intryck i enklare lopp och såg ut att vinna ganska oberörd. Ohlsson upp igen och nu rycker man bakskorna. Har dessutom fått SPÅRET efter strykning. Given chansspik för mig till 14%.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-12, 17:42   #5
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 727
Sharp$: 12907
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Jag tittade just på årets två lopp med 6 JUAN SISU i avd 2. Mycket bra intryck i enklare lopp och såg ut att vinna ganska oberörd. Ohlsson upp igen och nu rycker man bakskorna. Har dessutom fått SPÅRET efter strykning. Given chansspik för mig till 14%.
Tjena Bosse. Lycka till med chansspiken men jag står nog över trots luriga Klass 2. Visst är det ett garderings lopp men en felfri Lucky Flevo är nog ensam på målfotot om felfri. Galopprisken är väl 50%.
Roberto U.R. känns lite spännande. Verkar trivas bra uppe i vintriga Jämtland efter byte av tränare och Jägers miljö. Startat med två raka i billiga gäng.
Jackpot chansar jag bort. Fel distans. Stressigt bakspår på sprint. Måste ha grym överpace. Segstark men överspelad och klarar nog inte att gå felfritt i högt tempo.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-05-12 klockan 17:45.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-12, 19:20   #6
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 632
Sharp$: 2909


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Örjan struken i sista. Ville han hem tidigt eller är det början på allmänna örjan-strykningar månne?
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-12, 19:23   #7
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 632
Sharp$: 2909


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tjena Bosse. Lycka till med chansspiken men jag står nog över trots luriga Klass 2. Visst är det ett garderings lopp men en felfri Lucky Flevo är nog ensam på målfotot om felfri. Galopprisken är väl 50%.
Roberto U.R. känns lite spännande. Verkar trivas bra uppe i vintriga Jämtland efter byte av tränare och Jägers miljö. Startat med två raka i billiga gäng.
Jackpot chansar jag bort. Fel distans. Stressigt bakspår på sprint. Måste ha grym överpace. Segstark men överspelad och klarar nog inte att gå felfritt i högt tempo.
I min spelstrategiska bok tar man inte ens med hästar med 50% galopprisk.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-12, 19:41   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7943
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Örjan struken i sista. Ville han hem tidigt eller är det början på allmänna örjan-strykningar månne?
Han vill hem tidigt. Har ett plan till Köpenhamn att passa.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-12, 19:45   #9
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 727
Sharp$: 12907
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
I min spelstrategiska bok tar man inte ens med hästar med 50% galopprisk.
Tja i detta fallet tror jag att hästen vinner om felfri. Typ 50% vinst chans. Och om hästen är spelad till 27% är det ett bra spel i min värld. Men spelstrategiska tankar är som tur är personliga.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-12, 19:52   #10
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 727
Sharp$: 12907
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Han vill hem tidigt. Har ett plan till Köpenhamn att passa.
Ok ska Örjan ner och kolla Copenhagen Cup på publik plats ? Eller en Köpenhamns weekend ?
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-12, 20:07   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7943
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Ok ska Örjan ner och kolla Copenhagen Cup på publik plats ? Eller en Köpenhamns weekend ?
Det får du fråga honom om.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-12, 20:13   #12
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 727
Sharp$: 12907
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Det får du fråga honom om.
Ok trodde du hade koll på detta ! Du påstod ju att han hade ett plan till Köpenhamn att passa ?
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-12, 20:22   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7943
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Ok trodde du hade koll på detta ! Du påstod ju att han hade ett plan till Köpenhamn att passa ?
Ja. Men inte vad han ska göra där.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-12, 20:28   #14
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 727
Sharp$: 12907
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Ja. Men inte vad han ska göra där.
Såpass. Men du har grym koll på Örjans flyg bokningar
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-12, 20:33   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7943
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Såpass. Men du har grym koll på Örjans flyg bokningar
Vad är det roliga med det? Anledningen till att han inte kör i avd7 är den jag skrev. Vad han sen ska göra i Köpenhamn är väl en annan sak.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-12, 20:36   #16
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 727
Sharp$: 12907
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Vad är det roliga med det? Anledningen till att han inte kör i avd7 är den jag skrev. Vad han sen ska göra i Köpenhamn är väl en annan sak.
Nej inte roligt alls. Men lite märkligt att du har så bra koll på Örjans flygbokningar.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-12, 20:39   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7943
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Nej inte roligt alls. Men lite märkligt att du har så bra koll på Örjans flygbokningar.
Jag har inte bra koll på hans flygbokningar. Men på anledningen till att han inte kör i detta lopp.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-12, 20:42   #18
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 632
Sharp$: 2909


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Jag har inte bra koll på hans flygbokningar. Men på anledningen till att han inte kör i detta lopp.
Tack Altoc, då vet man att det inte är något ryggont med flera följande strykningar. Det var det jag undrade. Nog bjäbbat!
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-12, 20:47   #19
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 727
Sharp$: 12907
Standard

[QUOTE=Altoc;807788]Jag har inte bra koll på hans flygbokningar. Men på anledningen till att han inte kör i detta lopp.[/

Han vill hem tidigt. Har ett plan till Köpenhamn att passa.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-12, 20:47   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7943
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Tack Altoc, då vet man att det inte är något ryggont med flera följande strykningar. Det var det jag undrade. Nog bjäbbat!
Tack. Ryggont är inte anledning till denna strykning iaf. Sen vet vi inte vad som händer i övrigt.
Örjan har ju ändrat med extremt kort varsel senaste dagarna. Mönstret där har varit att han kört de största loppen, så Brambling och Francesco Zet lär väl isåfall prioriteras imorgon.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-12, 20:58   #21
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 727
Sharp$: 12907
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Jag har inte bra koll på hans flygbokningar. Men på anledningen till att han inte kör i detta lopp.
Han vill hem tidigt. Har ett plan till Köpenhamn att passa.
Eller hur Altoc ?

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-05-12 klockan 21:04.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-12, 21:06   #22
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 632
Sharp$: 2909


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gorm är ju en luring nu med jänkarvagn, barfota runt om och spår 5 på auto kort.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-12, 21:17   #23
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7943
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Han vill hem tidigt. Har ett plan till Köpenhamn att passa.
Eller hur Altoc ?
Ja? Vad är problemet? Jag vet vilken anledning ÖK angett för sin kuskändring imorgon. Det innebär väl inte att jag har koll på hans flygbokningar.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-12, 21:23   #24
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57100
Standard

Inte hunnit läsa på travet den här veckan tyvärr så avstår spel imorgon. Tog en snabb titt nu och undrar varför In Love Mearas är streckad på två procent i avd 2.

Barfota runt om för första gången och helstängt huvudlag nu
Matchad för loppet
Stort skrik hos betaltjänsterna
Usla fasta odds hos nätbolagen sett till vad V75 spelarna tror (att den i princip är chanslös)

Lycka till med jakten på de stora pengarna i morgon.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-12, 21:28   #25
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 727
Sharp$: 12907
Standard

[QUOTE=Efterhandaren;807790]
Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Jag har inte bra koll på hans flygbokningar. Men på anledningen till att han inte kör i detta lopp.[/

Han vill hem tidigt. Har ett plan till Köpenhamn att passa.
Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Ja? Vad är problemet? Jag vet vilken anledning ÖK angett för sin kuskändring imorgon. Det innebär väl inte att jag har koll på hans flygbokningar.
Problemet är försumbart. Men min fråga är av vilken anledning anger du att orsaken till Örjans strykning i morgondagens V75 7 är att han har ett plan till Köpenhamn att passa. Och därefter förnekar att du inte har koll på flygbokningar och avgångar. Nemas problemas men varför skriva ut denna orsak till strykning över huvud taget om du inte kan stå för ditt påstående.
God natt.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-12, 21:35   #26
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7943
Standard

[QUOTE=Efterhandaren;807796]
Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg



Problemet är försumbart. Men min fråga är av vilken anledning anger du att orsaken till Örjans strykning i morgondagens V75 7 är att han har ett plan till Köpenhamn att passa. Och därefter förnekar att du inte har koll på flygbokningar och avgångar. Nemas problemas men varför skriva ut denna orsak till strykning över huvud taget om du inte kan stå för ditt påstående.
God natt.
Jag skrev ut anledningen till strykningen eftersom jag vet vilken den är. Men det dög tydligen inte. Obegripligt vad du vill ha fram med ditt tjafs.

Du kan lyssna på det här, så hör du själv Umåkers sportchef ange anledningen.

https://youtu.be/GH96-GBwnKU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Drivarn (+10)
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-12, 21:53   #27
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 540
Sharp$: 5123
Standard

Nu kör vi lite tips till imorgon
Avd 2
1640 spår fem , rikaste hästen , Buzzed Driving 2% bra spelvärde tycker jag.

Detta är faktiskt den häst i omgången jag fastnat för.
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 07:08   #28
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 41
Sharp$: 674
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Nu kör vi lite tips till imorgon
Avd 2
1640 spår fem , rikaste hästen , Buzzed Driving 2% bra spelvärde tycker jag.

Detta är faktiskt den häst i omgången jag fastnat för.
Första helstängt på den också
Det loppet är ju ett underbart spellopp, i princip alla känns roliga att strecka.
Mitt förstastreck är annars att Mika rusar undan i spets med barfota effekt.

Hur tror ni Bergh gör med Power i tredje? Någon som hört en intervju? Jag tror ju att han överfaller Wäjersten men det bygger jag bara på mina känslor kring Bergh och hur han körde senast mot Selmer IH efter långt uppehåll
puffpuffloco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 08:30   #29
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 697
Sharp$: 4070
Standard

Avd 2


Ja kul med sprinterlopp i lägsta klassen, brukar kunna smälla då. Mycket utrustningsändringar och ett par strykningar dessutom. Jag är nog ändå inne på att spika 10 Jackpot till ca 25%. Det är ju ändå en bra häst för klassen och nu går man all in för att ta en finalplats. Möjligtvis att jag nöjer mig med den som A-häst tillslut.

Annars är 8 In Love Mearas en intressant lågprocentare. Kan ju öppna snabbt som tusan men fick ett tråkigt spår. I rondens tidiga intervju med Jimmy hade han inga funderingar på utrustningsändringar men han skulle fundera lite. Nu är han anmäld barfota runt om för första gången, helstängt och har dessutom en strykning innanför.
SakanAA är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 11:13   #30
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 813
Sharp$: 37783
Standard

Det blir väl inga jättepengar idag, men jag vill gärna åt jackpot-sjuan som brukar bli överbetald. Lite knepigt med spikarna. Brambling är väl den som känns given. Har varit inne på lite olika spikar i övrigt. Kanske Heartbreak Thunder och/eller Kate River från bra lägen. Annars är väl Jackpot, Chitchat och Månlykke starka bud. I sista är det svårt att välja mellan 2 och 6, men det kan också tänkas att de kommer köra hårt mot varandra och öppna upp loppet.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 11:15   #31
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 640
Sharp$: 22756
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SakanAA Visa inlägg
Ja kul med sprinterlopp i lägsta klassen, brukar kunna smälla då. Mycket utrustningsändringar och ett par strykningar dessutom. Jag är nog ändå inne på att spika 10 Jackpot till ca 25%. Det är ju ändå en bra häst för klassen och nu går man all in för att ta en finalplats. Möjligtvis att jag nöjer mig med den som A-häst tillslut.

Annars är 8 In Love Mearas en intressant lågprocentare. Kan ju öppna snabbt som tusan men fick ett tråkigt spår. I rondens tidiga intervju med Jimmy hade han inga funderingar på utrustningsändringar men han skulle fundera lite. Nu är han anmäld barfota runt om för första gången, helstängt och har dessutom en strykning innanför.

Jackpot är jag också inne på att spika. Luktar körning hela vägen och MAD blåser de till slut.
Jag tänkte börja med två spik.
I första loppet är det många som skriker ut Maybach WF. Visst spets kan det bli och den har bra statistik därifrån. Men Ove A vinner inte på beställning på V75.
Jag går på Chitchat som är en bättre häst och kan vinna oavsett position. Dessutom verkar % gå ner, vilket skapar ännu bättre värde.
God tur allihopa
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 11:17   #32
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 402
Sharp$: 5762
Standard

V75
Inlämnat: 2023-05-13, 11:49
Umåker
Lördag 2023-05-13
Start: 16:20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Chitchat (2, 1)
2: 10 Jackpot (4, 6)
3: 3, 4 (8, 7)
4: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12 (3, 9)
5: 2, 5, 7 (6, 4)
6: 1, 2 (12, 15)
7: 2, 3, 4, 6, 8, 11 (1, 10)

1x1x2x10x3x2x6 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: JVC RHZ ZDT

Mina tankar.

Avd 1
Ser ut som en vettig chans för 7 Chitchat 37% att kunna vinna detta. Den är nog inte nödvändigtvis i behov av att gå i ledning för att vinna heller. Kapabel nog att plocka ner detta gäng en bra dag ändå. Jag tar ställning och spikar i inledningen.

Avd 2
10 Jackpot 24% har vunnit på V75 och var stor favorit senast när den galopperade. Maxas i utrustning och är kapabel för klassen. Loppet ser öppet ut och kan nog bli körning. Jag tar ställning och spikar, samt inser att jag därmed gjort ett omvänt TV-system denna jackpotomgång.

Avd 3
Jag låser på Global Badman och Brambling här. Normalt sett bör det nog stå mellan dessa, då det är tveksam form på övriga. Någon av dem andra kan säkert blixtra till, men jag spelar inte på det idag.

Avd 4
Loppet tycker jag är riktigt öppet och jag garderar rejält med 10 streck för att få in en skräll.

6 Timeless Sunset 1% är riktigt bortglömd. Den var mer spelad i senaste starten än 4 Olly Håleryd, som idag står i 16%.

Vid tempo känns både 11 Twins Lilly 5% och 12 Mons Tornardo 5% tänkbara.

Avd 5
Pydin, Gorm och Månlykke AM känns som ett rätt så starkt 3-hästarslås i detta lopp. Alla tre kan väl knappast ha en dålig dag eller göra bort sig? Men vem vet.

Finns säkert någon där bakom som skulle kunna vinna med den perfekta resan, men det räcker inte plånboken till för och jag avstår från ytterligare streck här.

Avd 6
Chansar med att låsa på 1 och 2 här. Jag tror att här är det påställt och felfria tror jag att båda har bra chans att kunna sluta långt fram. Kan räcka hela vägen för någon av dem.

Men det blir väl någon av Wäjerstens hästar som sätter nosen först ändå... vi får se.

Avd 7
Känns som många kan landa med spik på antingen 2 eller 6 här, beroende på vem man tar ställning för.

Jag tycker det finns flera intressanta hästar där bakom.

3 Frodo S. 9%, 4 Xanthis Cocktail 6% och den väldigt bortglömde samt kapable 8 Anchor Man 1%. Alla tre är bra nog för att kunna vinna detta.

11 L.A. Boko streckas också, trots att den känns överspelad. Står lite hårt inne på pengarna, ny i klassen, och fick ett svårt läge här. Men det är en bra häst.

Lycka till med spelen idag allihopa!

Senast redigerad av Nobleflash den 2023-05-13 klockan 11:19.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 12:12   #33
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 851
Sharp$: 2455
Standard

Kan man ana lite försiktigare kuskar idag då misstag idag kan leda till avstängning under elitloppshelgen?
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 12:54   #34
 
Reg.datum: sep 2021
Inlägg: 56
Sharp$: 611
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Norrlands omgångarna på Rikstoton brukar vara favoritbetonade och så är väl fallet imorgon oxå. Ok Jackpotten höjer väl utdelningen men det vimlar av chanslösa hästar. Ihåliga lopp. Wäjersten kan det som vanligt löna sig att bevaka.

V75 1) 7 Chitchat 8 vinster på 12 försök och 3 andraplatser i ganska tuffa gäng. Hästen att slå ?

V75 2) 4 Lucky Flevo Tja Klass 2 är Klass 2 men denna gång känns det som Björn sitter på leken. Hästen har dock lite spralliga Ready Cash gener men felfritt är det upplagt för spets och slut. Jackpotten hinner nog inte fram från bakspåret. Fel distans.

V75 3) 3 Global Badman Ihålig Gulddivision. Wäjerstens guldklimp har fått ett lopp i kroppen. Och Daniel har nog slipat kniven i vintermörkret. Ger nog favoriten Brambling en match.

V75 4) 2 Heartbeat Thunder och 8 Kingslayer Pellini känns som ett ganska stabilt Wäjersten lås.

V75 5) 2 Pydin Bra läge och ger nog Melander och Månen en match.
Lite upp till bevis för favoriten !

V75 6) 6 Kate River Står bra inne på första volten och kan stå emot länge trots tuffa märrar där bak. Verkar formtoppad.

V75 7) 2 L.L. Royal Tuffar på i Rikstoton och plockar fina pengar. Lunkade in en miljon i fjol. Värd en vinst från perfekt läge.
6 Santos De Castella Inte som bäst senast i årsdebuten på lurigt banunderlag. Men hittar han höstformen igen är det en farlig utmanare. Hög grundkapacitet.
Hm finns väl en risk för idiot körning mellan tjurskallarna Robert och Jörgen om täten. Då vinner väl en tredje typ 4 Xanthis Coktail

Hårdkörning att vänta då vinner 11-L.A Boko
Trav-King är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 12:56   #35
 
Reg.datum: sep 2021
Inlägg: 56
Sharp$: 611
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det blir väl inga jättepengar idag, men jag vill gärna åt jackpot-sjuan som brukar bli överbetald. Lite knepigt med spikarna. Brambling är väl den som känns given. Har varit inne på lite olika spikar i övrigt. Kanske Heartbreak Thunder och/eller Kate River från bra lägen. Annars är väl Jackpot, Chitchat och Månlykke starka bud. I sista är det svårt att välja mellan 2 och 6, men det kan också tänkas att de kommer köra hårt mot varandra och öppna upp loppet.
Så Brambling vinner från dödens då?
Trav-King är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 13:13   #36
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 813
Sharp$: 37783
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trav-King Visa inlägg
Så Brambling vinner från dödens då?
Kan komma till spets, eller så får han vinna från annan position. Vad tror du själv?
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 13:15   #37
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Spelar inte under maj men pluggar på loppen.

Inför dagens Jakpott har jag tagit fram denna rad som kostar, oreducerad, 1152kr

V75-1: SPIK 7
V75-2: 3,4,6,7,9,10 (De gör allt för att vinna med 10:an för att kvalificera till elitloppet...)
V75-3:1,3,4,8 (8 bästa hästen men han är ju så galoppglad)
175-4:SPIK 2
V75-5:2,5,7,12, KALLBLODSLOPPET
V75-6:2,4,5,6,9,11,12,15
V75-7:2,6,11 (Frodo också bra men bäst på kort)
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 13:28   #38
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 813
Sharp$: 37783
Standard

Börjar dagen såhär:

V4
Inlämnat: 2023-05-13, 14:28
Umåker
Lördag 2023-05-13
Start: 14:45
Kostnad: 70,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 7, 9, 10 (11, 8)
2: 2 Francesco Zet (3, 4)
3: 15 Mellby Indigo (1, 7)
4: 3, 4, 6, 7, 9, 11, 12 (10, 2)

5x1x1x7 = 35 rader.
35 x 1 x 2,00 kr = 70,00 kr
Totalt: 70,00 kr.
Rättningskod: FQG XHS WCV
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 13:34   #39
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57100
Standard

En annan miljonhäst idag skulle kunna vara Endless Story i vidöppna avd 6

- Barfota runt om för första gången. Ska inte ens ha tävlat utan skor bak eller fram tidigare ens .

- Startade senat i Sverige på Bodens V75a för ett år sedan. Också ett diamantsto försök. Stod då i 4 ggr på toton och en av de mest spelade på V75. Nu kan man t ex få 33/7 hos expekt. Betydligt lägre hos unibet och svenska spel dock.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 13:48   #40
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 755
Sharp$: 9136
Standard

Spetsar inte 3 Global Crusader i första? Eller håller Ove A upp ledningen med 1 Maybach WF? Mycket avgörs där och då.

Tar Henke ledningen tror jag att man därefter släpper till 7 Chichat och då (borde väl) är loppet över.

Tänkbar spik!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 13:50   #41
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 755
Sharp$: 9136
Standard

Maxxad utrustning på 10 Jackpot idag och visst är chansen god men spår 10 på kort är sällan enkelt att vinna från. Även i klass 2. Spännande procent dock och jag ser favven som REJÄLT överspelad så visst hamnar MaD först i ranken här.

Men spika vågar jag ITNE!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 13:52   #42
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 755
Sharp$: 9136
Standard

Brambling var fin senast MEN inte tar man spets här? För där sitter väl 3 Global Badman och från dödens blir det inte lika enkelt som många tror. Tråklås kanske lösningen ändå.

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 14:11   #43
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 175
Sharp$: 9370
Standard

V75
Inlämnat: 2023-05-13, 15:09
Umåker
Lördag 2023-05-13
Start: 16:20
Kostnad: 80,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Chitchat (2, 1)
2: 4, 6, 8, 10, 11 (3, 7)
3: 3 Global Badman (4, 8)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 (12, 11)
5: 7 Månlykke A.M. (2, 5)
6: 6, 8, 13, 15 (12, 2)
7: 6 Santos de Castella (2, 11)

1x5x1x8x1x4x1 = 160 rader.
160 x 1 x 0,50 kr = 80,00 kr
Totalt: 80,00 kr.
Rättningskod: HVF VHZ ZCR
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 14:23   #44
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 755
Sharp$: 9136
Standard

Nu var man väl ändå lite roliga i liven:

"Tror ni Castor har hyfsad chans i bronsfinalen man är inkvalad till?"

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Difsteve (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 14:26   #45
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 851
Sharp$: 2455
Standard

Man får rysningar när man ser hästar som Francesco Zet vilket man inte gör särskilt ofta. Undrar om det inte blir elitloppet nu?
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 14:31   #46
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 851
Sharp$: 2455
Standard

hahaha, V4-värdet gick inte ens upp en krona med Francesco Zets vinst. Det vet jag inte ens om jag sett förut
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 14:50   #47
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 573
Sharp$: 1375
Standard

V75

7
10
3,4,7,8
4
2
6,12,15
5,6,8,9,10
robert78Polen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 14:52   #48
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 851
Sharp$: 2455
Standard

Tyckte det lät på Redén i intervjun efter loppet att elitloppet inte alls är uteslutet om hästen tar det här loppet bra. Hoppas, hoppas
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 14:55   #49
 
Reg.datum: aug 2021
Inlägg: 23
Sharp$: 55
Standard

Jag smyger in mitt sikförslag i tråden "tål Örjans rygg en flygresa till Kastrup?"
Avd 4 Olly Håleryd kan jag inte låta bli att spika när den står i 15%
Skog är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 15:03   #50
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 851
Sharp$: 2455
Standard

V75
Inlämnat: 2023-05-13, 15:51
Umåker
Lördag 2023-05-13
Start: 16:20
Kostnad: 462,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 4, 7 (3, 12)
2: 3, 4, 6, 7, 8, 10, 11 (9, 1)
3: 3 Global Badman (4, 8)
4: 2 Heartbeat Thunder (8, 4)
5: 2, 5, 7 (6, 4)
6: 1, 2, 3, 4, 6, 8, 10, 11, 12, 13, 15 (5, 7)
7: 6 Santos de Castella (2, 11)

4x7x1x1x3x11x1 = 924 rader.
924 x 1 x 0,50 kr = 462,00 kr.
Totalt: 462,00 kr.
Rättningskod: HWJ VHT VMX

Så här får det bli idag. Tror på en fin dag för Wäjersten och Westholm
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
robert78Polen (+5)
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 15:07   #51
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 813
Sharp$: 37783
Standard

Spikar blev såklart Brambling och så fick det bli Månlycke.

Senast redigerad av Shooter den 2023-05-13 klockan 15:09.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 15:17   #52
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 2135
Standard

Vinner Chitchat från spets eller utvändigt ledaren? Brambling singlas efter Daniels sistaminuten uppdatering. Tror Örjan kan vinna alla vägar, hårdare häst. Månlykke till 37%, jag singlar och tror hästen är tillbaka där han brukar vara. Understreckare hur som.

1: 7 Chitchat (2, 1)
2: 4, 5, 6, 7, 8, 10 (3, 9)
3: 4 Brambling (3, 8)
4: 2, 8 (4, 7)
5: 7 Månlykke A.M. (2, 5)
6: 2, 6, 12, 15 (1, 4)
7: 1, 2, 3, 4, 6, 11 (8, 10)

1x6x1x2x1x4x6 = 288 rader.
288 x 1 x 0,50 kr = 144,00 kr
Totalt: 144,00 kr.
Rättningskod: FSK QHP TMZ

Senast redigerad av ms den 2023-05-13 klockan 15:18.
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 15:18   #53
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 191
Sharp$: 3319
Standard

1: 1, 2, 7, 12 (2, 7)
2: 10 Jackpot (4, 6)
3: 4 Brambling (3, 8)
4: 2 Heartbeat Thunder (7, 8)
5: 2, 5, 7 (5, 7)
6: 2, 3, 4, 6, 7, 10, 12, 13 (1, 15)
7: 2, 3, 4, 6, 9, 11 (2, 3)

4x1x1x1x3x8x6 = 576 rader.
576 x 1 x 0,50 kr = 288,00 kr
Totalt: 288,00 kr.
Rättningskod: GVC XHR SMN
roland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 15:19   #54
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 121
Sharp$: 3612
Standard

V75
Inlämnat: 2023-05-13, 16:18
Umåker
Lördag 2023-05-13
Start: 16:20
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 7 (1, 4)
2: 3, 4, 5, 6, 8, 10 (7, 9)
3: 4 Brambling (3, 8)
4: 1, 7 (2, 8)
5: 7 Månlykke A.M. (2, 5)
6: 3, 4, 6, 10, 12 (15, 2)
7: 6 Santos de Castella (2, 11)

2x6x1x2x1x5x1 = 120 rader.
120 x 1 x 0,50 kr = 60,00 kr
Totalt: 60,00 kr.
Rättningskod: CVB WHW XMZ
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 15:22   #55
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 755
Sharp$: 9136
Standard

Velade in i det sista. Inga boots på Brambling kanske gör skillnaden men på mattelappen fick det bli spik på Badman!

V75
Inlämnat: 2023-05-13, 16:05
Big City Boys V75s andelsspel
Umåker
Lördag 2023-05-13
Start: 16:20
Kostnad: 1 899,52 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 7 (8, 10)
2: 1, 3, 4, 6, 7, 8, 10, 11 (9, 5)
3: 3 Global Badman (4, 7)
4: 2 Heartbeat Thunder (4, 8)
5: 2, 4, 5, 6, 7, 8, 12 (10, 3)
6: 1, 2, 3, 6, 11, 12, 13, 15 (4, 7)
7: 2, 6 (4, 11)

4x8x1x1x7x8x2 = 3584 rader.
3584 x 1 x 0,50 kr = 1 792,00 kr.
Min kostnad: 1 899,52 kr x 2/15 = 253,27 kr
Rättningskod: HZC SHR NMN


Nu kör vi!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
robert78Polen (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 15:28   #56
 
Reg.datum: maj 2016
Inlägg: 87
Sharp$: 144
Standard

Avd
1: 1 Maybach W.F. (7, 2)
2: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 (10, 4)
3: 4 Brambling (3, 8)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (2, 8)
5: 5 Gorm (7, 2)
6: 2, 6, 7, 12 (15, 1)
7: 2, 6 (11, 3)

1x10x1x12x1x4x2 = 960 rader.
960 x 1 x 0,50 kr = 480,00 kr.
Totalt: 480,00 kr.
Rättningskod: MVC ZHZ PMX
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+5)
Toll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 15:28   #57
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57100
Standard

Överlägsen vinnare. Vilken effekt på skorycket . Såg inte loppet sist men helt annan häst nu än vinterloppen man såg såg den i där uppe.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 15:35   #58
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 813
Sharp$: 37783
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Överlägsen vinnare. Vilken effekt på skorycket . Såg inte loppet sist men helt annan häst nu än vinterloppen man såg såg den i där uppe.
Fick dirigera loppet som han ville. Var inne på att sätta U på Ove A:s hästar idag, men så blev det inte. Självklart tog jag inte bort en på 3 streck.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 15:39   #59
 
suppes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 209
Sharp$: 965

Suppe bettar fotboll- 2012
Stats: 10 - 8 - 0
ROI: 128.09%
Vinstprocent: 55.56%

Standard

Surt o åka i första på jackpott omgång heh.

V75
Inlämnat: 2023-05-13, 16:18
Umåker
Lördag 2023-05-13
Start: 16:20
Kostnad: 840,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Chitchat (2, 1)
2: 10 Jackpot (4, 6)
3: 3, 4 (8, 7)
4: 1, 2, 4, 7, 8, 12 (11, 5)
5: 2, 7 (5, 6)
6: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 15 (12, 6)
7: 2, 3, 4, 6, 11 (1, 8)

1x1x2x6x2x14x5 = 1680 rader.
1680 x 1 x 0,50 kr = 840,00 kr.
Totalt: 840,00 kr.
Rättningskod: KVC RHZ XMP
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
suppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 15:40   #60
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Fick dirigera loppet som han ville. Var inne på att sätta U på Ove A:s hästar idag, men så blev det inte. Självklart tog jag inte bort en på 3 streck.
Tror den där han vann med nu var den stora chansen. Han har ju talat sig varm om den hästen. Minns att han sa i en segerintervju i vintras typ ”vänta bara till våren när den kommer ut barfota på V75”.

Skoryck på flera andra av hans hästar längre fram men dom borde få svårare i V75 konkurrens . Men man vet aldrig. Det är nu skorycken kan ge ruggig effekt. Speciellt i Norrland där det väl närmast varit hårda vinterbanor till nyligen.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 15:41   #61
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 813
Sharp$: 37783
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Tror den där han vann med nu var den stora chansen. Han har ju talat sig varm om den hästen. Minns att han sa i en segerintervju i vintras typ ”vänta bara till våren när den kommer ut barfota på V75”.

Skoryck på flera andra av hans hästar längre fram men dom borde få svårare i V75 konkurrens . Men man vet aldrig. Det är nu skorycken kan ge ruggig effekt. Speciellt i Norrland där det väl närmast varit hårda vinterbanor till nyligen.
Jag skulle ha 1/3 var tanken, men det är som det är.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 15:46   #62
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 813
Sharp$: 37783
Standard

7 eller 10? Jag har bägge, men U på 10.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 15:49   #63
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57100
Standard

1an 2an och 3an i V75-2 barfota runt om för första gången. Nästan att det höll hela vägen för In Love Mearas.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 15:51   #64
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 851
Sharp$: 2455
Standard

Bra vinnare för mig men jösses vad det är mycket galopper. Var väl bara typ fem hästar kvar på upploppet!
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 16:09   #65
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 813
Sharp$: 37783
Standard

Brambling bara hoppar bort sig! Vad är det med banan?
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 16:10   #66
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Världsrekord i galopper??
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 16:17   #67
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 813
Sharp$: 37783
Standard

Okej, tappade skon och trampade sig. Alltid åker man på någon skit.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 16:22   #68
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 851
Sharp$: 2455
Standard

Kul att se att Power är på väg tillbaka mot formen. Riktigt fin insats utvändigt om vinnaren!
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 16:33   #69
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 813
Sharp$: 37783
Standard

Bra vinnare. Nödvändigt för att U-förutsättningarna skulle hålla. Sex rätt är ju inte så kul idag, men det är allt att hoppas på nu.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 16:33   #70
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 851
Sharp$: 2455
Standard

Nu börjar det faktiskt se lite spännande ut
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 16:36   #71
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Bra vinnare. Nödvändigt för att U-förutsättningarna skulle hålla. Sex rätt är ju inte så kul idag, men det är allt att hoppas på nu.

Meningslöst med 6 rätt idag med resultaten efter 4 lopp. Alla pengar i sjurättspoolen.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 16:54   #72
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 175
Sharp$: 9370
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Velade in i det sista. Inga boots på Brambling kanske gör skillnaden men på mattelappen fick det bli spik på Badman!

V75
Inlämnat: 2023-05-13, 16:05
Big City Boys V75s andelsspel
Umåker
Lördag 2023-05-13
Start: 16:20
Kostnad: 1 899,52 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 7 (8, 10)
2: 1, 3, 4, 6, 7, 8, 10, 11 (9, 5)
3: 3 Global Badman (4, 7)
4: 2 Heartbeat Thunder (4, 8)
5: 2, 4, 5, 6, 7, 8, 12 (10, 3)
6: 1, 2, 3, 6, 11, 12, 13, 15 (4, 7)
7: 2, 6 (4, 11)

4x8x1x1x7x8x2 = 3584 rader.
3584 x 1 x 0,50 kr = 1 792,00 kr.
Min kostnad: 1 899,52 kr x 2/15 = 253,27 kr
Rättningskod: HZC SHR NMN


Nu kör vi!

Riktigt snygg rad Gotland! Nu håller vi tummarna för 7r och bra betalt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+7), robert78Polen (+7)
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 16:59   #73
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 755
Sharp$: 9136
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Difsteve Visa inlägg
Nu börjar det faktiskt se lite spännande ut
NU börjar det bli RIKTIGT spännande!!

GOGOGO! ÅTTA streck i nästa och fullås i sista!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Difsteve (+10)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 17:00   #74
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57100
Standard

Favoriten (igen) Månlykke AM usel. Kanske äntligen dags för Gunnar Melander att gå i pension ? Han närmar sig 80 och vore trist om det slutar som för Bo W Takter som dom fick dra in körlicensen för när han inte själv insåg att han blivit för gammal. Återigen en incident med Melander inblandad mot Pydin.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 17:09   #75
 
Reg.datum: aug 2017
Ort: Härliga Hälsingland
Inlägg: 1 013
Sharp$: 815
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Favoriten (igen) Månlykke AM usel. Kanske äntligen dags för Gunnar Melander att gå i pension ? Han närmar sig 80 och vore trist om det slutar som för Bo W Takter som dom fick dra in körlicensen för när han inte själv insåg att han blivit för gammal. Återigen en incident med Melander inblandad mot Pydin.
Men när frugan kommer i raffset då står nog pillenokken som på en tonåring
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 17:10   #76
 
Reg.datum: aug 2017
Ort: Härliga Hälsingland
Inlägg: 1 013
Sharp$: 815
Standard

Kunde inte låta bli, förlåt
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 17:14   #77
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 813
Sharp$: 37783
Standard

Testar12-6 på rak DD.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 17:14   #78
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Riktigt snygg rad Gotland! Nu håller vi tummarna för 7r och bra betalt
Finns ju någon i nästa som skulle höja värdet enormt . Endless Story första barfota skulle väl innebära typ en halv miljon inför sista . Håller tummarna trots att jag inte är med på det. De två jag köpte in mig på borta men var inga stora investeringar . 75 resp 50 kr. Lirade inget eget heller då jag inte hunnit läsa på.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 17:19   #79
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 813
Sharp$: 37783
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Velade in i det sista. Inga boots på Brambling kanske gör skillnaden men på mattelappen fick det bli spik på Badman!

V75
Inlämnat: 2023-05-13, 16:05
Big City Boys V75s andelsspel
Umåker
Lördag 2023-05-13
Start: 16:20
Kostnad: 1 899,52 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 7 (8, 10)
2: 1, 3, 4, 6, 7, 8, 10, 11 (9, 5)
3: 3 Global Badman (4, 7)
4: 2 Heartbeat Thunder (4, 8)
5: 2, 4, 5, 6, 7, 8, 12 (10, 3)
6: 1, 2, 3, 6, 11, 12, 13, 15 (4, 7)
7: 2, 6 (4, 11)

4x8x1x1x7x8x2 = 3584 rader.
3584 x 1 x 0,50 kr = 1 792,00 kr.
Min kostnad: 1 899,52 kr x 2/15 = 253,27 kr
Rättningskod: HZC SHR NMN


Nu kör vi!

Lycka till nu! Ser väldigt bra ut.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 17:32   #80
 
Reg.datum: aug 2017
Ort: Härliga Hälsingland
Inlägg: 1 013
Sharp$: 815
Standard

RÄTTNINGSKOD: DWC ZHR ZJT
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 17:33   #81
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 813
Sharp$: 37783
Standard

2 eller 6 för fem rätt. Det är ju en sån omgång där man har vettig chans att vinna om man hittar rätt spikar. Tyvärr så tappade min ena en sko och den andra måste ha varit sjuk.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 17:33   #82
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 370
Sharp$: 2573
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Difsteve Visa inlägg
V75
Inlämnat: 2023-05-13, 15:51
Umåker
Lördag 2023-05-13
Start: 16:20
Kostnad: 462,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 4, 7 (3, 12)
2: 3, 4, 6, 7, 8, 10, 11 (9, 1)
3: 3 Global Badman (4, 8)
4: 2 Heartbeat Thunder (8, 4)
5: 2, 5, 7 (6, 4)
6: 1, 2, 3, 4, 6, 8, 10, 11, 12, 13, 15 (5, 7)
7: 6 Santos de Castella (2, 11)

4x7x1x1x3x11x1 = 924 rader.
924 x 1 x 0,50 kr = 462,00 kr.
Totalt: 462,00 kr.
Rättningskod: HWJ VHT VMX

Så här får det bli idag. Tror på en fin dag för Wäjersten och Westholm
Lycka till

Hoppas du sätter den nu
tigern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 17:34   #83
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 370
Sharp$: 2573
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Velade in i det sista. Inga boots på Brambling kanske gör skillnaden men på mattelappen fick det bli spik på Badman!

V75
Inlämnat: 2023-05-13, 16:05
Big City Boys V75s andelsspel
Umåker
Lördag 2023-05-13
Start: 16:20
Kostnad: 1 899,52 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 7 (8, 10)
2: 1, 3, 4, 6, 7, 8, 10, 11 (9, 5)
3: 3 Global Badman (4, 7)
4: 2 Heartbeat Thunder (4, 8)
5: 2, 4, 5, 6, 7, 8, 12 (10, 3)
6: 1, 2, 3, 6, 11, 12, 13, 15 (4, 7)
7: 2, 6 (4, 11)

4x8x1x1x7x8x2 = 3584 rader.
3584 x 1 x 0,50 kr = 1 792,00 kr.
Min kostnad: 1 899,52 kr x 2/15 = 253,27 kr
Rättningskod: HZC SHR NMN


Nu kör vi!

In med cashen nu
tigern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 17:34   #84
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 851
Sharp$: 2455
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tigern Visa inlägg
Lycka till

Hoppas du sätter den nu
Jag missade ju Sture :(
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tigern (+7)
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 17:36   #85
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 370
Sharp$: 2573
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Difsteve Visa inlägg
Jag missade ju Sture :(
Såg det nu men hoppas på en bra slant på sexorna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Difsteve (+5)
tigern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 17:37   #86
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 813
Sharp$: 37783
Standard

Sista chansen :

KOMB
Inlämnat: 2023-05-13, 18:37
Umåker Lopp 11
Lördag 2023-05-13
Start: 18:43
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 6 Santos de Castella
2:a: 2 L.L.Royal

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: HXL NHQ SJT
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 17:39   #87
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 851
Sharp$: 2455
Standard

Nån kan säkert förklara eventuella värden för mig nu. LL Royal 143000 på 36% och Santos 131000 på 26%. Borde det inte typ vara tvärtom?
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 17:44   #88
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 755
Sharp$: 9136
Standard

Mellan 160-180 lax på g nu.

JOBBA!!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Difsteve (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 17:49   #89
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Mellan 160-180 lax på g nu.

JOBBA!!

Surt. Berghs borde varit bättre .
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 17:50   #90
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 813
Sharp$: 37783
Standard

Nähä.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 17:50   #91
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6211
Standard

Jörgen körde med hjälp viset instucket i arslet. Vad skulle han få ut av att pressa hela vägen ? Ingenting. Näst sist i mål, härligt när jag sätt med spik på 2 för alla rätt.

Ty very big
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 17:51   #92
 
Reg.datum: aug 2017
Ort: Härliga Hälsingland
Inlägg: 1 013
Sharp$: 815
Standard

Rättningskod: DXJ VHQ SJZ
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 17:53   #93
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 755
Sharp$: 9136
Standard

ATTANS!!

Nåväl, trav är trav och vi tar nya tag!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 17:53   #94
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 851
Sharp$: 2455
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Jörgen körde med hjälp viset instucket i arslet. Vad skulle han få ut av att pressa hela vägen ? Ingenting. Näst sist i mål, härligt när jag sätt med spik på 2 för alla rätt.

Ty very big
Han gjorde väl som han sagt. Hästen trivs bäst i främre träffen i hårt tempo. Han trodde på sin häst. Nu blev det fel men sånt händer!
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 17:55   #95
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 851
Sharp$: 2455
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
ATTANS!!

Nåväl, trav är trav och vi tar nya tag!

Värd ett bättre öde. Blir väl lite tröstpengar för sexor och femmor men klen tröst när man är så rätt ute!
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 18:01   #96
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 755
Sharp$: 9136
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Difsteve Visa inlägg
Värd ett bättre öde. Blir väl lite tröstpengar för sexor och femmor men klen tröst när man är så rätt ute!
Knappa 12 lax tillbaka. Nåväl, känns som att sommarformen börjar närma sig. 40 lax på V6 härom veckan och lite spelslantar in även idag. Får va glad för det lilla då man inte kör 68 spel på varje spelform...

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Difsteve (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 18:01   #97
 
Reg.datum: aug 2017
Ort: Härliga Hälsingland
Inlägg: 1 013
Sharp$: 815
Standard

Man får vara glad för det lilla Man får som flickan sa
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 18:02   #98
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Difsteve Visa inlägg
Värd ett bättre öde. Blir väl lite tröstpengar för sexor och femmor men klen tröst när man är så rätt ute!
Gotland är skicklig . Tror inte han är nöjd trots att systemet nog gick lite plus. Är ju sexsiffriga utdelningar som är målet på större andelsspel och idag var han riktigt nära igen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+6)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 18:09   #99
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 851
Sharp$: 2455
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Gotland är skicklig . Tror inte han är nöjd trots att systemet nog gick lite plus. Är ju sexsiffriga utdelningar som är målet på större andelsspel och idag var han riktigt nära igen.
Därför jag skrev "klen tröst"
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 18:11   #100
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 851
Sharp$: 2455
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Knappa 12 lax tillbaka. Nåväl, känns som att sommarformen börjar närma sig. 40 lax på V6 härom veckan och lite spelslantar in även idag. Får va glad för det lilla då man inte kör 68 spel på varje spelform...

Fungerar inte länken till bolagssidan som du har i din signatur Gotland. Står "you hav been blocked" när jag försöker klicka där. Eller har jag misskött mig och är blockad kanske?
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 18:12   #101
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4701
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Knappa 12 lax tillbaka. Nåväl, känns som att sommarformen börjar närma sig. 40 lax på V6 härom veckan och lite spelslantar in även idag. Får va glad för det lilla då man inte kör 68 spel på varje spelform...

Grattis.Hur gör man för att vara med på systemen?
Melander är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 19:09   #102
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 755
Sharp$: 9136
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Difsteve Visa inlägg
Fungerar inte länken till bolagssidan som du har i din signatur Gotland. Står "you hav been blocked" när jag försöker klicka där. Eller har jag misskött mig och är blockad kanske?
Oj! Nej det tror jag inte. Vi har inte blockat någon i butiken vad jag vet. Ska uppdatera signaturen med ny länk.

Men så länge hittar ni våra spel här: Pressbyrån Karlstad

Vi lirar endast exklusiva spel (ovarvat) och nästan uteslutande ett per spelläggate. Inte 60-70st som andra andelsnasare pysslar med. Plockar inte ut någon lön men ses en gång per år och låter provisen stå för entrén då.

Välkomna ombord!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Difsteve (+10)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 19:56   #103
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2400
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Difsteve Visa inlägg
Nån kan säkert förklara eventuella värden för mig nu. LL Royal 143000 på 36% och Santos 131000 på 26%. Borde det inte typ vara tvärtom?


Normalt ja. Men inte alltid.

De system som lever inför sista kan ha en helt annan fördelning på sina kvarvarande rader än hur hela kollektivets rader fördelade sig.

Någon gång då och då är det inte ens loppets totala favorit som är mest spelad bland kvarvarande system inför sista avdelningen. Det är ovanligt. Men händer då och då.

En särskilt vanlig anledning till att det händer är när "alla" ( främst alla spel-tjänster ) ska fälla favoriten i sista och går på andrahandaren för "värde". Men när många gör samma sak så går "värdet" upp i rök.

Och att "alla" går på samma spelidé märks ibland på det sena spelet. Santos var en s.k. trendhäst.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Difsteve (+5)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 20:00   #104
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 851
Sharp$: 2455
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Normalt ja. Men inte alltid.

De system som lever inför sista kan ha en helt annan fördelning på sina kvarvarande rader än hur hela kollektivets rader fördelade sig.

Någon gång då och då är det inte ens loppets totala favorit som är mest spelad bland kvarvarande system inför sista avdelningen. Det är ovanligt. Men händer då och då.

En särskilt vanlig anledning till att det händer är när "alla" ( främst alla spel-tjänster ) ska fälla favoriten i sista och går på andrahandaren för "värde". Men när många gör samma sak så går "värdet" upp i rök.

Och att "alla" går på samma spelidé märks ibland på det sena spelet. Santos var en s.k. trendhäst.
Tack för en utmärkt förklaring. Nu känns det fullt logiskt!
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-14, 07:16   #105
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 120
Sharp$: 3234
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liisa Visa inlägg
Rättningskod: DXJ VHQ SJZ
1,2,3,7,8 (Caben hade vunnit med fritt i tid?)
Jackpot
1,3
1,2,4,7,8,12
2,4,5,6,7,8,12
Kit Crown (Felfri klartecken från Öystein)
1,2,3,4,6,9,11

JVD WHV ZMR

Liisa älskar din 25 pixare, där du tvingas ta ställning
i nästan varje löp, jag köper 4-5 löp och behöver bara
ta ställning i max 2 löp och ändå river jag allt som oftast
med hela kroppen.
Heder Liisa!
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-14, 15:54   #106
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4701
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Grattis.Hur gör man för att vara med på systemen?
Hej inväntar fortfarande svae/Mvh
Melander är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-14, 15:56   #107
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4701
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Grattis.Hur gör man för att vara med på systemen?
Hej inväntar fortfarande svar/Mvh
Melander är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-14, 16:40   #108
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 755
Sharp$: 9136
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Oj! Nej det tror jag inte. Vi har inte blockat någon i butiken vad jag vet. Ska uppdatera signaturen med ny länk.

Men så länge hittar ni våra spel här: Pressbyrån Karlstad

Vi lirar endast exklusiva spel (ovarvat) och nästan uteslutande ett per spelläggate. Inte 60-70st som andra andelsnasare pysslar med. Plockar inte ut någon lön men ses en gång per år och låter provisen stå för entrén då.

Välkomna ombord!

Räckte inte detta som svar Melander?
Har fixat så länkarna i våra signaturer är igång igen dessutom.

Välkommen ombord!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td