Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-05-13, 17:50   #91
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6208
Standard

Jörgen körde med hjälp viset instucket i arslet. Vad skulle han få ut av att pressa hela vägen ? Ingenting. Näst sist i mål, härligt när jag sätt med spik på 2 för alla rätt.

Ty very big
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 17:51   #92
 
Reg.datum: aug 2017
Ort: Härliga Hälsingland
Inlägg: 1 012
Sharp$: 826
Standard

Rättningskod: DXJ VHQ SJZ
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 17:53   #93
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9130
Standard

ATTANS!!

Nåväl, trav är trav och vi tar nya tag!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 17:53   #94
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Jörgen körde med hjälp viset instucket i arslet. Vad skulle han få ut av att pressa hela vägen ? Ingenting. Näst sist i mål, härligt när jag sätt med spik på 2 för alla rätt.

Ty very big
Han gjorde väl som han sagt. Hästen trivs bäst i främre träffen i hårt tempo. Han trodde på sin häst. Nu blev det fel men sånt händer!
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 17:55   #95
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
ATTANS!!

Nåväl, trav är trav och vi tar nya tag!

Värd ett bättre öde. Blir väl lite tröstpengar för sexor och femmor men klen tröst när man är så rätt ute!
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 18:01   #96
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9130
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Difsteve Visa inlägg
Värd ett bättre öde. Blir väl lite tröstpengar för sexor och femmor men klen tröst när man är så rätt ute!
Knappa 12 lax tillbaka. Nåväl, känns som att sommarformen börjar närma sig. 40 lax på V6 härom veckan och lite spelslantar in även idag. Får va glad för det lilla då man inte kör 68 spel på varje spelform...

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Difsteve (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 18:01   #97
 
Reg.datum: aug 2017
Ort: Härliga Hälsingland
Inlägg: 1 012
Sharp$: 826
Standard

Man får vara glad för det lilla Man får som flickan sa
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 18:02   #98
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Difsteve Visa inlägg
Värd ett bättre öde. Blir väl lite tröstpengar för sexor och femmor men klen tröst när man är så rätt ute!
Gotland är skicklig . Tror inte han är nöjd trots att systemet nog gick lite plus. Är ju sexsiffriga utdelningar som är målet på större andelsspel och idag var han riktigt nära igen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+6)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 18:09   #99
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Gotland är skicklig . Tror inte han är nöjd trots att systemet nog gick lite plus. Är ju sexsiffriga utdelningar som är målet på större andelsspel och idag var han riktigt nära igen.
Därför jag skrev "klen tröst"
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 18:11   #100
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Knappa 12 lax tillbaka. Nåväl, känns som att sommarformen börjar närma sig. 40 lax på V6 härom veckan och lite spelslantar in även idag. Får va glad för det lilla då man inte kör 68 spel på varje spelform...

Fungerar inte länken till bolagssidan som du har i din signatur Gotland. Står "you hav been blocked" när jag försöker klicka där. Eller har jag misskött mig och är blockad kanske?
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 18:12   #101
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Knappa 12 lax tillbaka. Nåväl, känns som att sommarformen börjar närma sig. 40 lax på V6 härom veckan och lite spelslantar in även idag. Får va glad för det lilla då man inte kör 68 spel på varje spelform...

Grattis.Hur gör man för att vara med på systemen?
Melander är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 19:09   #102
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9130
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Difsteve Visa inlägg
Fungerar inte länken till bolagssidan som du har i din signatur Gotland. Står "you hav been blocked" när jag försöker klicka där. Eller har jag misskött mig och är blockad kanske?
Oj! Nej det tror jag inte. Vi har inte blockat någon i butiken vad jag vet. Ska uppdatera signaturen med ny länk.

Men så länge hittar ni våra spel här: Pressbyrån Karlstad

Vi lirar endast exklusiva spel (ovarvat) och nästan uteslutande ett per spelläggate. Inte 60-70st som andra andelsnasare pysslar med. Plockar inte ut någon lön men ses en gång per år och låter provisen stå för entrén då.

Välkomna ombord!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Difsteve (+10)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 19:56   #103
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Difsteve Visa inlägg
Nån kan säkert förklara eventuella värden för mig nu. LL Royal 143000 på 36% och Santos 131000 på 26%. Borde det inte typ vara tvärtom?


Normalt ja. Men inte alltid.

De system som lever inför sista kan ha en helt annan fördelning på sina kvarvarande rader än hur hela kollektivets rader fördelade sig.

Någon gång då och då är det inte ens loppets totala favorit som är mest spelad bland kvarvarande system inför sista avdelningen. Det är ovanligt. Men händer då och då.

En särskilt vanlig anledning till att det händer är när "alla" ( främst alla spel-tjänster ) ska fälla favoriten i sista och går på andrahandaren för "värde". Men när många gör samma sak så går "värdet" upp i rök.

Och att "alla" går på samma spelidé märks ibland på det sena spelet. Santos var en s.k. trendhäst.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Difsteve (+5)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-13, 20:00   #104
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Normalt ja. Men inte alltid.

De system som lever inför sista kan ha en helt annan fördelning på sina kvarvarande rader än hur hela kollektivets rader fördelade sig.

Någon gång då och då är det inte ens loppets totala favorit som är mest spelad bland kvarvarande system inför sista avdelningen. Det är ovanligt. Men händer då och då.

En särskilt vanlig anledning till att det händer är när "alla" ( främst alla spel-tjänster ) ska fälla favoriten i sista och går på andrahandaren för "värde". Men när många gör samma sak så går "värdet" upp i rök.

Och att "alla" går på samma spelidé märks ibland på det sena spelet. Santos var en s.k. trendhäst.
Tack för en utmärkt förklaring. Nu känns det fullt logiskt!
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-14, 07:16   #105
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 102
Sharp$: 3239
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liisa Visa inlägg
Rättningskod: DXJ VHQ SJZ
1,2,3,7,8 (Caben hade vunnit med fritt i tid?)
Jackpot
1,3
1,2,4,7,8,12
2,4,5,6,7,8,12
Kit Crown (Felfri klartecken från Öystein)
1,2,3,4,6,9,11

JVD WHV ZMR

Liisa älskar din 25 pixare, där du tvingas ta ställning
i nästan varje löp, jag köper 4-5 löp och behöver bara
ta ställning i max 2 löp och ändå river jag allt som oftast
med hela kroppen.
Heder Liisa!
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td