Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-06-07, 09:23   #16
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Eller ingen anställd alls.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-06-07, 15:52   #17
 
Madmans avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 77
Sharp$: 2586
Standard

Håller helt med Shasha


Tvingades betala 8 månader felaktigt då jag i praktiken bara haft ett erbjudande 2 mån billigt abbonemang som jag sa upp direkt. "Du var tecknad på flera abbonemang så detta är riktigt" Vilken attityd från TR media.
När jag hör andra nu förstår jag att dom satt det i system.
Jävla skitföretag. Ej gått få rättelse trots många mail o samtal.


Aldrig mer Travmedia för mig

Senast redigerad av Madman den 2023-06-07 klockan 16:08. Anledning: rubriken Namnet fel
Madman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-06-07, 16:22   #18
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Madman Visa inlägg
Tvingades betala 8 månader felaktigt då jag i praktiken bara haft ett erbjudande 2 mån billigt abbonemang som jag sa upp direkt. "Du var tecknad på flera abbonemang så detta är riktigt" Vilken attityd från TR media.
När jag hör andra nu förstår jag att dom satt det i system.
Jävla skitföretag. Ej gått få rättelse trots många mail o samtal.


Aldrig mer Travmedia för mig
Skönt att läsa att det inte bara är jag och den som skrev i Reco.
Min känsla är också att detta är något som satts i system och inte något som gjorts av misstag.
Frågan är bara vem som satt igång detta eftersom jag aldrig upplevt några problem förrän i höstas-sen dess har det bara varit strul och konstigheter.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td