Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-07-15, 16:54   #46
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 111
Sharp$: 3899
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
BonBon

Jobbar med en spik idag : Skeie Alma.

God tur med Ragnhild M.W./Jimmy Jonsson

Det blir spännande att se vem som är först i mål,
när Skoglund lämnat absolut klartecken på Ängsthea.
Ragnhild 2:a, Skeie 3:a men det blir vi inte rika på... Sprack för övrigt i första.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jajjan (+50)
Bonbon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-07-15, 17:11   #47
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 727
Sharp$: 12906
Standard

Jakobsson trivs på Årjäng. Ännu en vinst med en Orlando Vici avkomma
Hm jag tror banunderlaget kan orsaka problem för vissa hästar. Flera trötta och uppgivna hästar sista 100. Men vissa är pigga.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-07-15, 19:39   #48
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 120
Sharp$: 3234
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bonbon Visa inlägg
Ragnhild 2:a, Skeie 3:a men det blir vi inte rika på... Sprack för övrigt i första.
Jag hade behövt alla för att hitta Hulte Annika, otroligt fin utdelning på bara en jätteskräll. Resten tror jag de flesta som orkat läsa på hade på radarn.

Såg den usla utdelningen på Axevalla igår, hoppas det inte är ett dåligt omen
om en favoritbetonadparad på Axevalla.

För en gång skulle vann inte följehästen, när jag släppt den, darrade en del på sista rakan.

Har vid några tillfällen snuddat vid att sno åt mig hela potten på Axevalla lördagens V7, så banan är min favorit med dess långa upplopp.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-07-15, 19:47   #49
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2400
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Jag hade behövt alla för att hitta Hulte Annika, otroligt fin utdelning på bara en jätteskräll. Resten tror jag de flesta som orkat läsa på hade på radarn.

Såg den usla utdelningen på Axevalla igår, hoppas det inte är ett dåligt omen
om en favoritbetonadparad på Axevalla.

För en gång skulle vann inte följehästen, när jag släppt den, darrade en del på sista rakan.

Har vid några tillfällen snuddat vid att sno åt mig hela potten på Axevalla lördagens V7, så banan är min favorit med dess långa upplopp.
Axevallas lördags-StoChamp-V75a är en av mina favoriter också.

"Värst" var 1998. Då lyckades jag med konststycket att ha 4 rätt av 7 på enkelraden och spika ett av de 3 lopp jag inte hade tipsettan. Vann i det loppet gjorde SHJ. Trots att jag prickade 4 av 7 var det INGEN som klarade 7r. Med min rank var det en prestation att inte sätta sjuan!

25 år sedan nu till helgen. Och ja, det svider fortfarande lite hårt.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+6)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td