Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-09-26, 14:51   #1
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 626
Sharp$: 2900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tipsprogrammet 8 RÄTT.


Kan dom inte sätta upp en grind så man slipper se en häst som står och biter Per Skoglund i armar och fingrar i varenda avsnitt. Det tar ju bort fokus från själva lopp-infon. Det var småroligt första gången men nu är det ju bara pinsamt.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-09-26, 15:06   #2
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Kan dom inte sätta upp en grind så man slipper se en häst som står och biter Per Skoglund i armar och fingrar i varenda avsnitt. Det tar ju bort fokus från själva lopp-infon. Det var småroligt första gången men nu är det ju bara pinsamt.
Haha, orkade med 2 avsnitt och sedan inga fler, inte minst för att jag upplever Skoglund som himla tillgjord. Föredrar Nybrink som känns äkta som jag upplever det. Däremot verkar Skoglund kunnig tycker jag, när han t.ex anger tiden en häst behöver kunna springa för att ha en chans att vinna från sitt spår och att det är en omöjlighet. Sånt kan inte jag analysera fram själv.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-09-26, 15:33   #3
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
Haha, orkade med 2 avsnitt och sedan inga fler, inte minst för att jag upplever Skoglund som himla tillgjord. Föredrar Nybrink som känns äkta som jag upplever det. Däremot verkar Skoglund kunnig tycker jag, när han t.ex anger tiden en häst behöver kunna springa för att ha en chans att vinna från sitt spår och att det är en omöjlighet. Sånt kan inte jag analysera fram själv.
Sen är väl frågan om det stämmer. Är väl på samma sätt som Jens som hela tiden ska påstå att häst x omöjligt kan vinna, och sen går den och vinner.

Det finns alltid en sannolikhet att en häst kan vinna. Att det är en omöjlighet att en häst kan vinna är en lögn.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+5)
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-09-26, 15:42   #4
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 465
Sharp$: 1299
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Kan dom inte sätta upp en grind så man slipper se en häst som står och biter Per Skoglund i armar och fingrar i varenda avsnitt. Det tar ju bort fokus från själva lopp-infon. Det var småroligt första gången men nu är det ju bara pinsamt.
Precis, det tar verkligen bort fokus.
Tycker att dom kan skippa helt att vara i det där stallet.
Dom kan väl välja en mer neutral plats.
SwedishHorseRacing är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-09-26, 21:18   #5
 
solkustens avatar
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 368
Sharp$: 2493
Standard

Tycker de kan stå ute istället. I regnet. Stå.
solkusten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td