Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-11-10, 16:41   #1
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Fredag 10/11 - Romme/Umeå - V64 express


Bluffen Still Alive

Fredags drinken på plats och lite onödigt favorit travsurr från Bluffmakaren.
Alltid retar det någon. Jag vet åtminstone en. Gissa vem ?

V64 1) 2 A Sniper och 3 Solar Wind ger nog storfavoriten en match.
Men 7 Dark Roadster har väl 3,5 ben i mål redan från start.

V64 2) 7 M.T.Trick Nash Långben brukar trivas på Norrlands banorna och hästen borde väl duga i klassen. Men 15 hästars volt lopp är inte att leka med.

V64 3) 6 Gingras har gått bra i senaste starterna och My är ganska rutinerad driver. Smack. Härmas nu inte Liisa

V64 4) 11 Stjärnblomster Se ovan

V64 5) 6 Icicle Am Ännu ett lärlings lopp där tre hästar sticker ut. Men även här har vi en rutinerad tjej i vagnen. Vågar väl inte skriva s - - - - k.

V64 6) 11 Björlifanner Egentränat och prickar Nathalie springen är hon med på stregen. Jämn och säker Tekno Oden kopia och Järvsöfax på mödernet.

Mycket favoritsvammel som vanligt men jag bluffar inte trots alla knivhugg från stackars Valo som behöver hjälp med sina sjukliga böjelser att trakassera travkompisar år ut och år in.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
pojmonen (+5), znipstern (+6), Grovport (+5)
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-10, 19:53   #2
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 696
Sharp$: 4056
Standard

V4
Inlämnat: 2023-11-10, 20:52
Romme, Umåker
Fredag 2023-11-10
Start: 20:52
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 5, 6, 7 (3, 11)
2: 9 Ängsthea (11, 1)
3: 3, 5, 6, 7, 8, 11 (9, 1)
4: 9, 15 (6, 11)

5x1x6x2 = 60 rader.
60 x 1 x 2,00 kr = 120,00 kr
Totalt: 120,00 kr.
Rättningskod: TLZ WHT BNC
SakanAA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-10, 20:11   #3
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 349
Sharp$: 1394
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Bluffen Still Alive

Fredags drinken på plats och lite onödigt favorit travsurr från Bluffmakaren.
Alltid retar det någon. Jag vet åtminstone en. Gissa vem ?

V64 1) 2 A Sniper och 3 Solar Wind ger nog storfavoriten en match.
Men 7 Dark Roadster har väl 3,5 ben i mål redan från start.

V64 2) 7 M.T.Trick Nash Långben brukar trivas på Norrlands banorna och hästen borde väl duga i klassen. Men 15 hästars volt lopp är inte att leka med.

V64 3) 6 Gingras har gått bra i senaste starterna och My är ganska rutinerad driver. Smack. Härmas nu inte Liisa

V64 4) 11 Stjärnblomster Se ovan

V64 5) 6 Icicle Am Ännu ett lärlings lopp där tre hästar sticker ut. Men även här har vi en rutinerad tjej i vagnen. Vågar väl inte skriva s - - - - k.

V64 6) 11 Björlifanner Egentränat och prickar Nathalie springen är hon med på stregen. Jämn och säker Tekno Oden kopia och Järvsöfax på mödernet.

Mycket favoritsvammel som vanligt men jag bluffar inte trots alla knivhugg från stackars Valo som behöver hjälp med sina sjukliga böjelser att trakassera travkompisar år ut och år in.
ATG skulle ge dig en dusör för att du driver spel på den här sajten.

Det är fler gånger än en som jag spelat för att du skriver tips. Det är inte alltid jag ryggar dig men tipsen sätter igång spelfunderingar.

Keep up the good work!
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-10, 20:46   #4
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av znipstern Visa inlägg
ATG skulle ge dig en dusör för att du driver spel på den här sajten.

Det är fler gånger än en som jag spelat för att du skriver tips. Det är inte alltid jag ryggar dig men tipsen sätter igång spelfunderingar.

Keep up the good work!
Tack znipstern för dina positiva tankar. Värmer extra gott efter Valos tråkiga trakasserier år efter år.
Men den filuren är lite störd och jag lägger ingen energi på hans påhopp.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td