Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-07, 08:24   #1
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 44
Sharp$: 359
Standard

V75 Jägersro 8/1


Jaha vad tror ni om denna V75 omgång?

Skräll på V75-2 Lord Thai Taata! Visa grym kapacitet på V64 innan nyår.

ska fortsätta kika nu
kungaron är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-07, 15:30   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Tycker det ser svårlöst ut den här omgången.
Funderar på Conrads Garland och Conrads Linsan som spikar, men det känns ju fan att lägga all sin tillit till två hästar med så fula namn . Nej men skämt ochsido tycker jag det känns svårt att hitta spikar.
Kan även tänka mig att spika Bowling Inferno men både Neo Holmsminde och Sahara Dynamite känns som farliga utmanare.
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-07, 17:39   #3
SAO
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2719
Standard

Veckans bästa spik: Elliot Hall
Veckans andraspik: Bowling Inferno
Veckans streckvärda: Tiffany Brodda, Simb Ricco, Lizas Irja, Vekas Pride
SAO är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-07, 18:05   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Tycker du verkligen Elliot Hall är värd att spika efter att ha galopperat 6 lopp i rad?
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-07, 18:13   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Funderar på raden
v75:1, 1, 3, 4, 5, 6, 8, 11
v75:2, 2, 3, 6, 8, 12
v75:3, 7
v75:4, 1, 2, 6, 7, 10, 11
v75:5, 14
v75:6, 4
v75:7, 2, 3, 10

Är dock långt ifrån bestämd och kommer troligen ändra om, vi får se helt enkelt
630 rader, 315kr
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-07, 18:37   #6
SAO
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av forbannat Visa inlägg
Tycker du verkligen Elliot Hall är värd att spika efter att ha galopperat 6 lopp i rad?
Hemmaplan med stallet efter mål o öppet spår. Nu ska det gå.
SAO är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-07, 19:34   #7
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 144
Sharp$: 2004
Standard

nån som vet hur travtjänsten spelar i avd 4
gudmunds är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-07, 20:24   #8
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 144
Sharp$: 2004
Standard

tack , jag förstår , själv tror jag lite på nr. 11
gudmunds är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-07, 20:52   #9
 
Fyrans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 700
Sharp$: 160
Standard

Lurigt med Ludde, han kan vinna tre lopp, överlägset, lika gärna som han kör blankt o är nästan sist med samtliga. Jag spikar 3 Ridgehead Cahore i sjätte, förutsatt att det blir barfota runt om. Elliot är oslagbar felfri, men det är ju det med trav, oxå.

Funderar lite kring 6 Tolo Jubb i V75-2, ensam på springen o Erik, luktar spets lång väg. Å sen ska han slås därifrån. Känns som en kul idé..?
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-08, 01:22   #10
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 10
Sharp$: 58
Standard

Tycker det ser ganska enkelt ut och lite för många av favoriterna som ser ut att ha bra chans.

Avd1: Elliott Hall, visst han galopperar nästan jämt. Nu är det 2640 där han klarat av en galopp i slutkurvan, stälde sig och speedade ner de andra i alla fall. Nu provar Ludde med jordbländare så slipper han se alla spöken på marken.

Avd 2: Opal Hall klarar att runda dessa tror jag, han klarar att gå bakifrån i alla fall. Rocky Silvio lär nog fixa spetsen, och det är möjligt att han kan rinna undan för Opal Hall. Möjligtvis kan Tolo Jubb utmana och den får väl bli ett säkerhets streck.

Avd 3: 4 Sahara Dynimite bröt en del senast men enligt Ludde är det ett inbyggt beteende, inget att oroa sig för. Ludde är mer orolig att han inte fått tillräckligt med lopp i sig. Men om han kommer upp i 90% av sin kapacitet lär han lägga det här gänget bakom sig.

Avd 4: 1 Soliders Memory. Har svårt att se hur hon ska förlora. Senast var det lång distans och det gillar hon inte riktigt än. Så den insatsen tar jag inte som ett formtapp. Till och med Kari tuycker det ser billigare ut nu. Och han kan i alla fall sitt motstånd.

Avd 5: 4 The Editor är just nu favorit men det är jämnt mellan 4, 2 och 14.

Avd 6: 4 Conrads Garland. Åke ska smyga och spara speeden till slut. Ludde spetsar väl och släpper han sen ut Åke så blir det en favorit till, men Ludde har en bra häst och den kan vinna, men den är ju andrahandaren.

Avd 7: 3 Karma är väl den som man kan fälla trots att distansen passar, men hon kan ju inte spetsa. Man ska tänka på att sto möter hingstar och valacker också. Och det är ju inte Mathilde Tröjborg kalibern på Karma precis.

Jag tycker det ser enkelt ut men det är alltid svårt att sia om innan.
2 rejäla skrällar och det kan bli hyggliga pengar.
Travknekten är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-08, 08:16   #11
SAO
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Travkungen Visa inlägg
vad spelar det för roll vart stallet ligger??*s* mig vetligt har han galoppat precis överallt på olika ovaler runt om i landet.

Det är något som stör hästen naturligtvis,Ludde kanske löst detta nu med ny utr vi får se.Öppet spår?? spelar väl ingen roll med springband han kommer hamna sist ändå.Det lyser okunskap om dina påståenden.
Haha du är så sjukt underhållande. När du inte klipper in andras tips och låtsas att det är dina egna så försöker du låta överlägsen fast du egentligen inte fattar något.
Nåja, jag ska vara snäll mot dig och svara en sista gång. Sen ska jag nonchalera dig.
Du hade 2 frågor om stallet och öppna startspår, gör så här:
1. Köp ATG live så du kan använda lopparkivet
2. Kolla hur många gånger Elliot har galopperat från start när han har stängda kontra öppna startspår.
3. Kolla hur många gånger Elliot har galopperat i sista kurvan. Kolla sedan hur många gånger han har gjort det på banor som har stallbackskurvan i sista sväng kontra efter mål.
4. Sätt dig och fundera lite.

Sköt om dig nu och bli inte så bitter, spela bara för pengar du har råd att förlora så slipper du bli så arg.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Skuumberg (+1), kungaron (+5), ssam (+5), criba (+1)
SAO är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-08, 08:52   #12
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 44
Sharp$: 359
Standard

haha klockrent svar SAO
kungaron är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-08, 09:19   #13
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 44
Sharp$: 359
Standard

Travkungen, om du nu är sån grym travtippare och hästägare, varför måste du då häckla folk här inne för istället för att diskutera som en vanlig människa?

Brukar läsa dina analyser och jag tycker du har vettiga analyser, ibland håller jag med dig ibland inte. Fattar bara inte varför detta forum blivit ett jävla forum med påhopp och dylikt.

Liten fråga,
Hur får man atg.live gratis ? =)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+10)
kungaron är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-08, 10:56   #14
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 23
Standard

http://anytime.tv4.se/webtv/?treeId=9091
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-08, 13:18   #15
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

H2H


Har spelat Delvin Gold mot Elliot Hall till 1.95 på Expekt - ett odds taget alla dagar i veckan - detta med tron att Elliot Hall kommer galoppera - gör denne inte det så kan det fortfarande strula för denne virrpanna...

Men, går Elliot Hall felfritt så är ju den 8 gånger av tio helt överlägsen - men jag tror att dagens underlag kommer att kraftigt missgynna EH... Kommer knappast få något fäste och DG kommer sitta på innerspår och får en spårsnål resa, antingen i ledningen eller i rygg på ledaren...

Edit: Och med dagens bana med en massa sprut av vatten och grus kommer inte vara bra för EH...

Lycka till...!

/Badass

Senast redigerad av Badass den 2011-01-08 klockan 14:14.
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td